Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • Badge2023
Ring 0454-195 90 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlshamn! Är det södra delarna av Sverige som lockar? Då kan Karlshamn vara orten för dig. Med det vackra läget i Blekinge vid Östersjön är det svårt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på Karlshamn som ort och massor av erfarenhet inom mäklarbranschen....

45 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Katarina J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Sölvesborg

Michel H. är social och lätt att få kontakt med. Han är lyhörd och ödmjuk. När jag haft åsikter ang. prissättning har han genast ändrat. Kanske borde han förklara sin åsikt. Eftersom han är proffs och vet bättre. Vi ville få huset sålt. Och det fick vi. Prissättning är min åsikt som Michel lyssnade på. Michel är en toppentrevlig person..Med tanke på sin ungdom är han synnerligen lämplig och duktig.

Maud L
Sålde sitt hus med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Sölvesborg

Kunnig. Trevlig. Lätt att få tag på via telefon. Hjälpsam.

Frida N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Kristianstad

trevligt bemötande. Bra återkoppling.

Jim F
Sölvesborg

Trevlig mäklare med snabba svar o enkla lösningar.

Gunilla S
Kristianstad

Serviceinriktad och målinriktad. Motsvarar våra förväntningar.

Kristina B
Olofström

Enda anledningen till att Michel inte får ”exceptionellt” är att det är ett extremt betyg för extrema försäljningar. Michel gjorde ett utmärkt jobb gällande vår försäljning och vi rekommenderar honom varmt till alla som önskar en personlig kontakt på alla plan.

Evert J
Tollarp

Helt ok har gjort allt perfekt trevlig korrekt i allt som han åtagit sig.

Mohamed Shakir M
Sibbhult

Under en oerhört svår marknad med dagens ekonomiska läge lyckades Michel överträffa våra förväntningar genom otroligt hårt arbete, engagemang, drivkraft och ihärdighet. Att låta en mäklare förmedla ens fastighet förutsätter förtroende vilket Michel har förvaltat med bravur. Michel är en mycket kompetent mäklare som inte låter slumpen avgöra affärens utgång. Han lägger ner sin tid, sitt driv, kompetens och ger aldrig upp. Hädanefter kommer jag vända mig till Michel vid köp, rådgivning eller försäljning av bostad.

Johanna S
Köpte sitt hus med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Olofström

Michel har varit fantastisk under hela resan 🏡🗝☀️

Arbnor R
Karlshamn

Väldigt bra mäklare, mycket bra bemötande och artig. Michel har varit väldigt hjälpsam och jag kände mig trygg med att ha honom som mäklare. Jag rekommenderar verkligen honom.

Markus M
Näsum

Väldigt trevlig och lägger verkligen ner hela sin själ och energi i sitt arbete😁😁👍👍👍

Jörgen K
Mörrum

Hjälpsam, gav bra svar, inte påflugen. Trevligt mottagande på visning en.

Ingela K
Mörrum

Allt fungerade bra! Michael svarar snabbt på mail och telefon.

Kenneth A
Gamla Näsby

Michel har varit mycket tillmötesgående Väldigt rar o trevlig person som är sig själv på ett ödmjukt sätt vilket jag har uppskattat. Kontakten mellan oss har varit bra o täta kontakter har funnits då det behövts. Marknaden är vad den är just nu men jag har känt tilltro till allt och vi är nöjda o har fått det Michel trodde från början. Mycket nöjda. Med vänlig hälsning Helen Andersson

Nurten Ertekin A
Kristianstad

Hi Hela processen var jättebra och enkelt sätt att sköta ärendet. Tack

Jonny E
Tollarp

mycket duktig har mycket ny tänkande och trevlig persson

David R
Näsby

Michel jobbar väldigt bra. Vi uppskattar hans förmåga. Bra jobbat!

Linnéa E
Kristianstad

Fantastisk mäklare ! Målmedveten, noga och trevlig. Skulle varmt rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad. Toppklass på kundservicen.

Elin F
Kristianstad

Trevligt och tillmötesgående arbetssätt. Snabb affär. Rekommenderar.

Hasan B
Broby

Vi har varit i kontakt och träffat många mäklare genom åren, men Michel är den som stack ut och bästa vi har träffat! Vi har varit väldigt nöjda med Michel under processen. Han jobbade på flitigt och kom med bra tips och förslag på vad vi kunde göra. Michels trevliga personlighet i kombination med hans kunnighet har varit en kontakt som jag har haft fullt förtroende för och litat på. Rekommenderar starkt!

Emil H
Näsby

Trevligt bemötande och tydlig under hela processen

Maria J
Linderöd

Michel var mycket trevlig och gjorde allt för att svara på alla våra dumma frågor och han beskrev allting så att vi kunde förstå vad det innebar.

Michelle M
Östermalm

Michel var driven och framåt i sitt bemötande med oss. Han gav oss konkreta information om dagens bostadsläge och lovade att göra sitt bästa för att vi skulle blir nöjda med försäljningen av vår bostad. Det kan vi verkligen säga att vi är, det har gått snabbt och över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Michel till andra som går i sälj- eller köptankar.

Adnan D
Kristianstad

Han var fantastisk med oss. Han var alltid där och han svarade på våra frågor och funderingar. Han nådde vårt riktpris. Väldigt tacksam för allt han gjorde för oss.

Lennart B
Arkelstorp

Bemötandet var väldigt bra. Michel har på ett väldigt bra sätt hållit mig informerad om de olika momenten under säljprocessen. Hjälpsam och trevlig.

Linh D
Näsby

Jag träffade Michel för första gången när jag var på en visning men det blev inget med den lägenheten. Michel var väldigt snabb och hjälpte mig att hitta andra lägenheter som passar mina önskemål och behov. Det dröjde inte länge och jag blev förtjust i den andra lägenheten så fort jag såg den. Michal är en ung och ambitiös kille. Jag blev imponerad av hur duktig och flitig han är. Jag känner mig väldigt bekväm och nöjd med Michel som mäklare och självklart med hans hjälp blev processen att hitta och köpa en lägenhet mycket enklare.

Digna S
Arkelstorp

Michel Haidar gör sitt jobb väldigt bra, utan problem är vi mycket nöjda.

Musse F
Näsby

Mäklaren fanns alltid när jag behövde honom. Han svarade alltid på mina frågor och var tillgänglig 24/7.

Sare B
Charlottesborg

Han var hjälpsam ,tänksam , duktig och snabb.vi är väldigt tacksamma.

Nurten Ertekin A
Charlottesborg

Han var jätte hjälpsam och snäll person

Elsie B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Hej, Hansi har gjort ett bra jobb,hjälp oss att sälja vår fasters lägenhet i Karlshamn. Mvh Anitha Bödtker

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Tusen tack för fina ord! Det var roligt att få hjälpa Elsie med denna affär. Hälsa och tacka! Mvh Hansi Robertsson

Johannes E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Hittade en fantastik liten lantlig villa med fantastiska möjligheter, som ligger ”avskärmat” men ändå nära till det mesta. Blev riktigt bra bemött och fick snabbt svar från mäklaren som ordnade en visning snabbt och lätt, som i sin tur gjorde att jag fick köpa en fantastik villa! Tack! Mvh. Glad & nöjd köpare!

Bengt L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

När jag sålde mitt hus var Andreas Olsson min mäklare. Han gjorde försäljningen snabb och enkel med massor av bra tips och råd. Därför rekommenderar jag starkt honom som mäklare vid försäljning.

Monica C
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Vi har köpt en bostadsrätt Mäklarens bemötande har varit perfekt i alla situationer Vi är mycket nöjda med hennes positiva proffsiga yrkesroll man känner sig trygg med henne.

Bo T
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Ett bra och proffsigt bemötande när vi köpte fritidshus. Kände mig trygg med mäklaren

Anders Joakim D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Kunnig och påläst mäklare. Bra på alla avseende. Köpte en bostad på Ågatan 30 i Karlshamn

Per N
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Hon har förmedlat flera objekt och har alltid varit proffsig och tillmötesgående.

Jennifer D
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

I samband med försäljning av hus. Har ej varit i direktkontakt med säljaren utan delaktighet i förberedelserna inför försäljning med övriga familjemedlemmar.

Stefan S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Jag har sålt bostad. Mäklaren överträffade allas förväntningar. Ett stort stöd under hela tiden.. Pådrivande när det behövdes. Kändes proffsigt in i minsta detalj. Inget lämnades åt slumpen.

Martina  J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Husköp, bra bemötande av mäklaren, allt har gått snabbt och smidigt till, supernöjd! *****

Susanne P
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

HEEELT SUVERÄN!!! Finns ingenting att klaga på.

Louise  B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Mycket seriös och bra mäklare. Rekommenderas varmt till andra!!

Helene S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Proffsigt bemötande! Snabb hjälp! Lätt att få tag på! Håller vad hon lovar!

Britt-Mari S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Förtroendeingivande bemötande,påläst om sitt objekt,fick svar på mina frågor med en gång, det som var oklart återkom hon med svar snabbt. Glad och positiv,kände mig trygg genom hela affären.

Göran M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Högsta betyg. Ett toppenjobb. Kan inte utföras bättre.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Fint att höra att ni är nöjda! Stort tack för ett fantastiskt samarbete! Lycka till med nya huset!