Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Mäklarhuset Borås

Mäklarhuset Borås

Lorensbergsgatan 2, 504 30 Borås — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Borås:

Allégatan 59, Borås
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Emil K:
Det var kanonbra!! Snabbt och smidigt!!

Läs vad 23 kunder tycker om Mäklarhuset Borås

• Mattias E
    Mattias E skrev om Mäklarhuset Borås
    Jag är extremt nöjd med att ha använt mäklarhuset i Borås. Deras tryckta broschyr, kompetens, engagemang och rimliga arvode är något som andra mäklare har att lära sig av.
  • Hans Jörgen L
    Hans Jörgen L skrev om Mäklarhuset Borås
    Jag har använt Mäklarhuset vid en mängd olika tillfällen. Vid värderingar av fastighet, försäljning av bostadshus och lägenhet samt vid kontraktskrivning vid köp av lägenhet. De är ALLTD professionella, tar sitt jobb på yttersta alvar, är klädsamt neutrala när två parter är involverade, kunniga och otroligt närvarande.
    På en femgradig skala får de betyg sex
  • Aleksantri K
    Aleksantri K skrev om Mäklarhuset Borås
    Alexanteri gick bort sommaren 2014, men jag vet att han var nöjd med Mäklarhuset i Borås. Från första kontakten med Mäklarhuset till uppdraget var slutfört, fungerade utan problem.
    Med vänlig hälsning

Stig-Ove Bengtsson
  • Jan H
    Jan H skrev om Mäklarhuset Borås
    Vi fick mycket god hjälp under hela köpeprocessen av en kunnig mäklsre.
  • Nehat S
    Nehat S skrev om Mäklarhuset Borås
    Mycket bra service ,rekommenderas
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Mäklarhuset Borås
    Bra bemötande, kunniga och trevliga. Lätta att koma i kontakt med
  • Martin P
    Martin P skrev om Mäklarhuset Borås
    Bra mäklare som bryr sig och engagerar sig!
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Mäklarhuset Borås
    Bra seriöst, bra kundkontakt, och bemötande visar också ett intresse för både kund och köpare .
  • Jonas Patrik G
    Jonas Patrik G skrev om Mäklarhuset Borås
    Lite oerfaren mäklare, men på det hela ok.
  • Olly Inga-lill J
    Olly Inga-lill J skrev om Mäklarhuset Borås
    Min syster kan tyvärr inte svara, men jag tror hon är ganska nöjd.
    Mvh Morgan S
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Mäklarhuset Borås
    Köpte hus genom mäklarhuset och fram tills papperna var påskrivna var bemötande jätte bra och vi fick snabbt svar på våra frågor. Under året som har gått sedan dess har vi varit i kontakt med mäklaren ett par gånger och då har bemötandet varit ett helt annat. Har ännu inte fått svar på våra frågor som vi ställde för ett antal månader sedan. Känns tråkigt att de positiv intrycket vi hade när vi flyttade in inte har hållet i sig och jag skulle i dagsläget inte rekommendera byrån.
  • Therése W
    Therése W skrev om Mäklarhuset Borås
    Trevliga att ha med att göra och lätta att få tag i.
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Mäklarhuset Borås
    Toppen service !
    Världsklass på lokalmarknaden
  • Linda B
    Linda B skrev om Mäklarhuset Borås
    Trevligt bemötande, lätt att hitta tider för möten. Snabb o smidig affär.
    Köp av bostadsrätt.
  • Zulfo H
    Zulfo H skrev om Mäklarhuset Borås
    I samband med köp av fastighet har haft Olle Johansson som mäklare och är väldigt nöjd med bemötande och hanteringen
  • Tony K
    Tony K skrev om Mäklarhuset Borås
    Kanon hus! Jättenöjda blev vi! Bra mäklare.
  • Johan O
    Johan O skrev om Mäklarhuset Borås
    Jag fick ett bra bemötande utav mäklarhuset när jag köpte en lägenhet via dem.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Mäklarhuset Borås
    Professionellt från början till slut. Jag använder Detta är min tredje affär med Mäklarhuset, det talar för sig självt.
  • Jan-olof E
    Jan-olof E skrev om Mäklarhuset Borås
    Vi köpte ett hus via Mäklarhuset 2013 och vi är helt nöjda med den service vi fick.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Mäklarhuset Borås
    Jag sålde min lägenhet och blev rekommenderad Mäklarhuset av en god vän . Måste säga att det blev över förväntan , möttes av kompetens och ett driv som jag inte upplevt hos någon annan mäklare .
  • Lise Christine Ann P
    Lise Christine Ann P skrev om Mäklarhuset Borås
    Mycket bra bemötande. Engagerad mäklare som tog sig tid och lade ner arbete på försäljningen av huset. Vi är mycket nöjda.
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Mäklarhuset Borås
    Försäljning av hus.
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Fick hjälp och rekommendationer för det vi önskade.
  • Torbjörn G
    Torbjörn G skrev om Mäklarhuset Borås
    Proffsiga och kompetenta kombinerat med glatt bemötande! Fem torbjörnar av fem!

Lorensbergsgatan 2, 504 30 Borås