Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 343 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• JOHANNA S

2019-09-30

JOHANNA S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har nu både köpt och sålt en lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i Falun och fått hjälp av Sandra båda gångerna. Hon lägger upp en tydlig och bra plan från start till mål, svarar alltid snabbt på mail/sms och i telefon samt har ett professionellt och varmt bemötande! Jag är otroligt nöjd med Sandra och Svensk Fastighetsförmedling och rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Marianne V

2019-09-25

Marianne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Skulle sälja en bostadsrätt, var lite skraj att göra detta själv, men Katarina Söderlund var fantastisk på att ta hand om allt! Hon fick mig direkt att känna mig trygg, fick stort förtroende för henne direkt! Väldigt proffsig och duktig på det hon gör! Hon ringde t.o.m efter vi skrivit kontrakt och ville höra om allt kändes bra efteråt! Väldigt nöjd säljare🙏🌷 Läs mer
  • 2019-09-25

Rebecka H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag och min kille har köpt vår första gemensamma lägenhet, en 2:a. I och med att det är vårt första lägenhetsköp var vi inte så insatta i hur allt skulle gå till men med Sandra har vi fått superbra hjälp med allting från start! Hon är trevlig, professionell och svarar snabbt på mejl eller telefon när man har frågor. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-09-24

Jan-Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket stort engangemang och stor professionalism i sin yrkesroll. Vi är så nöjda med Jonas som mäklare . Dessutom mycket trevlig i våra möten. Kan verkligen rekommenderas till vänner och övriga. Läs mer
  • 2019-09-22

Otim N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sammanfattningsvis ett mycket gott betyg. Gav ett lugnt, välkomnande och jordnära intryck. Det som stack ut på ett positivt sätt var att man som köpare kände att du hade en tät och snabb återkoppling med säljaren. Var påläst i den mån man kanske kan förvänta. I detta aktuella objekt kunde man ha önskat fått svar tidigare att det ej låg ett gammalt trägolv inunder plastmattan i hall och kök.
    Jag kan rekommendera dig i framtiden.
    Mvh Otim Läs mer

Peter K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt huset jag bott i halva livet, 34 år! Helenas hjälp och insats som mäklare har varit helt extra prima! Kunnig och lyhörd har hon varit mig till ovärderlig hjälp i hela säljprocessen. Hon har väglett mig till mina beslut utan att styra. Läs mer

Sanaa F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hon är duktig och affären gick snabbt Läs mer

Elisabeth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har köpt en tvåa. Har blivit mycket trevligt bemött. Fått svar på frågor jag haft. Läs mer
  • 2019-09-18

Jonny R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt ett fritidshus. Mäklaren har varit bra och duktig på alla
    sätt och bemött oss på tillfredställande sätt. Vi är alltså på alla sätt helnöjda. Läs mer
  • Jonas A

2019-09-15

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jonas har hjälpt oss att sälja våran villa på idrottsvägen
    Vi fick förtroende för honom redan på första mötet han var väldigt påläst och kunnig och verkade erfaren, han kom med mycket tips inför visning
    Det var skönt att ha honom vid vår sida under hela affären
    Vi kommer att rekommendera honom till våra vänner 😊 Läs mer
  • 2019-09-12

Ulrika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra kommunikation och information
    Lätt att få kontakt Läs mer
  • Simon G

2019-09-10

Simon G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Både köpt och sålt med hjälp av Sandra och blir alltid lika nöjd😊 Superproffsigt bemötande och förstklassigt utfört jobb! Läs mer
  • 2019-09-09

Bernth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra mäklare som in ger bra förtroende hos mig. Läs mer
  • 2019-09-04

Kim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är en väldigt kompetent säljare.
    Genom att lyssna på säljarens önskemål så förbereder hon köparna på ett väldigt bra sätt. Detta leder till att avsluten flyter på i en positiv anda! Läs mer
  • ANTON S

2019-09-03

ANTON S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    5 av 5, så enkelt är det!
    Sandra Fallström lever upp till sitt rykte som Faluns bästa mäklare.
    Lyhörd, engagerad och jobbar nära affären. Vilket jag som kund uppskattar.
    Vi har i detta läge köpt ny lägenhet samt sålt min befintliga lägenhet via Sandra och det har gått alldeles utmärkt.
    Finns inget negativt över huvud taget.
    Kan verkligen rekommendera Sandra till andra privatpersoner som vill köpa eller sälja sin befintliga fastighet. Läs mer
  • 2019-09-02

Rebecca H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är trevlig kunnig och engagerad.
    Hon får det att känna som att man känner henne, vilket är helt otroligt för att man precis träffat henne.
    Finns inget negativt att säga om henne alls :) Läs mer
  • Karin E

2019-08-31

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt fritidshus, mycket bra bemött av mäklaren, lätt att få tag på honom om jag ville fråga något.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-08-31

Gunilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt etta i Falun.
    Mäklaren visade stort engagemang, var personlig och samtidigt mycket proffesionellt. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-28

Oscar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av den självklara mäklarfirman enligt mig. Bra bemötande av Sofie, proffsig, trevlig och levererade en bra bit över mina förväntningar! Enkel att ha och göra med, kommunikationen är a och o när det gäller den här typen av uppdrag vilket Sofie klarade galant. Snabbt, smidigt och tryggt. Läs mer
  • 2019-08-27

Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpte villa och fick alla svar jag behövde. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • 2019-08-26

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi både köpte och sålde lägenheten på Bristarvsvägen 7A genom Sandra Fallström. Vi har varit väldigt nöjda med Sandra hon har givit ett bra och proffsigt bemötande. Var också påläst när det var lämpligt att lägga ut lägenheten, (när studenterna skulle börja och när andra intagningen var klar)

Med vänlig hälsning
    Maria Kallin Läs mer
  • 2019-08-24

Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt en villa i Falun och fick otroligt proffsig och snabb hjälp. Mäklaren hade en bra överblick över marknaden och vad som kunde förväntas i det området.
    Försäljningen gick smidigt med både visningar och budgivning. Även kontrakt var proffsigt hanterade och allt flöt på perfekt. Läs mer
  • 2019-08-24

Mats F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde en villa i Falun. Har blivit mycket trevligt och proffsigt bemött. Har upplevat det mycket lätt att kommunicera och komma i kontakt med Helena. Duktig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-23

Moa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrätts-parhus. Vi fick professionellt, lyhört och kommunikativt bemötande. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar, är supernöjda! Läs mer

Carolin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevlig, kunnig och effektiv! Läs mer

Filip Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt lägenhet Ingels väg 70,5kvm
    -Trevlig och proffsig mäklare med glimten i ögat.
    - Gav bra uppdateringar under processens gång.
    - var mån över att både köpare och säljare skulle vara nöjda
    - sålde lägenheten före visning.
    /Filip Läs mer

Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är en väldigt kompetent och duktig mäklare. Hon visar engagemang för sina kunder. Vi har anlitat Sandra två gånger tidigare och hon kommer att vara "vår" mäklare.
    Vill ha en bra och trygg affär, ska man anlita Sandra! Läs mer
  • 2019-08-18

Emma A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Väldigt proffesionellt och trevligt bemötande av mäklaren.
    Tydlighet i allt har gjort oss som köpare trygga.
    Nöjda mer hela upplevelsen och kontakten! Läs mer
  • 2019-08-13

Magdalena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är en fantastisk mäklare som lyssnar in hur man vill ha det. Snabb och lätt att ha kontakt med. Otroligt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-12

Annica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jocke har hjälpt oss med ett flertal försäljningar, både hus och lägenheter. Han är proffsig, kunnig och duktig på att återkoppla. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lars D

2019-08-06

Lars D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt villa. Utmärkt bemött av mäklare (Sandra Fallström) Bara bra och trevlig upplevelse att göra affärer med. Läs mer
  • 2019-07-24

Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde en bostadsrätt i Falun. Helena Leonardsson har god lokalkännedom och har kreativa förslag på hur försäljningen kan ske, tex genom samarbete med stylister. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen ifall det skulle behövas! Läs mer
  • 2019-07-18

Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Lätt att kommunicera med. Saklig och tydlig. Läs mer
  • 2019-07-16

Mayvor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vid försäljningen av min sommarstuga uppskattade jag Katarinas arbete och bemötande. Det var proffsigt, lugnt och tryggt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Vill till sist rikta ett stort tack till Katarina. Läs mer
  • 2019-07-07

Anna-Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Smärtfri försäljning utan några krångel eller fördröjningar. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-02

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad
    Lätt att få kontakt med
    Strukturerad och tydlig Läs mer
  • 2019-07-02

Linnéa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sofie hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt, ett kedjehus. Vi upplevde henne som mkt proffsig och kompetent i både bemötande och i kunskap om marknaden. Hon guidade oss genom processen med tydlighet. Vi kände stort förtroende och blev allt som allt mkt nöjda! Tack Sofie! Läs mer
  • 2019-06-30

Nathalie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra proffsigt och personligt bemötande. Levde upp till våra förväntningar för en snabb affär. Läs mer
  • 2019-06-27

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min villa. Helena Leonardsson var min mäklare. Hon var verkligen sakkunnig och professionell. Jag kan med glädje rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-06-26

Beatrice P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Katarina är en riktig toppen mäklare 👌
    Väldigt enkel att jobba med, är ärlig och rolig.
    Har hjälpt oss att sälja vår villa, hela processen har gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-06-25

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har fått god, serös och trygg hjälp. Det har fungerat mycket väl. Läs mer
  • 2019-06-25

Carin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en fin 1:a på Herrhagsvägen i Falun.
    Sandra har bemött mig vänligt, proffsigt o varit väldigt tydlig.
    Jag hade förväntningar som uppfylldes, en enkel o snabb säljprocess, vilket hon levererade, och ett bra slutpris!
    Vi hade ett bra samarbete genom försäljningen, allt gick så smidigt, jag är supernöjd! Läs mer

Christer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt vår bostad mäklaren skötte all så vi är helnöjda. Blev nöjd med slutpriset det blev högre än våra förväntningar. Läs mer

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    har sålt en lägenhet i falun och det har gått smidigt och bra Läs mer

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde vårat hus med Katarina och allt sköttes på ett otroligt professionellt sätt. Hon var saklig och lugn samt återkopplade kontirnuelig under processens gång.

En trevlig säljupplevelse! Läs mer
  • 2019-06-22

Birgitta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra återkoppling
    Hög servicenivå Läs mer
  • Helena P

2019-06-21

Helena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra och enkelt samarbete, stort engagemang! Läs mer
  • Alexander H

2019-06-10

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra samarbete och kommunikation mellan säljare och mäklare! Läs mer
  • 2019-06-10

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett radhus. Bra och proffsigt bemött. Läs mer
  • 2019-06-07

Anna-Britta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt lgh. Promenaden 19 Falun. Blev utmärkt bemött av fantastiska mäklaren Helena Leonardsson, som var tillmötesgående glad och positiv,hon gjorde verkligen vår försäljning till ett bra minne.
    Klar och tydlig information, goda faktakunskaper.
    Kommer att varmt rekommendera henne till vår bekantskapskrets.
    Vi vill gärna ge henne ett stort fång med Rosor! Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun