Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlshamn!

Är det södra delarna av Sverige som lockar? Då kan Karlshamn vara orten för dig. Med det vackra läget i Blekinge vid Östersjön är det svårt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på Karlshamn som ort och massor av erfarenhet inom mäklarbranschen. Eftersom vi hör till en rikstäckande kedja, en av de absolut största i Sverige, kan du fråga oss om precis allt gällande ditt bostadsköp eller din försäljning.

Funderar du på om det är rätt läge för affären? Tveka inte att ta kontakt med oss så guidar vi dig tryggt och säkert genom bostadsdjungeln.

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn 2

• sålde sitt hus med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och lätt att få tag på.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Max var under hela processen lugn, trygg och tydlig. Han mötte våra förväntningar och var hjälpsam och mottaglig i alla våra frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med Max insats när vi sålde vårt hus och kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande. Max är en ambitiös och duktig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-22 Verifierad kund
    Fick information och snabb respons på vår lägenhet. Allt vart väldigt öppet om själva processen från start till slut. Vi är mer än nöjda med vår mäklare och de jobba han har gjort för oss. Tack.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-21 Verifierad kund
    Bra kontakt, snabb återkoppling på våra frågor. Rekommenderas
    2022-09-19 Verifierad kund
    En mycket trevlig och engagerad mäklare. Ställde verkligen upp för oss för att få vår lägenhet såld. Vi hade tidigare lägenheten ute för försäljning via en annan mäklare utan framgång. Efter att vi bytte till Max så lyckades han sälja lägenheten på mindre än en vecka! Kan varmt rekommendera Max till alla som ska sälja sin bostad!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi hade vår lägenhet ute till försäljning med en annan mäklare och fick inte den såld. När vi bytte till Max var lägenheten såld inom 1 vecka. En mycket driven, kompetent, lättillgänglig och trevlig mäklare. Vi rekommenderar verkligen Max!
    • Tollarp
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevligt och omtänksamt bemötande.
    Vi ville ha ett relativt snabb försäljning och ett bra pris och det fick vi.
    Lyhörd.
    Hej Anders! tack för de fina orden! Max Bergdahl
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande samt saklig och punktlig kommunikation. Max levde upp till våra förväntningar gällande bostadsköp.
    Tack Ewa-Carin för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra.
    /Max Bergdahl
    2022-07-21 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande o påläst. Jag återkommer gärna till Max
    Hej Maria! tack så hemskt mycket för de fina orden. Hjälper dig gärna i framiden!

Hälsningar, Max
    2022-07-21 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Max som mäklare, en seriös, lugn, trevlig och trygg mäklare som vill det bästa för såväl säljare som köpare. Kan verkligen rekommendera Max och hade valt honom alla dagar i veckan i framtida bostadsaffärer.
    Tack Klara för förtroendet och lycka till med nya boendet! bara att höra av sig om det är något jag kan hjälpa dig med i framtiden!

Hälsningar, Max Bergdahl
    Max Bergdahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Hallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    • Istaby
    2022-04-04 Verifierad kund
    Han levde upp till den förväntade bild jag hade av en professionell mäklare👍
    En välkomnande känsla när man träffade honom
    Är mycket nöjd med honom👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Hallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande och bra service då våra frågor blev besvarade på ett professionellt sätt.
    • Ivetofta
    2022-03-23 Verifierad kund
    Vi hade ju bara hjälp med själva kontrakt skrivandet av Christian.
    försäljningen skötes av oss själva innan huset lades ut till försäljning.
    Min personliga uppfattning av honom är att han säkert är kompetent men alldeles för glad att berätta om sin egen förträfflighet.
    Inte säker på att jag rekommenderar honom vidare.
  • köpte sin bostad med hjälp av Christian Hallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    • Olofström
    2022-03-20 Verifierad kund
    Christian lyckades få till vår dröm efter nio månaders längtan 🤗
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Hallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2022-03-15 Verifierad kund
    Väldigt serviceinriktad och professionell!
    Trevlig & positiv!

Jag är absolut nöjd med Christian som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Hallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    • Bromölla
    2022-03-14 Verifierad kund
    Mycket profesionnel och engagerad mäklare.
    • Bromölla
    Mycket bra bemötande
    Bra förklaringar på viktiga saker inför försäljning
    Bra marknadsföring
    Tog väl hand om intresserade
    Kontraktsskrivning med förklaring och tolkning var utmärkt
    2022-03-14 Verifierad kund
    Bra och seriös mäklare. Allt gick smidigt från första träff, fotografering, visning och kontraktskrivning. Rekommenderas
    2022-03-13 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och hjälpsam vid digital visning. Smidigt vid budgivningen och ett väl genomfört möte vid kontraktsskrivning.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Christian har ett proffesionellt bemötande och är tillmötesgående. Han kan svara på alla ens frågor och det dröjer inte länge innan han svara en. Christian är också väldigt kunnig och det märks tydligt att han är kunnig och vet vad han pratar om. Det känns väldigt tryggt att ha Christian som mäklare och vi är mycket nöjda med hans insats.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Första mötet med Christian var kanon han mötte upp mig efter avtalad tid då jag blev sen. Han var väldigt saklig och duktig i sitt bemötande. Han var även tydlig med allt som skulle göras innan och efter fotograferingen. Jag är otroligt nöjd med hur han hjälpte oss med att få sålt våran fastighet. Och snabbt gick det 👍😎
    2022-02-18 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig, gjorde sitt jobb bra. Vi är supernöjda!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Som köpare upplevde vi christian rak och tydlig i kommunikationen. Bra info på en välorganiserad visning.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och entusiastisk. Väldigt mån om att vi som säljare skulle få den information vi behövde för att kunna avgöra om bostaden var av intresse, bra och snabb affär!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra återkoppling
    2022-02-15 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig, svarade på frågor som vi hade.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare och mycket vänlig och vältalande. Hade inte höga förväntningar alls men allt vände fort och blev mycket över förväntan. Bättre Mäklare finns nog inte i Sölvesborgs kommun helt underbar och förstående och mycket hjälpsam på alla sätt.
  • Patrik G
    2022-02-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, är aktiv och följer upp och återkommer kring frågor, progress etc.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Christian är en fantastisk mäklare med ett proffesionellt bemötande. Han är väldigt kompetent och jag som kund känner mig trygg. Han svarar på alla frågor jag har samt kommer med bra tipps och råd.
    • Falkvik
    2022-02-09 Verifierad kund
    Christian tog över vår husförsäljning med frenesi och kvalitet.
    Jag är jättenöjd med hur Christian hanterade husförsäljningen.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Jag tycker att Christian bemötte oss väldigt bra , han var trevlig och svarade på dom frågor jag hade . Han skötte hela köpet smidigt och enkelt , ger Christian topp betyg
    • Falkvik
    2022-02-09 Verifierad kund
    Härlig, glimten i ögat, ödmjuk och kunnig. Återkommer punktligt och skött hela processen med ett leende!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Christian har bemött oss som säljare med stor professionalism. Även om vi i en mäklares ögon hade ett "litet" objekt så var det aldrig snack utan att det skulle få lika mycket tid och kärlek.
    Det fick det också!
    Christian är en mäklare som vill både säljare och köpare en bra affär, precis som det ska vara, win-win. Allt detta med glimten i ögat som gör att det faktiskt blir kul också är bara ett plus.
    Christian ger ett gediget och erfaret intryck och det stämmer också.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och rolig. Inte haft så mycket kontakt utifrån att vi la förhandsbud.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Snabb och tillmötesgående. Korekt i presentationen
    2022-02-04 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande vid första kontakt, lyssnar, är nyfiken, ställer frågor för att få reda på så mycket som möjligt om stugan. La ner extra tid med att fixa så den blev rätt publicerad på hemnet och gav råd ang marknadsföring.
    Christian va anträffbar och uppdaterade oss genom hela processen vilket jag uppskattar mycket för som säljare är man ju väldigt nyfiken på hur det går såklart.
    Också väldigt imponerad av ett snabbt men ändå väldigt proffsigt avslut på affären.
    • Vinslöv
    2022-01-24 Verifierad kund
    Varmt bemött och gick väl igenom allt så man förstod. Var några st på visningen, men han tog hand om alla och va till tjänst om det behövdes.
    • Vinslöv
    2022-01-21 Verifierad kund
    Allt från start till försäljning gick mycket bra och han gjorde det smidigt.
    Han såg till allt funkade för mig, han gjorde ett mycket bra jobb👍🏻
    2022-01-18 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare ! Trevlig och väldigt kunning. Fick ett jättebra intryck och bemötande. Jag kommer rekommendera Christian till andra.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande. Affären gick betydligt snabbare än förväntat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    2021-11-17 Verifierad kund
    Mycket öppen hjärtligt bemötande.
    Nellie gick in för att förklara allt om de papper som skulle signeras.
    Sedan var problemet att pappren skulle skickas till säljaren i Malmö förunderskrift i den ändan.
    Detta tog lite lång tid men det är säljarens problem tycker jag.
    Nu har vi fått klartecken att sätta in handpengen på ert konto.
    Så nu ser jag fram emot att komma vidare och få ett tillträdes dag.
    Är säker på att det ordnar sig till det bättre och jag kan flytta in.
    Vi får avtala en tid för detta genom mäklaren.
    2021-10-31 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare som är duktig på sitt jobb. Helt klart den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med! Rekommenderar Nellie starkt ☺️
  • sålde sitt hus med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Norje
    2021-08-19 Verifierad kund
    Nellie var mycket proffsig och hon gjorde så att hela försäljningen blev en mycket bra upplevelse.
  • sålde sin stuga med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Näsum
    2021-07-13 Verifierad kund
    Vi har til fulde fået vores forventninger indfriet - og lidt til :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Tostarp
    2021-06-09 Verifierad kund
    Har letat sommarstuga länge och hittade denna hos Svensk fastighetsförmedling mejlade vårt intresse av fastigheten och då ringer Nellie upp och vi kan boka möte samma dag. Utmärkt service trots kort tid. Vi blev nöjda med det vi fick se och köpte fastigheten. Skrev kontrakt första dagen efter helgen återigen vilken toppenservice att få ihop det på så kort tid.
    Vi är jättenöjda med den service vi fått av Nellie👍
    • Agerum
    2021-05-13 Verifierad kund
    Sålt Knubbasliden
    Man blir glad av att träffa en ungdom som Nellie att hon desutom är mäklare vilket vi hade behov av gör livet lite lättare.
    Nellie har utfört sin uppgift på ett hedervärt sett.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    • Karlshamn
    2021-05-12 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet i Karlshamn. En 1:a på 38 kvadratmeter. Nellie bemötte mig trevligt och upplevdes som sakkunnig. Hon höll ett mycket gott och inspirerande humör genom hela försäljning och jag är glad att jag använde svensk fastighetsförmedling.
    • Norje
    2021-04-06 Verifierad kund
    Sålt en villa. Nellie var mycket snabb, effektiv, trevlig och stöttande. Förväntningarna överträffades. Allt har flytet på smidigt. Är så nöjd.
  • Mahdi B
    2021-03-30 Verifierad kund
    Hej
    Jag hon är mycket duktig på sitt jobb.