Svensk Fastighetsförmedling Borås

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås!

Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär.

Vi mäklare här på kontoret är ett sammansvetsat gäng med mycket erfarenhet och engagemang för vårt yrke. När du anlitar oss får du även marknadens bästa tilläggstjänster. Kontakta oss så bjuder vi på en värdering och hjälper dig till en riktigt bra bostadsaffär!

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borås

• Urban J

2020-05-17

Urban J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt sommarstuga och tomter i Hökerum
    Bra och proffsiga mäklare som varmt rekommenderas
    Urban& Anne Läs mer
  • 2020-05-08

Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    - Bostadsrätt

- Klockrent bemötande på alla vis, anordnade en tidigare lagd visning för vår skull då jag skulle iväg på jobb. Vilket även resulterade i ett köp innan officiella visningen. Jättetrevlig mäklare och informerade oss väl om samtliga saker utav vikt. Lätt att nå Victoria vid frågor etc.

- Varit på ett gäng visningar tidigare, om jag ska bedöma mäklaren. Så var detta över förväntan bra jämfört med tidigare mäklare, på alla sätt!
    Kunskap kring boendet, vänlighet, tillmötesgående, jordnära, inte för på, lättillgänglig, mm.

- Mycket bra på alla vis👍🏼 Läs mer
    2020-05-11 Victoria R svarar Oscar B
    Tack för ert fina omdöme. Det var kul att kunna hjälpa er i er bostadsaffär. Lycka till med nya boendet!
  • 2020-04-30

Svante A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt villa. Vårt första möte med mäklaren blev mycket positivt och har så varit under hela försäljningstiden som skötts på ett proffsigt sätt. Våra förväntningar har helt infriats.Sammanfattningsvis upplevs att vi kunde "luta" oss mot vår mäklare som vi blev mycket nöjda med och gärna rekommenderar Läs mer
    2020-04-30 Victoria R svarar Svante A
    Tack snälla för den fina rekommendationen. Det var oerhört kul att lära känna er och ett nöje att hjälpa till med försäljningen av ert hus och jag önskar er stort lycka till i framtiden!
  • Pontus L

2020-04-12

Pontus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt en lägenheten i Trandared, med hjälp av Victoria Reichel.

Blev bemött väldigt bra av henne, och hon förklarade hela processen mycket tydligt.
    Hon fanns tillgänglig, för mina frågor och svar när jag behövde.

Skulle varmt rekommendera Victoria framöver. Läs mer
    2020-04-14 Victoria R svarar Pontus L
    Tack Pontus, det var kul att hjälpa er i försäljningen av er fina bostadsrätt. Önskar er lycka till med ert framtida hus!
  • 2020-03-12

Lisa F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt ett radhus, ny byggnation. Bra bemötande och kundservice. Hjälpte till mycket bra. Vi hade inte kunnat köpa hus utan deras hjälp. Läs mer
    2020-03-13 Victoria R svarar Lisa F
    Tack Lisa, vad kul att du är nöjd med mitt bemötande. Jag önskar er lycka till i ert nya hem!
  • 2020-03-12

Alfred L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt bostadsrätt, mycket bra mäklare som tar allt noggrant och seriöst. Läs mer
    2020-03-12 Victoria R svarar Alfred L
    Tack Alfred, vad kul att du var nöjd med mig! Lycka till med ditt nya boende!
  • 2020-03-09

Walid A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    han var Proffice och kan sin arbete snabb och kan man litar på honom Läs mer
    2020-04-01 Daniel F svarar Walid A
    Tack Walid, roligt att höra att du är nöjd! Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
  • 2020-03-07

Angelica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Genuint artig, bra återkoppling. " I Trygga händer" Läs mer
    2020-04-01 Daniel F svarar Angelica R
    Tack för de fina orden Angelica, kul att ni är nöjda!
  • 2020-03-01

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren bemötte oss trevligt, personligt, tydligt och bra. Snabba svar. Kan rekommenderas! Läs mer
    2020-03-09 Frida C svarar Karin B
    Tack för de fina orden Karin🙏Hoppas tiden går fort för er nu till inflyttningsdags- ni kommer trivas! Mvh Frida Celind
  • 2020-02-23

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Kunnig, insatt i bostadsmarknaden, trevlig, smidig,flexibel, hjälpsam - jättebra Läs mer
    2020-02-24 Victoria R svarar Maria S
    Tack Maria, för de fina orden. Det var en glädje att hjälpa er att sälja.
  • 2020-02-15

Alaa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Det har vi haft jätte bra här!! Läs mer
  • 2020-02-03

Markus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa, fick mycket bra och professionellt bemötande av mäklaren och hela försäljningen gick jättesmidigt, är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-01-29

Carina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpt en bostadsrätt.
    Snabb affär. Bra bemötande. Läs mer
    2020-02-03 Frida C svarar Carina K
    Tack Carina, hoppas ni ser fram emot ert nya boende! Ha en fin kväll/ mvh Frida
  • 2020-01-28

Andreas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Allting bra, inga konstigheter! Läs mer
  • 2020-01-27

Rasmus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Bra service och kompetence. Läs mer
    2020-01-28 Victoria R svarar Rasmus R
    Tack Rasmus och lycka till i ert nya fina boende och välkommen till Borås!
  • 2020-01-26

Lejla D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket nöjd. Och trevlig personal 😊 Läs mer
  • 2020-01-24

Agron S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Bra bemötande, trevliga, kompetenta, snabb återkoppling. Läs mer
    2020-01-24 Victoria R svarar Agron S
    Hej Agron, tack för de fina orden. Det var kul att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
  • 2019-12-12

Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Väldigt tillmötesgående och överlag mycket trevligt bemötande av alla på kontoret i Borås. Läs mer
  • Monica Elizabeth B

2019-12-06

Monica Elizabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt min villa. Mäklaren var mycket kompetent och trevlig. Förväntningarna från min sida var inte så stora från början, men jag blev positivt överraskad. Rekommenderar mäklaren och företaget till alla som vill sälja. Läs mer
  • Mehdi S

2019-11-29

Mehdi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag är jätte nöjd med Svensk fastighetsförmedlingen ,,
    och jag tackar av Frida som hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    stor tack
    Mehdi Läs mer
    2019-11-29 Frida C svarar Mehdi S
    Tack Mehdi, det glädjer mig att höra! Önskar dig en mysig helg/ Mvh Frida C
  • 2019-11-25

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag fick snabb återkoppling, tydliga besked och kunde genomföra en väldigt smidig affär vid köp av min tvåa. Victoria var en mycket trevlig och kompetent mäklare att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-25 Victoria R svarar Eva L
    Hej Eva, vad kul att du är nöjd med din bostadsaffär. Stort lycka till!
  • Debbie W

2019-11-20

Debbie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    We have now sold our house through your company with the professional help from Frida Celind.

Frida has always been there for us and she has kept us up to date even in her own time for eg. weekends. Her commitment to us as customers has been second to none and we are so proud of her and her work that she as done.

Thank you for all you have done for us!

Regards
    Debbie and Anders Wärnman Läs mer
    2019-11-21 Frida C svarar Debbie W
    Tack för de fina och värmande orden fam W. Jag är glad och tacksam över att jag har fått hjälpa er genom er försäljningsprocessen. Jag har gjort det med glädje. Väl mött/ Frida
  • 2019-11-20

Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra 100% nöjd med service och alt. Läs mer
    2019-11-21 Frida C svarar Matilda E
    Tack Matilda, det har varit en sann glädje att få hjälpa er med er försäljning. Roligt att höra att ni är nöjda! Må gott/ Frida
  • 2019-11-20

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa , prövat med andra mäklare innan men är helt nöjd med Svensk fastighetsförmedling pgr av tillgängligheten till mäklare även kvällar och helger vilket inte var saken med tidigare mäklare. Rekommenderar dem varmt, speciellt Frida! Läs mer
    2019-11-21 Frida C svarar Anders W
    Bugar och bockar- Roligt att hör att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för ert förtroende! Ha en fin dag/ Frida C
  • Magnus E

2019-11-18

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Inger förtroende, försäljningen gick smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-11-13

Susanne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en hästgård. Kunnig och saklig mäklare. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-11

Kjell Johnstein A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt villa
    Utmärkt och mycket proffsigt bemötande
    Mäklarens arbete med försäljningen gjorde mig helt nöjd
    Eftersom jag bott i villan i 42 år så kände jag mig helt trygg med mäklarens råd och
    mycket förtroendeingivande bemötande Läs mer
    2019-11-12 Victoria R svarar Kjell Johnstein A
    Jag tackar dig Kjell för de fina orden och förtroendet att få sälja ditt fina hus. Stort lycka till med ditt nya boende!
  • Maria E

2019-11-11

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt en villa med hjälp av fantastiska Victoria! Hon är otroligt kompetent, trygg och kunnig. Trevligt bemötande och alltid lätt att få tag på! Läs mer
    2019-11-11 Victoria R svarar Maria E
    Tack Maria för dina fina ord. Det var en glädje att hjälpa er att sälja ert hus. Stort lycka till i framtiden!
  • Joakim J

2019-11-10

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Jag och min sambo har köpt en villa med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling.

Mäklaren var av högsta kvalitet.

Allt har gått som på räls. Läs mer
  • 2019-10-29

Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Fritidshus.
    Stora förväntningar, lågt engagemang, dålig kompetens, inget driv.
    Räddningen var mäklare Jonas Elmgren, mycket bra! Läs mer
  • 2019-10-28

Louise Ann-Sofie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en villa och mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-10-25

Natalie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålde en bostad under hösten. Från början till slut har allting fungerat väldigt bra. Snabb och enkel kontakt med mäklare när jag haft frågor. Läs mer
  • 2019-10-22

Ewa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har sålt ett radhus som är ett dödsbo. Mäklaren har varit mycket behjälplig och hållit oss uppdaterade under hela processen. Vår förväntan var att få en hyfsad snabb och enkel affär och det blev väldigt okomplicerat, så vi känner oss nöjda. Läs mer
    2019-11-04 Victoria R svarar Ewa Å
    Tack Ewa för de fina orden, det var trevligt att samarbeta med er.
  • 2019-09-18

Justin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Daniel has been incredibly helpful and professional as I bought my new apartment in Sweden. His fluent English and willingness to advise on all subjects, great and small, made the process so much easier! Läs mer
    2019-09-18 Daniel F svarar Justin E
    Thanks for your kind words Justin. I wish you good luck with the new apartment!
  • 2019-09-16

Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Min sambo och jag har upplevt stor trygghet i samband med försäljningen av en bostadsrätt. Bemötandet har genomgående varit tillfredsställande. Tack! Läs mer
    2019-09-16 Victoria R svarar Jonas S
    Tack för de fina orden. Det var roligt att kunna hjälpa er och att ni kände er trygga med affären rakt igenom. Lycka till i framtiden!
  • 2019-09-07

Mats L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Otroligt proffsig och hjälpsam på alla sätt. Hjälper en och stöttar igenom hela affären. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-09-08 Frida C svarar Mats L
    Tack Mats, roligt att få hjälpa er igen med köp/sälj- processen och att ni är nöjda även denna gång// Mvh Frida C
  • 2019-09-02

Filip H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Victoria sålde min lägenhet i centrala Borås och hon laverade över förväntan. Hon höll mig som säljare uppdaterad under hela köpprocessen och var snabb i sin respons. Victoria är väldigt trevlig och professionell i sitt yrke. Jag rekommenderar henne! Läs mer
    2019-09-02 Victoria R svarar Filip H
    Tack Filip, det var en glädje att hjälpa dig!
  • 2019-09-01

Tova J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Köpte nyss lägenhet och har blivit proffsigt och trevligt bemött! Alltid snabba svar dygnet runt. Läs mer
    2019-09-02 Victoria R svarar Tova J
    Hej Tova, vad kul att du känner bra bemött! Lycka till i nya lägenheten.
  • 2019-08-25

Mia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har fått hjälp av fantastiska Mäklaren Victoria Reichel att sälja vår lägenhet. En professionell, glad, kunnig mäklare som alltid finns tillgänglig. Läs mer
    2019-08-28 Victoria R svarar Mia D
    Tack fina för de fina orden! Det var kul att hjälpa er och att det blev en bra försäljning var en bonus.
  • 2019-08-20

Axelina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en lägenhet och är sååå nöjd med Victoria som mäklare från början till slut! Hon är jättetrevlig, engagerad och väldigt mån om att allt skulle bli så bra som möjligt! Läs mer
    2019-08-20 Victoria R svarar Axelina S
    Tack Axelina för de fina orden. Det var roligt att hjälpa dig och att det blev en bra affär. Stort lycka till i framtiden.
  • 2019-08-14

Nasrin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Hon var bara toppen på alla sätt och viss.
    Alltid svarade på mejl även när hon var på semester.
    Hon är en professionell mäklare och brinner för sitt jobb.

Nasrin,klient, Läs mer
    2019-08-16 Frida C svarar Nasrin J
    Tusen tack Nasrin för de fina orden!
    Frida C, Victoria R gillar detta
  • 2019-07-22

Sirkka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vid försäljning av en lägenhet i Bollebygd fick Svensk Fastighetsförmedling i Borås uppdraget, deras professionella och trevliga sätt gjorde att försäljningen gick smidigt och lätt.
    De hade full koll och höll mig som kund informerad under hela försäljningen.

Jag kan varmt rekommenderar dem. Läs mer
    2019-07-23 Victoria R svarar Sirkka A
    Hej Sirkka, vad kul att du blev nöjd med försäljningen. Vi är glada över att vi fick förtroendet att hjälpa dig. Trevlig sommar🌸
  • 2019-06-28

Jimmy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Mycket bra !!
    Supernöjda med mäklaren! Läs mer
  • Christer S

2019-05-30

Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Har sålt villa.
    Mäklaren var väldigt inkluderande, pratade med oss båda. Han var försiktig, dvs var ingen "gåpåare".
    Förväntningar var ett bra bemötande, goda kunskaper, någon man känner sig trygg med och litar på. Han levde upp till detta mer än väl.

Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Christer S
    Tack för de fina orden Christer! Ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er villa.
  • Cecilia F

2019-05-28

Cecilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi har precis köpt vårat första hus och haft Daniel Forssell som Mäklare. Kan inte annat än va extremt nöjd med Daniel. Otrolig kunskap på det han gör. Får en att förstå allt som har med husköp att göra. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Cecilia F
    Väldigt roligt att höra Cecilia, tack för era fina ord! Jag är säker på att ni kommer att trivas utomordentligt i ert nya, fina hus.
  • 2019-05-22

Behar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Det va ett nöje att samarbeta ser emot jobba i framtiden igen Läs mer
    2019-05-23 Victoria R svarar Behar M
    Tack Behar, det var ett sant nöje att arbeta med er också. Jag hjälper er mer än gärna i framtiden. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-05-20

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Vi fick bra och snabb hjälp av Jonas med våran husförsäljning. Läs mer
  • 2019-05-15

Ingalill J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Är mycket nöjd med min upplevelse i alla avseenden!
    Proffsigt och trevligt bemötande!
    Här finns en stor potential av kunskap och erfarenhet, vilket skapar en god trygghet!
    Likaså ett stort ansvar och en omsorg om kunden, att allt verkligen ska bli så maximalt rätt och bra som möjligt! Läs mer
    2019-05-16 Victoria R svarar Ingalill J
    Tack Ingalill för de fina orden. Jag önskar dig lycka till med ditt nya fina boende!
  • Jonatan A

2019-05-12

Jonatan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Sålt en bostadsrätt i sandared Borås. 3 rok. Trevligt bemötande och alltid kontaktbar. Läs mer
    2019-05-14 Victoria R svarar Jonatan A
    Tack och Lycka till med ditt nya boende!
  • Birgitte N

2019-05-12

Birgitte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borås
    Tack til Daniel Forsel for yderst fin service, professionel behandling, altid umiddelbar og hurtig handling samt opfølgning. Vi har været i de bedste hænder vedrørede salget af sommarstugan Åvägen 15, Rångedala.
    Vi anbefaler klart Daniel. Läs mer
    2019-07-26 Daniel F svarar Birgitte N
    Stort tack för ert fina omdöme Birgitte. Det var ett nöje att få hjälpa er med förmedlingen av ert underbara fritidshus.

Österlånggatan 16 A, 503 31 Borås