Mäklarhuset Falun

Åsgatan 24, 791 71 Falun — Visa karta

4.3 i betyg av av 4 omdömen

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 4 kunder tycker om Mäklarhuset Falun

• 2014-12-20

Anne I skrev om Mäklarhuset Falun
    Har anlitat deras hjälp vid försäljning av villa. Även om det tog tid att sälja så fick vi bra hjälp och information hela tiden.?? Läs mer
  • 2014-12-20

Annelie E skrev om Mäklarhuset Falun
    Allt OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2014-12-19

Björn H skrev om Mäklarhuset Falun
    Förtroendeingivande och seriös mäklare. Inga försköningar, inget skitsnack. Haft samma mäklare för både husköp och försäljning. Läs mer
  • 2014-12-18

Elin H skrev om Mäklarhuset Falun
    Vi fick hjälp på ett professionellt och trevligt sätt. Objektbeskrivningen var bra och saklig utan onödiga överdrifter och klyschor. Mäklaren svarade uppriktigt på våra frågor och tog reda på det han inte kunde svara på. Han hade både säljarens och köparens bästa för ögonen. Rekommenderas! Läs mer

Bästa Mäklarna nära Mäklarhuset Falun:

Elisabet S Elisabet S tycker:
“Lägenhetsförsäljning. Trevligt...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte