Mäklarhuset Linköping

Mäklarhuset Linköping

Ring 013-37 52 25 www.maklarhuset.se
3.5

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder...

13 omdömen om Mäklarhuset Linköping

Sten Åke S
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Angående fastigheten Oxelösund Stenen 3 med adress Isaklundsvägen 81. Vid visning den 16/6 2021 var ansvarig mäklare på Mäklarhuset på plats. Vi fick då inte se krypgrunden och vindsutrymmen, det var besiktigat, så det behövdes inte tyckte mäklaren. Kontraktskrivning gjordes den 30/6 och i samband med denna fick vi komma in i krypgrunden och vindarna. I huset förevisades då även 2 pärmar med alla ritningar, fakturor, tomtkartor, instruktionshäften osv. som sparades i dödsboet. Vi fick löfte om att vi skulle få dessa...

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Joachim B
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Gustav spetz är en mycket trevlig och ödmjuk kille, kommer använda mig av honom om jag någongång skulle sälja igen...

Anette A
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Mycket nöjd. Bra kontakt! En mäklare att lita på!

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Susanne H
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Mäklarhuset gjorde ett väldigt bra jobb när ja sålde min lägenhet .Så ja rekomenderar dom som mäklare.??

Niklas Arne S
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Ja skulle inte rekommendera mäklarhuset för nån.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2172 omdömen 4.8 av 2172 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Gunilla K
Skrev om Mäklarhuset Linköping

smidigt och bra bemötande av Magnus Ek som fotade och skötte allt

Kristian J
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Sålde hus via Mäklarhuset och kommer aldrig göra om det. Informationen till både köpare och säljare var under processens gång helt undermålig.

Harry J
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Trevligt och proffsigt! Engagerad säljare som gjorde sitt jobb till full belåtenhet!

Sandra N
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Anser inte att mäklaren jag anlitade var så engagerad i försäljningen.

Håkan S
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Jag är nöjd med försljningen av vårat hus o hjälpen med uträkningen av skatten vid vinsten

Thomas J
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Tydlig uppföljning under hela och även efter affären. Bra och mycket fint prospekt. Dock en något dåligt påläst mäklare i detta fall men han jobbar ju inte kvar.

Albin H
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Det var alldeles för länge sedan jag hade kontakt med mäklarhuset i Linköping för att jag ska kunna ge en bra respons om de.

Niklas J
Skrev om Mäklarhuset Linköping

Mycket engagerade och jobbar för att båda parter ska bli nöjda.