Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 334 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Hillevi Kornelia Dorotéa W

2019-08-25

Hillevi Kornelia Dorotéa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt vår våning i Vasastan med hjälp av Niklas. Otroligt proffsigt bemötande. Försäljningen gick otroligt smidigt och lägenheten sålde innan allmän visning. Läs mer
  • 2019-08-24

Amanda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte en lägenhet efter att ha varit på ett antal visningar. Är mycket nöjd med Niklas och kommer absolut rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2019-08-24

Pia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har haft ett radhus till salu i ca ett halvår och inte fått detta sålt till ett vettigt pris hos en annan mäklarfirma. Engagerade då Svens fastighetsförmedling och fick Martin Drotz.
    Han lyckades med att sälja detta innan första visningen till det pris jag önskade. Mycket skickligt.
    Fick ett mycket seriöst intryck av honom vid första samtalet då han presenterade all fakta. Det kändes verkligen att han jobbade för mig som kund. Mycket mycket nöjd och glad. Kommer att rekommendera Svensk fast. till alla som tänker sälja och köpa. Läs mer
  • Simon F

2019-08-24

Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadsrätt . Mycket trevlig och kompetent mäklare . Kände mig bra informerad under hela försäljningen och slutpriset vart exakt det jag ville . Väldigt öppen och rak vilket jag uppskattade. Läs mer
  • 2019-08-23

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en lägenhet i Linköping.
    Kontaktade mäklaren fick snabb återkoppling och ett seriöst bemötande.
    Min förväntning var att lägenheten skulle säljas omgående och det levde,mäklaren upp till.
    Mäklaren har gjort ett proffsigt arbete och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-08-22

Jonatan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig och tydlig. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-08-21

Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt ett radhus. Martin har lämnat råd som har känts professionella och trovärdiga. Han har varit smidig och flexibel och gjort affären så trygg som den kan bli för oss som köpare. Jag uppfattar att han har balanserat säljarens och våra behov på ett sätt som har känts förtroendegivande - han har upplevts haft bådas våra intressen i åtanke utan att för den delen kompromissa med parternas behov av integritet. Han har också varit snabbt tillgänglig för frågor. Vid kontraktsskrivandet var han noggrann och tydlig så att vi som köpte kunde känna oss trygga med att vi förstod vad som stod i kontraktet och vad alla paragrafer innebär i praktiken.

Jag känner stort förtroende för Martin som mäklare och skulle gärna samarbeta med honom igen om tillfälle ges. Läs mer
  • 2019-08-19

Hans Erland Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en mindre gård

Trevligt och lugnt bemötande, anpassad genomgång( för oss lite äldre )ingen stress utan vi fick tid att tänka efter.

Har aldrig sålt någon gård tidigare, så jag förväntade mig inget mer än att mäklaren gjorde sitt jobb. Och det gjorde han!

Turbulent och ovant. Resultatet blev mycket över det förväntade,
    allt kanske inte var mäklarens förtjänst men ändå. Läs mer
  • 2019-08-12

Philip M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Martin har varit otroligt professionell under hela försäljningsprocessen. Engagerad och var alltid tillgänglig vid behov. Återkopplade alltid allt eftersom processen fortskred och undrade alltid om man hade några frågor vilket gav en känsla av trygghet. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip M
    Tack så mycket för ditt förtroende Philip och kul att du känner dig nöjd! Mvh Martin Fransson
  • 2019-08-11

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik J
    Hjärtliga tack! Det har varit fantastiskt roligt att få sälja eran fina lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i Sturefors. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-08-10

Joyce W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Sofia och kan absolut tänka på att rekomendera henne till våra vänner. Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joyce W
    Tack Joyce, nu hoppas jag att jag snart ska hitta ett hus till er att köpa också! Varma hälsningar Sofia

Ulla-britt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Smidig försäljning med frekventa uppdateringar om händelseförloppet från mäklaren Läs mer

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en tvåa i Valla på Ryddalsgatan 2 och fick ett utmärkt bemötande, öppen och trevlig mäklare. Lätt att prata med och gav ett ärligt intryck. Läs mer

Ida A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag tycker att Joel har visat sig engagerad i hela affären, plus i kanten att han valde att närvara vid besiktning av huset.
    Också positivt att det känns att han företräder både säljare och köpare, det är något jag tycker vissa mäklare inte är speciellt duktiga på att förmedla och leva efter. Läs mer
    2019-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ida A
    Tack Ida för er fina rekommendation! Glädjande att ni uppskattat mitt arbete och känner er nöjda med processen.

Önskar er lycka till med ert nya boende!

• Helen H

2019-08-07

Helen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt våran villa.
    Förtroende och vänligt bemötande.
    Bra presentation. Ja han levde upp till våran förväntan. Läs mer
    2019-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen H
    Tack Helen för dem fina orden, har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Stort lycka till med nya bostaden och allt där till! :)
  • 2019-08-01

Martin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Strukturerad med ordning och reda.

Martin Läs mer
  • 2019-07-19

Pia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi möttes av en lugn, trevlig och kunnig mäklare.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade med tanke på bemötande och kunnighet. Återkopplingen var fenomenal då hon höll oss uppdaterade hela tiden och svarade snabbt på frågor samt funderingar som uppstod under processen.
    Hela upplevelsen, som var väldigt positiv, gjorde att vi valde att ta samma mäklare till att sälja en bostadsrätt för våran del.
    Rekommenderar varmt mäklaren Cornelia Gillberg! Läs mer
    2019-07-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia K
    Stort tack Pia, vad glad jag blir! Hoppas grabbarna kommer trivas bra i nya boendet, men tror de kommer bli super för dem! Vi hörs av, Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-07-16

Albin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionell från start till mål. Väldigt tydlig med vad som gällde och vad som skulle ske och varför.
    Det var ett lätt val av mäklare och jag ångrar inget. Allt gick som jag hoppades på och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderar Cornelia till alla som ska sälja sin bostadsrätt! Läs mer
    2019-07-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Albin S
    WOW, tack snälla för dem fina orden Albin och tack för förtroendet! Lycka till i nya bostaden!
  • 2019-06-29

Liselott Therese Sofia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra, tydlig, trevlig. Rak o ärlig. Läs mer
  • 2019-06-27

Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt mitt radhus med hjälp av Martin.
    Vi är väldigt nöjda med Martins proffsiga genomförande av fotografering, annonsering och visningar!
    Hans handläggning har varit snabb och effektiv vilket vi uppskattade då tiden för försäljning blev kortare än vi först planerat.
    Martin har ett trevligt och förtroendeingivande bemötande som känns bra!
    Vi landade också i en affär som känns bra! Läs mer
  • 2019-06-27

Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi använde Sofia som hjälp med värdering och kontraktsskrivning när vi sålde vår scoutstuga. Sofia var till stor hjälp både inför försäljning samt med alla praktiska detaljer och hon var mycket proffsig. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna E
    Tack Anna för dina fina ord, det värmer. Jag är glad att jag fick möjlighet att hjälpa er och att stugan nu får leva vidare i kårens anda! Önskar dig allt gott! Vänliga hälsningar Sofia
  • 2019-06-25

Björn Gustav K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hej Försäljningen gick smärtfritt och mäklaren var bra. Har egentligen ingen förväntning utan allt har gått bra Läs mer

Beatrice S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt radhus. Trevlig hjälpsam mäklare.
    Nöjda med processen. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Beatrice S
    Kul att ni är nöjda Bea, jag är säker på att ni kommer trivas i huset!
    mvh Martin Drotz

Anne-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en marklägenhet och sålt min för att slippa trapporna.Mäklaren har varit bra och informerat mig om läget hela tiden. Läs mer

Joakim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gick igenom allt lugnt och sakligt. Läs mer
  • 2019-06-21

David I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt bemötande, inlyssnande och förstående för mina köpbehov. Lite otydlig kommunikation runt pris men tillmötesgående och lugn i förmedlandet. Försökte inte ”sälja” på ett aggressivt sätt. Hjälpsam och snabb i kommunikationen. Läs mer
    2019-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar David I
    Tack för dem fina orden David, tar med mig din feedback gällande kommunikationen, men stort grattis till en fantastisk lägenhet! :)
    Vi hörs!
  • Åsa H

2019-06-17

Åsa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en tomt med en liten omodern sportstuga på.
    Gabriella kändes väldigt professionell hon gav bra och konkreta råd och höll fortlöpande kontakt under försäljningen.
    Jag skulle gärna anlita henne igen.

Åsa med familj Läs mer
  • 2019-06-09

Oscar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en lägenhet, 2a, med hjälp av Niklas. Han bemötte oss väldigt bra och gjorde en bra värdering av lägenheten. Slutpriset slog sedan alla förväntningar och jag är övertygad om att det hade aldrig gått lika bra med en annan mäklare! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar P
    Stort tack för de fina orden! Härligt att ni är nöjda - det har varit fantastiskt kul att hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni hittar någonting bra i Stockholm framöver också!

