Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 167 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Malin L
    Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie är jättetrevlig, hjälpsam och effektiv. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia är en mäklare som jag verkligen rekommenderar!
    Hon är framåt, positiv och rak på sak vilket jag uppskattat under vår kommunikation. Är mycket nöjd med att jag valde Sofia som vår mäklare samt Svensk Fastighetsförmedling i Linköping.
    Önskar Sofia all lycka till i framtiden! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Andra gången som Gabriella på svenskfast i Linköping hjälper mig att sälja lägenhet. Hon har allt en mäklare ska ha: glad, trevlig, kunnig och anträffbar bland mycket annat! Hon är även lätt och smidig att samarbeta med! :) Läs mer
  • Line J
    Line J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2 rum och kök. Jag fick ett bra bemötande med svar på mina frågor. Jag ficka inblick i när förbättringar gjorts i bostadsrätten och anledning till försäljning. Läs mer
    2018-07-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Line J
    Stort tack för dem fina orden Line och lycka till i nya bostaden!
    MVH Cornelia Gillberg
  • Dan O
    Dan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har både köpt och sålt via Emelie Johansson på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping som gör ett fantastiskt bra jobb! En sann livsstilsmäklare som tar sig tid för kundens frågor från tidig morgon till sen kväll. Det märks att hon brinner för det hon gör och extra roligt är det också när hon lyckades överträffa våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan O
    Varmt tack för en jätte fin rekommendation! Det gläder mig oerhört mycket att ni är så nöjda. Lycka till med flytten så ses vi vid tillträdet. Njut av sommarvärmen, må gott! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Med ett genuint intresse för oss som säljare och en leverans över förväntan lyckas Gabriella åter igen visa hur fantastiskt en mäklare kan jobba. Finns verkligen bara gott att säga och om vi någon gång säljer igen är val av mäklare givet. Läs mer
    2018-07-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus L
    Stort tack för de otroligt fina orden, Pontus! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och det glädjer mig att ni är nöjda med allt :) Lycka till i huset nu! /Gabriella Kronblad
  • Sven Erik Mats A
    Sven Erik Mats A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt lägenhet genom SF. Nöjd med bemötandet av mäklaren. Trevlig/ärlig och kunde sin sak. Fick snabbt ett gott intryck och kände förtroende. Mina förväntningar var att lägenheten skulle säljas fort då vi köpt hus och att mäklaren skulle sköta det mesta vilket hon oxå gjorde på bästa sätt. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en 2:a i Linköping.

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Mäklaren levde upp till förväntningarna och mer än det.

Allt har varit bra och smidigt. Man har känt sig trygg. Läs mer
    2018-07-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus N
    Tack för dem fina orden Marcus! Va roligt, ny inväntar vi flytt och jag önskar dig ett stort lycka till med nya bostaden! :) Ha en trevlig sommar! Mvh Cornelia Gillberg
  • Marie-Louise H
    Marie-Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en trea i Linköping. Blev väldigt bra bemött av mäklaren som hade en bra visning och ett bra möte vid kontraktskrivningen. Tog sig tid att förklara när frågor uppstod.
    Rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
    2018-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie-Louise H
    Hjärtligt tack Marie-Louise för de fina orden! Jag finns här om du har ytterligare frågor. Vi ses på tillträdet. Ha en skön sommar! Mvh Emelie Johansson
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi hade Emelie Johansson som mäklare när vi sålde vår lägenhet och vi är så nöjda med att vi valde Emelie! Hon var mycket engagerad och kunnig, och gav alltid snabb återkoppling till oss när vi hade frågor. Vi är nöjda med hela processen, från första besöket till försäljning! Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ellinor H
    Tack snälla Ellinor för den fina rekommendationen. Det har varit jätte roligt att få hjälpa er hittills. Hoppas din familj får njuta av en härlig sommar tillsammans! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vänlig, hjälpsam, proffsig, gick den s.k. "extra milen". Mycket nöjd! Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik N
    Tack för dem härliga orden Henrik!
    Stort lycka till i nya bostaden! Må gott,
    Med vänlig hälsning Joel Nygårds
  • Nina E
    Nina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde en sommarstuga.
    Jag hade otur med mäklaren då hon blev sjuk så jag fick själv göra allt vid fotograferingen samt ha visningen. Vid visningen fanns inga till salu skyltar uppsatta vid vägen och inga skoskydd erbjöds trötts regnigt väder. Funktionen med sms vid nya bud fungerade heller inte.
    Annars tyckte jag mäklaren var trevlig och gjorde en helt ok försäljning. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har precis sålt en bostadsrätt.. mäklaren var väldigt proffisonell, mycket trevlig, flexibel, trygg!
    Hon höll oss uppdaterade hela tiden under budgivningen och vi kändes oss väldigt bra omhändertagna och trygga!
    Vi är väldigt nöjda med hela affären! tack!! Läs mer
    2018-07-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia B
    Hjärtliga tack, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och din fina familj med försäljningen! Ta hand om er och njut av sommaren så ses vi på tillträdet. Kram Emelie Johansson
    Sofia B gillar detta
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig, påläst och rutinerad. Läs mer
    2018-06-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik E
    Hjärtliga tack Fredrik, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med köpet! Fantastiskt fint boende. Vi ses på tillträdet! Mvh Emelie Johansson
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tack för ett Professionellt och ett Trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera Denise Wallerstedts tjänster vid försäljning. Läs mer
    2018-07-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan Å
    Vad glad jag blir, stort tack för de fina orden Håkan och tack snälla för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • Hampus N
    Hampus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadrätt i Johannelund. Trotts lite motig start av försäljningen så lyckades mäklaren få det pris jag önskat mig Läs mer
    2018-07-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hampus N
    Tack för din rekommendation, Hampus! Det var fint att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i nya huset framöver. :) /Gabriella Kronblad
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt gick som en dans genom hela processen. Proffsig, mycket god kommunikation och supersnabb. Läs mer
    2018-06-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas Å
    Hjärtligt tack Jonas, det har varit superroligt att få hjälpa dig i försäljningen. Varmt lycka till med flytt så ses vi i samband med tillträdet! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Thommy Arne G
    Thommy Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt sommar bostad.

Mycket bra bemötande och svar på frågor.

Upplevde att det var bråttom med avslut på budgivning!?

Ordning o reda på det mesta!

Tack för en bra affär! Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fick en bra magkänsla vid första mötet med mäklaren, driven, professionell och trevlig! Mycket bra stöd genom hela försäljningen som gick väldigt smidigt. Magkänslan var helt rätt! Tack för hjälpen Cornelia! Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas W
    Vad glad jag blir Jonas, kul att att höra! Tack snälla för dem fina orden :) Stort lycka till med studier nu, allt gott! Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Isak B
    Isak B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande! Trevlig, positiv, avslappnad och informativ. Den bästa mäklaren jag träffat. Gjorde både visning och köp till en bra upplevelse! Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Isak B
    Stort tack för dem härliga orden! Stort lycka till i nya bostaden nu så hörs vi säkert framöver! Allt gott! Med vänlig hälsning Cornelia Gillberg
  • Vasa Fastigheter AB
    Vasa Fastigheter AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie gjorde ett fantastiskt arbete när hon sålde min lägenhet. Professionellt från första mötet till att försäljningen var klar och ett högt försäljningspris! Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vasa Fastigheter AB
    Varmt tack snälla ni! Det är fantastiskt roligt att få hjälpa er. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Dag J
    Dag J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt Brf. Mycket väl bemött. Förväntningarna överträffade. Bra gensvar på marknadsföringen. Läs mer
    2018-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dag J
    Tack för så fina ord Dag! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • Kenneth U
    Kenneth U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren har givit goda råd, svarat snabbt på våra frågor om försäljningen av sommarstugan och visat god kunskap om metoder och regler att följa. Läs mer
  • Mousa Ahmad Ibrahim A
    Mousa Ahmad Ibrahim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson var en stor supporter, mycket lyhörd och engagerad i högsta standard för stöd. hon överstiger förväntningarna. Jag rekommenderar att du arbetar med henne Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mousa Ahmad Ibrahim A
    Varmt tack Mousa! Det har varit fantastiskt roligt att få arbeta med dig. Varmt lycka till i London! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Benny A
    Benny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan Jansson från Svensk Fastighetsförmedling höll i visningen på ett objekt där vi var med som spekulanter. Vi tyckte att han på ett mycket bra och intressant sätt genomförde den visningen. Han hade en gemensam presentation för alla som var närvarande och man fick då väldigt bra information. När vi sen skulle sälja vår egen lägenhet valde vi att anlita Johan som har varit förtroendeingivande och engagerad hela vägen från första kontakt till försäljningen. Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Benny A
    Tack för de värmande orden och för att jag fick hjälpa er med försäljningen, vad trevligt att ni uppskattat hela processen från visning som spekulant till försäljning av eran fina bostad.

Varma hälsningar Johan Jansson
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    När jag sålde min lägenhet på Åbylundsgatan så kände jag från första mötet att affären var i trygga händer, jag fick mycket information och en bra bild av upplägget vid första mötet.
    Under själva budgivningen fick jag mycket bra uppdateringar om läget.
    Sammanfattningsvis så kände jag att jag valt rätt mäklare från första kontakten tills dess att köpekontraktet var påskrivet. Läs mer
    2018-06-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas J
    Varmt tack Andreas, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och vilka fina ord! Med vänlig hälsning Emelie
  • Therese F
    Therese F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En mycket bra genomförd försäljning av vårat hus.
    Jättetrevlig o duktig försäljare. Läs mer
    2018-06-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese F
    Stort tack för de fina orden Tessan! Väldigt glad för er skull att ni till slut hitta ert nya drömboende. Vi ses på tillträdet :)
  • Mika R
    Mika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt. Professionellt bemötande med bra återkoppling under hela processen.
    Fick även mycket tips och råd inför visning vilket gav trygghet. Läs mer
    2018-06-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mika R
    Hjärtliga tack Mika! Det har varit jätte roligt att hjälpa dig. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en trea på 73 kvm. Driven, duktig och professionell.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan H
    Tack för dem fina orden Håkan! Stort lycka till i ny stad nu :)
    Varma hälsningar, Cornelia Gillberg
  • Feng W
    Feng W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    We bought an apartment with the help of Emelie. Since I could not understand Swedish, Emelie explained everything clearly in English. She also helped to contact the owner to fix the windows and curtains of the apartment. Thanks, Emelie! Läs mer
    2018-05-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Feng W
    Thanks a lot Feng. It`s a pleasure to help you! Best Regards Emelie Johansson
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt ett radhus (bostadsrätt) Svensk Fast har varit proffsiga och gjort ett bra jobb. Upplevde dock att mäklaren hade lite för mycket att göra och min känsla var att försäljningen blev forcerad pga att mäklaren gärna ville avsluta då tiden verkade knapp. Men överlag har hon gort ett jätte bra jobb. Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria S
    Hej Maria,
    Tack för snälla för dem fina orden och bra feedback det kommer jag ta med mig. Stort lycka till med huset nu, så ses vi säkert i framtiden! :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Natalie E
    Natalie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia var duktig, påläst, personlig och snabb i kommunikationen. Tydlig och bra kontraktskrivning, jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-06-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natalie E
    Tack Natalie, vad fina ord att få från ett proffs! Betyder extra mycket. Välkommen till Harvestad, övertygad om att du kommer trivas utmärkt! Med vänlig hälsning, Sofia
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljning av bostadsrätt.
    Väl bemött av mäklare etc under hela processen.
    Målet med att sälja bostaden uppnåddes till fullo.
    En generellt trevlig upplevelse! Läs mer
    2018-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicklas A
    Tack så mycket Nicklas! Vad roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen.Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • Anna T
    Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fint bemötande - professionellt agerande och gott resultat. Läs mer
    2018-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna T
    Varmt tack för så fina ord och för det fina samarbetet Anna! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses framöver! Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • Lyly D
    Lyly D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tack Cornelia Gillberg. Bästa mäklare hittills! Driven,målmedveten, detaljerad. Varmt rekommenderad! Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lyly D
    Tack för dem fina orden Lyly, har varit otroligt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Stort lycka till i ny stad nu så hoppas jag att vi ses och hörs framöver!
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
    Lyly D gillar detta
  • Johan D
    Johan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tryggt från start till slut! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan D
    Tack Johan för de fina orden! :) Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Lycka till med allt framöver. /Gabriella Kronblad
  • Robert  E
    Robert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt och sålt samma bostad på mindre än 3 månader. Ett proffsigt bemötande och engagerat arbete löste vårat problem helt felfritt.
    Mina förväntningar var att processen skulle ta lång tid och vi ville ha en snabb försäljning. Johan Jansson förstod våra önskemål och gjorde det som behövdes. Vi är supernöjda med hans arbete och vi rekommenderar Johan Jansson på svensk fastighetsförmedling till alla som vill köpa och sälja sin bostad. Vi kan inte vara mer nöjda med hans arbete. Läs mer
    2018-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert E
    Tack Robert, för din fina rekommendation, vart trevligt att kunna få hjälpa er. Önskar er lycka till i framtiden!
  • Joel H
    Joel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte en bostadsrätt på gamla tanneforsvägen i linköping.
    Mäklaren tycker jag var över mina förväntningar! Allt gick kanon och hon hjälpte till med allt som behövdes göras för en smidig affär!
    Supernöjd Läs mer
    2018-05-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joel H
    Stort tack för dem fina orden Joel och stort lycka till med renovering och inflytt! :)
    Allt gott! Med vänlig hälsning Cornelia Gillberg
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en bostadsrätts tvåa på 67
    kv.m.
    Den såldes redan på första förvisningen.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Fick ett bud direkt på 205.000 kr. över utropspris. Vi ställde då in den planerade officiella visningen.
    Är mycket nöjd med både priset och mäklarens tjänst. Läs mer
    2018-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders B
    Tack Anders för din fina kommentar, jag hoppas att du kommer att trivas med ditt nya boende i samma område!

Med vänlig hälsning. Johan Jansson
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en etta. Jag blev professionellt bemött av mäklaren som jag också kände förtroende för. Jag upplevde att hon hade stort engagemang och var väldigt aktiv i att få objektet sålt till bästa pris. Detta under en svår marknad med sjunkande priser och många objekt utan intressenter. Hon var snabb med att ordna extravisningar och lyckades hitta en köpare.

Min upplevelse av mäklarens insats var utmärkt. Min upplevelse över själva försäljningen var väl initialt en förvåning över det låga intresset som fanns och att det inte blev någon budgivning. Men det är ju så marknaden ser ut just nu, så det är bara att förhålla sig till. Det är just i en fallande marknad som man behöver anlita en bra mäklare, vilket jag upplever att jag gjorde. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar H
    Hjärtliga tack Oscar för en fin rekommendation. Varmt lycka till med den nya staden och en ny bostad! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Carolina A
    Carolina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi vill varmt rekommendera Sofia Tjernberg på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping. Hon är en mkt proffsig, kunnig och nytänkande mäklare. Hon var mkt snabb på att återkoppla och trevlig och tillmötesgående. Mkt proffsiga foton och text i annons och broschyr. Hon sålde vår villa nu i maj med Tallbodas högsta pris. Ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carolina A
    Tack än en gång Carolina! Fantastiskt fina ord, jätteglad att jag fått hjälpa er med försäljningen av ert fina hus och att vi tillsammans slog rekordet! :) Vi ses snart igen! / Sofia
  • John Joakim N
    John Joakim N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte bostad, tillmötesgående, kunnig mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar John Joakim N
    Tack Joakim för de fina orden! Jag hoppas att ni ska trivas lika bra på Drättingevägen som säljarna gjort, passar på att önska er en trevlig vecka också så ses vi framöver! Vänliga hälsningar Sofia
  • Roland A
    Roland A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en sommarstuga och är mycket nöjd med bemötandet och slutpris! Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland A
    Tack Roland, vad roligt att du blev nöjd, hoppas att du snart ska hitta ett hus som passar dig! Varma hälsningar Sofia
  • Olivia D
    Olivia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i centrala Linköping, jag fick direkt ett väldigt bra intryck av mäklaren Denise. Hon är väldigt trevlig, positiv, proffsig och hjälpsam! Hennes arbete har verkligen gjort processen väldigt enkel för mig. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olivia D
    Tack snälla för så fina ord Olivia! Det var fantastiskt roligt att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Nu hoppas jag att ni snart hittar ett hus i Halmstad! Vi hörs framöver. Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia är riktig proffsig och smart mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar
    Åh, men vilken fantastiskt trevlig rekommendation att få! Tack - du gjorde min dag! / Sofia
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag fick ett bra och proffsigt bemötande till en elegant lägenhet.
    Visningen kändes genomtänkt och bilderna var sanningsenliga med verkligheten i förköpsinformationen.
    Min erfarenhet hittills har varit väldigt bra.
    Serviceinriktad och driven mäklare som har gjort allt för min kundupplevelse. Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik A
    Varmt tack Henrik, dina ord värmer jätte mycket! Det är oerhört roligt att du upplevde ditt köp så bra. Grattis till en mycket fin lägenhet! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Peter U
    Peter U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bemötandet har under hela processen varit professionellt samt med en framtoning av kunskap och "lyx". Fick bra synpunkter på vad som borde göras för att höja värdet på min fastighet samt genomförde allt enligt råden. Tyvärr så lyckades John inte få till stånd en budgivning utan det blev bara ett bud under utrop som höjdes till utropsnivån innan affär gjordes. Tur att jag iaf stod på mig att lägga utropsnivån 100 ksek högre än föreslaget från början och tråkigt att uppskattning om att huset borde gå över 5 Mkr inte på något vis infriades. Späddes på när köparna till grannen nämnde att de var förvånade över att de fick huset så billigt och de hade räknat med 5,5 Mkr. Sammanfattningsvis bra framtoning och känsla för John, men fullständigt felbedömning avseende leverans på bedömningen och effekten av de insatser jag gjorde. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia kändes mycket proffsig, klok och trygg i vår husförsäljning. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter J
    Tack Peter, har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! / Sofia
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har haft förmånen att ha Joel Nygårds som vår mäklare vid vår husförsäljning .
    Han har varit väldigt engagerad och kunnig
    Vi har blivit guidade genom hela affären och känt oss trygga . Joel har haft en väldigt positiv attityd genom hela affären ...han har varit tillgänglig och återkopplat när d.i.v frågor kommit upp . Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan D
    Hej Stefan!
    Tack så mycket för de fina orden! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har uppskattat snabbheten i hela processen. Alltid ett mycket tydligt lösningafokus för att leverera en hög kvalitet hela vägen från förfrågan om säljoffert till kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa E
    Varmt tack för de fina orden och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
    Vi ses framöver! Må väl! Gabriella Karner

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping