Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 603 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2020-11-24

Safaa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett hus via svenskfastighet.
    Väldigt bra bemött av Gabriella Karner mäklare samt proffsigt jobb. Läs mer

Björn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsig, trevlig och kunnig på objektet. Ställde upp på egen visning i det Corona-läge vi befinner oss i. Läs mer

Sofia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt och professionellt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt! Läs mer

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Ambitiös, trevlig och driftig mäklare. Proffsigt bemötande Läs mer
  • Manar Rose M

2020-11-17

Manar Rose M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket smidigt och proffsigt bemötande från Gabriella Karner! Duktig och engagerad mäklare. Väldigt nöjda, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-11-07

John O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemött av en väldigt hjälpsam mäklare i samband med att vi sålde vår villa. Läs mer
  • 2020-11-07

Oscar Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bostadsrätt. Bemött på bra sätt. Bra upplevelse. Läs mer
    2020-11-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar Å
    Varmaste tack Oscar! Härligt att jag fick hjälpa dig med köp. Ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-11-06

Christina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har fått den informationen som behövts Läs mer
  • 2020-11-04

Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte lägenhet och bemöttes proffsigt och förtroendeingivande. Läs mer
  • Bernt L

2020-11-04

Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en bostadsrättslägenhet Klockaregården 16 Skäggetorp Linköping.vi fick från början ett mycket bra bemötande av mäklare Cornelia Gillberg,första mötet vi hade berättade hon om sig själv vad hon hade gjort tidigare på ett mycket bra sätt,och berättade hur de fungerade på SvenskFastighetsförmedling,och gick igenom hela proceduren hur försäljningen skulle gå till,vi hade 3 möten,sista med fotograf som tog mycket bra bilder som vi var mycket nöjda med.Jag tyckte Cornelia levde upp till mina förväntningar,hon är trevlig ,kunnig och passar verkligen för sitt arbete så vi har bara positiva saker att säga om SvenskFastighetsförmedling mvh Bernt Larsson Läs mer
    2020-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bernt L
    Wow Bernt, tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av din mammas finas lägenhet. och stort tack för dem fina orden! :) Vi ses på tillträdet!
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2020-11-02

Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt bra bemötande och lyhördhet. Kände sig delaktig i alla moment och att de egna åsikterna värderades. Den sakkunnighet som tillfördes och kunnigheten hos mäklaren var tydlig och uppskattad genom hela processen Läs mer
  • 2020-10-28

Jolian G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte hus via Svensk Fastighetsförmedling innan visningen. Bra respons från mäklaren snabb med att svara och framföra budet. Rekommenderas starkt... Läs mer
  • 2020-10-27

Tommy F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hanterade visnings- och budprocesserna på ett professionellt och avslappnat sätt trots anstormning av intressenter. Läs mer
  • 2020-10-27

Sven-ivar Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt. Håller på att sälja villa.
    Bägge mäklarna har varit kunniga och lyssnat på våra önskemål och varit tillgängliga.
    Allt har hitintills gå som på en röd tråd. Läs mer
    2020-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven-ivar Christer A
    Fantastiskt roligt att höra! Det gläder oss enormt att ni är nöjda med processerna hittills och det ska vi se till att ni är ända in i mål. Varma hälsningar Emelie Johansson och Joel Nygårds
  • 2020-10-18

Mats Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket engagemang och vilja att göra allt för att sälja vår bostadsrätt till det bästa resultatet. Läs mer
  • 2020-10-13

Niklas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tillmötesgående från första stund och jag fick mycket mer hjälp än vad jag kunnat förvänta mig. Läs mer
  • 2020-10-11

Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår bostad och mäklaren var kanon.
    Vi fick det vi trodde för huset.
    Toppenmäklare Läs mer
  • 2020-10-09

