Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 399 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2019-10-21

Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt, bra och positivt bemötande på alla sätt, trist att vi inte lyckades få ut det pris jag önskade. Lite felbedömning kanske? Läs mer
  • 2019-10-21

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt, och mäklaren har varit lyhörd för våra behov. Hon har varit tillgänglig och lätt att kommunicera med. Läs mer

Tobias C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde min 2:a tillsammans med Emelie Johansson på Svensk fastighetsförmedling i Linköping. Emelie var otroligt proffsig och trevlig genom hela processen. Hon var ett bra stöd inför fotografering och visning och höll mig hela tiden informerad om hur det gick och vad nästa steg var.
    Jag kan verkligen rekommendera Emelie och skulle gärna anlita henne igen! Läs mer

Görel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren var tydlig i sin presentations vid visning.

Engegerad mäklare som ingav förtroende Läs mer

Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia Gillberg fick mig som köpare att känna mig mycket nöjd. Snabb respons i de frågor jag hade. Enkel o trevlig att ha att göra med. Kan rekommendera henne. Läs mer

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett radhus. Vi fick mycket bra bemötande av mäklaren. Proffesionell och tydlig i sin kommunikation. Trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Patrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt ett småhus.
    Väldigt bra mäklare som överträffade våra förväntningar. Vi bestämmer oss för Martin efter att han hade värderat vårt hus. Anledningen till att han fick sälja vårt hus, var att han var jordnära och inte är någon cool säljare med sköna kommentarer.

Martin är mycket bra mäklare som håller vad han lovar. Läs mer

Stig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt i Linköping. Bra mäklare. Hade högre förväntningar om köparintresse och slutresultat. Lyckat slut trots allt tack vare engagerad mäklare... Läs mer
  • Albin B

2019-10-19

Albin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en etta på 33 kvm. Har sålt via mäklaren tidigare, men den här gången träffades vi aldrig öga mot öga. Förväntade mig ett högre pris med tanke på vad likadana lägenheter hade sålts för nyligen, men glad för en hyfsat snabb och smidig affär. Nöjd med att affären gick igenom, men lite besviken över brist på kommunikation och pris. Läs mer

Wilmer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffesionellt och trevligt bemötande Läs mer

Linda Elisabeth Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt nyproduktion villa. Blev trevligt bemött. Hade inga direkta förväntningar, men vi fick otroligt mycket hjälp och nyttig info inför projektet. Mycket tacksam för den tid mäklaren tagit sig för att svara på alla frågor och hjälpt oss hittills. Tipptopp! Läs mer

Ida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte en trea på 90 kvadrat. Mäklarna hade inte koll på någonting och det kändes som att de la alldeles för mycket jobb på oss som köpare.

Vi fick själva försöka lista ut vilka dokument som hade vilka benämningar från banken. Och vi fick hela tiden förmedla uppgifter mellan banken och mäklaren.

Kändes inte som att vi fick något stöd över huvud taget och som att vi själva fick lov att sköta mäklaren jobb.

Skulle absolut INTE rekommendera Svensk fastighetsförmedling till någon. Detta var andra gången vi köpte via dem, första gången var vi inte heller nöjda. Läs mer

Emma Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fick hjälp med alla steg kring försäljning av vår lägenhet. Tydlig, kompetent och alltid trevlig kontakt. Läs mer
    2019-10-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma Å
    Hej Emma! Tack snälla för dem fina orden, det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostaden :)
    Vi hörs!
    Mvh Cornelia Gillberg

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra kommunikation, sakliga och proffsiga! Läs mer

Kristina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostad och blivit bra bemött. Flexibel och serviceinriktad mäklare. Läs mer

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Linköping och upplever att mäklaren varit professionell och haft ett mycket bra bemötande. Då jag är boende i Visby har det dessutom varit möjligt att genomföra en del aktiviteter vid mäklrkontoret i Visby. Läs mer
    2019-10-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders J
    Wow Anders, tack snälla för dem fina orden. Stort lycka till i nya boendet, vi ses nästa vecka!
    Mvh Kiddist Lindström

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en etta i vasastaden åt min son och allt gick mycket smidigt. Läs mer

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bostadsrätt bra och tydligt bemötande. Tydlig och effektiv i processen Läs mer

Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gabriella sålde vårt hus, vi har varit helnöjda från start till slut. Läs mer

Alfred C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt bemötande och rak i sin kommunikation mellan oss och säljaren. Vi köpte en friliggande villa. Läs mer

Liz B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt brf 2:a i Linköping
    Ett professionellt bemötande av mäklaren, hon arbetade hårt och var mycket energisk för att vi skulle bli nöjda med affären.
    Kanske var den första uppgiften om möjlig köpeskilling för optimistisk.
    Totalt sett är vi mycket nöjda med mäklaren. Detta är vår andra affär med detta mäklarkontor. Läs mer
    2019-10-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liz B
    Tack snälla Liz för din rekommendation, har varit så roligt att få hjälpa er! Önskar er lycka till i framtiden :)
    Mvh Kiddist Lindström

Carl Henric P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig mäklare, trygg och smidig affär, hade en önskan att få tillgång till ett garaget vilket mäklaren såg till att jag fick ASAP. Läs mer

Tanja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte lgh till vår dotter som skulle börja studera i Linköping och det var ingen enkel uppgift då vi är från Sthlm.
    Mäklaren Johan Jansson från Svensk Fastighetsförmedling i Linköping var tillmötesgående, flexibel med tider, mycket professionell och kunnig. Han var med oss hela vägen och kunde svara på alla våra frågor och funderingar. Tack Johan!
    Rekommenderar honom varmt!
    //Tanja S Läs mer

Charlotta Elisabet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt stort kedjehus och därefter sålt vårt gamla, mindre radhus med hjälp av samma mäklare. I båda situationerna är vi 100% nöjda. Martin D var engagerad, tydlig, pålitlig, ärlig. Bra med informationen han hela tiden var noga att ge oss, vilket var viktigt för oss.

Försäljningen av vårt gamla hus var orolig då en annan mäklare försökte sälja åt oss innan vi gick till svensk fast. Då huset varit ute flera gånger och ingen visat intresse var det kanske inte bästa utgångsläget för mäklaren /oss.

Vi gjorde inget säljrekord, ej heller fick vi bottenpris. Vi var nöjda med att vi fick det sålt.
    Mvh Lotta Lock Tornell Läs mer

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    sålt mindre villa på landet
    Inspererande mäklare, med kunskap om intresset för mitt ebjekt.

min ide om ev slutpris stämde in ram.

Effektivt , hoppas att allt blir bra,väntar på överlämnadet. Läs mer
  • STEFAN N

2019-10-10

STEFAN N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag tog hjälp av svensk fastighetsförmedling och fick en Gabriella som enbart skulle skriva ett kontrakt då jag redan hade en köpare.
    Fick dåliga vibbar från början då det stod fel handpenningsbelopp på på våra kontrakt.

Vidare så fick jag inte min handpenning förens jag ett x antal veckor efter min köpare satt in pengarna på deras konto, då jag ringde och frågan om den.

Mitt kontrakt där inflyttningsdatum osv står har jag inte fått än, och jag anlitade och hade möte med dom i somras och nu är det höst.

Men Dom va snabba med att ta betalt för deras räkning. Mäklararvodet. Läs mer
    2019-10-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar STEFAN N
    Hej Stefan!
    Det var tråkigt att höra din upplevelse var sådan, men stort tack för feedback.
    Jag ser till att ta till mig erfarenheter och vad jag kan förbättra i hantering löpande.
    MVH
    Gabriella
  • 2019-10-04

AMANDA P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Martin Rekommenderar jag starkt som mäklare! Han sålde min pojkväns lägenhet och sen skulle han sälja min lägenhet som han då redan hade en spekulant till och jag blev mer än nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar AMANDA P
    Vad kul att höra Amanda och tack för förtroendet att få hjälpa både dig och din pojkvän :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2019-10-02

Laban K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren har varit mycket hjälpsam och tillänglig från visning till kontraktskrivning och tillträde. Hade inga förväntningar, men jag har inget övrigt att önska. Sammanfattningsvis, har jag fått support med allt jag undrat över, och hela affären känns därmed trygg. Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Laban K
    Vad kul att höra att det kändes tryggt! Hoppas du kommer trivas bra i nya bostaden :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2019-09-22

Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde ett kedjehus och Sofia var ett stort stöd både när vi skulle fixa huset inför fotografering och visning samt vid själva fotograferingstillfället.Hon var kunnig om husets konstruktion och skillnader mellan äldre och nyare byggnadsstandarder. Genom att förbereda eventuella spekulanter för att vårt hus skulle säljas gick försäljningen mycket snabbare än vad vi trott vilket var positivt för oss. Läs mer
  • 2019-09-19

Raymond N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt 3 Rum och Kök 89 Km2. Jag har blivit bemött kanon. Fick bra betalt. Trevligt bemött och ett gott arbete Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Raymond N
    Det har varit kanon att jobba med dig Raymond! Tack för förtroendet! / Martin
  • 2019-09-17

Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick ett utmärkt intryck av Sofia vid vårt husköp, vilket ledde till att hon fick uppdraget att sälja en tomt och ett radhus.
    Profesionellt, snabbt och förtroendegivande sätt, gjorde att vi gärna fortsatte med uppdragen efter husköpet. Läs mer
  • 2019-09-15

Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    sålt en bostadsrätt, bra bemött av mäklaren väldigt angagerad av sig. lite för på men annars väldigt trevlig och kunnig Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus A
    Stort tack för förtroendet Marcus! /MVH Martin
  • 2019-09-15

Rebecca G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har både köpt en lgh och sålt vår lgh som Johan Jansson har ordnat.
    Jag kan absolut rekommendera Johan, han har verkligen varit engagerad hela vägen. Han är verkligen bäst!! Läs mer
  • 2019-09-14

Ulrike S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon var väldigt trevlig, tillmötesgående och engagerad! Jag har fått en positiv upplevelse av svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrike S
    Tack Ulrike, vad glad jag blir! Hoppas det blir bra för Simon i nya bostaden, önskar han lycka till med studierna! Vi hörs, varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-09-13

Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har för ett dödsbo sålt en bostadsrätt vilket gick mycket fort och smidigt. Jag har bara positiva upplevelser vid alla möten personligen, i mail eller per telefon.
    Jag fick en bra presentation om vad mäklaren kunde hjälpa till med och det stämde till punkt och pricka.
    Nu är bostaden överlämnad och pengarna sitter på kontot och vidare kommer jag få underlag för deklarationen, vilket bara det är en trygghet i sig.
    Vid eventuellt kommande försäljning kommer jag absolut använda samma mäklare igen. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael S
    WOW Michael, tack snälla för dem värmande orden. Vad glad jag blir, vi hörs när det börjar närma sig deklarationsdags!
  • 2019-09-12

Shayan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt två lägenheter i övre Vasastaden i Linköping via Emelie Johansson. En skarp och kunnig mäklare med bra driv och resultat. I en tuff marknad så levererar hon tillslut ändå. Läs mer
    2019-09-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Shayan M
    Varmt tack Shayan, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och Louise i era affärer. Varmt lycka till i ert nya fina boende. Kram Emelie Johansson
  • 2019-09-11

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Cornelia som har skött affären på ett mycket professionellt sätt. Har varit lyhörd på både köpare och säljare.
    Så, såhär långt är allt frid och fröjd....affären är ju inte slutförd helt. Men Cornelia fixar säkert hela linan.
    //Anders Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Vad roligt att höra Anders, det värmer! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad.
    Vi hörs!
  • 2019-09-11

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljningen av farmors sommarstuga med tomt sköttes av Gabriella med kolleger kompetent och snabbt och bra. Vi är mycket nöjda. Tack! Läs mer
  • 2019-09-10

Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood visade stor trygghet, kunnighet i sin yrkesroll.
    Vi kände fullt förtroende och kan varmt rekommendera John som er blivande mäklare. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin P
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att hjälpa er. /John
  • Ragnhammar Peter Charles R

2019-09-09

Ragnhammar Peter Charles R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia var otroligt hjälpsam och engagerad vid försäljningen av vår lägenhet. Hon fanns alltid tillgänglig att svara på frågor och var väldigt noga genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt och samarbete med Cornelia och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ragnhammar Peter Charles R
    WOW tack för dem orden! Har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av Sofias bostad här i Linköping. Önskar ert stort lycka till i framtiden. Vi hörs!
  • 2019-09-08

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vänlig, tillmötesgående och peppande. Dessutom engagerad och påläst. Alltid lätt att få tag i och gav tydliga besked. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin F
    Hej Karin!
    Tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende:)
    Må gott,
    // Joel Nygårds

Makram H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson hade ett utmärkt bemötande, gick igen kontraktet noggrant och tydligt. Jag känner mig väldigt nöjd och trygg med affären! Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Makram H
    Hjärtligt tack Makram. Grattis till din första ägda bostad. Toppenfin och ett suveränt läge! Hoppas du kommer att trivas. Varma hälsningar Emelie Johansson

Helen W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt är ok och välförberett😊 Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen W
    Tack Helen, hoppas att Erika kommer trivas i nya bostaden!
    Vi hörs! Med vänlig hälsning Cornelia Gillberg

Marwan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tacksam för att ha fått hjälp av en så proffsig och duktig mäklare som Emelie Johansson, med att sälja min lägenhet i Linköping city.
    Det är andra gången jag säljer en lägenhet och Emelie är det absolut självklara valet för mig.
    Med så mycket tid, fokus och engagemang från mäklaren så kan inte affären bli mer lönsam, lättsam och utmärkt för både säljaren och köparen. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marwan H
    Varmaste tack för de fina orden och förtroendet att få sälja dina bostäder. Wow, det gläder mig oerhört mycket! Du är alltid välkommen att höra av dig. Kram Emelie Johansson

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt flöt på problemfritt

HÄlsningar
    Lena Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena S
    Tack Lena för förtroendet att få hjälpa dig att sälja din fina bostad. Hoppas du kommer trivas några kvarter bort!
    Vi hörs. Med vänliga hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-09-06

Inga M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Serviceminded, ödmjuk, lyhörd Läs mer
  • 2019-09-05

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår villa gen SvFastighet i Linköping och har blivit trevligt och proffsigt bemötta av både mäklare och all personal genom hela resan till försäljning.
    Försäljningen har gått långt över förväntan genom mäklarens fantastiska jobb med annonsering och visning. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin E
    Stort tack! Det var otroligt roligt att få hjälpa er med det fina huset och med responsen på marknadsföringen, ett sant nöje också att ha er som kunder.
    MVH
    John
  • 2019-09-05

Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid köp av bostadsrätt på annan ort (Linköping) så fungerade kommunikationen bra och det gick smidigt trots avståndet och postgång.
    Kommunikationen har först och främst skett på distans via telefon/sms/och mail och då det är mycket informaiton på kort tid så upplevde jag det som strukturerat och lättförstått trots mängden.
    Förväntningen var sprugna ur ett akut behov av lägenhet och ett lyckligt sammanträffande gjorde så att köpet blev av.
    Jag är mycket nöjd och positiv till mitt lägenhetsköp. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars O
    Varmaste tack för din rekommendation Lars. Det gläder mig enormt att ni tycker att det har gått smidigt. Det är en toppenfin lägenhet som ni har köpt, jag är övertygad om att sonen kommer att trivas där! Hälsningar Emelie Johansson
  • Bengt S

2019-09-03

Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har nyss sålt vårt fritidshus genom svenska fastighet i Linköping genom mäklaren Joel Nygårds som skött detta helt perfekt åt oss, så vi rekomendera honom på de varmaste till er som tänker sälja något. Läs mer
    2019-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Så kul att läsa dessa ord från er. Tack för de fina omdömet!
    Vi ses på tillträdet.
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds
  • 2019-09-03

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson var mycket hjälpsam och flexibel i processen, vi kunde bl.a besöka en lägenhet utanför ordinarie visning .
    Hon var påläst och kunde sina objekt mycket väl. Hon kom tillbaka snabbt både på mails och på telefonsamtal.
    Information och dokument som hon lovade skicka kom enligt överenskommelse.
    Hon ger ett intryck av att vara mycket kunnig och påläst vad gäller sina objekt, verkar jobba hårt, är flexibel och tillmöteskommande. Jag tycker att Emelie Johansson är en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena A
    Wow vilken rekommendation, så mycket fina ord. Blir alldeles rörd. Varmaste tack! Varmt lycka till med det nya boendet. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping