Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Mäklarhuset Falun

Mäklarhuset Falun

Åsgatan 24, 791 71 Falun — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Falun:

Slaggatan 6a, Falun
Emelie L:
Sandra Fallström är toppen! Anlita henne. Jättebra service!

Åsgatan 25, FALUN
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Anna T:
Kunnig. Saklig. Behaglig. Smidig.

Läs vad 4 kunder tycker om Mäklarhuset Falun

• Anne I
    Anne I skrev om Mäklarhuset Falun
    Har anlitat deras hjälp vid försäljning av villa. Även om det tog tid att sälja så fick vi bra hjälp och information hela tiden.??
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Mäklarhuset Falun
    Allt OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Björn H
    Björn H skrev om Mäklarhuset Falun
    Förtroendeingivande och seriös mäklare. Inga försköningar, inget skitsnack. Haft samma mäklare för både husköp och försäljning.
  • Elin H
    Elin H skrev om Mäklarhuset Falun
    Vi fick hjälp på ett professionellt och trevligt sätt. Objektbeskrivningen var bra och saklig utan onödiga överdrifter och klyschor. Mäklaren svarade uppriktigt på våra frågor och tog reda på det han inte kunde svara på. Han hade både säljarens och köparens bästa för ögonen. Rekommenderas!

Åsgatan 24, 791 71 Falun