Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 195 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås 2

2021-07-28
    Min upplevelse har varit enbart positivt. Erik (mäklaren) har varit trevlig och proffsig genom hela processen. Slutpriset var precis som önskat och inget krångel överhuvudtaget. Är väldigt nöjd med min upplevelse.
    2021-07-21
    Toppen! Professionellt bemötande och trevlig mäklare.
    2021-07-20
    Mäklaren var enkel att prata med, gav information och återkopplade snabbt. Affären gick väldigt fort tack vare hans arbete.
    • Erikslund
    2021-07-10
    Trevlig mäklare! Bra visning och snabbt genomförd affär. Några mindre detaljmissar i genomförandet.
  • Daniel W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-07-10
    Lätt och enkel kommunikation med.
    Snabb försäljning och duktig mäklare.

Mäklaren var duktig och väldigt god i sitt bemötande, kunnig inom ämnet och visade stort intresse för både mig som säljare men även för köparen.
    Tack för förtroendet och era fina ord Daniel! Kul att kunna hjälpa er på bästa sätt! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-07-09
    Trevlig och tillmötesgående mäklare!
    • Bollebygd
    2021-07-08
    Bra och proffsigt bemötande. Lugn och väldigt trevlig. Man fick ett stort förtroende för henne.
    Stort tack Marianne för de fina orden🙏 Önskar dig en härlig sommar nu så ses vi lite längre fram igen/ Mvh Frida Celind Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Norrby
    2021-07-07
    Mycket generös trevlig lätt att prata med uppmärksam
    • Kypedalen
    2021-07-07
    Victoria var välkomnande, lyhörd och tillmötesgående. Snabb på att svara på frågor och följa upp, mindes detaljer och påpekade både säljarens resonemang precis som hon även påpekade det rimliga i våra.

Kändes väldigt bra för oss som köpare att ha med Victoria att göra.
    Tack snälla för det fina omdömet. Det var jättekul att vara med i er fastighetsaffär och jag önskar ert stort lycka till med ert nya boende! / Victoria Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Dalsjöfors
    2021-06-29
    Det var tydligt att jag inte var kunden utan det var tydligt säljaren som var kund. Säljarens intressen gick före samt var kommunikation undermålig och gjordes inte jämställd till oss/ båda köparna. Viktiga punkter gick förlorade och jag är väldigt missnöjd med köpet.

Kommer varken köpa något eller sälja något via Svensk Fastighetsförmedling igen. Kommer inte heller rekommendera dem till släkt, vänner och bekanta, snarare tvärtom om.
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Gånghester
    2021-06-19
    Bäst som vanligt, trevligt bemötande och proffsigt arbete
    2021-06-16
    Mäklaren visade stort engagemang och intresse som resulterade i en bra presentation och lockade många intressenter.
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren vid försäljning av småhus och lägenheter.
    Jan-Eric Riedel.
    Tack för ditt fina omdöme, det var kul att hjälpa er till en lyckad försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-06-14
    Då det var första gången jag skulle sälja bostad. Så blev jag proffsigt bemött och fick saker och ting förklarat för mig så jag förstod och mäklaren samtidigt kämpade för att det skulle gå så bra som möjligt. Är super nöjd!
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Brämhult
    2021-06-07
    Alltid ett fint bemötande med ett stort leende o positivt bemötande, toppen!
    • Bollebygd
    2021-06-02
    Bra och proffsigt bemötande. Trevlig mäklare
    • Trandared
    2021-06-01
    Bra och snabba och tillmötesgående. Topp klass på utbud och tjänster.
    Tack snälla Anneli, det var kul att hjälpa er! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-05-26
    Min upplevelse är att Daniel var en kunnig och mycket engagerad person och lyhörd för hur jag ville göra.
    Tack för ditt fina omdöme och förtroendet Berit! Stort lycka till med din nya lägenhet. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-05-17
    Köpt och sålt hus via deras tjänster.
    Anlitade Frida Celind.

Vi sätter en stjärna på kanten
    Tack A Khin H för ert förtroende. Det har varit en glädje att få hjälpa er genom bostadsaffärens båda sidor, köpa och sälja! Lycka till framåt/ Frida Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-05-12
    Har både köpt och sålt fastighet genom Victoria. Mycket bra bemötande båda gångerna. Flexibel, kommunikativ och professionell!
    Tack Felix för det fina omdömet. Det var kul att hjälpa dig båda gångerna. Lycka till i framtiden! Svensk Fastighetsförmedling Borås
  • Karin A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-05-07
    Sålt insatslägenhet.
    Mycket bra och smidigt hela vägen!
    Tack för förtroendet Karin. Det var kul att få chansen att hjälpa till med din lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Centralt
    2021-05-07
    Jag köpte en bostadsrätt i centrala borås.
    Blev grymt bra bemött av mäklaren, Hon var personlig och välldigt lättsam.
    Förväntningarna var att jag skulle hitta något med bra läge, för ett bra pris. Mäklaren lyckades hjälpa mig till mitt köp.
    Otroligt nöjd med köpet. Jag vill gärna ha med Mäklaren att göra igen.
    Tack Alfred för den fina rekommendationen. Det var jättekul att kunna hjälpa er att hitta ert framtida boende. Lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-04-08
    Jag och min sambo hade en 2:a på Sjöbo som vi sålde. Daniel på svensk fastighetsförmedling var fantastisk! Vi hade vår lägenhet på kommande objekt ett tag. Men när vi ringde honom och ville sälja så la han ut den på hemnet direkt. Vi sålde lägenheten väldigt snabbt och smidigt. Bra kontakt med mäklaren som uppdaterade oss hela tiden när de hände något. Daniel levde verkligen upp till våra förväntningar och gjorde ett kanonjobb! Rekommenderas starkt!!
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda! Tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och tack för rekommendationen! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-03-31
    Bra, lyhörd och snabb återkoppling
    Tack så mycket för ert fina omdöme Rolf! Det var kul att få hjälpa er med den stora affär ni gjort! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Trandared
    2021-03-30
    Har köpt en lägenhet. Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig.
    Tack Petra det var roligt hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Hestra
    2021-03-29
    Sålde lägenhet där mäklaren gjorde ett riktigt fint jobb. Mäklare överträffade våra förväntningar och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Borås.
    Stort tack för era fina ord Calle! Kul att få chansen att hjälpa er med er fina lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Sjöbo
    2021-03-26
    Daniel hjälpte oss sälja vår lägenhet! Vi e jättenöjda med allt. Proffsigt bemötande, kunnig och väldigt trevlig!
    Jättekul att höra att ni är nöjda Jenny! Det var roligt att få hjälpa er med förmedlingen av er fina bostadsrätt. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-03-12
    Bra och proffsigt bemötande inkl ett bra stöd vid försläjning av lägenhet
    Tack BRF Lugnet för de fina orden. Det var kul att kunna hjälpa er med försäljningen av den fina lägenheten. Svensk Fastighetsförmedling Borås
  • Monica M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-03-12
    Mycke trevligt och lättsamt bemötande. Vi är nöjda så här långt och ser fram emot att lämna vår villa i Småland och flytta till LGH i Borås.
    Tack Monica, roligt att få vara behjälplig i ert köp av bostad 🙏 Välkomna till Borås och en super fin bostad!! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-03-12
    Jag har sålt min lägenhet genom er. Jag är väldig nöjd med mäklaren,hon var perfekt över allt, och hanterar ärendet på bästa sätt.
    Tack Sia för orden, det var en glädje att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet 🙏 Ni kommer trivas toppen i ert nya hem! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-03-12
    Jag har köpt ett hus via er, jätte nöjd med mäklaren . Han följde upp ärendet på bästa sätt alltid.
    Jätteroligt att höra Sia! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya, fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Centralt
    2021-03-10
    Vi har precis köpt en bostadsrätt i Borås via Victoria Reichel. Hon gav ett väldigt gott intryck från första början och fortsatte så genom hela processen. Vi hade precis beslutat oss för att köpa bostad i Borås och hade inte hunnit läsa på vad det innebär att köpa en bostadsrätt, då det är första gången vi gör det. Alla frågor vi hade fick vi svar på och kommunikationen var snabb och tydlig. Nästa månad tar vi över lägenheten och vi har bara positiva erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack Pernilla. Det var kul att kunna hjälpa er vid köpet av er fina bostadsrätt. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-02-23
    Jag köpte en villa.
    Jag fick välbemötande.
    Jag frågade mäklaren om de fel som står och fick svar att jag kan kontrakta besiktningsmanen.
    Jag o min fru upplevde det var bra.
    Tack för orden, hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-01-28
    Har både köpt och sålt hus nu med två olika mäklare från Svensk fastighetsförmedling.
    Har fungerat alldeles utmärkt.
    Tack Stefan, roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er och att ni är nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-01-12
    Mycket engagerad och intresserad av uppdraget.
    2020-12-28
    Sålt hus. Bra mäklare som varit mycket engagerad.
    2020-12-26
    Mycket trevlig och kunnig inom husbranchen.
    2020-12-12
    Vi är väldigt nöjda med både köp av vårt nya hus och försäljning av vårt gamla hus. Frida var professionell och kommunikativ. Processen var väldigt smidig.
    Tack för de fina orden och förtroendet, jag är glad att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i ert framtida hem! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Byttorp
    2020-12-06
    Hjälper till och fixar. Lätt att få kontakt med.
    Tack Inger och lycka till i nya boendet. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Byttorp
    2020-12-06
    Väldigt bra och förtroendeingivande bemötande från första stund. Alla våra förväntningar uppnåddes och mer därtill. Vi är väldigt nöjda med försäljningen utav våran bostadsrätt!
    Tack för rekommendationen Simon och Rebecka. Det har varit jättekul att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Lycka till i ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Fristad
    2020-12-03
    Köpte ett hus i Fristad, Slånvägen 7.

Väldigt bra skött genom hela affären med mäklaren, väldigt flexibel då budgivningen var på en helg och även lite senare på eftermiddagen.

Hade inga höga förväntningar på objekt från början då vi kollat många innan detta. Men när det föll oss i smaken blev det en bra och snabb affär.
    Tack, det kändes väldigt enkelt att samarbeta med er också så det blev en snabb och smidig affär. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2020-11-27
    sålt hus

mycker bra bemötande

jag tycker att mäklaren var duktig
    Tack det blev en smidig affär med gott resultat. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2020-11-27
    Jag har både köpt en nyproduktion och sålt min bostadsrätt i samma veva tillsammans med Victoria Reichel. Hon är tillmötesgående, jättetrevlig och oerhört erfaren. Snabb med återkoppling! Jag är mer än nöjd.
    Mina varmaste rekommendationer.
    Tack för de fina rekommendationerna. Det har varit en glädje att hjälpa er att sälja och jag önskar er lycka till i ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Sjöbo
    2020-11-14
    vi sålde vår dotters bostadsrätt i Borås.
    vi blev mycket bra bemött av vår mäklare.
    har aldrig sålt någon bostad. men jag hoppades att det skulle bli bra och det blev över förväntan. vår mäklare gjorde allt för att det skulle bli en bra affär.

tack än en gång ni på svenska fastighetsförmedlingen i Borås för ett utomordentligt skickligt jobb.
    Hej Kerstin och tack för dina fina ord. Det var kul att hjälpa er med försäljningen vilken blev bra och smidig. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Olsfors
    2020-11-12
    Mäklaren som skötte köpet av vårt hus är trevlig och engagerad mäklare.
    Jättebra att ha att göra med, snabb återkoppling. Svarade på alla frågor vi hade.
    Tack för era fina ord! Jag hoppas att ni kommer stormtrivas på ert nya ställe. Väl mött// Frida Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Sandhult
    2020-10-19
    Jonas är väldigt trevligt och yrkeskunnig. Hjälpte oss både husköp och försäljning. Mycket nöjd. Rekommenderar verkligen!
    2020-10-19
    Sålde lägenhet i BRF. Hittade säljare själv så omvandlade till skrivaruppdrag.

Mycket trevligt bemötande, professionell framtoning och genuin persona.
    Tack Carl och stort lycka till i er nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Brämhult
    2020-10-18
    Har köpt hus, där det funkat väldigt bra med mäklaren före, under och efter budgivningen. Saklig och bra information, tillmötesgående och proffsigt bemötande.
    Tack Lars för den fina rekommendationen. Jag önskar er lycka till i ert nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Svensgärde
    2020-10-14
    Sålt en villa. Blivit otroligt proffsigt och fint bemött. Ingav stort förtroende. Kände direkt att henne litar vi fullt och fast på. Högsta betyg!! Kunde sätta sig in i både säljare och köpares intresse och behov. Bästa mäklaren alla kategorier!!
    Tusen tack för de fina orden och att jag fick förtroende att sälja er villa. Det var med ett varmt engagemang och stor glädje jag gjorde det och jag önskar er lycka till i framtiden! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Bredared
    2020-10-05
    Sålde en sommarstuga. Mäklaren var effektiv och erfaren. Snabb affär.
    Jag vet att det var ett ställe som låg er varmt kring hjärtat och därför var det extra kul att kunna hjälpa er till en snabb och bra affär. Lycka till framöver! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Dalsjöfors
    2020-10-04
    Sålt bostadsrätt. Professionellt bemötande. Bra återkoppling. Snabba ryck. En positiv helhetsupplevelse.
    Tack Sandra, det var kul att hjälpa er att sälja er bostad. Lycka till i framtiden. Svensk Fastighetsförmedling Borås