Josefine T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Emelie. Emelie är trevlig, proffsig och alltid snabb på att svara på telefon/sms. Hon ställde upp med privatvisning för köparen, vilket resulterade i att lägenheten blev såld innan visning. Vi kan varmt rekommendera Emelie som mäklare! Läs mer
    2020-10-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine T
    Hjärtliga tack för att jag fick förtroendet att sälja din bostad. Det gläder mig enormt att du är nöjd med processen. Varmt lycka till med allt framåt! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-10-06

Per Göran T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt lägenhet i Linköping.
    Mäklare skötte sig utmärkt. Läs mer
  • 2020-10-06

Petra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en villa. Proffsig mäklare som gjorde mycket gott och framför allt ingav hopp när jag var som mest nervös. Trevlig och tillmötesgående, helt perfekt! Ringde när jag behövde det som mest. Bra i kommunikation. Kände mig prioriterad som kund. Honom vill jag anlita fler gånger. Läs mer

Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick utmärkt hjälp av vår mäklare Emelie i försäljningen av vår lägenhet i Linköping. Hela vår samverkan med mäklare och köpare gick smidigt och resulterade i ett bra pris. Tack för ett bra jobb, Emelie. Läs mer
    2020-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta G
    Varmt tack för det fina omdömet! Det gläder mig enormt att ni är nöjda. Hoppas ni får en fin höst! Varma hälsningar Emelie Johansson

Ingrid Sylvia Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt mitt hus. Trevlig effekt mäklare. Det gick väldigt bra snabbt. Tror även att köparna var väldigt nöjda. Fick bra tips inför fotograferingen. Är väldigt nöjda. Kommer att rekommendera er om någon undrar. Läs mer

Linda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Pålitlig, engagerad mäklare vid försäljning av vårt hus Läs mer

Rolf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt min villa som jag bott i sedan 1989. Min mäklare verkade bra och seriös till att börja med, men jag tappade förtroende för honom när det framgick att han pratat ned huset under visningen, ”carport är ju inte så bra, men”. ”Badrummet kan ni ju göra om”!!! Jag tycker att en mäklare ska låta köparna själva avgöra vad de får för intryck av huset. Sedan gick han ut med ett alldeles gör lågt utgångspris, vilket gjorde att många säkert trodde att det var något fel på huset! Utgångsbudet låg 7-800.000 under vad som är vanligt i vårt område. Läs mer

Malin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde vårt fina radhus med Emelie. Emelie är lyhörd, engagerad, professionell och alltid med ett leende på läpparna. Affären gick snabbt och smidigt och vi kan inte vara nöjdare med den hjälpen vi fick. Kan varmt rekommendera Emelie! Läs mer
    2020-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin J
    Wow, blir alldeles rörd! Vilken fin rekommendation! Är fantastisk glad och tacksam för att jag har fått hjälpa er igen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh Emelie Johansson

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Mycket bra bemötande från mäklaren. Engagemang utöver förväntan. Var ett stöd i flera delar av försäljningen (infor och under fotografering exempelvis) än vad vi förväntat oss. Läs mer
    2020-10-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    Stort tack för er fina rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad. Jag önskar er stort lycka till!
    Varma hälsningar

Bodil Yvonne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig och korrekt. Gjjorde ett bra jobb Läs mer

Viktor V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt och sålt hus via Svensk fastighetsförmedling. Bra upplevelse som både köpare och säljare. Läs mer

Christin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsig och hjälpsam. Köpt en stor lägenhet. Läs mer

Håkan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Information och tålamod under tiden från avtal till försäljning var proffsigt. När försäljning kom igång sköttes allting snabbt och effektivt. Priset blev också bra. Läs mer
  • 2020-09-01

Hans-gunnar I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde villa i Linköping med hjälp av Sv.Fast. Mäklaren var kunnig och bra. Resultat bra för både säljare och mäklare. Förbättringspotential när det gäller kommunikationen. Lite långa svarstider på mejl och sms. Läs mer
  • 2020-08-28

Jessika M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    finns ingenting bra att säga om mäklaren vi hade.. mer otrevlig person får man leta länge efter. Läs mer
  • 2020-08-18

