Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

About company

Botkyrka har en spännande miljö med många kontraster och unga invånare. Här finns höghusområden, grönskande skog och vackra villaområden med trädgårdar. Du når Stockholms central med både tunnelbana och pendeltåg. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har kontakt med både köpare och säljare i hela Botkyrka. Vi tänker alltid...

41 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Hakan K
Wrote about Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Bra bemötande, bästa mäklaren som utför sitt jobb proffesionellt Fadi Haddad hjälpte mig att sälja lägenheten inom kort tid. Grym mäklare som kan sitt jobb.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Johan Simon G
Wrote about Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Jesse är en mäklare med god känsla för service. Han behärskar sitt arbete och sätter alltid kunden i fokus. Jag sålde aldrig min bostad med Jesse, då marknaden just då inte var mogen. Men Jesse gjorde ändå sitt yttersta! En hjälte! Därför kan jag med gott samvete rekommendera Jesse varmt och hoppas framtida säljare väljer mäklare som honom. Tack Jesse.

Martin C

Utmärkt mäklare! Visar väldigt mycket engagemang, är väldigt pådrivande och framförallt tillgänglig/nåbar oavsett kontaktmetod! Samtliga i Tullinge-kontoret har varit väldigt hjälpsamma oavsett kund eller inte. Även längre tid efter avslutad affär har de gladeligen ställt upp och letat efter gammal dokumentation för att man själv har varit slarvig. Vill ni ha mäklare med konstant dialog så är det LänsFast, Tullinge, som är att rekommendera! Speciellt för er som har kontrollbehov och behöver veta minsta lilla direkt! Här lämnas ni inte strandade! Speciellt stort tack till Cecilia och Jennifer!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Nisha H
Wrote about Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Duktig och engagerad. En mäklare som är lyhörd. Rekommenderas!

Robin B
Wrote about Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Botkyrka

Extremt duktig mäklare! Professionellt och bra bemötande. Otroligt nöjd med anledning av att han är angelägen om att göra både säljare och köpare nöjda.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2924 omdömen 4.8 av 2924 omdömen

Cecilia P

Cecilia Eng sålde vår lägenhet i Salem/Rönninge och vi kan varmt rekommendera hennes arbetssätt och engagemang. Cecilia är trevlig, driven och väldigt kunnig på sin sak. Hon var hängiven under hela processen, allt från fotografering, annonsering, visning och kontakt med spekulanter/köpare. Vi hade väldigt bra dialog och vi upplever att det var viktigt för henne att det blev bra för både köpare och säljare. Hela processen gick smärtfritt och vi kände oss lugn i hennes professionella händer. Stort tack!

Nina J

Påläst, tydlig och trevlig. Vi kände oss helt trygga med kontraktsskrivningen med en ordentlig genomgång av alla bilagor.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Christian L

Första intrycket av Cecilia var "Här har vi en mäklare som verkligen är intresserad av att hjälpa sina kunder". Mycket trevlig och hjälpsam! Rekommenderas starkt!

Anders Ö

Cecilia gjorde ett väldig proffsigt intryck från första stund. Kunnig och med en del unika ideèr om hur en försäljning bör gå till. Vi sålde utan allmän visning och det gick fort och smidigt. Kan starkt rekommendera Cecilia.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1652 omdömen 4.8 av 1652 omdömen

Cigdem M

Väldigt bra och professionellt bemötande. Snabb hjälp och bra kommunikation,

Svar från Cecilia Eng

Tack snälla Cigdem.Hoppas ni ska trivas i ert fina hus.

Sima U

Informativt, lätt och snabbt. Vi fick svar på samtliga frågor med positiv inställning. Affären gick snabbt och smidigt. Ett bra jobb tycker vi!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Johan F

Cecilia är trevlig, kunnig, inger förtroende och är en duktig försäljare. För mig som säljare kändes det väldigt tryggt att jobba med Cecilia.

Linnea N

Cecilia verkar vara en lugn och bra person som inger förtroende.

Svar från Cecilia Eng

Tack snälla Linnea. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Emma N

Jag träffade fler mäklare, innan jag valde Frida att sälja min bostad. Hon är saklig, pålitlig och lätt att ha att göra med och dessutom mycket trevlig.

Joacim S

Snabbt och smidigt trevligt bemötande 👍

Davidsson 0

Trevlig,proffessionell,kundorienterad

Johan  I

Med tydlighet och god kommunikation har Cecilia fått mig som köpare att känna mig trygg. Hon ger ett proffsigt intryck samtidigt som hon är mån om en god affär för båda köpare och säljare.

Sigrid B

Jag köpte lägenhet via Cecilia. Snabb kontakt och hon höll mig hela tiden underrättad. Proffsig men ändå varm och personlig. Är mycket nöjd!

ricard v

Valet föll väldigt starkt på Cecilia då det var dags att sälja lägenheten. Cecilia har ett proffsigt, aktivt och engagerat sätt att marknadsföra sig på vilket resulterat i en lyckad försäljning.Cecilia har varit oerhört bra vad det gäller kontakt samt återkoppling och jag kommer i framtiden anlita Cecilia igen, oavsett om det gäller köp eller sälj av bostad. Kan gott och starkt rekommendera Cecilia till alla som är intresserade av bostadsbyte. Ricard V

William  K

Första intryck: 5 av 5 Process: 5 av 5 Resultat: 6 av 5 Redan vid första mötet var vi övertygade om att vi hade valt rätt mäklare för vår försäljning. Entusiastisk, energisk, och bestämd. Vår magkänsla stärktes för varje steg i processen. Bilderna, de bästa som fanns på Hemnet vid försäljningstillfället. Första budet, knappt en 1/2 dag efter att lägenheten lades ut på Hemnet. Såld, 3 dagar efter att lägenheten lades ut (det var helg också där emellan), till ett pris som vi inte trodde var möjligt men som "vi skulle...

Robert  E

Frida är mycket trevlig och kunnig. Hon levde upp till mina förväntningar och sålde min bostad för ett riktigt bra pris!

Flouna A

Jag finner nog inga ord för hur duktig och trevlig Cecilia är. Jag kommer definitivt spara Cecilias nummer och rekommendera nära och kära som vill ha en värdering eller hjälp med att sälja

Taija  M

Vi fick extremt bra och personlig service av Cecilia! Hon höll oss välinformerade under hela processen och slutresultatet blev det vi förväntade oss. Det blev en trygg och bra affär! En nöjd säljare

Svar från Cecilia Eng

Tack Taija för de fina orden. Ser fram emot fortsatta samarbeten längre fram. :)

Ida  B

Mycket trevlig och saklig mäklare från Länsförsäkringar. Smidigt, sakligt och snabbt. Då vi bor långt bort från objektet vi nu köpt frågade vi om vi kunde få en förhandsvisning då vi ändå var i området och tittade på andra objekt. Det var inga problem, det ordnade Frida. Vi är mycket nöjda med Frida Juhlins bemötande och arbete gentemot oss köpare.

Linda J

Cecilia var mycket proffsig och gjorde ett kanonjobb. Ger henne bästa rekommendationerna.

Ann-Christin W

Trevligt bemötande och mycket kunnig på sitt område. Jag är jättenöjd med Cecilia och hon har gjort ett utomordentligt arbete för att hitta rätt köpare till min bostadsrätt. Mina varmaste rekommendationer kommer jag att ge mina vänner som vill köpa/sälja snabbt. Tack! Anki Waldenmark

Ellen B

En duktig och mycket trevlig mäklare

Karin  B

Jag är supernöjd med arbete som Frida Juhlin gjorde med min lägenhet. Hon var alltid kontaktbar och guidade med stadig hand genom hela försäljningen. Tack vare att hon ställde upp på extra visningar lyckades hon få upp priset över mina förväntningar. Rekommenderar henne till alla jag känner!

Elin A

Väldigt bra service! Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt och Cecilia lyssnade på alla önskemål jag hade. Jag fick även väldigt bra och tydlig information om hela försäljningen. Det var lätt att få tag på henne via telefon och jag fick alltid utförligt svar på mina frågor. Väldigt bra och duktig mäklare, som jag starkt kan rekommendera!

Svar från Cecilia Eng

Tack snälla Elin för rekommendationen. Jag ser fram emot att höra ifrån dig när du hittat ditt nästa drömboende.

Josef H

Frida Juhlin hjälpte till med försäljningen av min bostadsrätt. Hela processen gick väldigt smidigt och kommunikationen var jättebra från början till slut. Jag fick det jag ville ha för lägenheten. Frida var även flexibel med extravisningar för folk som inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Kan varmt rekommendera Frida. Jättenöjd!

Yoismar  P

Cecilia gjorde ett väldigt proffsigt arbete med försäljning av vårt hus. Hon var väldigt kunnig, hade bra kommunikation, var mycket motiverad och sammanfattat mycket trevligt att jobba med. Jag kommer att rekommendera Cecilia till mina vänner och bekanta! Hälsningar, Yois

Svar från Cecilia Eng

Tack snälla Yois för de fina orden. Jag tyckte också vi hade ett bra samarbete och ser fram emot att hjälpa er vid fler bostadsbyten längre fram. Hälsa familjen så gott.

Emelie E

Cecilia Eng hanterade både ett lägenhetsköp och en lägenhetsförsäljning på allra bästa sätt. Jag kände mig omhändertagen och fick hjälp med allt jag ville ha hjälp med. En komplett mäklarupplevelse. Jag kommer att komma tillbaka som kund.

Svar från Cecilia Eng

Tack Emelie! Hoppas att jag får komma och hjälpa till med en värdering när ni flyttat in i ert nya hus i Riksten. :)

henrik k

Cecilia Eng var super proffsig, ordning och reda på alla papper samt fakta om lägenheten. Tyckte hon var mycket engagerad i vår situation. Kan varmt rekommenderas!

Pär  S

Frida utstrålar energi och glädje och inger förtroende med hennes kunskap och engagemang. Rekommenderar Frida varmt!

Markus  A

Jag träffade Frida första gången när jag skulle köpa lägenhet och tyckte att hon var otroligt proffsig, trevlig och kunnig. Dock vart den lägenheten för dyr för mig (antagligen Fridas skull då hon fick rekordpris i den föreningen). När jag sen hittade min drömlägenhet kontaktade jag flera mäklare, men även där stack Frida ut så valet var lätt att ta hjälp av Frida vid min försäljning. Jag rekommenderar Frida till alla som skall sälja om ni vill ha rekordpris för era lägenheter. Jag kommer aldrig använda någon annan än henne när jag flyttar. Med vänliga hälsningar Markus Pettersson

Simon B

Frida gjorde sitt yttersta för att min försäljning skulle gå så bra som möjligt. Resultatet var en rekordförsäljning som få andra skulle lyckats med tack vara den fantastiska kontakten hon hade med alla budgivarna och mig.

Hakan Ö

Vi tyckte att Frida gjorde ett bra jobb för oss som mäklare. Hon var öppen, trevlig och alltid kontaktbar. Det är lite svårt att jämföra henne med andra mäklare eftersom att vi inte har haft någon annan mäklare på flera år. Men överlag är vi nöjda med hennes prestationer.

Hussein H

Stort tack till Frida Juhlin för ett kvalitativt arbete.

Svar från Frida Juhlin

Tack själv Hussein. Superkul att få förtroendet att hjälpa till med din försäljning. På återhörande! Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka

Esme O

Frida Juhlin har sålt min lägenhet. Hon har varit så himla trevlig och duktig. Skulle jag sälja min lägenhet igen skulle hon få sälja den hon får toppen betyg från mig.

Svar från Frida Juhlin

Tack snälla Esme för din fina text. Det bli ett nöje att hjälpa till igen när den dagen kommer! Väl mött. Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka

Josefin L

Med sin fina utstrålning och fasta hand så kände jag mig trygg med Frida redan vi första mötet. Alltid väl förberedd och ger mig som kund den absolut bästa tänkbara servicen! Frida hjälper till med allt och även det lilla extra! Länsförsäkringar fastighetsförmedling är mitt första självklara val vid bostadsaffärer!

Svar från Frida Juhlin

Tack snälla Josefin för dina fina ord. Det värmer att höra :) Hoppas du trivs i ditt nya boende. Jag kommer gärna förbi och uppdaterar dig om värdet på din nya bostad när det passar. Allt gott. Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka

Jenny S

Frida Juhlin är en engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att man ska känna sig trygg och säker under sin försäljning. Frida gjorde ett utomordentligt jobb med försäljningen av min bostad. Jag ger henne starka rekommendationer och hoppas själv kunna ta hjälp av henne igen i framtiden.

Svar från Frida Juhlin

Tack Jenny, det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning, som även blev ett svårslaget föreningsrekord! Jag hjälper mer än gärna till nästa gång det blir dags för försäljning. Hoppas dina söta katter mår bra :) Med vänlig hälsning Frida Juhlin Länsförsäkringar Botkyrka