Leopard Städ

TUNGELSTAVÄGEN 25, 137 37 Västerhaninge — Visa karta

Leopard Städ har startade med visionen att hjälpa och förse svenska folket med proffsstäd, så att der får mer tid och energi till annat i vardagen.

Med över 10 års erfarenhet i ryggen så vi hjälper både befintliga och nya kunder i Stockholms inre del, men har även planer att på sikt att bredda ut över hela Stockholms Län.

I dagsläget består våra nuvarande kunder av bland annat: privapersoner, bostadsrättföreningar och några större företag.

När vi hjälper dig, så strävar vi alltid efter att uppnå bästa möjliga kvalitét och service, där vi med lyhördhet och flexibielt förförande skräddarsyr våra tjänster enligt dina önskemål och detta från planering, utförande till slutbesiktning och check-up.

Vi utför bland annat:
Fönsterputsning
Flyttstädning
Storstädning
Hemstädning
Kontorsstädning
Trappstädning

Läs gärana mer om oss på vår hemsida.

Varmt välkomna!

Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Leopard Städ

• 2020-10-29

Jessica Z skrev om Leopard Städ
    Anlitade Leopard Städ varannan vecka.
    Är mkt nöjd än så länge!
    Gillar att de är noggranna.
    Ugnen är som ny! Läs mer
    2020-10-29 Leopard Städ svarar Jessica Z
    Tack så jättemycket, du är jätte trevliga. Vi är glada att samarbeta med dig.
  • 2020-10-18

Karin H skrev om Leopard Städ
    Utmärkt, mycket duktiga , trevliga, noggranna , rekommenderas ! Läs mer
    2020-10-24 Leopard Städ svarar Karin H
    Tusen tack Karin, jag är mycket nöjd med att arbeta med så bra och trevliga människor.
  • 2020-10-17

Barbara R skrev om Leopard Städ
    Vi är väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Proffsig personal som är pålitlig, noggrann och lyhörd. Läs mer
    2020-10-24 Leopard Städ svarar Barbara R
    Tack så mycket för ditt förtroende och för alla 6 år vi har arbeta tillsammans.

Ann-marie H skrev om Leopard Städ
    Vi har städhjälp varannan vecka och är supernöjda! Alltid i tid, alltid glad och trevlig och städar jättefint! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-24 Leopard Städ svarar Ann-marie H
    Tack så jättemycket för ditt stöd, jag är väldigt glad att samarbeta med dig!

Grettel B skrev om Leopard Städ
    Städningen håller alltid väldigt hög standard. Dessutom är de trevliga, flexibla och tillförlitliga. Man vågar lämna hemmet i deras händer och det är så härligt att komma hem från jobbet till ett härligt städat hem. Vi håller hårt i er. Och vår Julia är helt fantastisk. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Grettel B
    Tack så mycket Grettel för uppriktiga ord, väldigt glad att höra det från dig. Jätte trevligt att jobba med dig.

Katriye Z skrev om Leopard Städ
    Mycket bra städning med trevlig personal. Petig och ordningsam. Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Katriye Z
    Tack så mycket för all den långa tid vi har gått, vi är som en riktig familj.

Linda B skrev om Leopard Städ
    Väldigt trevlig och kompetent personal som man kan lita på.
    Testat andra företag men aldrig vart 100% nöjd tills nu
    Flexibla och lyssnar på dina önskemål och gör det lilla extra))
    Från en väldigt nöjd kund) Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Linda B
    Tack så jättemycket Linda, väldigt trevligt att jobba med dig. Människor du kan lita på!

Elin E skrev om Leopard Städ
    Städningen är alltid noggrant utförd och servicen är på topp! Snabbt och effektivt jobbas hemmet igenom. Vi har provat flera olika städfirmor men aldrig varit så nöjda med både resultatet och servicen som hos Leopard Städ! Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Elin E
    Stort tack Elin. Jag är väldigt glad att jobba med dig, när jag kommer hem till dig, en så trevlig atmosfär, samma som att jag skulle komma till min syster.

Anna I skrev om Leopard Städ
    Hemstädning. Har anlitat personen bakom företaget i många år så när hon startade eget var det självklart att följa med henne dit. Alltid supernöjda och de bjuder alltid på lite extra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Anna I
    Tack jättemycket Anna. Jag är mycket nöjd att arbeta med dig, vi har varit tillsammans i många år, vi är redan som en familj.

Lisbeth K skrev om Leopard Städ
    Jag är mycket nöjd med Leopard Städ. Har städning varannan vecka och det blir alltid rent och fint. Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Lisbeth K
    Tusen tack Lisbeth. Det är trevligt att arbeta med dig.

Veronica M skrev om Leopard Städ
    Jag har bara positivt att säga om Leopard städ. Noggranna och snabba. Är alltid nöjd. Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Veronica M
    Tack så mycket för det trogna samarbetet, 6 år tillsammans.

Jonas L skrev om Leopard Städ
    Städtjänster som är utomordentligt bra, bra bemötande och engagerad personal Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Jonas L
    Tack så mycket Jonas. Jag är väldigt glad!

Susanne Ö skrev om Leopard Städ
    Noggrann, snabb, trevlig! Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Susanne Ö
    Tack så mycket Susanne. Jag är väldigt glad att jobba med dig :)
  • 2020-10-14

Isabell G skrev om Leopard Städ
    Äntligen får vi ihop livspusslet med städning varje vecka. Bästa vi har gjort! Julia är både trevlig och duktigt. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-10-15 Leopard Städ svarar Isabell G
    Tack så jättemycket, jag är mycket nöjd att arbeta med mina favoritklienter :)
  • 2020-10-14

Caroline D skrev om Leopard Städ
    Alltid perfekt städning och otroligt trevlig personal. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
    2020-10-14 Leopard Städ svarar Caroline D
    Tack så mycket. Jag är väldigt glad att ha möjlighet att arbeta med sådana underbara människor :)

TUNGELSTAVÄGEN 25, 137 37 Västerhaninge

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte