Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Sollentuna Lyckostäd i Stockholm AB

Lyckostäd i Stockholm AB

Kuskvägen 4, 191 62 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lyckostäd i Stockholm AB

• Max skrev om Lyckostäd i Stockholm AB
    Finns ingenting bra att säga om dom över huvudtaget. Läs mer
  • Linda B skrev om Lyckostäd i Stockholm AB
    Varit problem med det här företaget från dag ett. Vi skulle starta med en storstädning. Efter deras storstädning var det stora fläckar i badrummet. Så de fick komma och städa om. Jag var skeptisk till att skriva avtal så ägaren sa att oroa dig inte, är du inte nöjd med oss så bryter vi avtalet. Därefter har jag haft ca 10 städningar med dem varav 5 funkat och resterande varit riktigt slarvigt utförda med stora fläckar kvar på tex golv och kakel. En gång hade en anställd hällt 5 dl såpa på golvet så det inte ens gick att gå på golvet så då fick de återigen komma och städa om. De fick byta tjej eftersom den första var så slarvig, den nya var långsam så då ville de att jag skulle betala för längre tid så hon skulle hinna med.
    Nu har de skickat kravfakturor på gånger de inte ens varit här, hotar med inkasso samt hotar med att behålla min nyckel. Och ägaren sa glöm inte att du har två månaders uppsägningstid på avtalet. Så glad att jag aldrig skrev på något avtal med dem. Får se om jag måste polisanmäla dem för nyckeln. Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Sollentuna:

Suddagummans Gata 7, 16872, BROMMA