Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 116 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• Monica Elizabeth B

2019-12-06

Monica Elizabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt min villa. Mäklaren var mycket kompetent och trevlig. Förväntningarna från min sida var inte så stora från början, men jag blev positivt överraskad. Rekommenderar mäklaren och företaget till alla som vill sälja. Läs mer
  • Mehdi S

2019-11-29

Mehdi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag är jätte nöjd med Svensk fastighetsförmedlingen ,,
    och jag tackar av Frida som hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    stor tack
    Mehdi Läs mer
    2019-11-29 Frida C svarar Mehdi S
    Tack Mehdi, det glädjer mig att höra! Önskar dig en mysig helg/ Mvh Frida C
  • 2019-11-25

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag fick snabb återkoppling, tydliga besked och kunde genomföra en väldigt smidig affär vid köp av min tvåa. Victoria var en mycket trevlig och kompetent mäklare att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-25 Victoria R svarar Eva L
    Hej Eva, vad kul att du är nöjd med din bostadsaffär. Stort lycka till!
  • Debbie W

2019-11-20

Debbie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    We have now sold our house through your company with the professional help from Frida Celind.

Frida has always been there for us and she has kept us up to date even in her own time for eg. weekends. Her commitment to us as customers has been second to none and we are so proud of her and her work that she as done.

Thank you for all you have done for us!

Regards
    Debbie and Anders Wärnman Läs mer
    2019-11-21 Frida C svarar Debbie W
    Tack för de fina och värmande orden fam W. Jag är glad och tacksam över att jag har fått hjälpa er genom er försäljningsprocessen. Jag har gjort det med glädje. Väl mött/ Frida
  • 2019-11-20

Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra 100% nöjd med service och alt. Läs mer
    2019-11-21 Frida C svarar Matilda E
    Tack Matilda, det har varit en sann glädje att få hjälpa er med er försäljning. Roligt att höra att ni är nöjda! Må gott/ Frida
  • 2019-11-20

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa , prövat med andra mäklare innan men är helt nöjd med Svensk fastighetsförmedling pgr av tillgängligheten till mäklare även kvällar och helger vilket inte var saken med tidigare mäklare. Rekommenderar dem varmt, speciellt Frida! Läs mer
    2019-11-21 Frida C svarar Anders W
    Bugar och bockar- Roligt att hör att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för ert förtroende! Ha en fin dag/ Frida C
  • Magnus E

2019-11-18

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Inger förtroende, försäljningen gick smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-11-13

Susanne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en hästgård. Kunnig och saklig mäklare. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-11

Kjell Johnstein A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt villa
    Utmärkt och mycket proffsigt bemötande
    Mäklarens arbete med försäljningen gjorde mig helt nöjd
    Eftersom jag bott i villan i 42 år så kände jag mig helt trygg med mäklarens råd och
    mycket förtroendeingivande bemötande Läs mer
    2019-11-12 Victoria R svarar Kjell Johnstein A
    Jag tackar dig Kjell för de fina orden och förtroendet att få sälja ditt fina hus. Stort lycka till med ditt nya boende!
  • Maria E

2019-11-11

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt en villa med hjälp av fantastiska Victoria! Hon är otroligt kompetent, trygg och kunnig. Trevligt bemötande och alltid lätt att få tag på! Läs mer
    2019-11-11 Victoria R svarar Maria E
    Tack Maria för dina fina ord. Det var en glädje att hjälpa er att sälja ert hus. Stort lycka till i framtiden!
  • Joakim J

2019-11-10

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag och min sambo har köpt en villa med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling.

Mäklaren var av högsta kvalitet.

Allt har gått som på räls. Läs mer
  • 2019-10-29

Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Fritidshus.
    Stora förväntningar, lågt engagemang, dålig kompetens, inget driv.
    Räddningen var mäklare Jonas Elmgren, mycket bra! Läs mer
  • 2019-10-28

Louise Ann-Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa och mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-10-25

Natalie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålde en bostad under hösten. Från början till slut har allting fungerat väldigt bra. Snabb och enkel kontakt med mäklare när jag haft frågor. Läs mer
  • 2019-10-22

Ewa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt ett radhus som är ett dödsbo. Mäklaren har varit mycket behjälplig och hållit oss uppdaterade under hela processen. Vår förväntan var att få en hyfsad snabb och enkel affär och det blev väldigt okomplicerat, så vi känner oss nöjda. Läs mer
    2019-11-04 Victoria R svarar Ewa Å
    Tack Ewa för de fina orden, det var trevligt att samarbeta med er.
  • 2019-09-18

Justin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel has been incredibly helpful and professional as I bought my new apartment in Sweden. His fluent English and willingness to advise on all subjects, great and small, made the process so much easier! Läs mer
    2019-09-18 Daniel F svarar Justin E
    Thanks for your kind words Justin. I wish you good luck with the new apartment!
  • 2019-09-16

Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Min sambo och jag har upplevt stor trygghet i samband med försäljningen av en bostadsrätt. Bemötandet har genomgående varit tillfredsställande. Tack! Läs mer
    2019-09-16 Victoria R svarar Jonas S
    Tack för de fina orden. Det var roligt att kunna hjälpa er och att ni kände er trygga med affären rakt igenom. Lycka till i framtiden!
  • 2019-09-07

Mats L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Otroligt proffsig och hjälpsam på alla sätt. Hjälper en och stöttar igenom hela affären. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-09-08 Frida C svarar Mats L
    Tack Mats, roligt att få hjälpa er igen med köp/sälj- processen och att ni är nöjda även denna gång// Mvh Frida C
  • 2019-09-02

Filip H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria sålde min lägenhet i centrala Borås och hon laverade över förväntan. Hon höll mig som säljare uppdaterad under hela köpprocessen och var snabb i sin respons. Victoria är väldigt trevlig och professionell i sitt yrke. Jag rekommenderar henne! Läs mer
    2019-09-02 Victoria R svarar Filip H
    Tack Filip, det var en glädje att hjälpa dig!
  • 2019-09-01

Tova J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpte nyss lägenhet och har blivit proffsigt och trevligt bemött! Alltid snabba svar dygnet runt. Läs mer
    2019-09-02 Victoria R svarar Tova J
    Hej Tova, vad kul att du känner bra bemött! Lycka till i nya lägenheten.
  • 2019-08-25

Mia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har fått hjälp av fantastiska Mäklaren Victoria Reichel att sälja vår lägenhet. En professionell, glad, kunnig mäklare som alltid finns tillgänglig. Läs mer
    2019-08-28 Victoria R svarar Mia D
    Tack fina för de fina orden! Det var kul att hjälpa er och att det blev en bra försäljning var en bonus.
  • 2019-08-20

Axelina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en lägenhet och är sååå nöjd med Victoria som mäklare från början till slut! Hon är jättetrevlig, engagerad och väldigt mån om att allt skulle bli så bra som möjligt! Läs mer
    2019-08-20 Victoria R svarar Axelina S
    Tack Axelina för de fina orden. Det var roligt att hjälpa dig och att det blev en bra affär. Stort lycka till i framtiden.
  • 2019-08-14

Nasrin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hon var bara toppen på alla sätt och viss.
    Alltid svarade på mejl även när hon var på semester.
    Hon är en professionell mäklare och brinner för sitt jobb.

Nasrin,klient, Läs mer
    2019-08-16 Frida C svarar Nasrin J
    Tusen tack Nasrin för de fina orden!
    Frida C, Victoria R gillar detta
  • 2019-07-22

Sirkka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vid försäljning av en lägenhet i Bollebygd fick Svensk Fastighetsförmedling i Borås uppdraget, deras professionella och trevliga sätt gjorde att försäljningen gick smidigt och lätt.
    De hade full koll och höll mig som kund informerad under hela försäljningen.

Jag kan varmt rekommenderar dem. Läs mer
    2019-07-23 Victoria R svarar Sirkka A
    Hej Sirkka, vad kul att du blev nöjd med försäljningen. Vi är glada över att vi fick förtroendet att hjälpa dig. Trevlig sommar🌸
  • 2019-06-28

Jimmy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra !!
    Supernöjda med mäklaren! Läs mer
  • Christer S

2019-05-30

Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt villa.
    Mäklaren var väldigt inkluderande, pratade med oss båda. Han var försiktig, dvs var ingen "gåpåare".
    Förväntningar var ett bra bemötande, goda kunskaper, någon man känner sig trygg med och litar på. Han levde upp till detta mer än väl.

Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Christer S
    Tack för de fina orden Christer! Ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er villa.
  • Cecilia F

2019-05-28

Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har precis köpt vårat första hus och haft Daniel Forssell som Mäklare. Kan inte annat än va extremt nöjd med Daniel. Otrolig kunskap på det han gör. Får en att förstå allt som har med husköp att göra. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Cecilia F
    Väldigt roligt att höra Cecilia, tack för era fina ord! Jag är säker på att ni kommer att trivas utomordentligt i ert nya, fina hus.
  • 2019-05-22

Behar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Det va ett nöje att samarbeta ser emot jobba i framtiden igen Läs mer
    2019-05-23 Victoria R svarar Behar M
    Tack Behar, det var ett sant nöje att arbeta med er också. Jag hjälper er mer än gärna i framtiden. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-05-20

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi fick bra och snabb hjälp av Jonas med våran husförsäljning. Läs mer
  • 2019-05-15

Ingalill J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Är mycket nöjd med min upplevelse i alla avseenden!
    Proffsigt och trevligt bemötande!
    Här finns en stor potential av kunskap och erfarenhet, vilket skapar en god trygghet!
    Likaså ett stort ansvar och en omsorg om kunden, att allt verkligen ska bli så maximalt rätt och bra som möjligt! Läs mer
    2019-05-16 Victoria R svarar Ingalill J
    Tack Ingalill för de fina orden. Jag önskar dig lycka till med ditt nya fina boende!
  • Jonatan A

2019-05-12

Jonatan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en bostadsrätt i sandared Borås. 3 rok. Trevligt bemötande och alltid kontaktbar. Läs mer
    2019-05-14 Victoria R svarar Jonatan A
    Tack och Lycka till med ditt nya boende!
  • Birgitte N

2019-05-12

Birgitte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tack til Daniel Forsel for yderst fin service, professionel behandling, altid umiddelbar og hurtig handling samt opfølgning. Vi har været i de bedste hænder vedrørede salget af sommarstugan Åvägen 15, Rångedala.
    Vi anbefaler klart Daniel. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Birgitte N
    Stort tack för ert fina omdöme Birgitte. Det var ett nöje att få hjälpa er med förmedlingen av ert underbara fritidshus.
  • Leif J

2019-05-02

Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa. Mycket bra skött. Inga problem alls. Allt fixades smidigt. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Nancy A

2019-05-02

Nancy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt hus av en trevlig engagerad mäklare som alltid ställde upp Läs mer
  • 2019-04-29

Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Otroligt kompetent och medveten om nuvarande marknad. Mycket professionell i bemötande med mig som kund och de som besökte visningarna, samt
    gentemot budgivarna. Absolut rekommendation! Läs mer
    2019-04-30 Victoria R svarar Fredrik H
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit enkelt och roligt att arbeta med dig och den fina lägenheten.
  • 2019-04-16

Michael D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt lgg i Borås. Bra service med bra återkoppling. Läs mer
    2019-04-17 Victoria R svarar Michael D
    Tack Michael, det var kul att hjälpa dig!
  • 2019-04-11

Robin Lamin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vad ska man börja. Sjukt duktig på sitt jobb och verkligen bryr sig att det ska bli rätt. Vill inte bara sälja utan tänker på individens bästa! Läs mer
    2019-04-12 Victoria R svarar Robin Lamin S
    Tack för de fina orden och för ert förtroende. Det har varit en sann glädje att arbeta med dig och Kicki från första start.
  • Anette G

2019-03-22

Anette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har sålt en fastighet
    Det har varit en del problem under resan fram till försäljningen, men jag har bara mötts positivt och fått den hjälp som behövts.
    De förväntningar jag hade på försäljningen införlivades och mer därtill.
    Skulle jag sälja en fastighet igen hade jag gärna anlitat samma mäklare igen och jag rekommenderar gärna vidare till andra. Läs mer
    2019-05-02 Victoria R svarar Anette G
    Tack snälla Anette för de fina orden och rekommendationen. Vi gjorde ett riktigt bra jobb tillsammans?. Lycka till och tack för den fina blomman?
  • 2019-03-18

Angelica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tack Victoria! Snyggt och proffsigt hela vägen igenom :-) Läs mer
    2019-03-18 Victoria R svarar Angelica G
    Tack Angelica, det var roligt att jobba med dig. Stort lycka till i ert nya boende!
  • 2019-02-21

Kristoffer P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köp av bostad i Lyckebosjöstad. Bullerbygatan 5A Läs mer
  • 2019-02-18

Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Med ett ord.Proffsig.Fick ett gott intryck redan första dagen,sen flöt det på. Läs mer
    2019-02-19 Victoria R svarar Bernt L
    Tack Bernt, det var kul från första stund att arbeta med dig. Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-02-09

Ragnar Adam L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    * Sålt dödsbo

* Ett hänsynsfullt och professionellt bemötande av Victoria R.

* Mina förväntntningar jag hade var att vi tillsammans med Victoria, på ett snabbt och enkelt sätt kunde få sålt dödsboet till en närliggande summa som gavs för radhuset. Jag tycker att förväntningarna är uppfyllda.

* Trots oflyt, så har Victoria med sin erfarenhet och kunskap gjort en bra försäljning av vårt dödsbo. Oflyt menar jag med hänsyn till budgivningen, då en budgivare var oönskad och togs bort. Det resulterade till ett lägre pris men det var väntat av säljarna. Det som jag tycker att Victoria har gjort bra är att hon har tagit hänsyn till vår erfarenhet och guidat oss om hur processen ska gå till. Hon har bollat idéer utifrån hennes tidigare erfarenheter och hon fattade ett beslut att sänka utgångspriset för att få igång en budgivning.

Jag är mycket nöjd

Med vänlig hälsning

Ragnar Läs mer
  • 2019-02-06

Birgitta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi blev mycket väl bemötta.
    Våra förväntningar uppfylldes helt. Läs mer
    2019-02-06 Daniel F svarar Birgitta F
    Tack för de fina orden Birgitta och tack för det stora förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostadsrätt. Önskar er lycka till med er nya lägenhet i Borås!
  • 2019-02-03

Estrid J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    +Parhus, ett mycket bra bemötande som hjälpte oss att lösa våran situation på ett smidigt sätt.
    - att en budgivare kan bjuda över stup i kvarten med 5 000:- var ojust och jobbigt.
    +Det kändes bra att annonsen togs bort så snabbt

Tack för samarbetet hoppas resterande ska fortsätta lika bra Läs mer
    2019-02-06 Daniel F svarar Estrid J
    Tack få mycket för den fina rekommendationen. Jag förstår att budgivningen kan bli frustrerande i ett sådant läge som detta utvecklades, men jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i er nya bostad! Tack för förtroendet!
  • Pelle B

2019-02-03

Pelle B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har köpt vårt första hus genom Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren Jonas. Jonas är trevlig, lugn och harmonisk i sitt sätt och utstrålar ett tryggt och förtroendeingivande intryck.
    Förväntningar är svåra utifrån en bild men jag tycker att mäklaren levererade klara och bra besked, snabb och tydlig i sin återkoppling. På det stora hela så är helhetsupplevelsen över förväntan. Vi kommer att välja Svensk Fastighetsförmedling för våran bostadsrätt inför kommande flytt. Läs mer
  • 2019-01-30

Camilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa
    Jag blev väl omhändertagen han var kunnig i sitt jobb och trevlig
    Han levde upp till mina förväntningar han svarade på dom frågor jag hade
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-01-31 Daniel F svarar Camilla K
    Tack så mycket för förtroendet och de fina orden Camilla!
  • 2019-01-27

Percy I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Victoria, vi är supernöjda med allt.
    Anette o Percy Läs mer
    2019-01-28 Victoria R svarar Percy I
    Tack Percy och Anette. Det var en glädje att arbeta med er och sälja er fina villa. Lycka till i ert nya boende!
  • 2019-01-23

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi anlitade Jonas Elmgren för att sälja vår lägenhet.
    Han utförde sitt jobb på bästa sätt.
    Kunnig, saklig, lugn och ett trevligt bemötande, så vi kan varmt
    rekommendera honom till vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-01-18

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpte en villa. Blev väl bemött från Jonas ända från första visning, genom budgivningen och till kontraktskrivning. Kändes tryggt som förstagångsköpare! Läs mer
  • Mia K

2019-01-18

Mia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag har sålt min mammas lägenhet efter hennes bortgång, en bostadsrätt på 70 kvm i Sandared.
    Då jag inte hade anlitat någon mäklare innan så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig men redan vid första mötet med Victoria så kändes det mycket bra.
    Victoria Reichel är en professionell mäklare med ett fantastiskt trevligt bemötande. Effektiv och snabb på att informera.
    Man känner sig trygg då tydligheten och yrkeskunskapen lyser igenom vid all kontakt. Vi är mycket nöjda med Victoria som mäklare och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-01-18 Victoria R svarar Mia K
    Tack Mia för förtroende! Det var jättekul att arbeta med dig och att det blev en snabb och bra affär var ju en bonus.

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås