Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet L2 Lockar & Lack

L2 Lockar & Lack

Löjtnantsgatan 2, 115 50 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till L2 Lockar & Lack!

När du kommer till oss så är vår högsta prioritet att du som kund ska bli nöjd. Det bästa sättet att lyckas med detta tror vi är att ta oss tiden och lyssna på dig som kund. Sätta oss ner och faktiskt lyssna på vad det är du förväntar dig. Ingen vill gå hem från en frisörsalong och ångra att man inte var tydligare i sin kommunikation.

De tjänster vi erbjuder är:
- Klipp & Tvätt
- Färgning
- Manikyr, akryl- och gelénaglar
- Brud och fest
- Frans och brynfärgning

Välkommen in till oss på Starrängsringen på nedre gärdet eller läs om vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 8 kunder tycker om L2 Lockar & Lack

• Sven-Erik L skrev om L2 Lockar & Lack
    Elsa är kompetent och trevlig! Läs mer
  • Alina D skrev om L2 Lockar & Lack
    Alltid trevligt bemötande, bra service och mysig miljö.
    Blir alltid supernöjd med klippning och färgningen! Läs mer
  • Maria L skrev om L2 Lockar & Lack
    Trevligt och tillmötesgående bemötande! Mycket Nöjd med behandlingar och produkter. Visar flexibilitet med bokade tider i den mån det går, vilket uppskattas! Läs mer
  • Mattias H skrev om L2 Lockar & Lack
    Otroligt fint bemötande och så bra klipp! Läs mer
  • Anita H skrev om L2 Lockar & Lack
    Min frisör Elsa är jättebra som frisör och gör mig alltid nöjd! Läs mer
  • Annika D skrev om L2 Lockar & Lack
    Jag är mycket nöjd med Elsa. Hon tar den tid hon behöver för att göra ett bra jobb och lyssnar på kunden. Hon är väldigt bra på det hon gör och jag skulle varmt rekommendera henne.

Jag bokade en tid där efter att jag blev besviken med massproduktion platser som Klippoteket (vem är inte det?) och hennes avslappnade attityd och professionalism var precis vad jag ville. Kvaliteten är mycket bra och priserna är genomsnittliga. Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om L2 Lockar & Lack
  • Map B
    Map B skrev om L2 Lockar & Lack
    Elsa är som klippt och skuren för sitt yrke :) ... Duktig och mycket trevlig .. Rekommenderas !! Läs mer

Löjtnantsgatan 2, 115 50 Stockholm