Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlshamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

Södra Fogdelyckegatan 28, 374 36 Karlshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlshamn!

Är det södra delarna av Sverige som lockar? Då kan Karlshamn vara orten för dig. Med det vackra läget i Blekinge vid Östersjön är det svårt att inte trivas. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på Karlshamn som ort och massor av erfarenhet inom mäklarbranschen. Eftersom vi hör till en rikstäckande kedja, en av de absolut största i Sverige, kan du fråga oss om precis allt gällande ditt bostadsköp eller din försäljning.

Funderar du på om det är rätt läge för affären? Tveka inte att ta kontakt med oss så guidar vi dig tryggt och säkert genom bostadsdjungeln.

Läs vad 20 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn

• Peter M skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Vi är som säljare mycket nöjda med Ann-Sofie på Svensk Fastighetsförmedling i Karlshamn. Kunnig, intresserad och aktiv. Läs mer
  • Monica C
    Monica C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Mäklarens bemötande har varit perfekt i alla situationer
    Vi är mycket nöjda med hennes positiva proffsiga yrkesroll man känner sig trygg med henne. Läs mer
  • Sarah P skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Som säljare av en lägenhet kan jag inte vara mer än nöjd med Ann-Sofie. Verkligen en toppenmäklare. Läs mer
  • Marita F
    Marita F skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Vi har köpt en bostadsrätt i Karlshamn. Kände direkt när vi kom in att det var något för oss.
    Vår mäklare Ann-Sofie Olsson guidade oss genom lägenheten, men gav oss också friheten att titta och prata själva. Vi fick även tips, råd och höra om hennes egna erfarenheter.
    Ann-Sofie pekade både på det positiva, men dolde inte heller bristerna.
    Vi fick ett (h)ärligt och lärorikt möte med vår mäklare i vår nya bostad.
    Vi känner att vi har förtroende för henne och om vi vill kan vi ställa vilka frågor, hon kommer att avsätta tid för oss om vi så önskar.
    Vi är mycket nöjda med hela vårt köp och rekommenderar varmt vår mäklare Ann-Sofie Olsson! Läs mer
  • Bo T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Ett bra och proffsigt bemötande när vi köpte fritidshus. Kände mig trygg med mäklaren Läs mer
  • Anders Joakim D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Kunnig och påläst mäklare. Bra på alla avseende.
    Köpte en bostad på Ågatan 30 i Karlshamn Läs mer
  • Birgitta N skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Kunnig, positiv, hjälpsam o skapar en avspänd atmosfär.
    Har använt samma mäklare tidigare och har bara positivt att säga om Ann-Sofi.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Per N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Hon har förmedlat flera objekt och har alltid varit proffsig och tillmötesgående. Läs mer
  • Dorrit M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Vi har solgt vores "sommerhus" i Svängsta, der har status som helårsbeboelse, og derfor også blev solgt som helårsbeboelse.
    Vi kan på det varmeste anbefale mægler Andreas Olsson, Karlshamn. Han er sympatisk, entusiastisk, kompetent, dygtig, og levede i enhver henseende op til vores forventninger. Ved et fælles engagement, og hans tålmodighed med os, nåede vi i mål med et resultat, vi kan leve med.
    Hans behaglige og gode humør svigtede aldrig - TAK for hjælpen! Läs mer
  • Jennifer D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    I samband med försäljning av hus.
    Har ej varit i direktkontakt med säljaren utan delaktighet i förberedelserna inför försäljning med övriga familjemedlemmar. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Jag har sålt bostad.
    Mäklaren överträffade allas förväntningar.
    Ett stort stöd under hela tiden..
    Pådrivande när det behövdes.
    Kändes proffsigt in i minsta detalj.
    Inget lämnades åt slumpen. Läs mer
  • Martina  J
    Martina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Husköp, bra bemötande av mäklaren, allt har gått snabbt och smidigt till, supernöjd! ***** Läs mer
  • Elsa A skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Jag kann bara ge ett toppenbetyg.

Ann-Sofie (söt tjej) förklarade allt så att man kunde förstå
    allting.
    I och med att jag bor i utlandet har Ann-Sofie, även Agnetha ordnat med allt på ett enkelt och okomlicerat sätt. Läs mer
  • Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    HEEELT SUVERÄN!!! Finns ingenting att klaga på. Läs mer
  • Louise B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Mycket seriös och bra mäklare. Rekommenderas varmt till andra!! Läs mer
  • Helene S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Proffsigt bemötande!
    Snabb hjälp!
    Lätt att få tag på!
    Håller vad hon lovar! Läs mer
  • Dunja B skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Ann-Sofie är mycket trevlig, hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Britt-Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Förtroendeingivande bemötande,påläst om sitt objekt,fick svar på mina frågor med en gång, det som var oklart återkom hon med svar snabbt.
    Glad och positiv,kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
  • gunilla M skrev om Ann-Sofie Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Jag är väldigt nöjd med Ann-Sofie Olsson, en kunnig och engagerad mäklare med hög energinivå.
    Rekommenderar henne varmt om du ska köpa eller sälja.
    Gunilla Läs mer
  • Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlshamn
    Högsta betyg. Ett toppenjobb. Kan inte utföras bättre. Läs mer
    2016-09-12 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran M
    Fint att höra att ni är nöjda! Stort tack för ett fantastiskt samarbete! Lycka till med nya huset!

Södra Fogdelyckegatan 28, 374 36 Karlshamn