Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 522 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2020-06-04

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en villa. Vi kontaktade i god tid då vi hade ett och halvt år på oss innan vi skulle flytta till en lght. Coronatider gjorde att det gick fortare än vi trodde....lite framstressat kanske.
    Vi är dock nöjda med resultatet och kan bo i vårt fritidshus under kommande år....

Bemötande var bra och kändes tryggt. Som sagt så blev det lite stressat, som vi upplevde lite negativt ett tag. Men resultatet gott.

Ni är ju lite dyrare än andra mäklare vilket också drar ner helhetsintrycket lite. Läs mer
  • 2020-06-03

Mathilda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt ett hus och blev väldigt bra bemötta och uppdaterade under köpprocessen. Läs mer
  • 2020-06-01

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en lägenhet i centrala Linköping.
    Från första kontakt har all kommunikation varit snabb och tydlig och mäklaren har varit kompetent och väldigt trevlig.
    Det första mötet var extra bra för oss som förstagångssäljare där mäklaren gick igenom både generella termer men också vad som var specifikt för oss. Det var även tydligt vad som förväntades av oss.
    Vi var nöjda med deras marknadsföring och förhandskoncept samt att all service är väldigt personlig.
    Allt som lovades på första mötet kunde mäklaren leverera och i slutändan kände vi att vi fick valuta för arvodet. Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan L
    Vad kul att höra Johan! Tack så mycket för ert förtroende :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2020-06-01

Natalie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Cornelia. Mitt hus såldes utan annonsering och öppna visningar och jag fick ett riktigt bra slutpris. Stort tack till Cornelia för ett exemplariskt skött affär från början till slut! Läs mer
  • 2020-05-30

Jannice R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Villa.
    Bra sätt. Hörde kanske inte av sig som han lovade men bra bemötande.
    Ja han har levt upp till mina förväntningar och priset blev bra
    Bra! Läs mer
  • 2020-05-25

Mathias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt hus, upplevde mäklaren som påläst, informativ och tydlig. Tumme upp! Läs mer
    2020-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathias G
    Hej Mathias!
    Kul att ni är nöjd med mig som mäklare :) Ni kommer stortrivas i er nya bostad.
  • PER-HENRIK B

2020-05-25

PER-HENRIK B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag rekommenderar Joel Nygårds och Svensk Fastighetsförmedling mycket varmt! Joel har fingertoppskänsla och hjälpte oss att välja rätt strategi för att sälja vårt hus. Joel är kunnig, driven, lyssnar och är inte "gåpåig" utan är sig själv. Läs mer
    2020-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar PER-HENRIK B
    Hej Pelle!
    Tack för de otroligt fina orden, de värmer!
    Vi ses framöver.
  • 2020-05-24

Annika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren ger ett seriöst intryck, påläst, och har en attityd att både säljare och köpare är lika viktiga. Läs mer
    2020-05-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika P
    Hjärtliga tack för det fina omdömet. Grattis till en jätte fin lägenhet! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-05-23

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt bemötande alltid lätt att få tag på. Professionellt agerande under hela affären. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan A
    Hej Johan!
    Tack för det fina omdömet :) Vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-23

Thomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt på 1 rum och kök.

Trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-20

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    BÄSTA mäklaren i Linköping.
    Vi sålde ett radhus via Cornelia. Det låg ute på deras hemsida i 1,5 vecka innan hon sålde det för rekordpris i föreningen. En grymt duktig, proffsig engagerad mäklare som har fötterna på jorden. Cornelia har verkligen koll på marknaden. Hon gav oss bra tips gällande styling och vad vi skulle tänka på inför en fotografering. Hon lyssnade på vad vi hade för krav och det blev precis som vi tänkt oss gällande tillträde och pris. Läs mer
    2020-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma H
    WOW, tack snälla för ert förtroende och tack för dem fina orden! det har varit så kul att få hjälpa er sälja er fina radhus. Tror ni kommer trivas kanon i Sturefors! Vi hörs!
  • 2020-05-12

Thomas Ivar C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket professionellt hanterande från start till mål! Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas Ivar C
    Tack så mycket Thomas! Var väldigt kul att få hjälpa er med eran försäljning :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2020-05-12

Neil Satish L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt ett fritidshus. Mäklaren var vänlig och tillgänglig. Han gjorde sitt bäst för att ge oss den informationen vi behövde och var rak och ärlig genom hela processen. Vi tyckte att han trevlig och tog upp de viktigaste frågor och funderingar när vi träffade säljaren och skrev under köpekontraktet.
    Han gjorde ett jättebra jobb och vi var mycket nöjda med affären. Läs mer
  • 2020-05-11

Janice S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt min mammas Hus dödsbo i Vikingstad.
    Jag blev väldigt bra bemött, trevligt och proffsigt intryck mkt duktig.
    Det var en helt ny situation för mig, så han guidade oss igenom försäljningen på ett exemplariskt sätt.
    Kan inte ha varit mer nöjd allt flöt galant. Läs mer
    2020-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Janice S
    Hej Janice!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt agerande under processen.
  • 2020-05-07

Gohdar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt trevligt mäklare, bra bemötande Läs mer
  • 2020-05-06

Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Engagerad och kompetent mäklare! Läs mer
  • 2020-05-05

Daniel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren har på ett engagerat och proffsigt sätt arbetat ihärdigt med mig som kund i fokus. Jag har fått tips och råd men har kunnat lämna synpunkter och känner att mäklaren varit lyhörd för mina åsikter. Läs mer
  • 2020-05-04

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har köpt en villa och ska nu sälja vår! Proffsigt och bra bemötande och engagemang! Läs mer
    2020-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria B
    Hej Maria!
    Tack för de fina orden och lycka till med ert nya boende! :)
  • Lisa S

2020-04-28

Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde mitt enplanshus på 100 kvm i Ekängen. Hade kontakt med Joel Nygårds sen några år tillbaka och när det blev dags att sälja och det var bråttom så gick det supersmidigt och snabbt. På 2,5 vecka var mitt hus sålt! Stort engagemang och ett väldigt proffsigt och bra bemötande. Rekommenderar verkligen honom och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa S
    Hej Lisa!
    Tack för de fina orden och lycka till med ert nya boende, de kommer bli toppen! :)
  • 2020-04-26

Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt villa.
    Bra bemötande av mäklare, anpassningsbar när vi inte kunde komma på utsatta bindningstider.

Hade inga direkta förväntningar efterdsom det var första gången vi varit i kontakt med mäklare.
    Men upplevelsen blev positiv och allt har funkat bra hittills. Skulle jag själv sälja eller någon vän så skulle jag absolut rekommendera svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel G
    Hej Daniel!
    Varmaste tack för de fina orden och vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med min insats!
    Hoppas allt är väl med er. Vi hörs av inför tillträdet.
  • 2020-04-26

Amer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostad med hjälp av Cornelia Gillberg. Måste säga att hon imponerade något enormt på mig med sin ambition och vilja att hjälpa till. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig då detta var min första försäljning men vi blev guidade och fick riktigt bra hjälp och support av Cornelia. Jag kan inget annat än varmt rekommendera henne då hon i mina ögon är en av de bästa mäklarna som jag stött på. Läs mer
    2020-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Amer M
    WOW Amer, tack snälla för den fina rekommendationen. Det har varit så roligt att få hjälpa er sälja er fina lägenhet. Tror att det nya boendet kommer bli kanon för er :) Vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-25

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt i centrala Linköping. Mäklaren Var trevlig och förklarade alla steg i processen. Det här sammantaget varit en bra process. Läs mer

Dzeneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia är verkligen en suverän mäklare! Hon förklarade hela processen fint och hade svar på alla våra frågor. Otroligt professionellt bemötande! Läs mer
    2020-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dzeneta S
    Tack Dzenta! kul att ni är nöjda, nya lägenheten kommer passa er perfekt :)
    Vi ses på tillträdet!

Mikaela A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    köpte min första lägenhet. fick ett väldigt positiv och tillmötesgående bemötande. Uppskattande att mäklaren tog sig tid att se till att jag förstod och var med på kartan då detta var första gången jag gjort något sådant här. Läs mer

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kunnig, snabb, bra bemötande, hög servicekänsla. Läs mer
    2020-04-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan G
    Hej Johan!

Tack för det fina omdömet, jag hoppas att Carl kommer att trivas med lägenheten.

Vänliga hälsningar Johan Jansson
  • 2020-04-16

Jessica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en villa och har blivit väldigt professionellt bemötta från det första mötet till efter försäljning. Mäklare Martin har med stor kunskap och lyhördhet varit ett stöd i processen och vi upplever att han både bemött oss som säljare och köparna på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-04-15

Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är väldigt nöjd över hur min mäklare hjälpt mig genom hela processen att sälja min bostadsrätt. Allt har varit väldigt smidigt och jag som kund har känt mig trygg. Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin A
    Hej Karin!

Tack för det fina omdömet, önskar er lycka till med er nya bostad och hoppas att ni kommer trivas.

• 2020-04-13

Evgeniya S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett hus med hjälp av mäklare. Han är en professiolell och trevlig. Vi är nöjda med huset och bemötande. Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Evgeniya S
    Hej Evgeniya!

Vad trevligt att ni är nöjda med mitt agerande under processen, nu hoppas vi att tiden går fort så att ni får flytta in i er nya bostad.

Vänliga hälsningar Johan Jansson
  • 2020-04-12

Nina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Villa med svårare läge såldes snabbt, smidigt och för oss, ett mycket uppskattat, helhetsansvar kring alla förberedelser av Joel Nygårds som mötte våra önskemål om effektiv affär med bravur. Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nina M
    Hej Nina!
    Så kul att ni är nöjda med försäljningsprocessen, har varit jättekul att få hjälpa till.
    Vi ses framöver!
  • EVA R

2020-04-05

EVA R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Att sälja en bostad är aldrig lätt, men allt blir betydligt enklare när man får kontakt med Joel Nygårds på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping. Någon mer kompetent, saklig och kunnig säljare går inte att hitta, att Joel dessutom är en person som bemöter oss som en nära vän både före, under och inte minst efter försäljningen gör att vi som kund känner oss trygga genom hela den process som en försäljning av ett hus innebär. Jag ska givetvis också nämna Martin Fransson säljare av bostadsrätter på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping som förmedlade kontakten med Joel Nygårds och sålde en bostadsrätt i Valla till oss. Utan dessa båda kompetenta säljare hade vi inte kunnat förverkliga vår dröm om ett nytt boende.
    Stefan och Eva Rehn Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar EVA R
    Hej Stefan och Eva!
    Tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er sälja er bostad.
    Önskar er allt gott i framtiden :)
  • 2020-04-03

Charlotte H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt ett hus, nöjd med bemötande av mäklaren. Fick bra information och vägledning i köpet. Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotte H
    Hej Charlotte!
    Tack för de fina orden och lycka till med ert nya boende :)
    mvh Joel Nygårds
  • 2020-04-03

Anna Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mötte mäklare Joel Nygårds på visning, där han var oerhört proffsig, påläst om objektet och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Christina S
    Hej Anna!
    Vilka värmande ord:) Hoppas ni snart hittar ert drömboende!
    Må gottt,
  • 2020-04-02

Kenneth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon var lyhörd för våra behov och hjälpte oss till ett bra boende. Hon hjälpte också till med bra bankkontot vilket gjort att hela vår husaffär gick smidigt.
    Vi köpte en villa i centrala Linköping Läs mer
    2020-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth H
    Tack Kenneth för din fina rekommendation. Jätteglad att jag kunde hjälpa er hitta huset för er och att ni är så nöjda. Önskar er allt gott och en trevlig sommar, varma hälsningar Sofia.
  • 2020-04-02

Mats A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt radhus. Snabb o effektiv hantering bl a tack vare mäklarens koll på sin potentiella kundstock Läs mer
    2020-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats A
    Tack Mats för din fina rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er sälja ert fina hus! Önskar er stort lycka till i Bromma, varma hälsningar Sofia
  • Ing-Britt C

2020-04-02

Ing-Britt C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren gjorde ett mycket gott intryck och jobbade snabbt.
    Det blev verkligen fina bilder på huset. Jag är nöjd. Läs mer
    2020-04-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ing-Britt C
    Tack Ing-Britt för en fin rekommendation! Vad glad jag blir att du upplevde det så. Vi ses. Hjärtliga hälsningar Gabriella Karner
  • 2020-03-29

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag träffade inte vår mäklare, vi köpte bostad Läs mer
  • 2020-03-27

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Jag har sålt en bostadsrätt. En 4:a på 99kvm i Linköping.
    • Mäklaren var direkt positiv och engagerad och ingav stort förtroende.
    • Jag hade inga direkta förväntningar eftersom de senaste bostadsaffärerna jag gjort gått med förlust. Jag hade däremot förhoppningar om att det skulle vända nu och tack vare min utmärkta mäklare så gick jag med vinst denna gång, så jag är sjukt nöjd!
    • Min upplevelse har varit fantastisk från början till slut. Efter att ha anlitat många trötta mäklare tidigare där det känts som att de gjort jobbet på ren slentrian så fick jag den här gången en galet bra mäklare som varit supertrevlig och professionell samt hållt mig uppdaterad hela tiden! Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik E
    Stort tack Erik för de fina orden och att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet! Det är bara att du hör av dig om du har några frågor inför tillträdet. Hoppas du får en fin vår och sommar! Varma hälsningar Kiddist Lindström
  • 2020-03-26

Natasa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi håller på att sälja våran bostad.

