Leopard Städ

Leopard Städ

Ring 072-039 45 17 leopardstad.com

Leopard Städ startade med visionen att hjälpa och förse svenska folket med proffsstäd, så att du ska få mer tid och energi till annat i vardagen. Med över 10 års erfarenhet i ryggen hjälper vi både befintliga och nya kunder i Stockholm men har även planer att på sikt att bredda ut över hela Stockholms län. Vi utför bland annat:...

16 omdömen om Leopard Städ

Mursal
Skrev om Leopard Städ

Respektfulla och proffsiga. Städade hos mig och gjorde ett suverän jobb.

Svar från Leopard Städ

Tack så jättemycket! Vi är glad att ni är nöjda.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Jessica Z
Skrev om Leopard Städ

Anlitade Leopard Städ varannan vecka. Är mkt nöjd än så länge! Gillar att de är noggranna. Ugnen är som ny!

Svar från Leopard Städ

Tack så jättemycket, du är jätte trevliga. Vi är glada att samarbeta med dig.

Karin H
Skrev om Leopard Städ

Utmärkt, mycket duktiga , trevliga, noggranna , rekommenderas !

Svar från Leopard Städ

Tusen tack Karin, jag är mycket nöjd med att arbeta med så bra och trevliga människor.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Barbara R
Skrev om Leopard Städ

Vi är väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Proffsig personal som är pålitlig, noggrann och lyhörd.

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket för ditt förtroende och för alla 6 år vi har arbeta tillsammans.

Ann-marie H
Skrev om Leopard Städ

Vi har städhjälp varannan vecka och är supernöjda! Alltid i tid, alltid glad och trevlig och städar jättefint! Rekommenderas varmt!

Svar från Leopard Städ

Tack så jättemycket för ditt stöd, jag är väldigt glad att samarbeta med dig!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Grettel B
Skrev om Leopard Städ

Städningen håller alltid väldigt hög standard. Dessutom är de trevliga, flexibla och tillförlitliga. Man vågar lämna hemmet i deras händer och det är så härligt att komma hem från jobbet till ett härligt städat hem. Vi håller hårt i er. Och vår Julia är helt fantastisk. Rekommenderas varmt!

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket Grettel för uppriktiga ord, väldigt glad att höra det från dig. Jätte trevligt att jobba med dig.

Katriye Z
Skrev om Leopard Städ

Mycket bra städning med trevlig personal. Petig och ordningsam.

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket för all den långa tid vi har gått, vi är som en riktig familj.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Linda B
Skrev om Leopard Städ

Väldigt trevlig och kompetent personal som man kan lita på. Testat andra företag men aldrig vart 100% nöjd tills nu Flexibla och lyssnar på dina önskemål och gör det lilla extra)) Från en väldigt nöjd kund)

Svar från Leopard Städ

Tack så jättemycket Linda, väldigt trevligt att jobba med dig. Människor du kan lita på!

Elin E
Skrev om Leopard Städ

Städningen är alltid noggrant utförd och servicen är på topp! Snabbt och effektivt jobbas hemmet igenom. Vi har provat flera olika städfirmor men aldrig varit så nöjda med både resultatet och servicen som hos Leopard Städ!

Svar från Leopard Städ

Stort tack Elin. Jag är väldigt glad att jobba med dig, när jag kommer hem till dig, en så trevlig atmosfär, samma som att jag skulle komma till min syster.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Anna I
Skrev om Leopard Städ

Hemstädning. Har anlitat personen bakom företaget i många år så när hon startade eget var det självklart att följa med henne dit. Alltid supernöjda och de bjuder alltid på lite extra. Rekommenderas varmt!

Svar från Leopard Städ

Tack jättemycket Anna. Jag är mycket nöjd att arbeta med dig, vi har varit tillsammans i många år, vi är redan som en familj.

Lisbeth K
Skrev om Leopard Städ

Jag är mycket nöjd med Leopard Städ. Har städning varannan vecka och det blir alltid rent och fint.

Svar från Leopard Städ

Tusen tack Lisbeth. Det är trevligt att arbeta med dig.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Veronica M
Skrev om Leopard Städ

Jag har bara positivt att säga om Leopard städ. Noggranna och snabba. Är alltid nöjd.

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket för det trogna samarbetet, 6 år tillsammans.

Jonas L
Skrev om Leopard Städ

Städtjänster som är utomordentligt bra, bra bemötande och engagerad personal

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket Jonas. Jag är väldigt glad!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Susanne Ö
Skrev om Leopard Städ

Noggrann, snabb, trevlig! Rekommenderas!

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket Susanne. Jag är väldigt glad att jobba med dig :)

Isabell G
Skrev om Leopard Städ

Äntligen får vi ihop livspusslet med städning varje vecka. Bästa vi har gjort! Julia är både trevlig och duktigt. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Leopard Städ

Tack så jättemycket, jag är mycket nöjd att arbeta med mina favoritklienter :)

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Caroline D
Skrev om Leopard Städ

Alltid perfekt städning och otroligt trevlig personal. Kan starkt rekommenderas!

Svar från Leopard Städ

Tack så mycket. Jag är väldigt glad att ha möjlighet att arbeta med sådana underbara människor :)