Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 711 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping 2

• Åleryd
    2021-06-18
    Jag blev bra bemött av mäklaren och vi hade ett gott samarbete under försäljningen med bra kontakter. Jag känner att var enkelt att genomföra affären med bra tips och råd.
    2021-06-16
    Vi fick hjälp av Emelie J att sälja våran lägenhet i Malmslätt. Supertrevlig mäklare och framförallt hjälpsam och tydlig vilket kändes tryggt. Försäljningen gick som på räls och både vi och nya köparen blev kalasnöjda! Kunde inte varit nöjdare. Rekomenderar till alla och kommer återvända om det blir dags.
    Wow, vilken fin reco. Blir alldeles rörd. Hjärtligaste tack för att jag fick hjälpa er! Hoppas ni får en fin sommar. Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
  • Sandra B
    2021-06-16
    Vi sålde vårt radhus genom Cornelia Gillberg. Hon har verkligen varit engagerad, hjälpsam & kunnig hela vägen genom processen. STORT TACK för allt!!!⭐️
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Östra Harg
    2021-06-16
    Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    De förväntningar vi hade, blev tillfullo uppnådda.
    Trevlig, kunnig och ambitiös.
    • Ekholmen
    2021-06-14
    Mäklare underdriver kostnader, undviker att svara på frågor som eventuellt sänker värdet på huset. Är väl som de flesta mäklare knappt opartiska längre.

Vår mäklare på firman en av de trevligare som tar sig tid att svara och bokar extra visning av huset osv. Mycket tillmötesgående!
    2021-06-10
    Proffsigt och engagerat bemötande och god kommunikation under säljprocessen, vi är jättenöjda!
    2021-06-09
    Proffsig struktur och upplägg av försäljningen inklusive regelbunden uppdatering om läget under försäljningens gång
    • Sturefors
    2021-06-09
    Ett proffsigt bemötande och löpande uppdateringar runt hela vår försäljning. Jag vet att Svensk fast är bra men de överträffade mina förväntningar.
    TACK Peter för dem värmande orden, det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! vi ses :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Ljungsbro
    2021-06-06
    Struktur i allt som görs! Kunniga. Ej säljpushig mot oss som kund fast vi sågs första gången för 2 år sedan innan vi drog igång en säljprocess. Upplever att svensfast säljaren såg till vårt bästa!
    • Linghem
    2021-06-04
    Försäljning av villa.
    Bra bemötande.
    Företaget agerade på ett bra sätt.
    En bra affär .
    Tack för rekommendationen Åke! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Mvh Erik Bengtsson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Ullstämma
    2021-06-02
    Sälj och städtjänst.
    Trevlig mäklare och hjälp assistent.
    Stort tack för förtroendet Susanne, alltid trevligt att göra affärer med er :) Ha en fin sommar! Varma hälsningar Cornelia Gillberg Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-05-31
    Jag sålde min villa via Svensk Fastighetsförmedling och fick återigen äran att ha Martin Drotz som mäklare. Fantastiskt proffsig och engagerad. Hade redan innan höga förväntningar då jag sålde en annan villa via honom för två år sedan och förväntningarna infriades även denna gång! Tack för ett bra samarbete Martin!
    Tack Hanna för det fina omdömet och ännu ett grymt team work! Lycka till i det nya! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Valla
    2021-05-28
    Hela köpprocessen gick väldigt smidigt. Den mäklare jag var i kontakt med var lätt att nå och jag kände mig hela tiden väl bemött. Såhär i efterhand ser jag min upplevelse hos Svensk Fastighetsförmedling Linköping som mycket positiv!
    Stort tack Johanna för dem fina orden :) Lägenheten kommer passa dig så bra! vi ses på tillträdet. Önskar dig en fin sommar, Varma hälsningar Cornelia Gillberg Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vikingstad
    2021-05-26
    Mäklartjänst för att sälja villa. Har blivit mycket väl bemött. Allt blev som mäklaren hade förklarat och det kändes tryggt.
    Tack för det fina omdömet Bo och tack för förtroendet. Lycka till i Skåne! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Björkeberg
    2021-05-26
    Utmärkt samarbete med mäklaren samt bra utfall av försäljningen.
    2021-05-26
    Bra dialog och ett stort intresse vid vår fasighetsförsäljning.
    • Valla
    2021-05-25
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Linköping och hade en väldigt bra upplevelse. Att sälja sin första lägenhet var för mig en nervös och jobbig process men min mäklare var ett extremt bra stöd. Hon hade väldigt bra koll på allt, var lättillgänglig och var generellt väldigt bemötande. Jag kände mig väldigt trygg med hela processen och att ha henne som mäklare.
    Wow Johanna, stort tack för dem fina orden och tack för förtroendet av försäljningen av din bostad. Lycka till i Stockholm! Varma hälsningar Cornelia Gillberg Svensk Fastighetsförmedling Linköping
  • Per Samuel W
    2021-05-24
    Vi köpte ett radhus genom Cornelia Gillberg som varit engagerad, kunnig och vi uppskattar hennes ärlighet. Tack för ett trevligt bemötande och ett proffesionellt utfört jobb!
    Tack Samuel, jag blir så glad! Samt att ni äntligen hittat ett hus! Önskar er stort lycka till och en fin sommar så ses vi på tillträdet! Varma hälsningar Cornelia Gillberg Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Ljungsbro
    2021-05-23
    Lyhörd för oss som säljare och proffsigt hanterande av hela säljprocessen
    Tack för det fina omdömet Steve. Jättekul att jag hittade ett hus åt er och för ett grymt team work med försäljningen. Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-05-20
    Sålde bostad med Emelie och jag kan inte nog beskriva hur nöjd jag är med valet. Engagemang, kommunikation och närvaro.
    Wow Johan, jag är fantastiskt glad för att jag återigen har fått hjälpa dig. Det värmer alltid lika mycket när en kund återkommer. Hjärtligaste tack för en väldigt fin rekommendation. Hälsa Hannah så gott! Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-05-19
    Försäljning av villa i Ekängen Linköping. Mycket bra bemötande av kunnig och förtroendegivande mäklare. Bemötande av alla som vi varit i kontakt med på svensk fastighetsförmedling i Linköping har varit utomordentligt bra, vänliga och hjälpsamma med bred kännedom av den lokala marknaden.
    Sammanfattningsvis vill jag framhålla den utomordentligt duktiga mäklaren Martin Drotz som metodiskt lotsade oss igenom processen på ett effektivt sätt.
    Stort tack Veronica för det fina omdömet. Det har varit kul att jobba med er och försäljningen av ert fina hus. Ett mycket bra team work! Lycka till i Malmö! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vallastaden
    2021-05-19
    Engagerad mäklare!
    Driven, engagerad i försäljningen av min lägenhet.
    Varmaste tack Patrik och tack för att jag fick sälja din fina lägenhet! Varmt lycka till i Kalmar framöver. Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Åleryd
    2021-05-18
    Vi fick fantastisk hjälp med att förbereda oss och vårt hus för försäljning. Proffsigt bemötande och snabb återkoppling.
    Stort tack Martina, det har varit otroligt roligt att få hjälpa er! Lycka till i husjakten, Bästa hälsningar Gabriella Karner Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-05-18
    Försäljning av fastighet.
    Trevligt, proffsigt, kunnigt bemötande.
    Snabbt avslut samt leverans enligt uppsatta mål, över förväntan.
    Mycket positivt.
    Tack Sven för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Lycka till framöver! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Kanberget
    2021-05-15
    Vi sålde vår 3a i Linköping genom Svensk Fastighetsförmedling. Professionellt hanterad försäljning med raka besked löpande information och stor effektivitet ifrån den ansvarige mäklaren.
    Hej Johan! Stort tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation och för förtroendet att sälja er fina lägenhet! Hälsa familjen så ses vi vid tillträdet. Med vänlig hälsning Kiddist Lindström Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Kvinneby
    2021-05-13
    -Mäklartjänst.
    -Bra.
    -Trodde att de skulle vara mer noggranna med dokumenten och personuppgifterna.
    -I det stora hela ok.
    • Kvinneby
    2021-05-13
    Proffsigt bemötande och nöjd köpare. Snabb och smidig affär och kändes tryggt rakt igenom.
    Hej Jessika, tack för dina fina ord! Önskar dig stort lycka till med allt framåt och hör av dig om du behöver hjälp i framtiden. Varma hälsningar Kiddist Lindström Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Tannefors
    2021-05-11
    Alert och kunnig mäklare, som jag tror skapade trygghet för både säljare och köpare. Allt i enlighet med uppdraget som mäklare.
    Hjärtliga tack Göran. Det gläder mig att jag fick hjälpa dig och ditt barnbarn med köp till slut. Vi ses i sommar i samband med tillträdet. Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-05-10
    Vi sålde vårt radhus i Linköping. Affären gick snabbt och smidigt, och vi var väldigt nöjda med processen. Vi fick mycket gott stöd av mäklaren, som alltid tog sig tid att svara på våra frågor och var tydlig och omtänksam vilket fick oss att känna oss trygga med affären. Mäklaren la ned mycket tid och engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt för både oss och köparen. Vi är mycket nöjda.
    Hej Alexander, Vad kul att ni är nöjda och hoppas ni hittar ert drömhus nu! Var väldigt roligt att få hjälpa er! Mvh Martin Fransson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-05-10
    Köpte en bostadsrätt.
    Jag blev bra bemött av företaget, men tycker att mäklaren kunde haft ett mer professionellt bemötande.
    Affären går än så länge bra (har betalat handpenning, men får tillgång 1/11 så allt är inte klart än).
    Hej Cecilia, Stort grattis till en väldigt fin bostad! Tack även för er feedback efter samtal på telefon med din man, ska ha det i åtanke i framtiden. Mvh Martin Fransson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Ekkällan
    2021-05-06
    Hittills har allt varit supersmidigt
    • Skäggetorp
    2021-05-06
    Sålde en Bostadsrätt.
    Bra engagemang från mäklare.
    Nöjd med priset

Överlag nöjd med insatsen från min mäklare 👌🏽
    • Kinda
    2021-05-04
    Allt var jättebra och proffsigt.
    Tack Maria och vad glad jag blir att du är nöjd! Ta hand om dig nu! Mvh Gabriella Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Gistad
    2021-05-03
    Sålde en fastighet ,enkelt och smidigt.
    Bara att rekomendera
    Tack Ingemar för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Lycka till i Berg! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vidingsjö
    2021-05-03
    Vi sålde en villa i Linköping på ett väldigt smidigt och snabbt sätt. Mäklaren var väldigt hjälpsam och professionell. Tillgängligheten var väldigt bra och alla frågor hanterades snabbt och effektivt.
    Vi är mycket nöjda!
    2021-04-20
    Har nu sålt mitt hus. Fick perfekt support och stöd under denna tid mellan beslutet att sälja, till huset faktiskt nu är sålt.
    Hej Johan! Tack snälla för de fina orden och tackar för förtroende att sälja din bostad! Må gott, Joel Nygårds Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-04-20
    Jag och min fru köpte ett fritidshus i Rönnäs, Ydre, vi fick en privat visning på en torsdags kväll innan ordinarie visning och kunde glida runt och kolla utan stress. Kontraktsskrivning direkt dagen efter. Mycket uppskattat att ha en så bra service som vi fick rekommenderar verkligen han som mäklare. Allt gick snabbt och smidigt.
    Stort stort tack för de fina orden Peter! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya stuga! Må gott, Joel Nygårds Svensk Fastighetsförmedling Linköping
  • Oscar Carl Emil A
    2021-04-20
    Jag och min sambo köpte ett hus i Linköping vi fick en privat visning på en söndag och kunde glida runt och kolla utan stress. Sjukt uppskattat att ha en så bra service som vi fick rekommenderar verkligen han som mäklare. Allt gick snabbt och smidigt.