Fantastiskt bemötande. Trevlig och ambitiös mäklaren. Professionellt bemötande. Läs mer
    2020-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natasa M
    Hej Natasa! Vi är jätteglada att ni är nöjda med ert köp och att det gick att lösa ett tidigare tillträde samt att samarbetet med Martin och försäljning av er bostad gick så bra. Tack för din rekommendation, Varma hälsningar Martin F och Sofia T
  • 2020-03-24

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren var trevlig och informerade bra innan försäljningen!
    Mäklaren frågade om vi hade frågor och beskrev förloppet bra.
    Allt från avtalsskrivning, fotografering till visningar gick väldigt smidigt och bra!
    Helt nöjd med tjänsten! Läs mer
    2020-04-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena W
    Hej Lena!

Tack för det fina omdömet, har varit ett nöje att få hjälpa er! Lycka till med ert nya boende.

• 2020-03-24

Markus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde ett radhus i bostadsrättform. Vi blev extremt bra bemötta av Cornelia vår mäklare. Hon ordnade en privat visning av vårt hus så vi sålde till mycket bra pris utan ens fotografering eller visning. Passade oss perfekt! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-23

Kjell Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en villa via mäklaren. Samverkan med mäklaren har fungerat utmärkt hela tiden. Läs mer
    2020-03-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell Erik H
    Hej Kjell!
    Tack för de fina orden :) Hoppas ni kommer trivas bra i eran nya bostad.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-22

Anton E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra kontakt med mäklaren som fört dialog när man önskat det. Läs mer
  • 2020-03-21

Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde bostadsrätt.
    Mycket vänligt och förtroende ingivande bemötande.
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna, men Corona-utbrottet , medförde ett lägre pris än förväntat. Med utbrottet i tanke, så är vi nöjda med priset och framförallt nöjda med överträdesdatumet.

Positivt, skulle rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas H
    Hej Niklas, varmaste tack för de fina orden och tack för förtroendet! Hoppas allt är väl med er. Vi hörs av inför tillträdet. Med vänlig hälsning Kiddist Lindström
  • 2020-03-19

Berit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljning av mors db bostadsrätt, 2 rum o kök.
    Har blivit bemött på ett väldigt trevligt och informativt sätt. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Berit S
    Tack Berit för dem fina orden och tack för förtroendet att få hjälpa er sälja er mammas fina lägenheten. Önskar er allt gott :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2020-03-18

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljningen av min bostadsrätt har gått smidigt till och det kändes tryggt med Johan Jansson som mäklare, som har skött allt jättebra! Läs mer
    2020-04-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria S
    Hej Maria!

Så trevligt att du är nöjd med försäljningsprocessen, har varit jättekul att få hjälpa till.

Önskar er all lycka i framtiden.

• 2020-03-16

Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt Hamngatan 21 lägenhet 11. Professionell och påläst om bostaden. Hade svar på de många frågorna vi ställde i olika skeden av köpprocessen. Flexibel i avseendet att vi kom sent och spontant för att titta på bostaden precis när dörren skulle stängas till lägenheten. Gav oss möjligheten att titta på lägenheten en andra gång då första tillfället innebar en snabbtitt på lägenheten. Genomgående professionell. Motsvarade mina förväntningar på en professionell mäklare. Snabb i återkoppling fram till kontrakt var påskrivet.

Konstruktiv kritik. Lite längre svarstid efter att kontraktet var påskrivet. Samtidigt är det inte så lång svarstid så att man blir stressad då det är veckor kvar fram till tillträdet. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik H
    Tack Erik för dem värmande orden, det har varit otroligt roligt att få vara med på din resa att hitta rätt lägenhet för dig, jag tror du kommer trivas toppen i denna fina lägenhet!
    Och tack för feedbacken, den tar jag med mig framåt!
    Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-03-15

Kristin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt villa. Proffsig och effektiv mäklare. Läs mer
    2020-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristin D
    Tack Kristin och stort lycka till med nya boendet! Allt gott, Sofia
  • 2020-03-15

Assar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En lägenhet 3a. Mäklaren får definitivt högsta betyg på allt. Bemötande, prospekt och flexibilitet Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Assar O
    Hjärtliga tack för förtroendet att jag har fått sälja er fars lägenhet. Det gläder mig enormt att ni är nöjda! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-03-14

Lars Gunnar Robert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Månesstad blidsäter industri fastigheter
    Mycket bra bemötande och gjorde hela affären till något mycket bra mäklare john flood stort tack för en bra affär vh robert Andersson Läs mer
  • 2020-03-13

Nicolai M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig mäklare och bra process! Läs mer

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping