Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 248 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2019-02-15

Yvonne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en liten lägenhet i Linköping för att komma närmare barn och vuxna barnbarn. Niklas var trevlig och hjälpsam både vid visningen och vid min budgivning. Jag hade tänkt ett slutpris på max 2 100 000 kr, det blev aningen mer, men jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2019-02-10

Gabriella H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en bostadsrätt i en mindre förening. Mäklaren var alltigenom proffsig och trevlig. Hon svarade snabbt på mail/telefonsamtal och blev inte irriterad när vi önskade se lägenheten extra. Hon var också påläst och kunnig ifråga om objektet och föreningen vilket känns som en självklarhet men inte alltid är fallet hos mäklare. Var det något hon inte visste tog hon snabbt reda på det och återkopplade.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriella H
    Hjärtliga tack för ert fina omdöme! Grattis till en mycket fin lägenhet. Hoppas sonen kommer att trivas där. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-02-03

Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt lägenhet med hjälp av Johan. Lång process och många visningar och vi är supernöjda med Johans arbete under hela processen! Tydlig, ärlig, pålitlig och snabb återkoppling. Tillgänglig och förmedlade en realistisk och ärlig bild utan att ge oss orimliga förhoppningar. Smidig kontraktsskrivning och inga krångligheter. Läs mer
  • 2019-01-30

Lars Gustav C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gabriella var i processen med köp av vår nya bostad väldigt bra att ha att göra med. Informativ, tydlig och konkret i sin återkoppling.

Hon var snabb med återkoppling och tydlig med nästa steg. Läs mer
    2019-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Gustav C
    Tack snälla Lars & Yvonne för förtroendet och de fina orden! Hoppas nu att ni kommer trivas på nya stället, men det är jag övertygad om! Vi ses och hörs!
    Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2019-01-30

Ellinore N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte min första lägenhet, en etta, och var såklart väldigt nervös och lite "lost" men med Cornelias ödmjuka och snabba bemötande blev jag lugn. Jag trodde det skulle vara mycket mer komplicerat att köpa lägenhet men i mitt fall blev det inte så, det var enkelt och smidigt! Tack! Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ellinore N
    Wow Ellinore, tack snälla för dem fina orden! Har varit så roligt att få hjälpa till :)
    Stort lycka till nu, så hörs vi!

Nina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte bostadsrätt. Fick regelbundna uppdateringar under budgivningen. Bra service kring kontraktskrivning och även efteråt. Läs mer

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hsr sålt radhus bostadsrätt. Bra bemötande. Beskrev processen bra för oss och vi fick bra helhetsupplevelse. Läs mer

Birgitta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Otroligt engagerad i varje punkt, från första mötet, genomgång av lägenheten, fotografering, budgivning och avtalsskrivande. Emelie känns intresserad och bryr sig om mig som individ Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta W
    Tack gulliga Birgitta för det fina omdömet! Det glädjer mig att du är nöjd. Vi ses på tillträdet. Lycka till med flytten! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-01-27

Denise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hade höga förväntningar på Emelie, då vi sett hennes tidigare försäljningar. Tycker verkligen hon har uppfyllt alla våra förväntningar. Emelie jobbar väldigt professionellt, och är effektiv. Vi har sålt en bostadsrätt på timmermansgatan och är nöjda med försäljningen. Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Denise H
    Hjärtligt tack Denise! Det bästa kvittot är alltid nöjda kunder. Hoppas nu även att vi hittar ett hus åt er. Varmt tack för att jag har fått hjälpa er. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Kjell Robin A

2019-01-24

Kjell Robin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en villa via Sofia.
    Vi har haft god kontakt och hon är väldigt trevlig och lättsam, samtidigt professionell och noggrann vid genomgång av köpekontrakt och viktiga detaljer.
    Jag kan rekommendera Sofia Tjernberg. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell Robin A
    Tack så mycket Robin för dina fina ord och för en trevlig kontakt! Jag hoppas och tror att ni ska trivas superbra i huset, vi ses igen vid tillträdet - till dess, ha det gott! Varma hälsningar Sofia
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-01-24

Elsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Han var mycket bra ochvi är klart nöjda. Bra och tydlig information Läs mer
  • 2019-01-24

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    SvenskFast har hjälp mig att sälja min villa - mäklaren har med stort engagemang arbetet med affären. Marknadsföring och trycksaker är mycket proffsigt framtagna. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation Andreas och stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen, det har varit otroligt kul! :)
    Allt gott,
    Hälsningar Gabriella Karner!
  • 2019-01-21

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bygdegatan 367. Väldigt proffsigt, sakligt och upplysande. Kunde önskat mer återkoppling under processen men slutresultatet var över förväntan så helhetsbetyget är högsta möjligt. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter W
    Tack Peter, jag suger åt mig av allt du skrev och tackar för dina ord, ska ha med mig det och utveckla! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er, ha det gott till vi ses vid tillträdet! /Sofia
  • 2019-01-19

Linda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren ingav ett stort förtroende och förmedlade mycket kunskap.
    Jag kände mig trygg under hela processen med försäljning av huset. Tydlig förklaring av kontraktet.
    En stor eloge för en bra fotografering.
    Jag är jättenöjd med hela försäljningen. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda W
    Tack Linda för dina fantastiskt fina ord, de värmer! Jag hoppas att du ska trivas i ditt boende och önskar dig en go fortsättning tills vi ses på tillträdet, om du har några funderingar vet du var jag finns! Varma hälsningar Sofia
  • 2019-01-17

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Svensk Fastighetsförmedling har varit superproffsiga rakt igenom hela processen, från förstamöte till signerat kontrakt Läs mer
    2019-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Hjärtliga tack för en fin rekommendation Anders. Hoppas ni har en härlig semester! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-01-04

Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sälja lägenhet i en stad man inte bor i. Hm. Vi fick kontakt med Cornelia Gillberg på Svensk Fastighetsförmedling och bestämde på stående fot att anlita henne. All kontakt kring försäljningen gick snabbt och smidigt och det kändes som att vi var ett lag. Och med tanke på att vi förstod att Cornelia varit just lagidrottare i Brynäs Damer var det kanske inte så konstigt... Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ola L
    Tack så hemskt mycket för förtroendet! det har var så roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Hoppas Fabbe trivs bra i nya boendet och hälsa Gävle ifrån mig!
    Allt gott, Med vänliga hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2018-12-20

Michelle E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsig, skicklig och erfaren. Läs mer
  • 2018-12-18

Sofia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid försäljningen av vårt radhus (bostadsrätt) tog vi hjälp av Cornelia Gillberg. Vi hade höga förväntningar och ville ha en mäklare som väl kunde förklara de olika delarna av en försäljning, finns tillgänglig och hålla oss uppdaterade under hela processen. Cornelia har utan tvekan levt upp till, och överträffat, dessa förväntningar. Vår bostad såldes även för mer än vad vi vågat tro, säkert en följd av gediget mäklararbete.

Cornelia var även den mäklare som höll i försäljningen av den bostadsrätt vi köpte och även som köpare kände vi oss trygga med Cornelia. Läs mer
    2018-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia E
    Tack snälla Sofia för dem fina orden, har varit otroligt roligt att få hjälpa er i både sälj och köp situation.
    Lycka till i nya boendet nu och allt runt omkring :)
  • 2018-12-14

Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en villa och upplevde ett mycket professionellt bemötande från mäklaren. Hade höga förväntningar på snabb hantering, tydlig information och hjälp med de frågor som vi hade och tycker att dessa levdes upp till utan något att klaga på. Är mycket nöjda och kunde inte ha haft bättre hjälp under denna situation. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus S
    Stort tack för dina fina ord Magnus! Det har varit ärofyllt att få förtroendet att hjälpa er och det glädjer mig att ni känner er nöjda. Jag önskar er allt gott! :)
    Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2018-12-05

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en villa, vi blev jättebra bemötta av mäklaren Gabriella Karner. Proffsigt upplägg och avslut. Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas H
    Tack Jonas & Ida. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till med nya boendet. God Jul & Gott Nytt år! Mvh Gabriella Karner
  • 2018-12-05

James Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson på svensk fastighetsförmedling i linköping gjorde ett fantastiskt jobb under försäljningen av min lägenhet! Väldigt tacksam för den goda servicen! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar James Y
    Varma tack James! Wow, så fin rekommendation! Tack för att jag har fått hjälpa dig hittills. God jul och Gott nytt år! Mvh Emelie Johansson
  • 2018-12-04

Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Rak och tydlig i sin kommunikation. Ger ett genuint och seriöst intryck. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans H
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Har varit trevligt att få hjälpa er!

Mvh Johan Jansson
  • 2018-12-02

Per F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Som säljare har jag hela tiden blivit bemött på ett positivt och respektfullt sätt av mäklaren. Kontakten har präglats av ett öppet samarbetsklimat där jag har fått professionellt stöd och vägledning i beslutssituationer. Återkopplingen från försäljningsprocessen har hela tiden varit mycket bra. Om försäljning av bostad skulle bli aktuellt på nytt i framtiden så skulle jag gärna vända mig till samma mäklare igen. Läs mer
  • Elisabet P

2018-12-02

Elisabet P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Joel Nygårds som hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Han är mycket trevlig, engagerad och har skött försäljningen utmärkt. Snabba och bra återkopplingar.
    Våra förhoppningar uppfylldes med råge.
    Vi kommer rekommendera honom till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet P
    Hej Elisabet!
    Tack för de fina orden :) bra samarbete och de bästa förutsättningarna brukar leda till bra resultat!
    Vi ses på tillträdet, må gott
    Mvh Joel Nygårds
  • 2018-11-29

Åse H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt brf.lght

Professionellt bemötande, kunnig och stor arbetsinsats.

Som ovan och det stämde.

Mycket nöjd! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åse H
    Hjärtliga tack Åse! Fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Ta hand om dig och ha en fin jul så ses vi i januari! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2018-11-26

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min mäklare Johan Jansson gav ett proffesionellt intryck som han visade på riktigt vid försäljningen av min lgh.
    Tät bra kontakt o avstämning Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael J
    Tack för de fina orden Mikael, önskar dig lycka till i jakten på ny lägenhet.

MVH.Johan Jansson
  • Sinan Y

2018-11-26

Sinan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och Emelie gjorde ett otroligt bra jobb. Hon är en väldigt engagerad och vass säljare. Ger snabba och regelbundna återkopplingar vilket är väldigt uppskattat. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sinan Y
    Hjärtliga tack Sinan! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2018-11-23

Christoffer T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Slutsummering på vår försäljning är 5 plus
    Vi är jättenöjda!! Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christoffer T
    Vad roligt att ni är nöjda Christoffer! Är jätteglad att jag och Denise fick möjlighet att hjälpa er med er försäljning och jag önskar er stort lycka till i nya, fina huset när det blir dags! Varma hälsningar Sofia
  • Christine K

2018-11-19

Christine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bristande intresse och mycket dålig kommunikation. Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christine K
    Tack Christine för din feedback! Vi har återkopplat och beklagar din upplevelse där vi tar till oss din kritik.
  • 2018-11-18

Kjell N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emilie har alltid ett professinellt uppträdande.
    Hon återkopplar alltid när hon lovat det.
    Vi har bade köpt och salt bostäder via henne. Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell N
    Varma tack Kjell! Det är fantastiskt roligt att få hjälpa er. Hoppas Douglas kommer trivas i sin nya fina lägenhet! Mvh Emelie Johansson
  • Lisa S

2018-11-16

Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie var väldigt enkel att ha kontakt med. Väldigt glad och alltid snabba svar på alla frågor man hade. Super! Läs mer
    2018-11-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa S
    Hjärtliga tack Lisa! Grattis till en jätte fin lägenhet, jag är övertygad om att du kommer trivas där. Mvh Emelie Johansson
  • 2018-11-13

Cecilia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har anlitat Sofia tidigare och varit mycket nöjd - så även denna gång, med försäljningen av mitt hus.
    Ambitiös, kunnig, snabb och rakt på sak. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Utmärkt slutresultatet. 👍🏼 Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia V
    Cecilia, så roligt att läsa! Jättetacksam över att få arbeta tillsammans med dig, det är alltid inspirerande! Önskar dig och tjejerna stort lycka till i Stockholm! Varma hälsningar, Sofia
  • Björn L

2018-11-13

Björn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har anlitat Svensk Fast. för försäljning av min bostadsrättsläg.
    De förväntningar mäklaren (Johan) skapade infriades ganska exakt.
    Johan arbetade snabbt och effektivt och upprättade direkt en plan för genomförandet som sedan följdes helt.
    Särskilt uppskattades det sätt på vilket Johan kontinuerligt höll mig informerad om processens framskridande. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn L
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! Hoppas att du kommer trivas med din nya lägenhet i Stockholm.

Med vänlig hälsning Johan Jansson
  • 2018-11-10

Ann K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Emelie Johansson är trevlig, tillmötesgående, engagerad och snabb. Jag är helt nöjd med kontakten så här långt i processen, skrivit kontrakt men ej tillträtt än. Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann K
    Hjärtliga tack Ann! Varma grattis till en jätte fin lägenhet som jag är övertygad om att du kommer trivas i! Vi ses på tillträdet. Varmt välkommen. Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2018-11-09

Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia Gillberg har genom god kunskap, entusiasm och hårt arbete sålt vår fastighet i linköping. Hon har guidat oss genom hela processen och hjälper oss även med efterarbetet som tex deklarationen. Vi kan med glädje rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa fastighet i linköping. Tack så mycket Cornelia. ☺ Läs mer
    2018-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia T
    Tack för dem värmande orden Cecilia! Har varit otroligt roligt att få hjälpa till!
    Allt gott, Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2018-11-04

Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag kunde inte ha önskat mig mer av min mäklare när jag nyligen sålde villan som jag själv varit med om att både rita och bygga. Mäklaren satte sig in i allt i detalj och lämnade inget åt slumpen. Alla mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Sofia Tjernberg är helt enkelt en helt komplett mäklare och jag kan bara gratulera er som anlitar henne.
    /Erik Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik S
    Blir otroligt glad och tacksam över dina fina ord Erik! Är glad för att jag träffat en så inspirerande människa och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus! Önskar dig lycka till med nytt boende och allt gott framöver! varma hälsningar Sofia
  • 2018-10-26

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt ett parhus, vilket gick som en dans! Läs mer
  • 2018-10-25

Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Alltid tillgänglig, snabba svar och väldigt bra bemötande. Toppennöjd! Läs mer
    2018-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik J
    Varmt tack Patrik! Tack för att jag har fått hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Lycka till med renoveringen av huset så ses vi i februari! Mvh Emelie Johansson
  • 2018-10-25

Carl H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson förmedlade min bostadsrätt i övre Vastastaden, Linköping. Emelie är väldigt professionell, effektiv och flexibel samt sätter rätt förväntningar. Kan inget annat än att rekommendera Emelie och Svensk Fastighetsförmedling i Linköping. Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl H
    Varmt TACK Carl för den fina rekommendationen och för att jag har fått hjälpa dig! Hoppas ni kommer trivas i Stockholm. Mvh Emelie Johansson
  • Lotti W

2018-10-22

Lotti W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en 4 rums lägenhet centralt. Väldigt bra bemötande trevlig social kunnig tar snabbt reda på saker han inte kan eller vet något om mycket bra tillgänglighet ringer snabbt upp den bästa mäklaren jag har mött. Har träffat väldigt många vid köp sälj och vid sökning av bostad. Artig och välklädd.
    Han uppfyllde alla mina förväntningar
    En mäklare jag varmt kan rekommendera Läs mer
    2018-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotti W
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, vad roligt att du uppskattar mitt arbete. Önskar dig all lycka med ditt fortsatta boende på västkusten.

Med vänlig hälsning. Johan Jansson
  • 2018-10-22

Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie hjälpte mig att förmedla min lägenhet i T1. Väldigt proffsigt bemötande och slutpris över förväntan. Snabbt och smidigt Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin H
    Hjärtliga tack Karin! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet. Varma hälsningar Emelie
  • 2018-10-18

Annika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid köpet av ett radhus i Johannelund hade vi förmånen att ha kontakt med mäklaren Joel Nygårds. Lyhörd, tydlig, smidig, proffsig, effektiv och trevlig. Så helt enkelt en perfekt mäklare! Så jag kommer definitivt rekommendera honom när någon i bekantskapskretsen ska sälja! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika H
    Hej Annika!
    Tack för dessa värmande ord! Kul att ni är nöjd med affären :)
    Mvh Joel Nygårds
  • 2018-10-18

Magnus Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bostadsrätt.
    Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
    2018-10-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus Ö
    Va roligt att höra Magnus! Hoppas att Inez kommer att trivas nu, stort lycka till :)
  • 2018-10-17

Maria Therése E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte en villa på förhand. Sofia agerade professionellt och flexibelt samt var lyhörd inför båda parter. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria Therése E
    Tack Therese för dina fina ord! Jag välkomnar er till Linköping och önskar er varmt lycka till här och med ert superfina hus! Varma hälsningar, Sofia
  • 2018-10-08

Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt ett relativt nytt kedjehus. Mäklaren var proffisionell, kunnig, meddelsam och presenterade bostaden på ett bra sätt. Från första kontakt av mäklaren till kontraktskrivning har upplevelsen av försäljningen varit mycket bra. Jag har ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2018-10-08

Annie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Denise sålde min lägenheten som ligger centralt i Linköping. Hon var väldigt hjälpsam, lättillgänglig och professionell under hela processen. Jag uppskattade verkligen att Denise hjälpte till med det där lilla extra genom att ge tips både inför fotografering och visning och hon leverade en perfekt annons direkt.
    Denise ställde även upp och skrev kontrakt en lördagkväll och var kontaktbar hela tiden.
    Denise är en pålitlig mäklare som levererar det där lila extra! Läs mer
  • Cecilia W

2018-10-06

Cecilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Engagerad, kunnig och förtroendeingivande. Jag ger Johan mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia W
    Stort tack Cecilia för din fina rekommendation!
    Hälsningar, Johan Jansson
  • Lennart B

2018-09-25

Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt. Alltid bra bemött av mäklaren. Snabb och proffsig. Korrekt och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart B
    kära Lennart och Berit, det är alltid en fröjd när jag träffar er, ni är så trevliga! Jag tackar för era fina ord och julklappen, otroligt tacksam över att få ha så fina kunder som er! Varma julhälsningar, Sofia
  • 2018-09-25

Helena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadsrätt och min mäklare uppfyllde alla mina krav.
    Hon var proffsig och tillmötesgående.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-09-24

Lotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har fått ett superbra bemötande genom hela säljprocessen. Vår mäklare Gabriella upplevs mycket professionell, engagerad och lösningsorienterad och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotta H
    Tack Lotta för fina ord. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag är så glad att ni äntligen hittade ert drömhus! Det värmer att ni känner er nöjda med mig. All lycka till med nya hästgården! Hjärtliga Hälsningar Gabriella

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping