Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB

Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB

Välkommen till Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB!

Med över 20 års erfarenhet inom branschen är vi en märkesoberoende bilhandlare.

De bilmärken du hittar hos oss är Mercedes Benz-modellerna Vito, Sprinter och V-Klass. Är du företagare som letar efter en ny bil eller har du familj och söker en minibuss? Oavsett vem du är så är du välkommen till oss för att hitta din nya drömbil.

Vi strävar hela tiden efter att bli bättre på det vi gör och vi ser alltid till att göra det lilla extra för att du ska hitta den bästa bilen för just ditt ägande!

Läs vad 14 kunder tycker om Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB 2

2021-03-21
    MAN TGE
    Jag blev trevligt bemött och är väldigt nöjd med min bilaffär
    2021-03-03
    Vi hamnade hos Eric på Lilla Bilsalongen när vi skulle köpa vår första husbil.
    Efter att kollat runt med andra företag kändes det absolut tryggast och bäst här.

Eric har varit väldigt mån om att vi skulle bli nöjda.

Speciellt tack för den personliga hemleveransen av vår nya husbil när vi fick förhinder. Det kallar vi verkligen enorm service.

Rekommenderar verkligen Lilla Bilsalongen.
    Tack Eric!
    Tack för Er fina kommentar. Hoppas ni nu får en härlig sommar med Er husbil. Tack, Eric Eriksson Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
  • Lotta S
    skrev om Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
    2020-12-21
    Bytte in vår husbil till en helt ny Autostar Prestige Elite. Eric har varit kanon, tillmötesgående och serviceminded och vi är mer än nöjda med vår nya husbil ✨✨✨✨✨
    Tack för ditt omdöme! Önskar Er God Jul och Gott nytt år. Tack, Eric Eriksson Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
    2020-12-16
    Vår 9:e husbil köpte vi på Lilla Bilsalongen i oktober, det blev en AUTOSTAR Prestige. Våra tidigare erfarenheter är att en ny husbil är en komplicerad produkt och återbesök hos säljaren 4-5 gånger efter leverans är inte ovanligt, innan allt fungerar. Vi gjorde därför en 2 dygnstur direkt efter leverans, för att kontrollera bilen riktigt. Till vår stora glädje fungerade allt precis som det skulle, förutom en lampa i duschen. Leveranskontrollen hade skötts exemplariskt och det lilla problemet med lampan i duschen fixades omedelbart.
    Eric som varit vår kontakt genom hela köpet har visade stort intresse och gav stort förtroende, vilket han sedan bekräftat, även efter leverans.
    Vi ger våra varmaste rekommendationer och kommer själva gärna tillbaka när det blir aktuellt med ny husbil igen.
    Tommy o Carola Dynér
    Hej ! Tack för Ert fina omdöme ! Uppskattar att få göra affär med så kunniga och erfarna husbilsentusiaster. Tack ! Eric Eriksson Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
  • Gogita T
    skrev om Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
    2020-08-19
    Snabb och trevlig affär. Stort Fokus på kundvård.
    2020-08-02
    Bra och snabb service
    Vänligt bemötande
    2020-01-24
    På Lilla Bilsalongen köpte jag Mercedes Vito Mixto 2016.
    Säljare blev jätte trevlig och hjälpsam.
    Han svarade väldigt snabbt via email.
    Jag fick helt enkelt allt hjälp och info jag behövde,utan att fråga om.
    Varmt rekommenderar Lilla Bilsalongen.
    Mvh nöjd kund😊
    Tack för din fina recension om oss, det uppskattar vi verkligen ! Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
    2020-01-20
    Super bra tack jag rekommendera Lilabilsalongen
    Tack för din recension! Trevlig helg! Lilla Bilsalongen och Transportmedlet AB
    2019-12-09
    Har köpt många bilar på Lilla Bilsalongen från vito till sprinter bilar.
    Dom väldigt bra att göra med.

Har aldrig provkört en bil och detta har funkat till 100%.
    Dom står för vad dom säger ang bilarna som jag köpt.

Kommer köpa många fler bilar av Lilla Bilsalongen.
    2019-12-06
    Köpte en MB Sprinter, affären gick väldigt smidigt säljaren höll vad de lovade. Supernöjd med hela affären.
    2019-12-04
    Utmärkt bemötande med stor passion för deras jobb. Man kände sig otroligt välkommen och fick hjälp så fort man gick innanför dörren. De guidar kunden för att hitta ett fordon som passar just han/henne. De ger sin syn på ett ärligt och uppriktigt sätt. Ett tryggt och säkert köp med möjlighet till ett bra lån. Bästa bilfirma som jag har upplevt så kan starkt rekommendera Lilla Bilsalongen!
    2019-12-04
    Jag har köpt ett flertal.bilar under åren och alltid blivit bra bemött med stor serviceanda och vänligt och varmt bemötande. Affärererna har alltid gått smidigt och enkelt. Jag kan varmt rekomendera lilla bilsalongen och skulle ha svårt att vända mig till någon annan leverantör vid nästa köp.
    Mats Hed
    El&Datateknik AB
    2019-12-04
    Vi har köpt 4st nya lätta lastbilar 2 st mindre skåpbilar.
    Proffsigt bemötande av säljarna och dom vet vad dom pratar om. håller vad dom lovar. så vill man ha en trygg affär så kan vi på Stor och liten catering rekommendera Lillabilsalongen.

Och priserna är alltid bäst. De är det jag gillar med det här familjeföretaget, sitter inte i dyra och stora lokaler som sina konkurrenter Därav priserna. Ringer man så svarar alltid någon!
    2019-12-04
    Har köpt 2 produkter en husbil och en vito! Fantastiskt bemötande och service anda! All heder till prsonalen