VBC-Sportcenter

Call 08-720 76 26

4 omdömen om VBC-Sportcenter

Tove Katrin F
Wrote about VBC-Sportcenter

Blev tipsad av golvleverantör för nya kablagedragningar, elmaterial, omkopplingar och renovering av elcentral. Blev proffsigt och vänligt bemött, snabbt och väl genomfört arbete och i synk med övriga hantverkare. Återkommer mer än gärna till denna elektriker - bäst helt enkelt.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anders L
Wrote about VBC-Sportcenter

En polare tipsade om Vbc, bara tacka, skönt å köra skiten ur sig efter en dag med mobilen i örat. Jag blir nog ingen Kruth men kul är det!!

Marc N
Wrote about VBC-Sportcenter

Som man säger, smakar det - så kostar det. I fallet VBC så smakar det riktigt bra, värt varenda krona! Extremt bra miljö att utvecklas i, med bra fighters, riktigt pedagogiska och kamratliga (men även hårda) instruktörer samt ett relativt litet medlemsantal. Kan inte tänka mig att träna någon annanstans.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Emil M
Wrote about VBC-Sportcenter

Har tränat på klubben i ungefär en månad. Trivs grymt bra då alla i personalen är trevliga. Tränarna ger en mycket uppmärksamhet, helt klart värt 6000 för ett år. Tränade på Figher Centre förut. Har lärt mig mer under en månad än vad jag lärde mig på F.C på en termin!

Marc N gillar detta