Med vänlig hälsning,
    Niklas Johnson
  • 2019-05-27

Saga C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt ett fritidshus. Mäklaren visade ett stort engagemang och flexibilitet och överträffade våra förväntningar. Broschyren rörande fritidshuset var väldigt tilltalande och proffsig. Mäklaren höll oss hela tiden underrättade och var trevlig och korrekt. Läs mer
    2019-05-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Saga C
    Tack Saga för fina ord. Nöjda kunder är det bästa kvitto man kan få för en lyckad försäljning. Jag tackar för förtroendet, det har varit jättekul att hjälpa er med detta.
    mvh Martin Drotz
  • 2019-05-23

Michael M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en villa i Ljungsbro, mäklare Sofia Tjernberg har gjort ett toppenjobb!
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Med vänlig hälsning, Michael Menck Läs mer
    2019-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael M
    Tack Michael, det är fantastiskt roligt att få sälja hus som är så välskötta som ert! Tack för att jag fick hjälpa er, varma hälsningar Sofia.
  • 2019-05-17

Fredrik Johan Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    vi sålde vårt radhus och är mycket nöjda. tipsen vi fick samt upplägget av försäljningen gjorde att vi blev väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
    2019-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik Johan Göran F
    Tack Fredrik och Rebecca för ett fantastiskt roligt och lyckat samarbete! Jag hoppas och tror att ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus, önskar er en glad sommar till vi ses nästa gång! Varma hälsningar Sofia
  • 2019-05-16

Åke H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan rekommendera Martin Drotz. Han har skött försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åke H
    Tack Åke! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag önskar lycka till med ditt nästa boende!
  • 2019-05-16

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tillmötesgående och trevlig utöver det vanliga Läs mer
  • 2019-05-14

Gustav E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett objekt via Cornelia under April 2019. Cornelia var under hela köpprocessen tillgänglig för frågor och förklarade på ett bra sätt eventuella oklarheter för oss som förstagångsköpare.

Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått och all guidning under tiden. Vi har inget att anmärka på. Läs mer
    2019-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gustav E
    Wow, tack för dem fina orden Gustav! hoppas ni kommer trivas bra i ert nya radhus :)
  • 2019-05-13

Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Anlitade Sofia Tjernberg på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt hus i Ekängen. Då vi för tillfället inte är boende i huset, utan befinner oss i Göteborg, behövde vi en mäklare som var självgående, driftig och initiativrik. Sofia levde upp till de förväntningarna. Hon har gjort ett utmärkt jobb. Vi är mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
    2019-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ida O
    Tack Ida, både för de fina orden och för ett trevligt samarbete! Kul att ni är nöjda och jag hoppas att ni snart ska hitta ert drömhus i Göteborg! Varma hälsningar, Sofia
  • 2019-05-11

Henriette O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en lgh, har blivit bra bemött, trevlig och väl informerad, än så länge är allt till belåtenhet, affären är ej klar Läs mer
  • 2019-05-11

Deniz S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia was very helpful and provided all the information we needed. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Deniz S
    Thank you Deniz! Hope you´ll love living in your new, beautiful home from september and forward! Happy to help you with the purchase! Kind regards, Sofia
  • 2019-05-10

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Joel är väldigt kompetent och förtroendegivande samtidigt som han har en förmåga att med humor och glimten i ögat få alla inblandade att känna sig lugna och trygga när man genomför sitt livs största affär. Jag skulle verkligen rekommendera Joel som mäklare till allt och alla! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tack så mycket för de fina orden Andreas! Stort lycka till med framtida boende :)
  • 2019-05-08

Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt. Pigg, glad och trevlig mäklare som tryggt och säkert lotsade oss genom kontraktet och dess innebörd. Fick svar på frågor och funderingar. Väl mottagna, bemötta och vi är mycket nöjda efter besöket! Läs mer
    2019-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christin W
    Hjärtliga tack Christin! Det gläder mig att ni är nöjda. Varmt grattis till ett jättefint bostadsrättsradhus! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-05-08

Johannes W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia hjälpte oss på ett mycket professionellt och engagerat sätt att sälja vår villa. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johannes W
    Johannes, stort tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Varmt lycka till i framtiden! Vänliga hälsningar Sofia
  • 2019-05-07

Elvira J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min försäljning gick väldigt lätt och höll mina förväntningar, då jag visste att Emelie är bra mäklare från tidigare intryck/rekommendationer.

Jag har sålt en 2a centralt i Linköping på 74kvm och fick ett slutbud på över mitt krav för försäljning, så jag är nöjd.

Helhetsmässigt är jag mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elvira J
    Tusen tack Elvira! Så roligt att du är nöjd, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och att få sälja din fina lägenhet. Grattis till den nya bostaden i Stockholm också! Hoppas du har firat ordentligt för både försäljning och köp! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-05-06

Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt ett parhus och köpt en lägenhet. Emelie har på bästa sätt fått oss trygga i både köp och säljprocessen. Väldigt engagerad och alltid positiv och glad. Vi är mycket nöjda med vårt försäljningspris. Alla våra förväntningar infriades vilket är bra då vi fick rekommendationer från ett flertal håll att anlita Emelie. Läs mer
    2019-05-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Hjärtliga tack Birgitta. Ni gör mig fantastiskt glad! Det har varit en ära att få sälja ert fina boende och hjälpa er i köpet! Njut nu av sommaren vid vattnet så kommer jag förbi med bebisen på en fika ngn dag! Kram Emelie Johansson
  • 2019-05-01

Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett fritidshus utanför Linköping. Mäklaren var duktig och påläst. Blev lite strul mot slutet men det berodde på oerfarna husköpare som budade utan lånelöfte. Vi löste det tillsammans med mäklaren och säljaren. Läs mer
  • 2019-04-30

Hanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag anlitade Martin Drotz som mäklare till att sälja mitt radhus och vilken succé det blev. Martin levde upp till alla förväntningar, och överträffade dem genom att få mitt radhus sålt till rekordpris! Martin presenterade ett seriöst helhetspaket och hela processen under försäljningen har känts trygg. Nyckeln upplever jag är Martins driv, enorma engagemnag, ständiga återkoppling som skapade trygghet för mig som säljare. Hans mångåriga bakgrund inom banksektorn gjorde också att jag som säljare kände att det var en bra erfarenhet att ha som mäklare för tänkta köpare som är mitt uppe i processen vad gällen bolån osv. Jag kan varmt rekommendera Martin, han har förmågan att göra en spänd och nervös affärprocess både rolig och trygg! Läs mer
    2019-05-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna D
    Stort tack Hanna för dessa fantastiska ord, jag blir jätteglad! Ta åt dig av slutresultatet du också, jättebra fixat inför fotografering och inför visningarna. Lycka till i det nya huset, jag ser fram emot att se det när ni kommit i ordning!
  • 2019-04-26

Tomas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En mycket bra och engagerad mäklare och är en stark rekommendation om man vill få sålt på sin lägenhet för ett bra pris Läs mer
    2019-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas T
    Tusen tack Tomas! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen på Rotegatan och hoppas att du också hittar någonting nytt som passar dig bra. Ha det fint så hörs och ses vi!

Vänliga hälsningar,
    Niklas Johnson
  • 2019-04-26

Oskar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Linköping som Emelie Johansson har ansvarat för.
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande med snabba och tydliga svar, vilket jag uppskattat väldigt mycket.
    Jag hade höga förväntningar innan, men det hade jag med all rätt. För dom uppfylldes definitivt !

Bra jobbat ! Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar E
    Varmt tack Oskar för den fina rekommendationen. Det gläder mig att du är nöjd. Det är en jätte fin lägenhet som du har köpt! Ha en fin Valborg! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-04-22

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt ett kedjehus i Linköping. Mäklaren var engagerad och beskrev tidigt i processen hur han arbetade med objekten. Han beskrev sig som väldigt drivande och sas lägga ned stort arbetade med de eventuella köparna. Vi upplevde att han levde upp till våra förväntningar eftersom slutpriset blev bra.
    Hela affären sköttes på ett bra sätt och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-04-19

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt.
    Blev bemött på bästa sätt
    Blev bättre än förväntat Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla A
    Tack Gunilla för dem fina orden, stort lycka till i nya boendet med renovering och allt där till :)
  • 2019-04-19

Bengt Åke W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt.
    Blev bemött på bästs sätt.
    Allt blev klart bättre än förväntat. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt Åke W
    Tack för dem fina orden Wille, stort lycka till i nya boendet nu! :)
    Varma hälsingar Cornelia Gillberg
  • Peter F

2019-04-17

Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt fritidshus via Sofia och hon är pigg och effektiv samt mycket god ordning och reda så att affären går igenom smidigt.

Kan med varm hand rekommendera den som ska sälja sin bostad att slå henne en signal. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter F
    Tack Peter för de fina orden, det är alltid ett nöje att göra affärer med er! Jag önskar er en riktigt härlig sommar så hoppas jag att vi ses i framtiden igen! Allt gott! Varma hälsningar, Sofia

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping