Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Snittbetyg
4.7
Ring 013-35 47 70 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping! Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden....

1099 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 1099 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Julia T
Åbylund

Bra information! Smidigt och enkelt. Trevlig!

Torbjörn L
Åbylund

Mäklaren motsvarade det jag förväntade mig, trevligt bemötande och bra information om lägenheten.

Lars J
Gottfridsberg

Bra bemötande, aningen mycket ”sälj” Kan marknaden, potentiella kunder. Hon levde upp till högt ställda förväntningar Skulle inte tveka att anlita henne igen!

Birgitta E
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Linköping
Linköping

Jag svarar för andra gången. Mycket nöjd!

Ulla K
Linköping

Bemötandet var bra Förväntningar var att få information och svar på frågor snabbt och enkelt. Det har fungerat bra. På visningsdagen var tiden satt till 15.30 - 16.00. De första besökarna kom 15.00. Vi hade tänkt att avlägsna oss innan besökarna kom men mäklaren kom inte förrän 15.45 och vi fick stå och ta emot alla besökare själva, minst 35 personer. Det kändes inte bra eftersom vi inte var förberedda på det.

Mats-Ove P
Vårdsberg

Bra bemötande! Kände igen oss sen tidigare visningar! Och gav förtroendeingivande svar! I övrigt hjälpsam men kanske har många järn i elden samtidigt!

Sara Maria P
Övre Vasastaden

Maja har varit vår mäklare vid två försäljningar och ett köp av ny bostad. Vi är så otroligt nöjda över att ha fått äran att få hjälp av henne. Hennes envishet, effektivitet, tillgänglighet och hennes inlyssnande är något vi verkligen sätter pris på. Svensk fastighetsförmedling ska vara stolta över att ha henne som anställd.

Birand H
Skonberga

Hei, overalt så var opplevelsen veldig bra.

Björn K
Linköping

Proffsig, engagerad, proaktiv och trevlig

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmt tack Björn! Det gläder mig att få en så fin rekommendation från er. Grattis till en fin bostad! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Stefan G
Ullstämma

Bra bemötande av mäklaren. Vi hade något högre förväntningar gällande intressenter samt budgivning. Sammantaget en ganska bra försäljning.

Oliver S
Harvestad

Lite dåligt med kommunikationen

Emilie Y
Vallastaden

Toppen service och allt har gått supersmidigt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Emilie! Så fin recommendation! Stort grattis till en mycket fin bostad. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Gordana L
Vikingstad

Mycket bra och kunnig mäklare, påläst och kunde sin sak. Allt blev enligt våra önskemål.

Axel Z
Berga

Professionellt och ansvarsfullt hanterat. Mycket kunnig och mycket bra bemötande i alla delar i processen.

Maja A

Superbra upplevelse!

Sofia B
Gottfridsberg

Emelie Johansson är kompetent, lyhörd och oerhört professionell. Inger förtroende, är trygg och lättillgänglig. Rekommenderar verkligen henne för en trygg och väl genomförd bostadsaffär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack fina ni för en fantastiskt fin rekommendation! TACK för att jag har fått hjälpa er såhär långt. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Gordana L
Linköping

Mycket bra, allt gick smidigt. Lätt att få kontakt med. Bra mäklare, alltid tillgänglig. Bra dialog. Håller vad lovar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Stort tack för din fina rekommendation och stort grattis till en jättefin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Amanda Edlund!

Rebecka M
Ljungsbro

Bra bemötande och snabb och smidig process.

Thomas H
Ekkällan

Snabb, smidig, kunnig och trevlig service.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Stort tack för dem fina orden och grattis till en mycket fin bostad! Vi ses på tillträdet :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg

Anna H
Ekkällan

Fick ett varmt och proffsigt bemötande av mäklaren. Var kunnig och hjälpsam. Lätt att få tag i. Svarade på de frågor vi hade och hjälpte med det som behövdes. Mycket nöjd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Wow, stort tack för dem fina orden! Så roligt att få hjälpa er hitta ert nästa hem och stort grattis till en mycket fin bostad! Vi ses på tillträdet :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg

Peter B
Vallastaden

Vi är mycket nöjda med mäklare Johan Jansson.

Ella H
Centralt

Fantastiskt mäklare som gav bra uppdatering varje dag hur det ligger till. Flexibel och snabb på att svara och tider med mera. NÖJD NÖJD

Roni D
Linköping

Toppen! Tydlighet ,Sakkunnig och professionell.Jag är jätte nöjd med hela processens.

Krister A
Vidingsjö

Mycket bra bemötande och hög kunnskapsnivå hos mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Krister för de fina orden. Varmt grattis till en fantastisk bostad. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Susanne L
Åleryd

Förtroende ingivande bemötande genom hela processen. Mkt duktig, engagerad, fotograf och en mäklare som visade stor kompetens och gediget kunnande och intresse för vårt objekt.

Hans A
Åleryd

Bra upplägg, bra bemötande, trevlig personal

Emil R
Åleryd

Förväntan är alltid hög dock inte levs upp till det

Gabriella H
Berg

Emelie! Vilken stjärna! I en tuff och frustrerande trög marknad rodde Emelie med beslutsamhet affären i hamn. Min upplevelse är att Emelies arbete alltid håller en ovanligt hög och jämn standard. Just därför kände jag full tillit till Emelie som mäklare under hela processen. Hon är inkännande, lyhörd och prickfri i sin återkoppling. Emelie är professionell och vänlig i sitt bemötande. Fem stjärnor från mig!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Men WOW! Blir alldeles rörd! Tack tack tack!!!! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Jag är oerhört tacksam för det. Och det har alltid varit MAGISKT fint stylat. Kramar Emelie Johansson

Marcus H
Hackefors

Proffsigt, snabbt och effektivt!

Petra H
Hackefors

Positivt bemötande genom hela köpprocessen. Löpande och relevant återkoppling från mäklaren under hela processen.

Laina H
Vidingsjö

Jag är mycket nöjd med hur vår mäklare Martin Drotz hanterat vårt uppdrag.Direkt från första kontakten mycket väl förberedd och professionellt intryck och vilket sedan genomsyrade hela processen.Som säljare kände jag att jag kunde lita på vår mäklares engagemang, effektivitet, pålitlighet och kompetens.

Christer S
Linköping

Professionellt, modernt. Motsvarar förväntningar. Vår husaffär löpte på enligt plan och förväntningar.

Lisa F
Tannefors

Sofia är lugn och jordnära. Man känner sig trygg med henne som både säljare och köpare. Hon är en mäklare utöver der vanliga som bryr sig på riktigt.

Thomas D
Tannefors

Bra bemötande och så här långt allt bra!

Sebastian M
Linköping

Helt ok inget speciellt. ………………

Stefan Clas Gunnar R
Malmslätt

Lugn och trygg framfart men ändå snabb affär

Magnus W
Vasastaden

Emelie var proffsig och lugn under hela processen i en osäker marknad

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack snälla Magnus för en fin rekommendation. Det gläder mig att jag har fått hjälpa er i både köp och försäljning. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Olov P
Vidingsjö

Bra och tydligt bemötande. Förväntade mig att kunna nå mäklare vid behov och den förväntningen införlivades. Förtroendeingivande och trevlig.

Leia N
Södra Ekkällan

Bra och snabba svar på frågor. Lätt att kommunicera. Trevlig mäklare och en bra visning!

Carl Johan K
Vasastaden

Vänligt och proffsigt o snabbt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack för ett fint omdöme! Grattis till en charmig lägenhet i en fantastisk förening! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Josefine K
Askeby

Jag tycker att allt fungerade bra, tillmötesgående, svarade på dem frågor som vi hade inom den tiden som man tänker att man kan förvänta sig att få svar. Väldigt tydlig under kontraktskrivning osv.

Andreas S
Ulrika

Vår sammanfattande upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling är att de var oengagerade och ointresserade av att vi skulle få ut ett pris som vi var nöjda med. Min fru och jag hade två objekt till försäljning: en lägenhet och ett sommarhus. Sommarhuset såldes mot ett fast arvode. Det var helt klart en miss från vår sida att gå med på det. Vi undrade lite under säljprocessen varför mäklaren tyckte vi skulle gå med på det ena dåliga budet efter det andra. Hon tyckte i princip vi skulle gå med på första bästa bud. Lyckligtvis...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack för er feedback kring affären! Vi beklagar er upplevelse och tar till oss era synpunkter för framtiden. All lycka till med fortsatt boende, hoppas ni ska trivas! MVH Svensk Fastighetsförmedling, Linköping

Åsa S
Ljungsbro

Oerhört bra service, information samt bemötande. Toppklass!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Wow, tack snälla för en oerhört fin rekommendation. Det gläder mig enormt att ni är nöjda och att jag har får hjälpa er. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Margareta K
Vikingstad

Artigt och såg mig som en som var intresserad av denna lägenhet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hej Margareta! Tusen tack för din rekommendation och stort grattis ännu en gång till en superfin lägenhet. Bästa hälsningar Amanda Edlund

Sara T
Ulrika

Lite för dyrt mäklararvode för att det skulle kännas som en bra affär. Oengagerat.

Kent G
Jägarvallen

Svensk Fastighetsförmedling med Mäklaren Martin Drotz och assistenten Christel Skogh gav ett proffsigt intryck från första mötet. Vi är otroligt tacksamma att vi valde just Er att sälja vårat hus. Vi kommer varmt att rekomendera Er till våra vänner.

Mattias A
Vasastaden

Sålde via Maja Eskilsson Andersson, otroligt duktig och proffsig. Smidigare affär går ej att hitta

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Vad roligt att du är nöjd, hjärtligt tack för förtroendet att få hjälpa dig i en av livets största affärer! Vi ses på tillträdet, varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Malin Å
Hjulsbro

Hade önskat bättre återkoppling under processen. Annars bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack Malin jag tar denna återkoppling med mig, jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende!

Bengt T
Ekholmen

Trevligare mäklare har jag aldrig träffat tidigare . Sen att priset på lägenheten blev lågt var inte hennes fel, utan det var marknaden

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Bengt för din rekommendation! Tack för att jag får hjälpa dig i försäljningen. Ha en fin jul och ett fint nyår! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Robin Å
Hjulsbro

Kunniga men ibland lite långa svarstider vilket är jobbigt då detta är den största affären vi någonsin kommer att göra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack Robin jag ska ta detta till mig, jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!

Filtrera omdömen