Mäklarhuset Falun

Mäklarhuset Falun

Ring 023-249 11 www.maklarhuset.se
4.3

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

4 omdömen om Mäklarhuset Falun

Anne I
Skrev om Mäklarhuset Falun

Har anlitat deras hjälp vid försäljning av villa. Även om det tog tid att sälja så fick vi bra hjälp och information hela tiden.??

Fastighetsbyrån Gävle
4.7/5 i betyg av 2741 omdömen 4.7 av 2741 omdömen

Bra på att kommunicera och förklara processen kring sälj/köp. Lättillgänglig när det dyker upp frågor. Engagerad och följer upp frågor på et

Annelie E

Allt OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Björn H
Skrev om Mäklarhuset Falun

Förtroendeingivande och seriös mäklare. Inga försköningar, inget skitsnack. Haft samma mäklare för både husköp och försäljning.

Fastighetsbyrån Sandviken
4.7/5 i betyg av 2703 omdömen 4.7 av 2703 omdömen

Min uppfattning var att Peter gjorde det lilla extra som krävdes för att hitta en ny bostad åt oss. Vi tog kontakt med Peter tidigt på året

Elin H
Skrev om Mäklarhuset Falun

Vi fick hjälp på ett professionellt och trevligt sätt. Objektbeskrivningen var bra och saklig utan onödiga överdrifter och klyschor. Mäklaren svarade uppriktigt på våra frågor och tog reda på det han inte kunde svara på. Han hade både säljarens och köparens bästa för ögonen. Rekommenderas!