Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 254 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås 2

• Sparsör
    2022-09-20 Verifierad kund
    Allt har gått smidigt och felfritt, mycket bra företag och mäklare. Rekommenderar starkt 👌🏻
    2022-09-16 Verifierad kund
    Professionella och behjälpliga.
    Tack Joakim, det var kul att kunna hjälpa er att sälja ert fina hus. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mäklaren skötte sitt arbete på ett kunnigt och professionellt sätt!
    Tack Kenneth, det var kul att hjälpa dig att få ditt nya boende. Lycka till i framtiden! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket bra. Fullt förtroende.
    Det var väldigt roligt att hjälpa dig att hitta ditt nya framtida boende och att sälja din nuvarande bostadsrätt. Stort lycka till i framtiden! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Bosnäs
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jättebra. Bemötande
    Kan rekommendera
    • Bosnäs
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Fick en väldigt bra support hela tiden.
    Min mäklare följde upp alla mina frågor helt perfekt
    Ett bemötande från mäklaren som var helt perfekt
    2022-08-07 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med mäklaren. Hon var snabb med att svara samt uppdatera oss om status både via telefon och sms. Mäklaren kändes kunnig och engagerad. Vi kan rekommendera henne.
    Tack Anders och Lena för att jag fick det fina förtroendet att sälja er fastighet. Det har varit roligt att samarbeta med er. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-08-06 Verifierad kund
    Jättebra bemötande! Allt var långt över förväntan och det gick väldigt smidigt. Kan inte tänka mig en bättre upplevelse för en bostadsförsäljning!

Med tanke på situationen (marknaden) var mina förhoppningar inte så höga men de hittade många spekulanter och var väldigt flexibla. Löste en snabb och smidig affär och hjälpte mig på vägen. Fick alltid snabba svar vid frågor.

Världsklass!
    • Boda
    2022-08-04 Verifierad kund
    Hela försäljnings processen gick väldigt smidigt. Bra information om försäljnings detaljerna. God kommunikation under försäljnings tiden. Trots den korta tid som mäklare, agerade Eric som mycket professionell. Lugn, saklig och mycket kunnig. Det blev en snabb försäljning, som gjorde oss nöjda. Skulle varmt rekommendera Eric och svensk fastighets förmedling till andra.
    Mvh Rose-Marie
    2022-08-02 Verifierad kund
    Grym mäklare! Gjorde allt helt proffesionellt! Rekommenderar starkt!👍
    • Brämhult
    2022-08-02 Verifierad kund
    Victoria var väldigt påläst, proffsig och mycket trevlig och tillmötesgående på alla fronter. Vi var väldigt nöjda med henne hela vägen från början till slut. Jag kan varmt rekommendera Victoria till alla som vill sälja sin bostad.
    Tack för de fina orden och rekommendationen. Det var kul att kunna hjälpa er till en lyckad bostadsaffär. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-07-23 Verifierad kund
    Väldigt fin bemötande mäklaren var mkt angegerad i sitt jobb!!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Simpelt och lätta att ha att göra med
    Tack Emil, hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Önskar dig en fin sommar/ Frida Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Rydboholm
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mäklaren har varit saklig, kunnig och behjälplig i alla situationer som dykt upp. En positiv och kunnig mäklare som vi kan, och redan gör, rekommendera till andra husförsäljare och husköpare.
    Sammanfattat är vi mycket nöjda!
    Tack för era fina ord och för förtroendet att hjälpa er med fastighetsaffären! Det har varit en glädje att kunna hjälpa till med er fantastiska villa! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Hestra
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mäklaren var alltid trevlig och tydlig i sin kommunikation. Snabb återkoppling så man hela tiden kände sig uppdaterad. Mycket nöjd!
    Tack så mycket för förtroendet Markus! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag har upplevt ett bra samarbete med Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande. Han var engagerad i att prata med oss, ge rätt information och uppmuntra oss att köpa huset samt ge återkoppling angående budgivning.

Jag rekommenderar gärna den här fastigheten och mäklaren till alla andra. 🙂
    Tack för det snälla omdömet Helai & grattis till ert fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Sparsör
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lätt att få kontakt. Snabb återkoppling. Stort engagemang från mäklaren
    Tack för det fina omdömet Eva. Det var jätteroligt att få jobba med dig och hjälpa dig med en trygg och bra försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Borås
  • Christine Eva Marie K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-05-26 Verifierad kund
    Otroligt väl bemött av Victoria Reichel. Full koll hela tiden och omedelbar återkoppling.
    Mycket vänlig och informativ
    Tack! Det var jättekul att hjälpa er att hitta ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-05-11 Verifierad kund
    Talarmod för att förklara och lära mig hur kan man köpa en lägenhet den först gången.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, vi blev väldigt bra bemötta av henne.
    Tack för att ni tagit er tid att svara. Hoppas att ni kommer trivas utmärkt i ert framtida boende! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt. Köpet gick smidigt.
    Tack för att ni tagit er tid att svara. Hoppas att ni kommer trivas utmärkt i ert nya, framtida boende! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-05-03 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Mäklaren var väldigt bra. Återrapporterade händelser på ett bra sätt. Lyssnade noga på argument för förberedande av försäljningen. Med andra ord gjorde han ett mycket bra intryck och arbete.
    • Aplared
    2022-05-03 Verifierad kund
    Suveräna mäklare, Erik o Daniel. Bara mässor av ++++++++++
    Tack för förtroendet och de fina orden! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Dalsjöfors
    2022-04-29 Verifierad kund
    allt gick som smort. är belåten med slutpriset och att påskrift gick fort
    Tack för ert förtroende, hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jättetrevlig mäklare, hjälpsam och öppen.
  • Aida M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-04-13 Verifierad kund
    Riktigt nöjd med bemötande från samma början, trevligt och skönt att träffa Frida, mäklaren, hjälpte mig och varit vänligt. Gärna rekommenderar till mina vänner. Tackar!
    Tack Aida för de fina orden, det var en glädje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp. Jag hoppas och tror att du kommer trivas bra i ditt nya hem! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-04-13 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra hittills.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Min känsla var att min mäklare hade viktigare uppdrag än vårt. Jag kände mig inte trygg.
    Jag upplevde även att det som var sagt från början förändrades under tidens gång. Det var inte en fin upplevelse för mig. Jag kände inte att mäklaren jobbade, ansträngde sig för oss.
    Hej Malin, vad tråkigt att du inte kände dig trygg med affären. Vi hade ett bra samtal efteråt och jag kommer ta med mig dina upplevelser till framtida affärer. Jag upplever att jag lade mycket engagemang både innan och efter visningen. Budgivningen var till en början lite trög men kom sedan igång och vi nådde över det fsg-pris som vi hoppats på. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-03-31 Verifierad kund
    Fått grym hjälp av Jonas och Frida. Vi är så nöjda med det dom har gjort. Kan varmt rekommendera dem framöver.
    Tack Daniel, för ert förtroende och de fina orden. Önskar er en fin vår tills vi ses igen! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Målsryd
    2022-03-10 Verifierad kund
    Frida och resten av teamet har gett det bästa bemötande vi kunde hoppas. Frida lyssnade på våra förväntningar och var väldigt kunnig gällande bostadsmarknad. Det var en tryggt och lugnt bostadsaffär tack Fridas kunskap och personliga egenskaper.
    Tack för era fina ord och för förtroendet att få hjälpa till vid er försäljning. Jag önskar er all lycka framåt och att ni finner ett fint boende till er och barnen i hemlandet! Svensk Fastighetsförmedling Borås
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Rångedala
    2022-03-08 Verifierad kund
    Helt underbart mottagande och hjälp och förståelse inom husköp och försäljning . Kan varmt rekommendera Borås kontoret Jonas och Frida 👌
    Tusen tack för de fina orden, det har varit roligt att få hjälpa er och härligt att ni är nöjda/ Mvh Jonas och Frida Svensk Fastighetsförmedling Borås
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Frufällan
    2022-02-25 Verifierad kund
    Toppenbra, tack för hjälpen med vår försäljning.
    Kul att ni blev nöjda med försäljningen och lycka till med era framtida planer. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-02-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidighet och fingertoppskänsla fanns hos mäklaren
    Tack Birgitta för ditt omdöme. Det var kul att hjälpa er. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2022-02-03 Verifierad kund
    Väldigt lätt och smidig affär. Trevlig mäklare.
    Tack Piero, det var kul att hjälpa dig att hitta ditt nya fina boende. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Druvefors
    2022-01-27 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Hjälpsam med iordningställande av lgh inför fotografering och visning.
    • Trandared
    2021-12-15 Verifierad kund
    Jättenöjd med mäklaren som skött affären
    Tack Robin, det var kul att kunna hjälpa dig! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Kypedalen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jätte nöjda verkligen.
    Vi är jätte glada hur de har behandlat oss när vi skulle köpa huset
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande men vår mäklare var väldigt upptagen med andra uppdrag så vi hade svårt att ha kommunikation
    2021-11-23 Verifierad kund
    Allt fungerade fint. Både visningen och kontraktsskrivningen. Fick ett riktigt bra och professionellt bemötande.
    • Fristad
    2021-11-15 Verifierad kund
    Vi blev omhändertagna mycket väl och, trots språkbarriärer och många frågor, bemöttes vi alltid artigt och vänligt.
    • Fristad
    2021-11-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som lyssnade på oss och hur vi ville genomföra försäljningen. Tog hand om och rapporterade budgivningen föredömligt samt upprättade en bra kontakt med köparen när det behövdes. Förklarade även på ett bra sätt när vi hade frågor av olika slag. Vi är väldigt nöjda med hela affären och kan därför varmt rekommendera Jonas Elmgren som mäklare!
    2021-11-07 Verifierad kund
    Utmärkt, professionellt bemötande. Smidig affär.
    Kunnig i området och kunde ge oss svar på våra frågor. För oss var det viktigt eftersom vi inte bor i närheten och kan inte Borås på det sättet.
    Tack Tanja, det var roligt att höra att ni är nöjda köpare 🙏 Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Viskafors
    2021-11-04 Verifierad kund
    Engagerad, inkännande och trygg. Vi är jättenöjda!
    Vad roligt att höra, tack för ert förtroende! Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-10-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och alltid ett positivt leende
    2021-10-27 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och det märks att de brinner för jobbet👍👍
    2021-10-22 Verifierad kund
    Grymt bemötande från visning till kontraktsskrivning. Hörde av sig snabbt och var lätt att få tag på. 10/10
    2021-10-08 Verifierad kund
    En mycket bra upplevelse vad gäller samtliga dimensioner
    Tack Emilia, det var mycket kul att hjälpa er med försäljningen. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    2021-10-08 Verifierad kund
    Victoria hjälpte oss på ett ypperligt sätt!
    Tack Malin, det var härligt att kunna hjälpa er till en lyckad försäljning. Svensk Fastighetsförmedling Borås
    • Norrmalm
    2021-10-01 Verifierad kund
    Jag har både sålt och köpt lägenhet med hjälp från Victoria, varit supernöjd både gångerna! Proffsigt hanterande och jättetrevlig kontakt. Tummen upp!
    Tack Eva för den fina rekommendationen. Det var kul att hjälpa dig till en bra försäljning. Lycka till med nya boendet. Svensk Fastighetsförmedling Borås