Långedrags VVS AB

Långedrags VVS AB

Ring 073-962 53 13 langedragsvvs.se

Långedrags VVS AB hjälper dig med allt inom VVS. Vi har specialiserat oss på Värmepumpar och Värmesystem, men utför även alla former av VVS-arbeten så som renoveringar, nybyggnationer och servicearbeten. Vår gedigna erfarenhet och servicekänsla är ingredienserna i vårt arbete. Vårt motto är “Är inte ni nöjda, så är inte vi nöjda.”

6 omdömen om Långedrags VVS AB

OSKAR S
Skrev om Långedrags VVS AB

Fungerat mycket bra, duktiga och pålitliga!!

Joakim A
Skrev om Långedrags VVS AB

Vi har anlitat Långedrags VVS för flera jobb och är mycket nöjda. Kompetent och trevlig personal som levererar på överenskommen tid.

Emil Y
Skrev om Långedrags VVS AB

Företagets egna slogan "Vi sysslar inte med missnöjda kunder" passar utmärkt. De kom på utsatt tid och förklarade vad de gjorde när de gjorde det. Precis som man önskar att det alltid var! Jag kan inget annat än rekommendera Långedrags VVS, nu vet vi vem vi skall kontakta i framtiden om vi har problem med VVS i vår bostadsrättsförening!

Joachim K
Skrev om Långedrags VVS AB

Köpte luftvärmepump och en ny panna mm av Långedrags VVS. Företaget är lyhörda och lämnar detaljerade offerter. Alla frågor kring offererade produkter förklaras på ett enkelt sätt. Hela installationen gjordes snyggt och prydligt på utsatt tid. Även underleverantörer har gjort ett fint arbete. Rekommenderar dem varmt.

anders r
Skrev om Långedrags VVS AB

boka din nya MB vito 2199+moms / månad +Grillparty på Hedin Bil orrekulla 28/4 mellan 15-19 Visar vi Nya Nissan NV 200 1599:- + moms / månad = nästan lika stor som Vito

Susanne J
Skrev om Långedrags VVS AB

Skall ni ha tag i en bra rörkrökare så kan jag rekomendera detta företag, Snabb, billig och förklarar verkligen vad och hur alla VVS grejer fungerar och vad de kostar.