Mäklarhuset Alingsås

Mäklarhuset Alingsås

Ring 0322-199 51 www.maklarhuset.se

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

7 omdömen om Mäklarhuset Alingsås

Margareta P
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Mycket trevligt bemötande vilket också inkl. en god service i samband med vid försäljning av hus samt köp av en bostadsrättslägenhet.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2208 omdömen 4.7 av 2208 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Anders B
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Mycket proffsig service både innan under och efter husaffären. Rekommenderar Mäklarhuset varmt!

Malin B
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Vi är oerhört nöjda med Mäklarhuset Alingsås. Enkelt, snabb återkoppling vid frågor, trevligt bemötande och bra tillgänglighet. Bara gott att säga!

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Gustav Y
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Vi var nöjda överlag. Mycket tillmötesgående mäklare

Arnold G
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Mycket bra bemötande hela vägen

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 997 omdömen 4.8 av 997 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Magnus Q
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Jag har anlitat Mäklarhuset i Alingsås vid flera husköp/försäljningar samt vid husvärderingar. Jag är 100% nöjd med bemötandet - en optimal och ovanlig kombination av professionalism och sympatiskt agerande, jag är alltså helnöjd på alla punkter, han är ett föredöme för sin yrkeskår ! Magnus Qvist Alingsås

Nina H
Skrev om Mäklarhuset Alingsås

Mycket gott bemötande och bra hjälp.