Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm La Clinique

La Clinique, sid 2

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm — Visa karta

La Clinique startade redan 1985 och vi har varit först i Sverige med en rad skönhetsbehandlingar som t.ex. fillers, tatueringsborttagning och AHA-behandlingar. Den senaste revolutionerande behandlingen som vi erbjuder är Biofibre hårimplantat, en helt ny teknik som hjälper dig dölja oönskat håravfall.

Vi har fyra olika avdelningar på kliniken: plastikkirurgi, kirurgi, medicinsk hudvård och dermatologi. Hudförändringar och andra hudproblem undersöks och behandlas av dermatolog. Vi erbjuder även kemiska peelingar, hårborttagning med IPL, botoxbehandlingar och fillers, ögonlocksplastik, ansiktslyft och fettsugning.

Personalen på La Clinique har mångårig erfarenhet, är legitimerad och har ett stort intresse för skönhet.

Läs vad 72 kunder tycker om La Clinique

• Pia W
    Pia W skrev om La Clinique
    Fantastiska resultat, mycket duktig kirurg. Läs mer
  • Mette P
    Mette P skrev om La Clinique
    Mycket nöjd med resultatet av mina ögonlock! Mycket trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Carmen J
    Carmen J skrev om La Clinique
    Jag har gjort en del behandlingar hos La Clinique men den som jag är mest nöjd med är Aptos trådar. Fantastisk resultat, naturligt, snyggt och inte en enda ärr!
    Jag gör garanterad om den om ett par år.
    Ros till personalen också! :) Läs mer
  • Gregor M
    Gregor M skrev om La Clinique
    Opererade ögonlocken ( över och under ). Kändes tusen gånger bättre än att gå till tandläkaren, och då lider jag INTE av tandläkarskräck. Otroligt proffsig personal. Vänliga, varma, omhändertagande, och framför allt esteter. Helt smärtfritt och utan några som helst komplikationer. Är supernöjd. Kan verkligen rekommendera La Clinique till andra som går och funderar på å göra ögonlock. Gjorde lite research och det som avgjorde mitt val av klinik var att Kirurgen Ingrid Aringer är inte bara är plastikkirurg, hon är även ögonspecialist på ett stort sjukhus i Stockholm. Då kändes det ännu tryggare. Som sagt, Supernöjd. Läs mer
  • Carina M
    Carina M skrev om La Clinique
    Rekommenderar å det varmaste La Clinuque. Professionellt bemötande, bra omhändertagande, excellent utförd ögonlocksplastik av skicklig läkare och assistent. Resultatet efter 1vecka är otroligt bra ocg jag är super nöjd. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om La Clinique
    Bästa kliniken i stan! Medicinsk och estetisk kompetens utöver det vanliga! Rekommenderas! Läs mer
  • milan H
    milan H skrev om La Clinique
    Har varit på La Clinique för att jag ville korrigera en misslyckad ögonplastik som jag gjort på en annan klinik som jag absolut inte vill gå tillbaka till. Personalen var Suverän och jag fick alla svar på mina frågor. Kommer att göra min korrigering där då jag upplevde personalen som engagerad och kunnig och kände verkligen att det var viktigt för dom att sätta patienten i fokus. Set fram mot min korrigerin.. Läs mer
  • Tina F
    Tina F skrev om La Clinique
    Väldigt kunnig och trevlig personal. Dagen efter operationen blev jag uppringd (på självaste midsommarafton) av läkaren som kollade att jag mådde bra. Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om La Clinique
    vänligt bemötande och eventuella frågor besvarades bra. efter ingrepp så blev jag kontaktad av läkaren som ville höra hur det var vilket ger ett gott intryck. kan dock vara lite svårt att få tag på genom telefon. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om La Clinique
    Jag har gjort en över- och underlocks plastikoperation. Jag var väldigt nervös inför operationen och personalen svarade vänligt och betryggande på alla mina frågor med proffertionalism. Jag har under flera år lidit av mina påsar men inte vågat, men här kände jag att jag vågade. Mina ögonlock har fått en helt naturlig form och nu känner jag mig pigg och fräsch igen.Jag har bara gott att säga om personalen och kliniken och självklart är det hit jag kommer gå för fler justeringar/behandlingar. Läs mer
  • Lilleba H
    Lilleba H skrev om La Clinique
    Jag har gjort en övre ögonlocksoperation hos La Clinique. Innan operationen fick jag ofta höra att jag såg trött ut, numera får jag höra motsatsen.
    Idag använder jag med glädje kontaktlinser istället för glasögon eftersom jag inte längre behöver gömma mina tunga ögonlock bakom ett par glasögon.
    Jag kan varmt rekommendera La Clinique. Personalen som jag hade nöjet att träffa var både förtroendeingivande, proffsig och empatisk. Jag kände/ känner mig verkligen omhändertagen och i trygga händer. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om La Clinique
    Gjorde en ögonlocksplastik på La Clinique som jag är mer än nöjd med. Fantastiskt resultat och fantastiskt omhändertagande. Mycket nöjd! Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om La Clinique
    Trevligt bemötande. Proffsig behandling. Läs mer
  • Callie G
    Callie G skrev om La Clinique
    Great service and lovely personal! Will be coming back! Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om La Clinique
    Bra bemötande och goda resultat. Älskar laclinique. Läs mer
  • ANN SOFI A
    ANN SOFI A skrev om La Clinique
    Riktigt bra produkterna håller länge, gjorde även en laserbehandling som jag vart nöjd med. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om La Clinique
    kunniga inom sitt område och garanterat bäst på fillerbehandlingar Läs mer
  • Suzanna E
    Suzanna E skrev om La Clinique
    Köpte en deal på fillerbehandling från Groupon för ett tag sedan och vart tipsad av en från mitt jobb.
    Både jag kerstin & Lena blev supernöjda med våra behandlingar, vi är 300 anställda på företaget och har nu tipsat alla till lacliniques fillerbehandlingar:D Läs mer
    La Clinique, Malin M, Jörgen D gillar detta
  • Robin
    Robin skrev om La Clinique
    bästa fillern på stan es sedermera! !!
    Laclinique är bäst inom fillerbehandlingar!!!!!! Läs mer
    La Clinique, Malin M, Jörgen D, Suzanna E gillar detta
  • J
    J skrev om La Clinique
    snabbt och enkelt
    trevlig kvinna som tod hand om mig, minns dock inte vad namnet var tyvärr men hon var iaf jätte trevlig och förstod att jag var rädd. Jag utförde en laserbehandling mot fettet runt magen/buken och det var effektiv kan jag säga! Läs mer
    La Clinique, Malin M, Jörgen D, Suzanna E gillar detta
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om La Clinique
    fillerbehandling i bästa klass! gjorde den för några dagar sedan och fick enastående resultat. Duktig ung och proffsig kille som hjälpte mig! Läs mer
    La Clinique, Malin M, Suzanna E gillar detta
  • Peggy B
    Peggy B skrev om La Clinique
    La Clinique hette tidigare Genilab, men på grund av dåligt rykte så har dom väl sett sig tvungna att byta namn. Genilab var omskrivet på flera forum på grund av många felaktiga behandlingar och operationer. Själv har jag drabbats av deras klantigheter, med en mardrömsbehandling som jag fortfarande lider av sviterna av flera år senare. Vad jag kan se så är det samma ägare. Gör inga kirurgiska ingrepp alls här, är mitt goda råd. Läs mer
    Annelie E, Dorian B gillar detta

Riddargatan 14, 114 35 Stockholm