Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 369 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2019-09-17

Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick ett utmärkt intryck av Sofia vid vårt husköp, vilket ledde till att hon fick uppdraget att sälja en tomt och ett radhus.
    Profesionellt, snabbt och förtroendegivande sätt, gjorde att vi gärna fortsatte med uppdragen efter husköpet. Läs mer
  • 2019-09-15

Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    sålt en bostadsrätt, bra bemött av mäklaren väldigt angagerad av sig. lite för på men annars väldigt trevlig och kunnig Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus A
    Stort tack för förtroendet Marcus! /MVH Martin
  • 2019-09-15

Rebecca G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har både köpt en lgh och sålt vår lgh som Johan Jansson har ordnat.
    Jag kan absolut rekommendera Johan, han har verkligen varit engagerad hela vägen. Han är verkligen bäst!! Läs mer
  • 2019-09-14

Ulrike S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon var väldigt trevlig, tillmötesgående och engagerad! Jag har fått en positiv upplevelse av svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-09-13

Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har för ett dödsbo sålt en bostadsrätt vilket gick mycket fort och smidigt. Jag har bara positiva upplevelser vid alla möten personligen, i mail eller per telefon.
    Jag fick en bra presentation om vad mäklaren kunde hjälpa till med och det stämde till punkt och pricka.
    Nu är bostaden överlämnad och pengarna sitter på kontot och vidare kommer jag få underlag för deklarationen, vilket bara det är en trygghet i sig.
    Vid eventuellt kommande försäljning kommer jag absolut använda samma mäklare igen. Läs mer
  • 2019-09-12

Shayan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt två lägenheter i övre Vasastaden i Linköping via Emelie Johansson. En skarp och kunnig mäklare med bra driv och resultat. I en tuff marknad så levererar hon tillslut ändå. Läs mer
    2019-09-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Shayan M
    Varmt tack Shayan, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och Louise i era affärer. Varmt lycka till i ert nya fina boende. Kram Emelie Johansson
  • 2019-09-11

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Cornelia som har skött affären på ett mycket professionellt sätt. Har varit lyhörd på både köpare och säljare.
    Så, såhär långt är allt frid och fröjd....affären är ju inte slutförd helt. Men Cornelia fixar säkert hela linan.
    //Anders Läs mer
  • 2019-09-11

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljningen av farmors sommarstuga med tomt sköttes av Gabriella med kolleger kompetent och snabbt och bra. Vi är mycket nöjda. Tack! Läs mer
  • 2019-09-10

Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood visade stor trygghet, kunnighet i sin yrkesroll.
    Vi kände fullt förtroende och kan varmt rekommendera John som er blivande mäklare. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin P
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att hjälpa er. /John
  • Ragnhammar Peter Charles R

2019-09-09

Ragnhammar Peter Charles R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia var otroligt hjälpsam och engagerad vid försäljningen av vår lägenhet. Hon fanns alltid tillgänglig att svara på frågor och var väldigt noga genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt och samarbete med Cornelia och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-08

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vänlig, tillmötesgående och peppande. Dessutom engagerad och påläst. Alltid lätt att få tag i och gav tydliga besked. Rekommenderas varmt! Läs mer

Makram H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson hade ett utmärkt bemötande, gick igen kontraktet noggrant och tydligt. Jag känner mig väldigt nöjd och trygg med affären! Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Makram H
    Hjärtligt tack Makram. Grattis till din första ägda bostad. Toppenfin och ett suveränt läge! Hoppas du kommer att trivas. Varma hälsningar Emelie Johansson

Helen W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt är ok och välförberett😊 Läs mer

Marwan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tacksam för att ha fått hjälp av en så proffsig och duktig mäklare som Emelie Johansson, med att sälja min lägenhet i Linköping city.
    Det är andra gången jag säljer en lägenhet och Emelie är det absolut självklara valet för mig.
    Med så mycket tid, fokus och engagemang från mäklaren så kan inte affären bli mer lönsam, lättsam och utmärkt för både säljaren och köparen. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marwan H
    Varmaste tack för de fina orden och förtroendet att få sälja dina bostäder. Wow, det gläder mig oerhört mycket! Du är alltid välkommen att höra av dig. Kram Emelie Johansson

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Inga M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Serviceminded, ödmjuk, lyhörd Läs mer
  • 2019-09-05

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår villa gen SvFastighet i Linköping och har blivit trevligt och proffsigt bemötta av både mäklare och all personal genom hela resan till försäljning.
    Försäljningen har gått långt över förväntan genom mäklarens fantastiska jobb med annonsering och visning. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin E
    Stort tack! Det var otroligt roligt att få hjälpa er med det fina huset och med responsen på marknadsföringen, ett sant nöje också att ha er som kunder.
    MVH
    John
  • 2019-09-05

Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid köp av bostadsrätt på annan ort (Linköping) så fungerade kommunikationen bra och det gick smidigt trots avståndet och postgång.
    Kommunikationen har först och främst skett på distans via telefon/sms/och mail och då det är mycket informaiton på kort tid så upplevde jag det som strukturerat och lättförstått trots mängden.
    Förväntningen var sprugna ur ett akut behov av lägenhet och ett lyckligt sammanträffande gjorde så att köpet blev av.
    Jag är mycket nöjd och positiv till mitt lägenhetsköp. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars O
    Varmaste tack för din rekommendation Lars. Det gläder mig enormt att ni tycker att det har gått smidigt. Det är en toppenfin lägenhet som ni har köpt, jag är övertygad om att sonen kommer att trivas där! Hälsningar Emelie Johansson
  • Bengt S

2019-09-03

Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har nyss sålt vårt fritidshus genom svenska fastighet i Linköping genom mäklaren Joel Nygårds som skött detta helt perfekt åt oss, så vi rekomendera honom på de varmaste till er som tänker sälja något. Läs mer

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson var mycket hjälpsam och flexibel i processen, vi kunde bl.a besöka en lägenhet utanför ordinarie visning .
    Hon var påläst och kunde sina objekt mycket väl. Hon kom tillbaka snabbt både på mails och på telefonsamtal.
    Information och dokument som hon lovade skicka kom enligt överenskommelse.
    Hon ger ett intryck av att vara mycket kunnig och påläst vad gäller sina objekt, verkar jobba hårt, är flexibel och tillmöteskommande. Jag tycker att Emelie Johansson är en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena A
    Wow vilken rekommendation, så mycket fina ord. Blir alldeles rörd. Varmaste tack! Varmt lycka till med det nya boendet. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson

Lisbeth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en bostadsrätt
    Vi har hela vägen blivit oerhört väl bemötta och Emelie fick oss att känna oss viktiga.
    En enormt duktig mäklare som inte ger sig Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth G
    Hjärtligaste tack Lisbeth! Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa dig och Lina i denna affär. Trots en lång process. Jag hoppas innerligt att hon ska trivas i Örebro och att ni får en fin höst! Kram Emelie Johansson

Lars Gunnar Sture S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon gav ett proffsigt intryck och hade stora kunskaper om husen i området i samband med vår försäljning av ett kedjehus i Linköping. Vi fick hjälp med värderingen och tips om för och nackdelar med att sälja huset direkt till en byggfirma, utan budgivning. Sedan så fick vi hjälp med allt pappersarbete vid försäljningen så det gick smidigt vid kontrakt skrivandet.. Hon skötte även att likviden fördes över till vårt konto.

Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta när de skall köpa eller sälja bostad. Läs mer

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt min bostadsrätt, och är mycket nöjd med mäklaren! Hon har verkligen lyssnat in mina önskemål och låtit allt ske i den takt jag har önskat. Jag har hela tiden fått snabb återkoppling på mina funderingar och känt mig delaktig i alla steg.
    Jag kan varmt rekommendera Kiddist!!! Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria B
    Tack Maria för dina fina ord och att jag fick förtroendet att förmedla din fina bostad! Håller tummarna nu att du hittar ditt drömhus.

Mona N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist har hjälpt oss att sälja och styla vår lägenhet i Linköping. Vi upplevde henne som hjälpsam, kunnig och snabb att svara på frågor. En toppenmäklare vi kan rekommendera! Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mona N
    Hjärtligt tack Mona! Fantastiskt roligt att få förtroendet att förmedla er lägenhet. Önskar Filip stort lycka till i framtiden!

Karl Mattis P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Snabb och smidig kommunikation. Trevligt bemötande och snabb problemlösning. Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl Mattis P
    Tack för dem orden! Hoppas du kommer att trivas i Johannelund och lycka till med studierna :) Vänliga hälsningar Cornelia Gillberg!

Josefine T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet med ett rum och kök på Thorells gata i Linköping.

Kiddist Lindströms bemötande har varit trevligt och professionellt från första mötet till avslutad affär.

Mina förväntningar var att få en tydlig redogörelse av hela försäljningsprocessen steg för steg, råd och hjälp längs vägen och ett engagerat arbete av mäklaren under visningarna, budgivningen samt kontraktskrivning. Kiddist levde upp till alla dessa förväntningar.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med mäklarens bemötande och arbete och vill framföra mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine T
    Stort tack Josefine! Är så glad att jag fick förtroendet att förmedla din fina bostad.
    Lycka till i Norrland!

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra och kunnig, gav relevanta råd och hjälpte till det lilla extra Läs mer

Niclas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Utmärkt hjälp för att sälja vår lägenhet. Kiddist hjälpte till att styla för att ge så korrekt och trevligt intryck av lägenheten. Snabb att svara på frågor och enkel att ha att göra med. Toppenbetyg!! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niclas C
    Tack Niclas för de fina orden! Fantastiskt roligt att få hjälpa er!
    Hälsningar
  • Adam P

2019-09-02

Adam P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Från första mötet med Cornelia har vi känt oss trygga. En riktigt proffsig mäklare med glimten i ögat som backar upp de höga förväntningar hon byggde upp. Vi är supernöjda både med process och försäljning. Hatten av! Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam P
    WOW, tack snälla Adam och Moa! har varit så roligt att få hjälpa er att sälja ert fina boende. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Vi hörs!
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-09-01

Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår villa som vi har bott i i trettio år.

Vi har fått mycket bra information och varit på flera av hans visningar. Han har lyssnat på våra synpunkter och visat hus som passat oss så vi så småningom visste vad vi ville ha och var vi ville bo.

Vi hade inte så stora förväntningar då vi upplevde att mäklare mest ville sälja, Därför glatt överraskade av Martin som förstod vad vi eftersökte.

Vi är mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer

Linus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en fastighet i Linköping. Väldigt professionellt och seriöst intryck av Martin från första möte tills kontraktet var skrivet. Mycket snabb återkoppling genom hela processen och väldigt kund fokuserad. Allra varmaste rekommendationer ges till Martin framgent! Läs mer

Maritta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt villa.
    Trygg och kunnig mäklare, alltid nåbar, höll kontakt med oss hela tiden, trygg affär från början till slut. Läs mer

Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en villa.
    Bemötande från mäklaren var professionellt och seriöst men också personligt, anpassat till oss.
    Våra förväntningar om att få vägledning genom säljprocessen motsvarades i hög grad. Mäklaren var tillgänglig för frågor, lyhörd för våra önskemål och underlättade för oss. Läs mer
  • Daniel C

2019-08-29

Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadsrätt.
    Fick proffsig och tydlig vägledning genom hela processen.
    Affären gick över förväntan och mäklaren skötte allt bra.
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren och kommer att rekommendera henne till andra som ska köpa eller sälja. Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel C
    STORT tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fantastiska radhus och tack för dem fina orden. Stort lycka till i framtiden, hälsa familjen :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-08-27

Marko A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt mitt hus. Johns arbete har varit perfekt hela vägen igenom. Läs mer
  • Hillevi Kornelia Dorotéa W

2019-08-25

Hillevi Kornelia Dorotéa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt vår våning i Vasastan med hjälp av Niklas. Otroligt proffsigt bemötande. Försäljningen gick otroligt smidigt och lägenheten sålde innan allmän visning. Läs mer
  • 2019-08-24

Amanda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte en lägenhet efter att ha varit på ett antal visningar. Är mycket nöjd med Niklas och kommer absolut rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2019-08-24

Pia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har haft ett radhus till salu i ca ett halvår och inte fått detta sålt till ett vettigt pris hos en annan mäklarfirma. Engagerade då Svens fastighetsförmedling och fick Martin Drotz.
    Han lyckades med att sälja detta innan första visningen till det pris jag önskade. Mycket skickligt.
    Fick ett mycket seriöst intryck av honom vid första samtalet då han presenterade all fakta. Det kändes verkligen att han jobbade för mig som kund. Mycket mycket nöjd och glad. Kommer att rekommendera Svensk fast. till alla som tänker sälja och köpa. Läs mer
  • Simon F

2019-08-24

Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadsrätt . Mycket trevlig och kompetent mäklare . Kände mig bra informerad under hela försäljningen och slutpriset vart exakt det jag ville . Väldigt öppen och rak vilket jag uppskattade. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon F
    Kul att höra att du är nöjd Simon! Tack så mycket för ditt förtroende :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2019-08-23

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en lägenhet i Linköping.
    Kontaktade mäklaren fick snabb återkoppling och ett seriöst bemötande.
    Min förväntning var att lägenheten skulle säljas omgående och det levde,mäklaren upp till.
    Mäklaren har gjort ett proffsigt arbete och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-08-22

Jonatan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig och tydlig. Lätt att ha och göra med. Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonatan S
    Tack Jonatan för dem orden, stort lycka till i Norrköping nu :) Hälsa Rebecka!
    Vänliga hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-08-21

Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt ett radhus. Martin har lämnat råd som har känts professionella och trovärdiga. Han har varit smidig och flexibel och gjort affären så trygg som den kan bli för oss som köpare. Jag uppfattar att han har balanserat säljarens och våra behov på ett sätt som har känts förtroendegivande - han har upplevts haft bådas våra intressen i åtanke utan att för den delen kompromissa med parternas behov av integritet. Han har också varit snabbt tillgänglig för frågor. Vid kontraktsskrivandet var han noggrann och tydlig så att vi som köpte kunde känna oss trygga med att vi förstod vad som stod i kontraktet och vad alla paragrafer innebär i praktiken.

Jag känner stort förtroende för Martin som mäklare och skulle gärna samarbeta med honom igen om tillfälle ges. Läs mer
  • 2019-08-19

Hans Erland Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en mindre gård

Trevligt och lugnt bemötande, anpassad genomgång( för oss lite äldre )ingen stress utan vi fick tid att tänka efter.

Har aldrig sålt någon gård tidigare, så jag förväntade mig inget mer än att mäklaren gjorde sitt jobb. Och det gjorde han!

Turbulent och ovant. Resultatet blev mycket över det förväntade,
    allt kanske inte var mäklarens förtjänst men ändå. Läs mer
  • 2019-08-12

Philip M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Martin har varit otroligt professionell under hela försäljningsprocessen. Engagerad och var alltid tillgänglig vid behov. Återkopplade alltid allt eftersom processen fortskred och undrade alltid om man hade några frågor vilket gav en känsla av trygghet. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip M
    Tack så mycket för ditt förtroende Philip och kul att du känner dig nöjd! Mvh Martin Fransson
  • 2019-08-11

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket nöjd vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik J
    Hjärtliga tack! Det har varit fantastiskt roligt att få sälja eran fina lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i Sturefors. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-08-10

Joyce W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Sofia och kan absolut tänka på att rekomendera henne till våra vänner. Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joyce W
    Tack Joyce, nu hoppas jag att jag snart ska hitta ett hus till er att köpa också! Varma hälsningar Sofia

Ulla-britt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Smidig försäljning med frekventa uppdateringar om händelseförloppet från mäklaren Läs mer

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en tvåa i Valla på Ryddalsgatan 2 och fick ett utmärkt bemötande, öppen och trevlig mäklare. Lätt att prata med och gav ett ärligt intryck. Läs mer

Ida A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag tycker att Joel har visat sig engagerad i hela affären, plus i kanten att han valde att närvara vid besiktning av huset.
    Också positivt att det känns att han företräder både säljare och köpare, det är något jag tycker vissa mäklare inte är speciellt duktiga på att förmedla och leva efter. Läs mer
    2019-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ida A
    Tack Ida för er fina rekommendation! Glädjande att ni uppskattat mitt arbete och känner er nöjda med processen.

Önskar er lycka till med ert nya boende!

Mvh Joel Nygårds
  • Helen H

2019-08-07

Helen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt våran villa.
    Förtroende och vänligt bemötande.
    Bra presentation. Ja han levde upp till våran förväntan. Läs mer
    2019-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen H
    Tack Helen för dem fina orden, har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Stort lycka till med nya bostaden och allt där till! :)
    Mvh Joel Nygårds

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping