Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Mäklarhuset Borlänge

Mäklarhuset Borlänge

Målaregatan 5, 784 33 Borlänge — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 10 kunder tycker om Mäklarhuset Borlänge

• Margot G skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Mäklarhuset sålde mitt hus. Jag upplevde trygghet och högsta kvalitet på tjänsten. Jag fick all hjälp jag behövde. Läs mer
  • Yvonne D
    Yvonne D skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Jag har bara positiva erfarenheter av Mäklar huset. Dela fick jag hjälp när jag letade nytt boende...för min verksamhet. Dom sålde även min fars hus och mitt hus i Falun. Har även genom dom köpt en bostadsrätt i Borlänge centrum. Trevliga och hjälpsamma i alla bemärkelser. Rek varmt o djupt! Läs mer
  • Magnus R skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Vi köp av fastighet var Mäklarhuset mycket mån om att affären skulle bli lyckad för samtliga inblandade parter. Vi kände oss trygga trots att Mäklaren i första hand representerar säljaren. Läs mer
  • Jari H skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Jag rekommenderar andra att anlita Mäklarhuset för att dom står för en mycket kunnig personal. Dom har ett bra bemötande,och visar ett stort engagemang! ?????? Läs mer
  • Daniel D skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Partisk mäklare som höll säljarna om ryggen. När vi påtalade brister så var mäklaren mer intresserad av vår kunskap om bristerna än själva bristerna. Läs mer
  • Karin E skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Alla är trevliga och professionella på Mäklarhuset. Läs mer
  • Per L skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Proffsigt och effektivt men ändå personligt Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Försäljniung av bostadsrätt. Bra och trevligt bemötande och allting sköttes alldeles utmärkt. Läs mer
  • Carin A skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Vi har köpt hus för fritidsboende via Mäklarhuset. Allt i samband med husköpet fungerade bra och det kändes tryckt. Läs mer
  • Robin J skrev om Mäklarhuset Borlänge
    Väldigt professionella. Mäklaren Målar upp en väldigt trevligt bild av objektet som ska säljas. Läs mer
    2014-12-18 Theres E svarar Robin J
    Hej Robin!
    Tack för ditt omdöme! Vad kul att höra att ni var nöjda med er kontakt med Mäklarhuset.

Bästa mäklarna i Borlänge: