Mäklarhuset Falkenberg

Mäklarhuset Falkenberg

• BadgeElevenYears
Ring 0346-825 00 Dela

Välkommen till Mäklarhuset i Falkenberg! Vi är inte störst i staden, men vi kan stolt säga att vi levererar en trygg, familjär och modern mäklartjänst. Vi tror att vårt personliga engagemang och goda lokalkännedom är två av våra starkaste sidor, lägg därtill att vi är svårslagna inom digital marknadsföring. Vi är alla bosatta...

462 omdömen om Mäklarhuset Falkenberg

Sedan starten hos Reco 2014

Hans-åke H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Stafsinge

Johanna är väldigt seriös. Är human, kunnig och professionell.

Stort tack Hasse, alltid roligt att få samarbeta med er. Mvh Johanna

Emilia A
Skogstorp

Vi har köpt ett hus som Johanna har förmedlat och vi tycker att hon kommunicerade bra med oss och säljarna. Hon var i seriös i sitt jobb och vi kände att hon tog även vårt bästa i beaktning. Vi är väldigt nöjda.

Stort tack Emilia, roligt att få hjälpa till, Mvh Johanna

Charlotte S
Stafsinge Strand

Det har varit en väldigt bra upplevelse att ha Angelica som mäklare. Hon har varit superprofessionell genom hela processen och alltid funnits tillgänglig och svarat snabbt på våra frågor. Angelica har våra varmaste rekommendationer.

Carina N
Stafsinge Strand

Angelica har gjort ett bra jobb, dock hade vi förväntningar om ett högre pris också givet de diskussioner vi haft med Angelica. Vi tyckte inte helt att bilderna gav rättvisa åt huset. Angelica är snabb och service minded och har varit bra i alla våra kontakter.

Roger N
Stafsinge Strand

Ett proffsigt och väl bemötande via sms, telefon och fysiska möten. Snabba återkopplingar. Försäljning är ju en process som ska gås igenom, men den har fungerat bra.

Fredrik S
Köpte sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Björkäng

Mötena med Angelica har jag upplevt som raka, ärliga och professionella. Det har funnits en stor tillgänglighet och dialogen har varit öppen likväl tillmötesgående. Jag har aldrig upplevt någon kunskapsbrist och jag har alltid fått svar på mina frågor. Råd och bollande med tankar och funderingar har alltid fungerat och där har jag alltid mötts med ärlighet och olika perspektiv på de frågor jag haft! Mvh Fredrik

Johanna S
Gällared

Angelica har varit super bra från början, fick bra kontakt med henne och hållt oss bra informerade under hela processen. Så vi är väldigt nöjda med allt.

Ronny L
Centrum

Trevligt bemötande och mycket effektiv.

Stort tack Ronny och tack detsamma:) Mvh Johanna

Billy P
Olofsbo

Från första kontakten tyckte vi att det skulle bli ett bra samarbete med Johanna. Hon gjorde oss verkligen inte besvikna på sitt sätt att jobba igenom hela affären mycket proffsigt gjort alltihop.

Svar från Johanna Knutsson

Stort tack Billy, verkligen fin kontakt med er och roligt att samarbeta! Mvh Johanna

Roger N
Stafsinge Strand

Mycket kunnig, proffsig och fint bemötande.

Alexandra S
Glommen

Johanna har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen. Vi har fått hjälp av Johanna i både köp- och sälj av bostad och är väldigt nöjda.

Svar från Johanna Knutsson

Tack så jättemycket Alexandra, mycket trevligt att få hjälpa er i både köp och säljprocessen! Mvh Johanna

Micael S
Stafsinge Strand

Informativ, trevligt bemötande. Bra mäklare.

Mikael D
Sålde en tomt med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Långasand

Kompetent Tillgänglig Trevlig Detta så här långt då uppdraget ej är helt slutfört

Merja P
Sålde sin bostad med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Smedjeholm

Johanna, är trevlig, hjälpsam ,kunnig mäklare och känslan hon ger är äkta som kommer inifrån. Vi har alltid känt oss trygga med Johanna vi både både köp och försäljningar. Rekommenderas varmt

Svar från Johanna Knutsson

Tack Merja, alltid lika trevligt att få hjälpa er, mvh Johanna

Kristoffer H
Näset

Trevligt bemötande. Avslappnad och professionell.

Ann-Charlotte Elisabet O
Arvidstorp

Jag har bara bra erfarenheter av Angelica ända sedan vår kontakt 2022. Hon är kunnig och proffsig . Det har aldrig varit några problem i vår kontakt Ingenting verkar vara. besvärligt. Dessutom är hon en varm och sympatisk .som person.Jag kan verkligen rekommendera henna .som mäklare.

Martin H
Heberg

Angelica rekommenderas varmt. Professionell och positiv. I det rådande marknadsläget har hon varit driven och hållit farten samt andan uppe för oss alla genom hela försäljningen. Vi tackar för ett härligt engagemang! :-)

Eva C
Glommen

Angelica uppträdde hela tiden proffesionellt och med tydligt focus på uppgiften. Hon är rak och tydlig men samtidigt mycket artig och trevlig i sitt bemötande. Vidare är Angelica lyhörd och när så behövdes under processen, tog hon reda på all önskvärd input från eventuella spekulanter och skaffade snabbt fram svar på eventuella frågeställningar. Angelica är påläst och drev hela tiden processen framåt mot ett så bra avslut som möjligt. Hon höll hela tiden vad hon sa och återkopplade exakt som vi kommit överens om. Vi har...

Dan-anders E
Källsjö

Mycket trevlig och duktig, lätt och smidig affär

Emma S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Kristineslätt

Angelica är mycket proffsig och sköter visningar och arbetet med stor flexibilitet!

Maria K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Kristineslätt

Vi har länge haft planer på att köpa boende i Halland eller Skåne. Dock inte bostadsrätt, det var en ny tanke. Så när Angelica visade oss bostaden på Demokrativägen 18 möttes vi av en otroligt trevlig och kompetent mäklare. Hon förstod våra olika behov och intressen och lät mig gå runt och botanisera i lägenheten och min man fick ställa sina detaljfrågor om ekonomi, nyckeltal etc. Angelica var mycket tydlig och pedagogisk i sitt sätt att svara på våra frågor och funderingar. Vi båda blev så nöjda. Vi som var helt nya i tanken...

Henrik E
Fajans

Lätt att arbeta med. Kunnig. Ingen väskdängare. Ärlig.

Lennart R
Köinge

Bra bemötande. Man blir alltid uppdaterad. Hon är Engagerad och återkopplar alltid= bra mäklare

Göran R
Köinge

Har ej haft personlig kontakt,min bror har skött detta.

Ann-Christin M
Östra Gärdet

Blev alltid bemött på ett trevligt och bra sätt. Svarade snabbt på sms och mail.

Nikki D
Skrea

Hade önskat mer engagemang, mer tips och snabbare rekommendationer om åtgärder när huset ej blev sålt

Monika T
Östra Gärdet

Väldigt nöjd med Angelicas bemötande och hur hon skötte hela affären. Kan definitivt rekommendera henne.

Johanna A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Västra Gärdet

Hon har varit lätt att få tag i och rak och tydlig i sin kommunikation.

Stort tack Johanna, roligt att vara till hjälp! Mvh Johanna

Magnus E
Valencia

I en svår stund med sjunkande priser så höll Angelica uppe humöret och optimismen för en försäljning av vårt hus.

Michaela D
Skrea

Johanna har varit ett stort stöd för oss i processen av att köpa hus. Vi fick ta del av bra information kring bla olika besiktningar inför visningen och hon har hela tiden varit behjälplig med frågor. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse och kan varmt rekommendera att välja Johanna.

Stort tack Michaela, roligt att få hjälpa till! Mvh Johanna

Peter J
Skrea

Jag känner Johanna sedan tidigare,fanns många anledningar till att jag valde just henne och Mäklarhuset.Spelar ingen roll om det är vardag eller helg så har hon legat på och fixat med allt! Ges det tillfälle för mig att rekomendera Mäklarhuset så kommer jag göra det utan tvekan!

Svar från Johanna Knutsson

Tack Peter för att just jag fick hjälpa till med försäljningen, mvh Johanna

Viktor K
Skrea

Kontaktbar i alla lägen, informativ och förstående. Helt enkelt superbra!

Stort tack Viktor, roligt att vara till hjälp! mvh Johanna

Erling W
Gamla stan

Bra bemött. proffsigt genomförande. korrekt slutförhandling. Kommunikativ

Tack Erling och välkomna till Falkenberg

Georgia F
Arvidstorp

Vi valde Johanna pga hennes fina omdömen, och hon levde verkligen upp till förväntningarna. Under hela processen (som var helt ny för oss som aldrig sålt innan) gav hon råd, stöd och information som var relevant, vid rätt tid och hjälpsam. Trots en svår tid att sälja vid fick vi ett bra pris som vi till stor del krediterar till Johanna som med sin erfarenhet visste när det var värt att vänta in någon, och när det var viktigt att vara snabb.

Svar från Johanna Knutsson

Stort tack Georgia för dina ord, roligt att få hjälpa er genom hela processen! Johanna

Catrine B
Arvidstorp

Proffsig, snabb, bra bemötande.

Tack så mycket Catrine! Johanna

Pernilla K
Gamla stan

Johanna är en erfaren, påläst och förtroendeingivande mäklare. Hon kan sin marknad mycket väl. Gav råd och tips om både stort och smått när det behövdes. Guidade genom processen på ett tydligt sätt. Var alltid tillgänglig för diskussion. Dessutom glad och trevlig. Jag kan varmt rekommendera Johanna.

Stort tack Pernilla för dina ord, Johanna

Karolina M
Centrum

Mycket trevligt tillmötesgående och hjälpsam

Tack Karolina, roligt att kunna hjälpa till, Johanna

Maria A
Centrum

Hela försäljningsprocessen har gått smidigt trots en nedgång i bostadsmarknaden.

Tack så mycket Maria :) Mvh Johanna

Frank G
Gällared

Som helt grön, har jag blivit ledd genom hela försäljningen på ett bra och proffsigt sätt..det känns tryggt..

Birgitta S
Okome

Proffsigt bemötande och svarar alltid om vi haft några frågor Kändes tryggt att ha en mäklare som har koll på allt och vet vad som förväntas av mig som säljare

Håkan K
Vinbergs Samhälle

Allt bara bra Bemötande och resonemang Är bra

Tack så mycket Håkan :) Mvh Johanna

Ann-Britt H
Skrea

Vår erfarenhet har varit bara positiv och det har fungerat bra, trots att försäljningsläget inte varit det bästa just nu. Vi är nöjda med all hjälp. Tack för allt.

Tack så mycket Ann-Britt :) Mvh Johanna

Erika S
Vinbergs Samhälle

Kunnig och proffsig. Gav mig en smidig och effektiv process. Lyhörd, lugn, säker och serviceminded.

Svar från Johanna Knutsson

Stort tack Erika för att jag fick hjälpa dig, mvh Johanna

Lina M
Glommen

Vi är väldigt nöjda med Angelica som mäklare i vårt husköp. Hon är kunnig, erfaren och tydlig.

Lisa K
Köpte sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Skrea Strand

Trevligt bemötande samt proffesionell och snabb hantering av köpet.

Tack Lisa, hoppas ni skall trivas med er badstuga :) mvh Johanna

Fredrik B
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Skrea Strand

Toppkvalitet från början till slut! Vi kände oss trygga hela vägen och är supernöjda med Johanna.

Svar från Johanna Knutsson

Tack så jättemycket för att ni gav mig förtroendet att sälja er badstuga :) mvh Johanna

Inger Anita J
Slöinge

Vi fick stort förtroende för Angelica under vårt första möte och det stärktes under processen. Angelica är erfaren, kunnig, noggrann, lätt att samarbeta med och det gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. Kort sagt: vi är väldigt nöjda.

Majlinda B
Arvidstorp

Trevligt bemötande, svarar snabbt, kunde göra en snabb affär. Tillmötesgående.

Tack Majlinda, roligt att göra affärer med er, Kram Johanna

Sara M
Arvidstorp

Mäklaren Johanna var duktig och hjälpte mig vilket jag är tacksam över och nöjd. Utifrån mina åsikter är hon alldeles utmärk mäklare.

Tack så jättemycket Sara, roligt att få hjälpa dig igen. Kram Johanna

Rune P
Näset

Ett bra bemötande Hon motsvarade förväntningarna vi hade på henne.