    Tack Oscar för de fina ord, jag hoppas att ni ska trivas i ert framtida boende! Det kommer bli toppen tror jag. Må gott, Joel Nygårds Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Centralt
    2021-04-13
    Vi köpte en lägenhet i Linköping efter att ha sålt en bostad i Solna.
    vi fick bra hjälp med extravisning, bankkontakter och hjälp att teckna avtal på annan ort.
    Hjärtligaste tack Tova! Varmt grattis till en jätte fin lägenhet. Hoppas ni har firat köpet! Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-04-13
    Representativ, tydlig och korrekt information, trygg
    Tack Anders för förtroendet och det fina omdömet. Lycka till framöver! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Sjögestad
    2021-04-12
    Vi har köpt en friliggande villa.
    Bra bemötande av mäklaren. Tydlighet under kontraktsskrivningen, förklarade och svarade på frågor.
    Hade inte så många förväntningar innan, men trodde att bud skulle förmedlas till alla intressenter. Detta skedde dock inte i första skedet då vi såg på hemsidan att budgivningen börjat. Lite svalt engagemang från mäklaren från budgivningsstart. När vi sen gått med i budgivningen fick vi bra respons av mäklaren.
    Sammanfattningsvis en bra husaffär.
    Tack Annica för det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas i nya huset! Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-04-12
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Elmätare att rekommendera.
    • Tannefors
    2021-04-12
    Sätt till helheten är jag väldigt nöjd med Kiddists prestation genom hela försäljningsprocessen.
    Man fick ett förtroende redan vid första mötet som fullföljdes hela vägen fram till försäljningen som där överträffade mina förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Kiddist som mäklare.
    Tack snälla för de fina orden och tack för förtroende att sälja er bostad! Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Kiddist Lindström Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-04-10
    Allt har gått smidigt, enkelt och bara varit roligt!
    Tack för en mycket fin rekommendation Isabella! Åh grattis till en väldigt fin lägenhet. Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-04-08
    Jag kontaktade svensk fastighetsförmedling för att sälja min bostad. Mäklaren lyssnade på min situation och anpassade försäljningen efter det. Det gick fort och smidigt och resultatet blev enligt mina önskemål. Anledningen till att jag valde just den mäklaren även fast jag fått bättre erbjudanden från andra mäklare/byråer var att hon tog just mina önskmål på allvar.
    Tack snälla Pernilla för dem fina orden, det har varit ett nöje att få förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad! vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Cornelia Gillberg Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2021-04-06
    Min förstagångsupplevelse av att sälja bostad blev toppen tack vare min fantastiska mäklare Kiddist! Hon var proffsig, pålitlig och positiv vilket fick mig som var osäker på marknaden att känna mig trygg. Att lägenheten dessutom blev såld i rekordfart var bara ett jättestort plus!
    Tack snälla Hanna! Glädjer mig att allt gick så bra och klaffade för er! Tack för förtroendet och ha det så fint tills vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Kiddist Lindström Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vimanshäll
    2021-04-04
    Proffsiga mäklare med bra kringtjänster och snabba rutiner. De verkar ha stort kontaktnät. Jag rekommenderar dem starkt, provade även Bjurfors men de lyckades inte sälja.
    Varmt tack för en mycket fin rekommendation Peter. Det gläder mig att jag har fått hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Bästa hälsningar Emelie Johansson Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vårdsberg
    2021-04-03
    Jag har köpt en villa. Mäklarens bemötande var professionellt och baserat på kunskap om både område och hus. Vid frågor hade inte mäklaren svar på allt, men återkom senare med svar. Förväntade mig en budgivning som är tydlig, där information om ändringar/nya beslut delges snarast, vilket uppfylldes.
    Tack Maria för dina fina ord, jag hoppas att ni ska trivas i ert fantastiskt fina hus! / Sofia Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vidingsjö
    2021-03-30
    Köpt ett enplanshus utan källare.
    Rakt, korrekt, snabbt och vänligt.
    Uppfyllde förväntningarna med råge.
    Upplevdes som ett säkert och tryggt köp.
    Tack Olov för det fina omdömet. Jag är säker på att du kommer trivas i huset. Med vänlig hälsning, Martin Drotz Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    • Vikingstad
    2021-03-29
    Smidig och bra mäklare vid köp!