Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 305 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2019-05-23

Michael M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en villa i Ljungsbro, mäklare Sofia Tjernberg har gjort ett toppenjobb!
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Med vänlig hälsning, Michael Menck Läs mer
  • 2019-05-17

Fredrik Johan Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    vi sålde vårt radhus och är mycket nöjda. tipsen vi fick samt upplägget av försäljningen gjorde att vi blev väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-16

Åke H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan rekommendera Martin Drotz. Han har skött försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åke H
    Tack Åke! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag önskar lycka till med ditt nästa boende!
  • 2019-05-16

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tillmötesgående och trevlig utöver det vanliga Läs mer
  • 2019-05-14

Gustav E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett objekt via Cornelia under April 2019. Cornelia var under hela köpprocessen tillgänglig för frågor och förklarade på ett bra sätt eventuella oklarheter för oss som förstagångsköpare.

Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått och all guidning under tiden. Vi har inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-05-13

Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Anlitade Sofia Tjernberg på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt hus i Ekängen. Då vi för tillfället inte är boende i huset, utan befinner oss i Göteborg, behövde vi en mäklare som var självgående, driftig och initiativrik. Sofia levde upp till de förväntningarna. Hon har gjort ett utmärkt jobb. Vi är mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-11

Henriette O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en lgh, har blivit bra bemött, trevlig och väl informerad, än så länge är allt till belåtenhet, affären är ej klar Läs mer
  • 2019-05-11

Deniz S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia was very helpful and provided all the information we needed. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Deniz S
    Thank you Deniz! Hope you´ll love living in your new, beautiful home from september and forward! Happy to help you with the purchase! Kind regards, Sofia
  • 2019-05-10

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Joel är väldigt kompetent och förtroendegivande samtidigt som han har en förmåga att med humor och glimten i ögat få alla inblandade att känna sig lugna och trygga när man genomför sitt livs största affär. Jag skulle verkligen rekommendera Joel som mäklare till allt och alla! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tack så mycket för de fina orden Andreas! Stort lycka till med framtida boende :)
    Mvh Joel Nygårds
  • 2019-05-08

Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt. Pigg, glad och trevlig mäklare som tryggt och säkert lotsade oss genom kontraktet och dess innebörd. Fick svar på frågor och funderingar. Väl mottagna, bemötta och vi är mycket nöjda efter besöket! Läs mer
    2019-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christin W
    Hjärtliga tack Christin! Det gläder mig att ni är nöjda. Varmt grattis till ett jättefint bostadsrättsradhus! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-05-08

Johannes W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia hjälpte oss på ett mycket professionellt och engagerat sätt att sälja vår villa. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johannes W
    Johannes, stort tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Varmt lycka till i framtiden! Vänliga hälsningar Sofia
  • 2019-05-07

Elvira J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min försäljning gick väldigt lätt och höll mina förväntningar, då jag visste att Emelie är bra mäklare från tidigare intryck/rekommendationer.

Jag har sålt en 2a centralt i Linköping på 74kvm och fick ett slutbud på över mitt krav för försäljning, så jag är nöjd.

Helhetsmässigt är jag mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elvira J
    Tusen tack Elvira! Så roligt att du är nöjd, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och att få sälja din fina lägenhet. Grattis till den nya bostaden i Stockholm också! Hoppas du har firat ordentligt för både försäljning och köp! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-05-06

Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt ett parhus och köpt en lägenhet. Emelie har på bästa sätt fått oss trygga i både köp och säljprocessen. Väldigt engagerad och alltid positiv och glad. Vi är mycket nöjda med vårt försäljningspris. Alla våra förväntningar infriades vilket är bra då vi fick rekommendationer från ett flertal håll att anlita Emelie. Läs mer
    2019-05-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Hjärtliga tack Birgitta. Ni gör mig fantastiskt glad! Det har varit en ära att få sälja ert fina boende och hjälpa er i köpet! Njut nu av sommaren vid vattnet så kommer jag förbi med bebisen på en fika ngn dag! Kram Emelie Johansson
  • 2019-05-01

Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett fritidshus utanför Linköping. Mäklaren var duktig och påläst. Blev lite strul mot slutet men det berodde på oerfarna husköpare som budade utan lånelöfte. Vi löste det tillsammans med mäklaren och säljaren. Läs mer
  • 2019-04-30

Hanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag anlitade Martin Drotz som mäklare till att sälja mitt radhus och vilken succé det blev. Martin levde upp till alla förväntningar, och överträffade dem genom att få mitt radhus sålt till rekordpris! Martin presenterade ett seriöst helhetspaket och hela processen under försäljningen har känts trygg. Nyckeln upplever jag är Martins driv, enorma engagemnag, ständiga återkoppling som skapade trygghet för mig som säljare. Hans mångåriga bakgrund inom banksektorn gjorde också att jag som säljare kände att det var en bra erfarenhet att ha som mäklare för tänkta köpare som är mitt uppe i processen vad gällen bolån osv. Jag kan varmt rekommendera Martin, han har förmågan att göra en spänd och nervös affärprocess både rolig och trygg! Läs mer
    2019-05-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna D
    Stort tack Hanna för dessa fantastiska ord, jag blir jätteglad! Ta åt dig av slutresultatet du också, jättebra fixat inför fotografering och inför visningarna. Lycka till i det nya huset, jag ser fram emot att se det när ni kommit i ordning!
  • 2019-04-26

Tomas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En mycket bra och engagerad mäklare och är en stark rekommendation om man vill få sålt på sin lägenhet för ett bra pris Läs mer
    2019-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas T
    Tusen tack Tomas! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen på Rotegatan och hoppas att du också hittar någonting nytt som passar dig bra. Ha det fint så hörs och ses vi!

Vänliga hälsningar,
    Niklas Johnson
  • 2019-04-26

Oskar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Linköping som Emelie Johansson har ansvarat för.
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande med snabba och tydliga svar, vilket jag uppskattat väldigt mycket.
    Jag hade höga förväntningar innan, men det hade jag med all rätt. För dom uppfylldes definitivt !

Bra jobbat ! Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar E
    Varmt tack Oskar för den fina rekommendationen. Det gläder mig att du är nöjd. Det är en jätte fin lägenhet som du har köpt! Ha en fin Valborg! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-04-22

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt ett kedjehus i Linköping. Mäklaren var engagerad och beskrev tidigt i processen hur han arbetade med objekten. Han beskrev sig som väldigt drivande och sas lägga ned stort arbetade med de eventuella köparna. Vi upplevde att han levde upp till våra förväntningar eftersom slutpriset blev bra.
    Hela affären sköttes på ett bra sätt och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-04-19

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt.
    Blev bemött på bästa sätt
    Blev bättre än förväntat Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla A
    Tack Gunilla för dem fina orden, stort lycka till i nya boendet med renovering och allt där till :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-04-19

Bengt Åke W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt.
    Blev bemött på bästs sätt.
    Allt blev klart bättre än förväntat. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt Åke W
    Tack för dem fina orden Wille, stort lycka till i nya boendet nu! :)
    Varma hälsingar Cornelia Gillberg
  • Peter F

2019-04-17

Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt fritidshus via Sofia och hon är pigg och effektiv samt mycket god ordning och reda så att affären går igenom smidigt.

Kan med varm hand rekommendera den som ska sälja sin bostad att slå henne en signal. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter F
    Tack Peter för de fina orden, det är alltid ett nöje att göra affärer med er! Jag önskar er en riktigt härlig sommar så hoppas jag att vi ses i framtiden igen! Allt gott! Varma hälsningar, Sofia
  • Tommy W

2019-04-15

Tommy W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    har köpt huset på sjöjungfruvägen 8 i ljungsbro. Emilie med crew tog emot oss mkt professionellt, Tydlig presentation och svar på alla frågor, ständig kontakt under hela processen utan att man kände sig borta eller påträngande. Vi fixade lånelöftet själva, men hon erbjöd hjälp. Kände att vi hade henne till hands om det behövdes. Alltid med ett leende, ett lugn, ett skratt. Fixade alla papper så vi kunde skriva uppe i södertälje då säljaren var på väg utomlands. Vi ringde henne från scandic hotell när vi satt och skrev allt och hon svarade direkt. Kände direkt när vi klev in i huset att det var det vi ville ha så förväntningarna var högt ställda. Jag bad henne kontakta min mäklare som säljer mitt hus, vilket hon gjorde och de pratade igenom affären. Emelie, kort och gott, du tickade i alla boxar likt en bra domare på en innebandymatch, tillgänglig, styr upp, leder framåt utan att ta platsen för spelarna. du /ni är bjudna på inflyttfest alla dar i veckan. Kram Tommy och Helene Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy W
    Wow, vilken rekommendation! Jag blir alldeles rörd. Tack snälla för de fina orden och tack för att ni är nöjda! Det är det bästa kvittot jag som mäklare kan få. Vi kommer mer än gärna på inflyttningsfesten! Hjärtliga GRATTIS till ett fantastiskt hus. Där är jag övertygad om att ni kommer trivas! Kram Emelie Johansson med crew
  • 2019-04-12

Hans W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Säljare.
    Mäklaren var fantastisk på att höra av sig så fort ngt hände positivt som negativt.
    Lugn och klok i sina råd som gjorde att jag fick 50.000:- till. Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans W
    Varmt tack Hans, det är fantastiskt roligt att jag får hjälpa er! Glad påsk! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-04-11

Alexander M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en vindsvåning på Drabantgatan 13, Svensk Fastighetsförmedling Linköping överträffade alla våra förväntningar rejält med sitt arbetssätt engagemang och så Proffsigt från start till sitt lyckliga slut!
    En otrolig samspel god balans genom visningarna med bra återkoppling uppföljning. Kändes verkligen som en trygg affär och kan inget annat en att värmt Rekommendera John Flood för den största affären i livet oavsett som säljare eller köpare!
    Värma hälsningar från Familjen Melgar
    Ps: Tack till Er alla på kontoret som har varit så trevliga och hjälpsamma! Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander M
    Stort, ödmjukt tack! Vilka fantastiska ord! Det har varit en sann glädje att få möjlighet att hjälpa er.
    All gott, vi hörs vidare.
    MVH
    John Flood
  • 2019-04-11

Max H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt va kanon, vi fick det vi begärde och bra service! Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Max H
    Hjärtliga tack Max! Lycka till i Stockholm! Glad påsk! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-04-10

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Seriöst bemötande. Duktig. Noggrann och drivande. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie B
    Tack Marie, jätteglad att jag fick hjälpa er i processen - det var väldigt trevligt att jobba ihop och få förmedla ert fina hus! Jag hoppas att ni ska trivas i nya bostaden och önskar dig allt gott framöver! Varma Hälsningar Sofia
  • 2019-04-09

Frida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra att mäklaren ringde upp oss och hörde sig för vilken typ av bostad vi var intresserade av. Bra att vi fick förhandsvisning med snabb affär. Vi köpte nätvingestigen 39. Läs mer
    2019-04-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida T
    Tack Frida! Kul att kunna hjälpa till med en bra matchning av bostad. Jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt på Nätvingestigen.
    mvh
    Martin
  • 2019-04-06

Marita W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi genomför ett generationsskifte genom att min dotter med blivande make köper mitt hus - de blir då 4:e generationen i huset.
    Saklig och rak information - BRA! Ödet hela känns smidigt och sker enligt de bestämmelser som reglerar husköp. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marita W
    Tack Marita, jag är glad att jag på ett tryggt sätt kunde hjälpa er med praktikaliteterna kring köpet och jag hoppas att din dotter med fästman kommer att trivas lika bra som ni övriga säkert har gjort! Vi ses snart på tillträde, önskar hela familjen allt gott också i framtiden! Mvh Sofia
  • 2019-04-05

Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Jansson har varit mycket bra som mäklare vid försäljningen av min 2:a. Profisionell och samtidigt personlig i bemötandet under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-04-04

Markus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte en villa ute på landet. Kunnig och noggrann mäklare. Bemötandet var kanon. Läs mer
    2019-04-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus B
    Hej Markus!
    Tack för den fina recon! Hoppas nu att ni kommer stortrivas i Lilla Hällevad 1 :)
    Varma hälsningar Joel Nygårds
    Markus B gillar detta
  • 2019-04-02

Rahman M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    stort tack för Johann och Niklas för jätte bra jobb och bemönde i samband med försäljning av lägenhet. Vi är jätte nöjda och tacksamma med deras jobb🌹 Läs mer
    2019-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rahman M
    Tack själv Rahman! Det har varit kul att få hjälpa er med försäljningen på Rotegatan och extra kul att ni är nöjda med vårt arbete.

Vänliga hälsningar,
    Niklas & Johan
  • Gunilla L

2019-03-31

Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt mitt fritidshus.Mycket bra bemött. Bra presentation av person och hur försäljningen går till.Täta kontakter med information under processens gång.
    Hade inga förväntningar. Min mäklare har gjort ett mycket proffsigt jobb!
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla L
    Tack Gunilla för den fina recon! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det gläder mig att du är nöjd med allt. Vi ses!
    Glad påsk, Mvh Gabriella Karner :)
  • Kenneth A

2019-03-31

Kenneth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Såld lägenhet Järdalavägen 100.
    En jätte trevlig tjej .Hon lyssnade vad jag berättade och ville ha hjälp med. Typ städning och försäljning.
    Hon fixade utan blinkning och städningen och annonser klara.
    Så på två veckor allt klart.
    Jättebra ringde och informerade och tror vi båda är nöjda med priset. Cornelia toppen tjej. Läs mer
    2019-04-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth A
    Hjärtligt tack Kenneth för dem orden, har varit super kul att få hjälpa till!
    Önskar er lycka till framåt nu, allt gott!
    Hälsningar Cornelia Gillberg
  • Klara K

2019-03-26

Klara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en lägenhet via Cornelia Gillberg på svensk fastighetsförmedling i Linköping och allt gick väldigt smidigt genom hela processen. Jag önskade en privat visning före visningsdatumen och det ordnades och hon var väldigt flexibel med att uppfylla mina önskemål. Hon återkopplade snabbt på alla mina frågor och har varit väldigt hjälpsam, vilket underlättade då detta var mitt första bostadsköp. Jag kan varmt rekommendera Cornelia Gillberg! Läs mer
    2019-04-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara K
    Wow, stort tack Klara för dem fina orden. Önskar er stort lycka till med renovering så hörs vi!
    Varma hälsningar, Cornelia Gillberg
  • 2019-03-21

Ida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har både köpt och sålt hus via Martin och har inget att klaga på! Martin är lätt att ha att göra med, är tillgänglig och mån om att underlätta processen. Läs mer
  • 2019-03-19

Giovanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Världens bästa mäklare! Leverat varje gång vi anlitat henne och dessutom arbetar på ett professionellt sätt vilket är uppskattat! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Giovanna H
    Att få arbeta med så fina kunder som er är ett privilegium, det gör mig glad varje gång vi ses! Tack för att jag fick hjälpa er återigen och lycka till i Sturefors! Kramar från Sofia
  • 2019-03-17

Philip K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde bostad som jag tidigare köpte av samma mäklare, Emelie. När jag köpte bostaden för fyra år sedan var jag redan nöjd med hennes hantering och hur hon arbetade. Jag kontaktade henne för att sälja bostaden och hela processen gick väldigt snabbt. Hon visade sig förstå målsättningen med försäljning och hur allt skulle gå till, vilket hon skötte bra och hela affären gick väldigt snabbt. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip K
    Varmt tack Philip, det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er igen. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-03-16

Martin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte villa. Bra bemötande. Framställde dock tjänsten Varudeklarerat som en vattentät produkt för köparen vilket inte stämmer. Dessutom ville hon inte att vi skulle besiktiga själva, av någon anledning. Läs mer
    2019-03-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin F
    Tack för din återkoppling!
    Vad gäller Varudeklarerat besiktning/försäkring så menar vi att det är branschens mest långtgående produkt. Jag tar kontakt med dig via telefon för att få veta vad som gått snett så vi rätar ut alla frågetecken!
    Varma hälsningar!
  • 2019-03-14

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en sliten bostadsrätt. Trevligt bemötande. Något bristfällig annonsering. Har bett att få hjälp att hitta hyresrätt vilket ni går ut med att ni kan hjälpa till med i ert prospekt. Ingen återkoppling på det. Rann bara ut i sanden. Bra information vad som förhandlades med köparen. Bra hjälp med att få upp priset till utgångspris . Affären har ju ännu inte genomförts. Men gör den det är mitt betyg med beröm godkänt. Läs mer
  • 2019-03-14

Håkan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt Norrgatan 11 D
    Martin var mycket noggrann och korrekt.
    Mina förväntningar uppfylldes fullständigt.

Både jag och min hustru Håkan och Eva Börjesson är mycket nöjda med vårt val.

Pst Martin har ett påskrivet Förmedlingsuppdrag att hämta hemma hos oss på Fårullsvägen 13.
    I går morse skickade jag handpenningen på 370 000 till Ida Lindgren. Pengarna ser jag dragna på mitt konto, och jag hoppas verkligen att Ida har hittat dem! Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan B
    Tack för fina ord Håkan - jag tror att Norrgatan kommer bli perfekt för er och jag ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av Fårullsvägen!
  • 2019-03-12

Marianne D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Så professionellt, lugnt, metodiskt Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne D
    Hjärtliga tack Marianne för de fina orden! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Elias E

2019-03-12

Elias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är verkligen supernöjda med försäljningen av vår lägenhet, trots en trög marknad så fick vi det priset vi ville ha. Emelie fick oss att känna oss lugna och trygga under hela säljprocessen, hon var alltid självsäker, återkopplar alltid snabbt på våra frågor och funderingar. Finns inget mer att önska av en mäklare. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elias E
    Varmt tack för era fina ord! Det har varit fantastiskt kul att få sälja er fina lägenhet, i särklass en av de finaste och välrenoverade treorna i innerstan! Lycka till med huset och barn nr 2. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-03-11

Ann L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan varmt rekommendera Johan på Svensk Fastighetsförmedling om ni ska sälja er bostad. Ett proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-03-10

Johanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie gav samma engagemang som utlovat och lite till. Alltid snabb återkoppling, tydlig och proffsig i alla sammanhang. Rekommenderas starkt /Johnnah och Patrik Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna A
    Varma tack Johannah och Patrik! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er. Hoppas flytten till huset går bra, ses framöver! Ta hand om er. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • Håkan Jesper Andreas B

2019-03-10

Håkan Jesper Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde ett radhus i centrala Linköping. Martin var mycket förtroendeingivande, hade stenkoll på alla steg i processen och fanns hela tiden där för frågor och funderingar. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan Jesper Andreas B
    Tack för feedbacken Jesper. Kul att ni är nöjda med försäljningen och ett stort lycka till med äventyret i Dalarna!
  • Daniel E

2019-03-10

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vår mäklare Emelie Johansson har sedan länge ett gott rykte i regionen och radar dessutom upp lysande resultat år efter år. Vi har idel positivt att säga om henne och upplever att hon på ett mycket tilltalande sätt lyckas varva personligt engagemang och professionellt driv. Våra högt ställda förväntningar möttes således fullt ut och vi är rakt igenom nöjda med både insatsen, processen och slutresultatet. Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Wow, blir alldeles rörd. Varma tack för att jag har fått hjälpa er med er fina lägenhet. Det har varit fantastiskt roligt att få sälja den! Ta hand om er, så ses vi! Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-03-04

Sam S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt bemötande och ingiver en trygghet vid försäljning av bostad. Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sam S
    Tack Sam för dem fina orden, har varit så roligt att få hjälpa till! Stort lycka till med nya bostaden och allt där till! :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg

Birger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Villa Dvärstavägen 14 Nykil
    Mycke korrekt och kunnig
    Jag tycker Joel Uppfyllde förväntningarna
    Jag upplevde att affären gick rätt till Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birger S
    Hej Birger,
    Alltid kul med nöjda kunder! och tack för de fina orden :)
    Vi hörs av framöver när det närmar sig tillträde!
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds

Gustav C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en bostadsrätt som Emelie var mäklare för. Hon gav ett mycket professionellt intryck redan vid första kontakten på visningen. Det kändes som att hon verkligen var mån om att affären skulle bli bra både för säljarna och för mig som köpare.

Ett stort plus också för att hon alltid var tillgänglig och svarade så snabbt på frågor som dök upp. Vid kontraktskrivning fick vi hjälp av Niklas som också gav ett väldigt bra intryck. Hela affären gick smidigt och kändes trygg från start till mål.

Jag är så nöjd man kan bli! Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gustav C
    Tack snälla Gustav för ett mycket fint omdöme! Det gläder både mig och Niklas att du är nöjd. Hoppas du trivs i din fina lägenhet. Varma hälsningar Emelie Johansson

Carl W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt bemötande och snabb återkoppling. Mina förväntningar uppfylldes med en smidig försäljning.

Bra insikt och resonemang kring marknad och strategi. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl W
    Stort stort tack för de värmande orden! Jag tackar för förtroendet och önskar er lycka till i jakten på ny bostad.

Mvh Johan Jansson

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping