Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlshamn Mäklarhuset Karlshamn

Mäklarhuset Karlshamn

Kungsgatan 44, 374 36 Karlshamn — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Karlshamn:

Drottninggatan 55, KARLSHAMN
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Rosita O:
Mer än nöjd. Proffsigt upplagt. Tack

Läs vad 13 kunder tycker om Mäklarhuset Karlshamn

• Björn G
    Björn G skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    En bra mäklare som gav den information jag som köpare behövde för att bilda mig en uppfattning om det objekt jag var intresserad av.
  • Malin L
    Malin L skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Perfekt mäklare som även engagera sig i sina kunder efter köpet!!!
  • Karl Gustav N
    Karl Gustav N skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Ett bra och personligt bemötande vid försäljning av vår fastighet.

Företaget har god kunskap om marknaden med en god lokal förankring. Alla praktiska detaljer hanterades på ett professionellt sätt.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Ett professionellt bemötande! Mycket nöjd med försäljningen av mitt före detta hus!
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    neutral upplevelse. varken bra eller dålig
  • Sylvi P
    Sylvi P skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Jag hade valt samma mäklare om jag skulle sälja igen.
    Tillgänglig, positiv, kunnig med många kontaktytor.
  • Jan L
    Jan L skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Bra bemötande och ett bra arbete utfört för försäljning av ett hus.
  • Diane Berendina Johanna V
    Diane Berendina Johanna V skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Vi köpte ett hus i Norraryd, Tingsryd Kommun som stod tomt och var till salu för flera år. Det gick svårt att fa information från maklaren. Innan överlåtelse hade vi kontakt med maklaren om några saker som ägaren skulle göra, men de var inte färdig när vi hade overlåtelse. Och fanns det många dolda saker. Det hade det varit en oversvämning i köket och golvet var förstört efter vi hade köpt huset. Detta på grund av en trasig kran. Ingen som informerade oss om problemet. Och så fanns många saker och maklaren vilde inte hjälpa oss. Det var som om han blev trött av oss. Huset var såld och så var det. Vi skulle aldrig kontakta denna maklaren om vi skulle sälja huset. Fam. van der Meer, Norraryd 30, 36010 Ryd.
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Tyvärr ingen bra mäklarfirma. De har haft vårt hus ute till försäljning under 1,5 år och inte lyckats få det sålt.
    Mäklaren har endast lagt ut huset i pressen vid 1 tillfälle. Hör aldrig av sig, alltid jag som kund som får höra av mig. Fått till svar att varför hyr ni inte ut huset i stället.
  • Britt Och Arne O
    Britt Och Arne O skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    I samband med vårt husköp upplevde vi ett proffsigt och bra mäklararbete.
  • Lars O
    Lars O skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Vi tycker det personliga med Mäklarhuset är positivt
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Vi hade en påläst och engagerad mäklare då vi köpte vårt hus.
  • Eva S
    Eva S skrev om Mäklarhuset Karlshamn
    Gott bemötande samt snabb återkoppling

Kungsgatan 44, 374 36 Karlshamn