Alla kategorier Övrigt Gävleborg Gävle Mäklarhuset Gävle

Mäklarhuset Gävle

Centralpalatset, Norra Centralgatan 4, 803 11 Gävle — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 2 kunder tycker om Mäklarhuset Gävle

• Eva E
    Eva E skrev om Mäklarhuset Gävle
    På det här kontoret finns både bättre och sämre mäklare. Jag var riktigt nöjd med servicen som My Östh gav mig i samband med mitt lägenhetsköp. En riktigt lovande ny mäklare!
  • Ingela Ö
    Ingela Ö skrev om Mäklarhuset Gävle
    En oproffsig och ifrågasättande attityd när vi ville se lägenheten utanför visningstiden pga jobb. "Är ni verkligen intresserade?" "Ja varför skulle vi be att få titta på lägenheten annars!?" "Har ni titta på många lägenheter?" (Underförstått, om ni sett på fler är ni seriösa...?) "Nej detta är vår första" (och blev den enda sen köpte vi den. ). Vi bad att få komma in för en besiktning efter köpet, men innan tillträdet, och ville få nycklarna. Mäklaren signalerade om att DET var besvärligt, och hörde aldrig av sig son lovat om nycklarna. Tyvärr har vi bekanta som också har negativa erfarenheter från samma kontor.

Centralpalatset, Norra Centralgatan 4, 803 11 Gävle