Landrins Bil Västerås Hässlö

1.9

18 omdömen om Landrins Bil Västerås Hässlö

Robert B
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Har nu sålt min subaru efter senaste årets upplevelser av personalens eskapader angående min bil. Dålig sevice landrins affärside är att ta ut mesta möjliga betalning för så lite jobb som möjligt.Jag hade en reparation som max skulle ha tagit 2 timmar,tog betalt för 5 timmar.deras reparationer är det inget fel på det är upp till var och en att ta ställning till om man vill betala 2000 kronor i timmen för utförda jobb,dessutom är prissättningen på reservdelar alldeles för hög.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2020 omdömen 4.6 av 2020 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Karl-Erik Gert L
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Rekommenderar INTE Landrins Bil Västerås Hälla Bor i Nacka straxt utanför Stockholm och blev intresserad av en bil som var till salu på Landrins Bil Hälla i Västerås. Ringde dit för att meddela att jag skulle åka dit (24 mil tur o retur) för att titta på och provköra den. Väl där tycker jag bilen ser och känns bra, ville då få ett pris för min bil i inbyte. Fick prata med en säljare där han tittade på min bil lite snabbt men säger att han inte har tid just nu men ska återkomma med ett pris dagen efter. Efter lång väntan...

KJELL EVERT GÖRAN S
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Har precis varit på Landrins Bil I Lund för att lämna in min Mercedes E 300 -15 för service. Servicen bokades på nätet i början av maj. fick en preliminär bokning att allt var klart som automatiskt la sej i min elektroniska agenda. men ingen har återkommit vilket gör att jag som kund tolkar som att allt är klart. Kommer dit idag för att lämna in bilen. Träffar en kundmotagare :( som inte verkar se till kundens behov utan svarar,, denna bil har vi inte konfirmerat så det kan INTE bli någon service. Jag frågar då om jag...

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Nils P
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Bra och saklig information om bilen när jag ringde. Trevlig tjej som sålde bilen. Finns inget att anmärka på.

Mikael
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Botten. Ohederliga och stereotypen av en skum bilhandlare. Fina lokaler och trevliga men vad ska man säga, muntligt avtal är inget som de vet vad det är och reparationer genomförs yrkesmannamässigt sett klandervärt. Arbetar som mekaniker men inte med bilar, dock monterar jag alltid tillbaka det jag har demonterat för att komma åt. De å andra sidan struntar i det och säger inte ett ljud om det när man frågar om det gick bra. Så vid egen inspektion upptäcker jag det och åker och frågar efter fästen och bultarna varpå de svara...

Speedy Bilservice Östermalm
4.8/5 i betyg av 2193 omdömen 4.8 av 2193 omdömen

Bra service o bemötande ! Bra intiativ med efterdragning

MATS K
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Varning! Se upp med vad försäljarna lovar. Det som gäller är vad ni skriver på, dvs. det finstilta. Oavsett vad försäljaren säger. Mats Kronqvist.

Gustav F
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Har aldrig stött på någon sämre service än Landrins bil Västerås Hälla. De två killarna som sitter i receptionen är så nonchalanta, de tror att man ska kunna allt om bilar. Man går dit av en anledning, för att man inte klarar av att hantera det själv. Riktigt dåliga, så besviken att de fortfarande finns kvar. Ett tips till alla, köp aldrig en bil från landrins.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

M
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Bemötandet hos Landrins bil saknar motstycke i min mening. Aldrig har jag blivit behandlad så illa av ett företag.

B
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Landin Avesta sålde i våras en Nissan Almera årsm 2006 med ovanligt låga mätarställningen 1650 mil vilket jag nappade på. I priset ingick en "STÖRRE" service vilket fördröjde lev-tiden lite men okey.. Väl hemma letar jag efter ett serviceprotokoll, kontaktar Landrins säljare vilken då talar om att en sådan "LITEN" service med bara oljebyte (plus bromsvätskebyte) skriver man inget serviceprotokoll på !! Okey.. När jag väl hemma ska montera sommarhjulen upptäcker jag att fälgmuttrarna är helt fördärvade av oproffsigt...

Klas Axel Thomas E gillar detta
Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1693 omdömen 4.7 av 1693 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Jani P
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Sists gången jag besöker dem, speciellt dem i E-tuna, och i V-ås. Ingen hjälp får man. Har besökt dem 3 ggr, vill köpa en MB C/E63 AMG, de hade ingen på plats, så man gick runt i ca 1 timme att få prata med en säljare, ifall de har nån på ingång, vad händer, inge säljare kommer fram och frågar om man behöver hjälp !!! de går bara förbi som om man ej fanns. MAN SKA VISST KLÄ SIG I ARMANIKOSTYM, SLIPS, GULDKEDJA/KLOCKA/RINGAR INNAN MAN TYDLIGEN FÅR HJÄLP !!! Ska det vara så. Jag har även tagit upp med deras VD via meil, MEN...

Mats H
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Köpte en ML 350 beg. hos Landrins Västerås. Diverse småkrämpor dök upp efterhand,allt fixades på Landrins bekostnad.Alltid lånebil och ett kanon bemötande av mottagnings personalen. Stort tack. Mats Holmbäck

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
A
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Har precis köpt bil på Landrin och jag är jättenöjd. Trevligt bemötande, bra pris. Jag rekomenderar Landrin i Västerås. //Anders

pekka v
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

total katastrof. beställde service och besiktning av bilen, när jag hämtar den så är besiktningen underkänd med trasiga lampor och frambromsarna är metall mot metall. man hänvisar till beställt arbete, men vilken seriös verkstad skiter i att kolla bromsbelägg. sen inga svar när man frågar. total nonchalans. en katastroffirma som torde göra sig bättre i nordkorea där kunder kan behandlas på detta sätt. skäms!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4110 omdömen 4.8 av 4110 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Viktoria E
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Var intresserad av en begagnad bil men som lät konstigt, säljaren erbjöd sig att verkstaden skulle kolla upp det och därefter återkomma. Dagen efter ringer dem och meddelar att felet var åtgärdat, åker dit för att inse att felet fortfarande inte är åtgärdat. Försäljningsdelen är dock bra att ha att göra med, men de skulle verkligen behöva se över sin verkstad.

Bo M
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Försäljarna i avesta toppen rekomenderas! Verkstaden i avesta en katastrof!kan ingenting griniga nochalanta helt enkelt inte nått ställe jag vill återvända till. Jag är en synnerligen fredlig man men vill du bli uppretad lämna bilen på verstan i avesta så får du se.Survar bilen på liten enskild verkstad där man blir väl bemött och med familjekänsla. där har Lnadrins mycke o lära. Lars S

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 982 omdömen 4.9 av 982 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Mikael B
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Efter mycket om och men får man rätt hos försäljare. Men hos verkstad, nej dem försöker att bättra på grejerna. Dom försöker att hålla isär försäljare och verkstad det är plötsligt två enheter. Försäljningsdelen dock bra att ha att göra med, men det är knappast konstigt.

Klas L
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Kanonställe ! Måste säga att jag blev mkt imponerad av mitt beg. köp. köpt många bilar genom åren men Landrins hade något alldeles extra köpte den i Västerås kring årsskifet och är mkt nöjd ! haft ett oljud som verkstaden åtgärdat åt mig. fick låna gratis bil och Landrins stod för reparationen. MKT nöjd ! Tack på Er !

KW Bilservice i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 445 omdömen 4.6 av 445 omdömen
BadgeFourYears

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!

Janette J Janette J
Mikael J
Skrev om Landrins Bil Västerås Hässlö

Katastrof! Jag köpte en BMW 330 hos dem 2007. Efter sex försök att fixa dörren på bilen var det fortfarande inte åtgärdat korrekt, men det hävdade Landrins Bil bestämt. Jag fann även en stor mängd rost under motorhuven som de hävdade uppkommit efter att jag köpt bilen (på mindre än 6 mån), vilket inte var sant eftersom det många år att bilda så mycket rost. Det var stor nonchalans och mycket otrevligt bemötande från Landrins Bil. Jag ordnade till slut ett skriftligt bevis från Motormännen som visade att Landrins Bil hade...

Jani P och Inge C gillar detta