Helén J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt lägenhet i Linköping. Engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-08-17

Kristian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt trevlig. Var tydlig och förklarade förståligt perfekt för en som köper sin första lägenhet. Läs mer
    2020-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristian B
    Hjärtliga tack Kristian! Varmt grattis till en jättefin lägenhet, jag hoppas att du kommer att trivas där. Vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-08-17

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en lägenhet i Linköping och har fått väldigt bra service och bemötande av Svensk Fastighetsförmedling i Linköping.
    Mäklare Kiddist Lindström har hanterat försäljningen på bästa möjliga sätt; trevlig, proffsig och vi har hela tiden känt att vi har fått den bästa hjälpen.
    /Anders Eriksson Läs mer
    2020-08-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders E
    Hej Anders,
    stort tack för er fina rekommendation och tack för förtroendet! Har varit så roligt att få hjälpa er och att ni är nöjda!
  • 2020-08-15

Åsa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Suverän tillgänglighet och snabba svar på allt. Läs mer
  • 2020-08-12

Arnela I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande och en professionell inställning.
    Jag hade inga förväntningar egentligen. När man är ute på bostadsmarknaden som spekulant träffar man på många mäklare, så jag tänkte väl: mäklare som mäklare. Men om jag då faktiskt ska jämföra de olika bemötanden jag har fått, så skulle jag säga att denna hamnar på toppen. Det märks att mäklaren verkligen ville att affären dels skulle gå igenom, dels så smidigt som bara möjligt. Mycket uppskattat är ju också det faktum att det är lätt att nå mäklaren och man får svar snabbt och då alltid med ett trevligt bemötande tillbaka. Jag fick aldrig känsla av att det fanns några tveksamheter i svaren, utan hon har koll och det skapar en trygghet hos mig som köpare. Ett ord för att sammanfatta upplevelsen: top-notch. Läs mer
    2020-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arnela I
    Wow, blir alldeles mållös! Varmt tack för en så fin rekommendation Arnela. Varmt grattis till en fin lägenhet! Vi ses på tillträdet. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-08-11

Roger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en lägenhet om ett rum och kök Läs mer
  • Johan Y

2020-08-10

Johan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie har en fantastisk inställning och bemötande, och gav verkligen sitt yttersta i alla lägen. Hon bevisar verkligen att valet av mäklare är helt avgörande för slutresultatet. Läs mer
    2020-08-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan Y
    Varmt tack Johan för en fantastisk fin rekommendation. Wow, blir alldeles rörd. Jag är tacksam som har fått hjälpa dig. Vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-08-08

Felix N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag fick ett mycket vänligt och gott bemötande av mäklaren innan visningen hade börjat och hon tog hand om oss väl. Informationen var utförlig och bra, mycket bättre än de andra mäklarna jag mötte på de andra visningarna samma dag. Jag hade inga specialla förväntningar men blev mycket nöjd, dels för visningen ä, men främst hela processen efteråt vid köpet av lägenheten. Man fick fortsatt bra information och snabb hjälp med allt som kunde behövas. Jag kommer gärna kontakta Kiddist nästa gång när jag själv ska sälja. Läs mer
    2020-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Felix N
    Hej Felix, tack snälla för dina fina ord!
    Stort grattis till en superfin lägenhet. Ses imorgon!
  • 2020-08-07

Inger M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vår fastighetsmäklare ställde upp på en privat visning då vi inte hade möjlighet att komma på den ordinarie. Hon var väl påläst och mycket trevlig. Hela affären har genomförts på ett mycket bra och proffsigt vis. Läs mer
    2020-08-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inger M
    Hej Inger,
    tack snälla för er fina rekommendation och grattis till en väldigt fin lägenhet! Jag önskar Amanda all lycka till!
    Varma hälsningar
  • 2020-08-05

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en 2:a på 45kvm i Linköping

Snabb, tydlig och effektiv! Läs mer
    2020-08-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan L
    Tack så mycket Stefan! Var väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning! :)
  • 2020-08-04

Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en 2:a i Vallastaden. Mäklaren Emelie var mycket professionell i bemötande och presenterade all relevant information angående henne själv och lägenheten. Jag förväntade mig egentligen bara att få hjälp med hur lägenheten skulle göras i ordning och anordnande av visningar. Emelie levde mer än upp till detta och var tillgänglig sena kvällar och helger för att besvara frågor, ge uppdateringar, och fullfölja försäljningen. Samanfattningsvis var upplevelse otroligt bra och jag skulle definitivt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
    2020-08-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sebastian H
    Hjärtliga tack Sebastian! Vilket fint omdöme, det gläder mig oerhört att du är så nöjd. Varmt tack för att jag har fått hjälpa dig. Varmt lycka till med allt framåt. Mvh Emelie Johansson
  • 2020-08-04

Filippa P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    mycket hjälpsam samt positiv till att hjälpa oss hitta en perfekt lägenhet för oss Läs mer
  • KALLE Y

2020-08-03

KALLE Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag gjorde ett aktivt val att låta Martin Fransson sköta min försäljning, och kort sagt: Nästa gång jag säljer så kommer jag definitivt anlita Martin igen. Väldigt trivsam och kul säljprocess, kan inte annat än att varmt rekommendera Martin och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2020-08-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar KALLE Y
    Tack så mycket för de fina orden Kalle! Det var verkligen en väldigt rolig försäljning och nu får vi bara se till att hitta någon bra bostad åt dig att köpa också!
  • 2020-08-02

Anton Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en lägenhet. När jag var till första visningen så sa hon bara enkelt hej sen pratade vi inte så mycket förens jag skulle gå därifrån. Då kunde jag ställa frågor och få bra svar.
    Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig då detta var den första lägenheten jag någonsin köpt. Men jag tycker hon gjorde ett bra jobb.
    Helheten i sig är 4/5 men det mesta var bra! Läs mer
    2020-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anton Ö
    Tack Anton för dem fina orden. hoppas att du kommer trivas i nya lägenheten :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2020-08-01

Stephan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en bostadsrätt i Linköping

på ett proffesionellt positivt sätt med lyhlördhet och med respekt vetskap om Mäklaren Kiddist Lindtröms korta tid verksam som mäklare med optimal
    kundinriktning

infriade mina högt ställda förväntningar

då jag under mina 50 åriga som consult VD Och me marknadsansvar utbildning av "säljare"samarbetet med försäljning och köpare helt tillfredsställande och noterade att Mäklaren företrädde sin Arbetsgivare på ett förtroendegivande sätt
    hälsningar Stephan Fasth Läs mer
    2020-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stephan F
    Tack Stephan för din fina rekommendation! Ha det så fint så ses vi på tillträdet.
  • 2020-08-01

Åke P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt 1a Vasavägen 44f.
    Kanon bra bemötande! Service minded! Ställde upp och fixade visningar på alla objekt Som vi ville titta på, då vi inte bor i Linköping. Snabb hantering när vi bestämt oss!
    På det hela taget, kanon!
    Med vänlig hälsning,
    Åke Persson Läs mer
    2020-08-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åke P
    Hej Åke, Vad roligt att ni känner att ni fick ett bra bemötande! Tror er dotter kommer trivas väldigt bra i sin nya bostad och hoppas hon kommer trivas bra i skolan också!
  • 2020-07-31

Linda C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köp av bostadsrätt.
    Vi fick ett gott bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2020-08-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda C
    Varmt tack Linda för det fina omdömet. Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-07-31

Albert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde min lägenhet genom Svensk fast. Bra bemötande, lyckad försäljning Läs mer
    2020-08-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Albert L
    Tack så mycket Albert! Känns roligt att vi fick förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning!
    Mvh Martin Fransson och Johan Jansson

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte