Leopard Städ

Leopard Städ

Leopard Städ startade med visionen att hjälpa och förse svenska folket med proffsstäd, så att du ska få mer tid och energi till annat i vardagen. Med över 10 års erfarenhet i ryggen hjälper vi både befintliga och nya kunder i Stockholm men har även planer att på sikt att bredda ut över hela Stockholms län.

Vi utför bland annat:
  • Fönsterputsning
  • Flyttstädning
  • Storstädning
  • Hemstädning
  • Kontorsstädning
  • Trappstädning
I dagsläget består våra nuvarande kunder av bland annat: Privatpersoner, bostadsrättsföreningar och några större företag. När vi hjälper dig, så strävar vi alltid efter att uppnå bästa möjliga kvalitét och service, där vi med lyhördhet och flexibilitet skräddarsyr våra tjänster enligt dina önskemål. Detta från planering och utförande till slutbesiktning och check-up.

Läs vad 16 kunder tycker om Leopard Städ 2

2021-02-09
    Respektfulla och proffsiga.
    Städade hos mig och gjorde ett suverän jobb.
    Tack så jättemycket! Vi är glad att ni är nöjda. Leopard Städ
  • 2020-10-29
    Anlitade Leopard Städ varannan vecka.
    Är mkt nöjd än så länge!
    Gillar att de är noggranna.
    Ugnen är som ny!
    Tack så jättemycket, du är jätte trevliga. Vi är glada att samarbeta med dig. Leopard Städ
    2020-10-18
    Utmärkt, mycket duktiga , trevliga, noggranna , rekommenderas !
    Tusen tack Karin, jag är mycket nöjd med att arbeta med så bra och trevliga människor. Leopard Städ
  • 2020-10-17
    Vi är väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Proffsig personal som är pålitlig, noggrann och lyhörd.
    Tack så mycket för ditt förtroende och för alla 6 år vi har arbeta tillsammans. Leopard Städ
  • 2020-10-15
    Vi har städhjälp varannan vecka och är supernöjda! Alltid i tid, alltid glad och trevlig och städar jättefint! Rekommenderas varmt!
    Tack så jättemycket för ditt stöd, jag är väldigt glad att samarbeta med dig! Leopard Städ
  • 2020-10-15
    Städningen håller alltid väldigt hög standard. Dessutom är de trevliga, flexibla och tillförlitliga. Man vågar lämna hemmet i deras händer och det är så härligt att komma hem från jobbet till ett härligt städat hem. Vi håller hårt i er. Och vår Julia är helt fantastisk. Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket Grettel för uppriktiga ord, väldigt glad att höra det från dig. Jätte trevligt att jobba med dig. Leopard Städ
  • 2020-10-15
    Mycket bra städning med trevlig personal. Petig och ordningsam.
    Tack så mycket för all den långa tid vi har gått, vi är som en riktig familj. Leopard Städ
    2020-10-15
    Väldigt trevlig och kompetent personal som man kan lita på.
    Testat andra företag men aldrig vart 100% nöjd tills nu
    Flexibla och lyssnar på dina önskemål och gör det lilla extra))
    Från en väldigt nöjd kund)
    Tack så jättemycket Linda, väldigt trevligt att jobba med dig. Människor du kan lita på! Leopard Städ
    2020-10-15
    Städningen är alltid noggrant utförd och servicen är på topp! Snabbt och effektivt jobbas hemmet igenom. Vi har provat flera olika städfirmor men aldrig varit så nöjda med både resultatet och servicen som hos Leopard Städ!
    Stort tack Elin. Jag är väldigt glad att jobba med dig, när jag kommer hem till dig, en så trevlig atmosfär, samma som att jag skulle komma till min syster. Leopard Städ
    2020-10-15
    Hemstädning. Har anlitat personen bakom företaget i många år så när hon startade eget var det självklart att följa med henne dit. Alltid supernöjda och de bjuder alltid på lite extra. Rekommenderas varmt!
    Tack jättemycket Anna. Jag är mycket nöjd att arbeta med dig, vi har varit tillsammans i många år, vi är redan som en familj. Leopard Städ
  • 2020-10-15
    Jag är mycket nöjd med Leopard Städ. Har städning varannan vecka och det blir alltid rent och fint.
    Tusen tack Lisbeth. Det är trevligt att arbeta med dig. Leopard Städ
  • 2020-10-15
    Jag har bara positivt att säga om Leopard städ. Noggranna och snabba. Är alltid nöjd.
    Tack så mycket för det trogna samarbetet, 6 år tillsammans. Leopard Städ
    2020-10-15
    Städtjänster som är utomordentligt bra, bra bemötande och engagerad personal
    Tack så mycket Jonas. Jag är väldigt glad! Leopard Städ
  • 2020-10-15
    Noggrann, snabb, trevlig! Rekommenderas!
    Tack så mycket Susanne. Jag är väldigt glad att jobba med dig :) Leopard Städ
  • 2020-10-14
    Äntligen får vi ihop livspusslet med städning varje vecka. Bästa vi har gjort! Julia är både trevlig och duktigt. Rekommenderar henne varmt!
    Tack så jättemycket, jag är mycket nöjd att arbeta med mina favoritklienter :) Leopard Städ
  • 2020-10-14
    Alltid perfekt städning och otroligt trevlig personal. Kan starkt rekommenderas!
    Tack så mycket. Jag är väldigt glad att ha möjlighet att arbeta med sådana underbara människor :) Leopard Städ