Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlshamn!

Är det södra delarna av Sverige som lockar? Då kan Karlshamn vara orten för dig. Med det vackra läget i Blekinge vid Östersjön är det svårt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på Karlshamn som ort och massor av erfarenhet inom mäklarbranschen. Eftersom vi hör till en rikstäckande kedja, en av de absolut största i Sverige, kan du fråga oss om precis allt gällande ditt bostadsköp eller din försäljning.

Funderar du på om det är rätt läge för affären? Tveka inte att ta kontakt med oss så guidar vi dig tryggt och säkert genom bostadsdjungeln.

Läs vad 29 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn 2

• köpte sitt hus med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Tostarp
    2021-06-09
    Har letat sommarstuga länge och hittade denna hos Svensk fastighetsförmedling mejlade vårt intresse av fastigheten och då ringer Nellie upp och vi kan boka möte samma dag. Utmärkt service trots kort tid. Vi blev nöjda med det vi fick se och köpte fastigheten. Skrev kontrakt första dagen efter helgen återigen vilken toppenservice att få ihop det på så kort tid.
    Vi är jättenöjda med den service vi fått av Nellie👍
  • sålde sin stuga med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Agerum
    2021-05-13
    Sålt Knubbasliden
    Man blir glad av att träffa en ungdom som Nellie att hon desutom är mäklare vilket vi hade behov av gör livet lite lättare.
    Nellie har utfört sin uppgift på ett hedervärt sett.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Karlshamn
    2021-05-12
    Sålde min lägenhet i Karlshamn. En 1:a på 38 kvadratmeter. Nellie bemötte mig trevligt och upplevdes som sakkunnig. Hon höll ett mycket gott och inspirerande humör genom hela försäljning och jag är glad att jag använde svensk fastighetsförmedling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Norje
    2021-04-06
    Sålt en villa. Nellie var mycket snabb, effektiv, trevlig och stöttande. Förväntningarna överträffades. Allt har flytet på smidigt. Är så nöjd.
  • Mahdi B
    • Bromölla-Centralt
    2021-03-30
    Hej
    Jag hon är mycket duktig på sitt jobb.
  • köpte sin stuga med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Pukavik
    2020-11-16
    Nellie Johansson har varit fantastisk under hela denna fastighetsaffären. Jag köpte en sommarstuga och trots att jag hade jättemycket strul men att inte själv vara I landet vid tidpunkten för köpet löste hon alla hinder. Hon är positiv, kunnig, lätt att samarbeta med och jag upplever att säljaren har samma bild av henne som mig.
    • Pukavik
    2020-10-23
    Jag har sålt ett fritidshus. Mäklaren har varit helt fantastisk hela vägen. Förklarade tydligt och bra hur allt går till. Väldigt stort tålamod med en tjatig kund :) Jag tycker helt klart att Nellie levde upp till förväntningarna. Jag vände mig til fler innan men mitt val var Nellie och det ångrar jag inte.
    • Näsum
    2020-10-10
    Sålt en bostas/stuga i Näsum. God service og rådgivning. Et rigtigt godt resultat. Nellie får mine bedste anbefalinger.
    • Näsum
    2020-10-08
    Äldre fritidshus med vissa fuktproblem och dåligt fungerande vatten och avloppssystem.
    Mäklaren berättade öppet om problemen och hade varit i kontakt med kommunen och fått deras synpunkter på vissa delar. När vi kom till någon fråga som hon inte kunde/hade kollat så sa hon detta istället för att hitta på något.
    Totalt sett ingav hon mycket stort förtroende.
    • Ryedal
    2020-09-21
    Vi har fått hjälp av Nellie att sälja vår lilla stuga. Allt har skötts via telefon och mail då vi inte bor på orten och det har gått mycket bra. Vi har fått all information vi har behövt för att gå vidare i processen och Nellie har hållit oss uppdaterade hela vägen från visningarna och budgivningen fram till påskriften av försäljningen av vår stuga.
    • Ryedal
    2020-09-20
    Trevlig mäklare! Kunnig och servicenämnden. Vi är nöjda då hon lyssnade in och återkom när hon lovade. Bra och nära kontakt.
    2020-09-15
    Trevlig tillmötesgående. Tar reda på fakta.
    Ny i yrket kommer att bli riktigt bra med lite erfarenhet.
    2020-09-09
    Sålt en sommarstuga.
    Alltid positiv och inlyssnande.
    Mina förväntningar uppfyllda. Snabbt genomförd affär.
    Sammanfattningsvis har allt fungerat. Nelly har potential att bli en duktig mäklare.
  • Magnus P
    2020-09-07
    Detta var Nellie:s första egna uppdrag, vilket hon klarade galant med en skön humor, ärlig taktik och ett proffesionellt beteende. Lycka till i framtiden, du är redan en grymt bra fastighetsmäklare.
    2019-08-13
    Hej, Hansi har gjort ett bra jobb,hjälp oss att sälja vår fasters lägenhet i Karlshamn. Mvh Anitha Bödtker
    Tusen tack för fina ord! Det var roligt att få hjälpa Elsie med denna affär. Hälsa och tacka! Mvh Hansi Robertsson Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    2019-01-20
    Hittade en fantastik liten lantlig villa med fantastiska möjligheter, som ligger ”avskärmat” men ändå nära till det mesta.
    Blev riktigt bra bemött och fick snabbt svar från mäklaren som ordnade en visning snabbt och lätt, som i sin tur gjorde att jag fick köpa en fantastik villa!

Tack! Mvh. Glad & nöjd köpare!
    2018-11-27
    När jag sålde mitt hus var Andreas Olsson min mäklare.
    Han gjorde försäljningen snabb och enkel med massor av bra tips och råd.
    Därför rekommenderar jag starkt honom som mäklare vid försäljning.
  • Monica C
    2018-10-19
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Mäklarens bemötande har varit perfekt i alla situationer
    Vi är mycket nöjda med hennes positiva proffsiga yrkesroll man känner sig trygg med henne.
    2018-10-10
    Ett bra och proffsigt bemötande när vi köpte fritidshus. Kände mig trygg med mäklaren
    2018-09-20
    Kunnig och påläst mäklare. Bra på alla avseende.
    Köpte en bostad på Ågatan 30 i Karlshamn
    2018-08-30
    Hon har förmedlat flera objekt och har alltid varit proffsig och tillmötesgående.
    2018-08-20
    I samband med försäljning av hus.
    Har ej varit i direktkontakt med säljaren utan delaktighet i förberedelserna inför försäljning med övriga familjemedlemmar.
  • Stefan S
    2018-08-10
    Jag har sålt bostad.
    Mäklaren överträffade allas förväntningar.
    Ett stort stöd under hela tiden..
    Pådrivande när det behövdes.
    Kändes proffsigt in i minsta detalj.
    Inget lämnades åt slumpen.
  • Martina  J
    2018-05-25
    Husköp, bra bemötande av mäklaren, allt har gått snabbt och smidigt till, supernöjd! *****
    2018-03-13
    HEEELT SUVERÄN!!! Finns ingenting att klaga på.
    2018-03-10
    Mycket seriös och bra mäklare. Rekommenderas varmt till andra!!
    2017-12-21
    Proffsigt bemötande!
    Snabb hjälp!
    Lätt att få tag på!
    Håller vad hon lovar!
    2017-11-24
    Förtroendeingivande bemötande,påläst om sitt objekt,fick svar på mina frågor med en gång, det som var oklart återkom hon med svar snabbt.
    Glad och positiv,kände mig trygg genom hela affären.
    2016-09-08
    Högsta betyg. Ett toppenjobb. Kan inte utföras bättre.
    Fint att höra att ni är nöjda! Stort tack för ett fantastiskt samarbete! Lycka till med nya huset! Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn