Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 463 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2020-02-23

Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren påläst och noga med att hela tiden kommunicera. Kunnig. Läs mer
  • 2020-02-21

Klara A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde min bostadsrätt med Cornelia Gillberg som mäklare. Hon var kanon! Cornelia skötte allt supersmidigt och gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
  • 2020-02-18

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt min lägenhet genomSvensk Fastighetsförmedling och allt har fungerat mycket Bra! Läs mer
  • 2020-02-16

Christian T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte lgh på Hugo Theorells gata.
    Allt gick smidigt och bra. Professionellt bemötande.
    Inget att invända. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christian T
    Varmt tack Christian för det fina omdömet och stort grattis till en jättefin lägenhet! Hoppas era söner kommer trivas i lägenheten. Hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-02-12

Mari-cristin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt och säljer en bostadsrätt.
    Kompetent och organiserad mäklare som jag kommer att rekommendera vidare.
    Jag förväntar mig att den person jag har kontakt med lägger ner lika mycket energi och engagemang på den mindre affären som på den större. Det har mäklaren i dagsläge levt upp till. Läs mer
    2020-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mari-cristin J
    Varmaste tack Mari-Christin för det fina omdömet! Det är med glädje som jag får hjälpa dig i både köp och försäljning. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-02-10

Sigmund G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostad
    Bemött professionellt
    Infriade mina förväntningar
    Helt OK! Läs mer
  • 2020-02-05

Johan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en KB villa på Atterbomsgata i Linköping. Vår mäklare Martin Drotz var mycket trevlig och proffsig. Han hade mycke bra ideer ang exponeringen av huset till fotografering och visning. Slutbudet på huset överträffade våra förväntningar med råge. Martin hade stor del i slutresultatet. Vi känner att Svensk Fastighetsförmedling var rätt val av mäklare och kommer att rekommendera våra vänner att vända sig dit. Läs mer
  • 2020-02-04

Åsa F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt snabb påskrift o genomgång av köpet. Lägenhet m ett rum.
    Säljaren inte närvarande.
    Ingen bekräftelse att handpenningen är betald. Läs mer
  • Mahin A

2020-01-30

Mahin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Såld min bostadsrätt. Min mäklare/Cornelia, har hjälpt oss genom detta med att informera, svara på frågor, inte ha bråttom för att bli klar med oss och funnits när vi behövde hennes expertis. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mahin A
    Tack snälla Mahin, det har varit ett nöje att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet! Så hittar vi något nytt till er :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2020-01-30

Johanna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt trevlig och otroligt hjälpsam. Vi sålde vårt hus innan visning och är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-02-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna P
    Tack Johanna för fina ord, det har varit väldigt roligt att få hjälpa er! Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2020-01-30

Sandra V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en villa. Jag har fått ett professionellt bemötande och mäklaren har tagit reda på svaren på mina frågor samt gett bra service. Han fick oss att känna att han ville att vi skulle ha huset samt att vi gjort en bra affär. Läs mer
  • 2020-01-29

Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    * Bra bemötande
    * Smidig process
    * Bra bilder

Vi var inte med på visningen men gott om folk och bra budgivning så utgår från att det sköttes stålande också.

Bra slutresultat skadar inte heller. Läs mer
  • 2020-01-29

Viola J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en Bostsdsrätt.
    Lite för ungdomlig tuff stil hade mäklaren men det gick bra.
    Ett missförstånd gjorde att utgångsoriset lades för lågt enligt min mening men men.
    Lite rörigt med för många privata visningar emellan som inte gav något. Tråkigt att sista visningen inte var öoeen då kanske det hade kommit fler köpare. Läs mer
  • 2020-01-28

Greger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde vårat radhus och vi är mycket nöjda med vår mäklare med bemötandet och arbetet kring försäljningen. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Greger J
    Tack Greger! Ett nöje att få hjälpa er med försäljningen, hoppas vi ses snart igen! varma hälsningar Sofia
  • 2020-01-28

Bookan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist Lindström sålde vår lägenhet.

Vi rekommenderar Kiddist eftersom hon har varit rak i sin kommunikation och har hon har varit snabb på att svara när vi har ställt frågor dessutom är hon väldigt punktligt.

Hon är genuin trevlig. Vi nöjda med samarbetet med Kiddist. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bookan A
    Stort tack Bookan, både för de fina orden och för att jag fick förtroendet att förmedla er lägenhet!
    Vi ses på tillträdet.
    Mvh Kiddist Lindström
  • 2020-01-27

Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt villa
    Vi blev mycket väl bemötta.
    Våra förväntningar uppfylldes och blev även lite över förväntan.
    Vi fick ett positivt intryck och upplevde allt som strukturerat och genomtänkt. Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik L
    Stort tack Erik för fina ord! Jag är tacksam som fick hjälpa er och det gör mig otroligt glad att ni känner er nöjda! Lycka till med allt och hälsa så gott. Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2020-01-27

Emma B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt lägenhet. Trevligt och positivt bemötande. Förklarar saker så man förstår. Känns genuin Läs mer
    2020-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma B
    Hjärtliga tack Emma för de fina orden. Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa dig i köpet av en toppenlägenhet. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-01-21

Caroline E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Obefintlig kommunikation från mäklaren när vi sålde huset. Vi fick kontakta honom för att se vilken tid han skulle komma till visningen. Vi fick ingen guidning till fotografering eller visning. Han sa att han skulle ringa innan visning och gå igenom med oss men det gjorde han som sagt inte. Han lyssnade inte på våra önskemål eller vad vi ville med försäljningen. Gav inte all information och den information vi gav honom glömde han bort. När han kom till visningen frågade han vilket år det var byggt. Läs mer
  • 2020-01-16

Klara R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt lägenhet. Mäklaren har varit hjälpsam och svarat på alla frågor och guidat. Allt har fungerat toppen med min mäklare. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klara R
    Tack Klara för din fina rekommendation det har varit roligt att få hjälpa dig! Med vänlig hälsning Kiddist Lindström
  • 2020-01-15

Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra mäklare. Seriös med bra driv och energi som definitivt motsvarat mina förväntningar som säljare. Rekommenderar definitivt Martin Fransson till andra. Läs mer
    2020-01-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tack så mycket för de fina orden Stefan! Har varit ett rent nöje att jobba tillsammans med dig :)
  • 2020-01-09

Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Platensgatan 19, Linköping.
    Mäklaren är: Ambitiös, erfaren, serviceminded Läs mer
    2020-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan E
    Varmt tack Jan för de fina orden. Grattis till köpet av Linköpings i särklass finaste sekelskifteslägenhet! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-01-07

Monika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en bostad och fick ett mkt kompetent intryck av mäklaren. Var påläst och kunde presentera statisktik mm

Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag fick bostaden såld för ett bra pris. Allt har gått mkt smidigt Läs mer
    2020-01-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monika C
    Varmt tack Monika för den fina rekommendationen. Tack snälla för att jag har fått hjälpa dig. Vi ses på tillträdet! Allt gott! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-12-23

Cigdem P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vårt radhus. Mäklarens ledning var bra på prisbestämmelse och under budgivningsperioden, även efter säljningen. Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cigdem P
    Det glädjer mig att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2019-12-23

Anja K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Rik på erfarenhet och omdöme och hjälpsam Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anja K
    Tack Anja, och grattis till det fina huset! Mvh Gabriella
  • 2019-12-21

Rebecka M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köp ett radhus. Trevligt bemötande och en snabb affär det gillade vi. Läs mer
  • 2019-12-15

Hanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet.
    Cornelia har väldigt god kunskap, proffessionalitet, lyhördhet och en mycket trevlig personlighet. Vi skulle rekommendera Cornelia och Svensk Fastighetsförmedling i Linköping. Läs mer
    2020-01-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna A
    Wow Hanna! tack för dem fina orden och tack för förtroende att få hjälpa er sälja er fina lägenhet. Jag hoppas ni kommer trivas bra i nya huset, hälsa familjen så gott!
  • 2019-12-15

Joachim P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt ett kedjehus. Mäklaren gav ett kunnigt intryck även om vissa kommentarer kunde utelämnats. Läs mer
    2020-01-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joachim P
    Tack Joachim för denna feedback. Det ska jag ta med mig, hoppas att ni trivs bra i ert fina radhus!
    Hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-12-13

Filip L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    - Sålt Kedjehus

- Professionellt bemötande genomgående.

- Uppskattar att mäklaren varit ärlig och vågat ifrågasätta en del av vår möblering etc. för att presentationen skulle bli så bra som möjligt av huset vi sålde. Det är förtroendeingivande när en mäklare inte bara försöker stryka medhårs.

- Mäklaren har alltid svarat i telefon eller ringt upp i de fall jag inte fick svar.

- Mäklaren har lång erfarenhet vilket märks. Mäklaren har kompetens att förklara vad som var unikt med just vårt hus. Många mäklare är annars i regel ganska okunniga och låter sina objekt i princip bara sälja sig själva. Läs mer
    2019-12-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip L
    Tack Filip för den fina rekommendationen och orden, det värmer! All lycka till i nästa boende!

John Flood
  • 2019-12-09

Hans Ove N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande och snabb, bra hjälp Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Ove N
    Varmt tack för det fina omdömet och för att jag får hjälpa dig och din dotter med köp! Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-12-08

Evar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tydligt från början om vad som gäller! Inga dolda undermeningar eller osanningar.
    Väldigt trevlig och engagerad person som ger allt. Hon kontaktade och uppdaterade läget ofta. Duktig inte bara på att sälja, utan skapa relation och tillit till både parterna.
    Min bostad var i trygga händer och hon vann mitt förtroende totalt.
    Emelie ÄR bäst! Läs mer
    2019-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Evar H
    Wow, blir alldeles mållös! Tack snälla för ett så fint omdöme och för att jag har fått hjälpa er. Det har varit fantastiskt roligt hittills. God jul! Kram till er, Emelie Johansson
  • 2019-12-06

Linda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tillmötesgående och hjälpsamma trots geografiska utmaningar Läs mer
  • 2019-12-05

Lise-lott L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har tidigare både köpt och sålt bostad. Min mäklare är en underbar och kompetent person. Skulle inte tveka att använda henne igen- Läs mer
    2019-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lise-lott L
    Varmaste tack fina du, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och din familj hittills. God jul och gott nytt år! Kram Emelie Johansson
  • 2019-12-01

Vitaly P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår lägenhet. Det var smidigt och transparent.
    Stort tack till Johan Jansson och hela SFF teamet! Läs mer
    2019-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vitaly P
    Hej Vitaly!

Tack för förtroendet att få förmedla er fina bostad, hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.

Mvh Johan Jansson
  • 2019-11-29

Elsa Margon Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt

Han var mycket kunnig och framförallt mycket tålmodig.

Mina förväntningar var att han skulle sälja lägenheten och att han gjorde, det fast det tog tid. Jag litade på honom -tillit.

En spännande tid med visningar och väntetid som tog på mitt tålamod. Nu känns det bra Läs mer
    2019-11-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elsa Margon Birgitta A
    Hejsan Birgitta, tack så mycket för att jag fick förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning! Det tog lite tid, men vi nådde tillslut fram :) Skönt att höra att det känns bra!

Oskar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Smidig process och väldigt tillgänglig. Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar M
    Tack så mycket Oskar! Kul att jag fick hjälpa er med er försäljning :)

Mvh Martin Fransson!

Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en bostadsrätt.
    Fått trevligt och professionellt bemötande.
    Kontakten motsvarande mina förväntningar. Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva T
    Tack så mycket för förtroendet Eva och de fina orden!

• Karolina B

2019-11-27

Karolina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte ett hus och har fungerat bra så här långt. Läs mer

Libertad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Linghem. Jag fick en bra bild av mäklaren. Hon var tydlig och bestämd. Kunnig och tillmötesgående. Hon verkade veta vad hon sålde, hur hon skulle lägga upp det och lägga fram budgivningen för att alla skulle bli nöjda. Genom gång på plats var bra. Och genomgången på kontoret vid påskrift var otroligt bra genomfört då hon gick igenom alla punkterna tydligt. Trots hennes låga ålder vilket jag ibland kan bli lite skeptiskt mot, så måste jag säga att det var precis tvärtom, hon var riktigt kompetent. Hon klädde sig fint och hade ett snällt sätt. Hon ger ett mycket förtroende ingivande och kunnigt intryck. Läs mer
    2019-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Libertad A
    Wow Libertad! Tack för dem fina orden och tack för att jag fick chansen att motbevisa dina skeptiska tankar! Jag hoppas du kommer trivas bra i Linghem, men det tvivlar jag inte på :)

Beatrice N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vår mäklare var mycket tillmötesgående och arrangerade så att vi kunde komma och titta på lägenheten utanför visningstider. Dock höll hen inte tiderna under budgivningen. Hen sa att de andra som ev var intresserade av att lägga bud hade x antal timmar på sig att fundera. När dessa timmar gått hörde inte mäklaren av sig utan vi fick ta kontakt. Hen sköt också på tiden för när den andra parten skulle höra av sig flera gånger. Läs mer
  • 2019-11-26

Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Ett personligt bemötande och mycket hjälpsam på ett professionellt sätt vid köp av min första bostad. Läs mer
    2019-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida E
    Tack Frida! jag hopaps du kommer trivas bra i din fina lägenhet i Tannefors :) vi ses!
  • 2019-11-26

Linnea F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt och trevligt bemötande! Martin Fransson hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är mycket nöjda. Han höll oss kontinuerligt uppdaterade under hela processen och allt var väldigt smidigt. Tack! Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea F
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med er försäljning Linnea! Stort tack för förtroendet :)

• Shohreh V

2019-11-25

Shohreh V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    - Vi har sålt ett enplanshus i Övre Johannelund I Linköping.
    - Vår mäklare mötte oss med engagemang, entusiasm och värme. Han har funnits tillgänglig, svarat på våra frågor och jobbat med en mycket bra kvalitet.
    - Vår mäklare, överträffade våra förväntningar.
    - Vi är mycket nöjda och trygga. Vi kan med säkerhet rekommendera vår mäklare till vänner och bekanta. Läs mer

Louise O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag och min sambo har köpt lägenhet på Kompanigatan 66. Vi är båda mycket nöjda med vår mäklare och hur vi blev bemötta. Mäklaren vi hade var trevlig och trovärdig vilket gav oss en (dyr) ;) men positiv upplevelse.
    Vi är sammanfattningsvis mycket nöjda och kan tänka oss att återkomma när det är dags för nästa köp! Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise O
    Hej Louise,
    Stort tack för era fina ord och grattis till ert köp! Har ni några tankar eller funderingar inför tillträdet är det bara att ni hör av er.

Stefan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    -Vi säljer vår villa och köper en bostadsrätt, båda uppdragen utförs av Svensk Fastighetsförmedling.
    -Bemötandet av båda mäklarna är lågt utöver det vanliga, har sällan mött så arrangerande och personliga säljare som på Svensk Fastighetsförmedling.
    -Våra förväntningar är långt utöver det vi hade hoppats på och förväntat oss av ¨säljare.¨
    - Jag kan varmt rekommendera Martin och Joel på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping om man ska köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan R
    Så otroligt kul att höra Stefan! Vi är båda två mycket tacksamma för de fina orden :) Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya boende!
    Mvh Martin Fransson och Joel Nygårds

Jenny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist skötte vår försäljning av lägenheten fantastiskt bra. 😊 Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny E
    Hej Jenny,
    Stort tack! Var så roligt att få hjälpa er.

Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Alla förväntningar infriades av toppenmäklaren när jag sålde min sommarstuga nedanför rimforsa i Östergötland Läs mer
    2019-12-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jeanette L
    Stort tack Jeanette för din återkoppling! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen av detta fina ställe!
    John Flood

Annelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en 2:a i Linköping, min mäklare Cornelia Gillberg får högsta betyg. Väldigt proffsigt o bra bemötande från början till slut. Läs mer
    2019-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie K
    Tack för dem fina orden Annelie och tack för förtroendet att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet och hoppas du kommer trivas bra i Karlstad!

Johanna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan sålde vår lägenhet.
    Jag fick ett personligt och proffesionellt bemötande och jag kände definitivt att han var på vår sida. Det som jag upplevde som extra bra och sympatiskt med Johan var att han även fanns där för köparen, bemötte honom på ett samma sätt och med respekt för dennes ”stora” affär. Genom hela processen tyckte jag dessutom han var ärlig, positiv och informerande. Allt kändes väldigt tryggt.
    Jag hade höga förväntningar och de infriades. Min farhåga var att byrån upplevs lite ung men det visade sig i alla fall inte märkas vid den här affären.
    Stort tack för en smidig, proffsig, trygg och personlig upplevelse. Läs mer
    2019-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna P
    Tack Johanna för den fina rekommendationen vill även tacka för ett fint samarbete och förtroendet att få hjälpa till att förmedla er trevliga lägenhet.

Hälsningar Johan Jansson
  • 2019-11-23

Peter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt skött. Endast några infomissar. Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter R
    Hej Peter,
    Tack för din feedback! Stort grattis till ert köp. Har ni några frågor eller funderingar inför tillträdet är det bara att ni hör av er.
  • 2019-11-22

Rune A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hus. Toppen. Toppen. Skala 1. 10. 10. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rune A
    Rune, min favorit! Har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen och likaså vet jag att Martin känner för köpet av lägenheten. Varma kramar Sofia

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping