Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 123 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia är riktig proffsig och smart mäklare. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag fick ett bra och proffsigt bemötande till en elegant lägenhet.
    Visningen kändes genomtänkt och bilderna var sanningsenliga med verkligheten i förköpsinformationen.
    Min erfarenhet hittills har varit väldigt bra.
    Serviceinriktad och driven mäklare som har gjort allt för min kundupplevelse. Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik A
    Varmt tack Henrik, dina ord värmer jätte mycket! Det är oerhört roligt att du upplevde ditt köp så bra. Grattis till en mycket fin lägenhet! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Peter U
    Peter U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bemötandet har under hela processen varit professionellt samt med en framtoning av kunskap och "lyx". Fick bra synpunkter på vad som borde göras för att höja värdet på min fastighet samt genomförde allt enligt råden. Tyvärr så lyckades John inte få till stånd en budgivning utan det blev bara ett bud under utrop som höjdes till utropsnivån innan affär gjordes. Tur att jag iaf stod på mig att lägga utropsnivån 100 ksek högre än föreslaget från början och tråkigt att uppskattning om att huset borde gå över 5 Mkr inte på något vis infriades. Späddes på när köparna till grannen nämnde att de var förvånade över att de fick huset så billigt och de hade räknat med 5,5 Mkr. Sammanfattningsvis bra framtoning och känsla för John, men fullständigt felbedömning avseende leverans på bedömningen och effekten av de insatser jag gjorde. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia kändes mycket proffsig, klok och trygg i vår husförsäljning. Rekommenderas! Läs mer
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har haft förmånen att ha Joel Nygårds som vår mäklare vid vår husförsäljning .
    Han har varit väldigt engagerad och kunnig
    Vi har blivit guidade genom hela affären och känt oss trygga . Joel har haft en väldigt positiv attityd genom hela affären ...han har varit tillgänglig och återkopplat när d.i.v frågor kommit upp . Läs mer
    2018-04-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan D
    Hej Stefan!
    Tack så mycket för de fina orden! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har uppskattat snabbheten i hela processen. Alltid ett mycket tydligt lösningafokus för att leverera en hög kvalitet hela vägen från förfrågan om säljoffert till kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa E
    Varmt tack för de fina orden och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
    Vi ses framöver! Må väl! Gabriella Karner
  • Ina K
    Ina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jätte bra! Proffsigt, smidigt och förtroende fick vi direkt! Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ina K
    Varmt tack Ina! Det värmer att höra att ni är nöjda. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • Folla I
    Folla I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande , hon är bäst Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Folla I
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen och mitt jobb! Lycka till med allt! /Gabriella Kronblad
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt bemötande av mäklaren när vi var ute efter en ny bostad. Snabba svar på frågor efter och innan visning. En bra känsla under visning och det som sedan ledde fram till ett köp. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Ö
    Hej Per,
    Tack snälla för dem fina orden! Otroligt roligt att få hjälpa till att hitta ert nya boende! Det kommer passa er perfekt, vi ses i juni!
    Hälsa Emma med!
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Jonas d
    Jonas d skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    God service. Lättillgänglig, snabb och proffsig. Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt trevligt korrekt och noggrant bemötande. Långt över mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Staffan S
    Hjärtligt tack Staffan! Hoppas du hittar ett fint boende i Kalmar istället. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Maria Therese R
    Maria Therese R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt ett radhus och har fått ett bra bemötande och svar på de frågor jag haft. Har även fått bra handledning i vad som förväntas av mig som köpare.
    Har känt mig trygg i processen. Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bostadsrätt. Vid visningstillfället var mäklaren jättebra, saklig och berättade mycket om lägenheten och allt runt i kring. Den bästa vi träffat på!
    Väldigt påstridigt för att komma till avslut, vilket var lite negativt då vi var på semester.....
    Vid påskrift av överlåtelseavtal gick genomgången av avtalet väldigt fort, jag hade svårt att hänga med även om jag är van att läsa avtalstexter, en förbättringsmöjlighet. Även om hon kan texten utantill så är det första gången för oss.

Väldigt trevlig och bra att prata med! Läs mer
    2018-03-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla K
    Varmt tack Gunilla för positiv och konstruktiv kritik. Det uppskattas, jag ska ta med mig det du skriver och bättra mig på det. Ni är hjärtligt välkomna att höra av er om ni har frågor eller funderingar. Varmt lycka till med försäljningen och grattis till en fin lägenhet! Med varma hälsningar Emelie Johansson
  • Björn G
    Björn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren Denise Wallerstedt har varit mycket lyhörd för våra önskemål och varit helproffsig vid försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn G
    Vad glad jag blir för dina fina ord Björn! Stort tack för det och för att jag fick hjälpa er med försäljningen, det var ett rent nöje. Vi ses framöver. Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • Karin B
    Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia var ett mycket bra stöd genom hela försäljningen av mitt hus. Noggrann och duktig. Läs mer
  • Jill A
    Jill A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Smidigt och proffsigt hela vägen. Svar på allt man undrar över. Vi rekommenderar starkt Denise. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jill A
    Tusen tack för dina fina ord Jill! Det har varit ett nöje att få hjälpa er både att köpa och sälja bostad. Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Julia N
    Julia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    förtroendeingivande. Kunnig och hjälpsam. Vi är mkt nöjda nu när vi avslutat vårt livs största affär. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Julia N
    Tack så mycket för de värmande orden, Julia! Hoppas ni kommer trivas i Asksätter. Mvh Joel Nygårds
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Flexibel, trevlig och kunnig. Genomförde en bra affär för både köparen och oss som säljare. Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gustav N
    Tack Gustav för förtroendet att förmedla er fina lägenhet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh Johan Jansson
  • Calle H
    Calle H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt trevlig och kunnig! Bra kolla på grejerna och det hon sålde, väldigt bra att hon uppdaterade vad som hände i budgivningen när det drog ut på tiden så man visste vad som hände Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Calle H
    Varmt tack Calle! Stort grattis till en fantastiskt fin lägenhet! Hoppas ni har firat ordentligt. Mvh Emelie Johansson
  • Ingegärd L
    Ingegärd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande. Lätt att få tag i, svarade fort. Bra tips på saker som har anknytning till husförsäljningen. Kom och var med t.ex. vid besiktningen. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingegärd L
    Hjärtligt tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Hoppas flytten går bra! Vi ses framöver. Må gott! Kram Emelie Johansson
  • Elvir K
    Elvir K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bästa mäklaren. Jobbar dygnet runt man kan alltid något henne och man får snabb återkoppling. Läs mer
    2018-03-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elvir K
    Tack så hjärtligt för att jag fått hjälpa er och ett varmt lycka till med huset ni köpt!
    Emelie Johansson
  • Johan R
    Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren har en fin balansgång mellan säljare och köpare så att alla ska bli nöjda! Och ger ett seriöst intryck! Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan verkligen varmt rekommendera mäklare Joel Nygårds som hjälpt oss med försäljningen av vårt hus. Väldigt duktig, kunnig, flexibel och inte minst supertrevlig!! Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise H
    Stort tack Louise för de vänliga orden. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er. Lycka till med husbygget, så ses vi till hösten Mvh Joel Nygårds
  • Yang L
    Yang L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Everything went smoothly. Final price was a bit too high but was somehow expected. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yang L
    Thanks Yang, a bit complicated ofcourse to understand everything in a foregin language but glad to hear that you got all the answers you asked for. Hope you are going to like your new house! / Sofia
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Riktigt nöjd, över våra förväntningar, 10/10! Läs mer
    2018-03-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig B
    Hjärtligt tack, det är fantastiskt roligt att få hjälpa er! Mvh Emelie Johansson
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi upplevde Denise som kompetent, förtroendeingivande och kunnig. Vi rekommenderar henne som mäklare! Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna B
    Tusen tack för de värmande orden och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till. Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Maj-Lis Viola L
    Maj-Lis Viola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är super nöjd med min mäklare, har aldrig kunnat då någon bättre än Emelie Hohansson. Jag tänker rekommendera henne till alla jag känner som ska byta bostad. MVH Naj -Lis Lindström Läs mer
    2018-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maj-Lis Viola L
    Tack så hjärtligt för att jag fick hjälpa dig Maj-Lis! Jag är väldigt glad för detta och grattis till din 70 års dag i efterskott!
    Kram Emelie Johansson
  • Erik A
    Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande vad gäller privat visning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Jasmina E
    Jasmina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia Tjernberg är en professionell, kompetent och mycket trevlig person. Sofia har en förmåga att verkligen lyssna på kunden och ge en personlig och utomordentligt bra service. Hon har både öga och öra för detaljer och ger 100%. Sofia går utanför boxen och fixar saker som kanske inte ens ligger i hennes uppdrag. Svensk Fastighetsförmedling har riktigt bra tjänster och vi har varit mycket nöjda med allt kring vår försäljning. Nästa gång jag säljer så kommer jag nog att ringa Sofia igen. Tack Sofia Tjernberg och Svensk Fastighetsförmedling Linköping för ett riktigt bra samarbete! Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jasmina E
    Fantastiskt vilka fina ord Jasmina, tack för ett mycket trevligt samarbete! Jag hoppas att ni ska trivas bra i nya lägenheten och kan jag hjälpa dig med något i framtiden så bara säg till så finns jag här. Varma hälsningar, Sofia.
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt bemötande, väl förberedd, klara mål, vi vart väldigt nöjda med hela försäljningen. Läs mer
    2018-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn L
    Ni ska ha stort tack Torbjörn! Jag är tacksam som fick äran att hjälpa er i detta och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete! Allt gott till er, Mvh Gabriella
  • Lars Henrik G
    Lars Henrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt mottagande vid visning. Ödmjuk o jordnära, väldigt enkel att prata med!!
    Vid affär, konkret och tydlig!!
    Bara positivt att säga om Sofia, proffsig, seriös o väldigt ödmjuk!!! Läs mer
    2018-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Henrik G
    Tusen tack för de fina orden Henrik! Nu hoppas jag på ett fortsatt trevligt samarbete när vi ska sälja ditt hus! Ha en bra dag! /Sofia
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande både som köpare och säljare, bra komunikation med oss. Lugn, ger än realistiska förväntningar. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pierre A
    Vilka fina ord, tack snälla! Jag är så tacksam över att jag fick hjälpa er med både att köpa och sälja bostad. Vi ses framöver! Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tydlig och bra kommunikation! Läs mer
  • Jenni K
    Jenni K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia kändes rätt från första samtalet!
    Hon är oerhört engagerad och kunnig.
    Hon ställde upp på kvällar och helger, över förväntan.
    Sofia är precis en sån mäklare man vill möta oavsett om man är köpare eller säljare. Läs mer
    2018-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenni K
    Vilka värmande ord Jenni, tusen tack, har varit en fröjd att få hjälpa er med ert fina hus! Allt gott till er, vi ses på fotbollsplanen i sommar! /Sofia
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket strukturerad och tillmötesgående. Mycket serviceminded och alltid kontaktbar. Föexibel och kunnig! Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik T
    Varmt tack Fredrik! Så glad för att jag fick hjälpa er. Varmt lycka till med flytten så småningom. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia har som vanligt agerat på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med hela processen, bemötandet och Sofias engagemang! Läs mer
    2018-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders J
    Tack Anders för dina fina ord, det har varit jättetrevligt att få hjälpa Lasse och Ulla dels hitta ett nytt bra boende och dels hitta den perfekta köparen till huset! Jag tror absolut att Daniel kommer trivas utmärkt med sin familj på Högbygatan och jag hoppas att Lasse & Ulla ska trivas bra lägenheten! Allt gott till er!
    / Sofia
  • Olle R
    Olle R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hade nöjet/förmånen att ha Johan Jansson som mäklare vid försäljning av bostadsrätt på Klostergatan 45 B. Jag tillskriver min positiva uppfattning det faktum att Johan har en förmåga att skapa TEAMKÄNSLA i sina kundrelationer. Mycket värdefullt!

Olle Rosengren Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olle R
    Tack för den fina kommentaren Olle! Hoppas att du kommer trivas lika bra i ditt nya boende som du har gjort på Klostergatan.
  • Mia R
    Mia R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag kan varmt rekommendera Gabriella Kronblad som mäklare. Mycket professionellt och trevligt bemötande, snabb respons , visar stort kompetens och fick mig som säljare att känna mig trygg. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mia R
    Stort tack för de superfina orden, Mia! Får tacka så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen, det har varit ett nöje! :) Lycka till med allt framöver! Kram/ Gabriella Kronblad
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig, ambitiös och förtroendeingivande. Uppfyller helt klart vår förväntan! Läs mer
    2018-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna R
    Tack Johanna! Jätteglad att jag fick hjälpa er med er affär, jag hoppas innerligt att ni ska trivas bra i Sturefors när huset är klart! /Sofia
  • Christer A
    Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket kunnig och proffsig. Säljande på ett behagligt och övertygande sätt.
    Inger stort förtroende! Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer A
    Tack Christer för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tid att skriva!
    Vi ses framöver!
    MVH Joel Nygårds
  • Dan W
    Dan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffs från start till mål, det sammanfattar John Floods leverans! Ska du köpa eller sälja din bostad ring John! Läs mer
    2018-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan W
    Wow Dan! Tack för dessa fina ord, det värmer!
    John Flood
  • Pia M
    Pia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan varmt rekommendera Denise. Hon är en trevlig och professionell mäklare. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia M
    Vad snällt Pia, tack så hemskt mycket för de fina orden. Det var fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vi ses framöver. Varma hälsningar Denise Wallerstedt
  • Tony T
    Tony T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood har varit behjälplig med att sälja vårt hus. Jag har träffat många mäklare, alla trevliga och säkert duktiga, men jag har inte tidigare träffat någon som John. Fokuserad, professionell och med mkt starkt driv att få ut den bästa affären på ett seriöst sätt. Smidig i kontakten och med rutiner som inte i onödan är krångliga utan processen gick mkt lätt. Han har hela tiden stöttat och kommit med goda råd men besluten har hela tiden varit våra egna och det har han underlättat på ett förtjänstfullt sätt genom sin omfattande erfarenhet. Rekommenderar John Flood och Svensk Fastighetsförmedling och ger mkt goda betyg! Läs mer
    2018-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony T
    Tack Tony! Vilka oerhört fina ord, det är otroligt roligt och motiverande med en sådan respons och det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er att sälja ert härliga hus.
    Vi hörs vidare!
    John Flood
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan har visat ett mycket stort engagemang vid både försäljning och köp av lägenheter vid tre olika tillfällen. Han har genomfört det hela med stor professionell känsla. Johan har därför givit ett mycket stort förtroende som mäklare. Han är dessutom en trevlig och tillmötesgående person. Jag kan därför varmt rekommendera Johan Jansson till alla som vill ha en mäklare som kan leverera en bra, trygg och säker hantering av köp eller försäljning av din fastighet.
    //Dennis Johansson Läs mer
    2018-01-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis J
    Tack Dennis för den fina rekommendationen och förtroendet att förmedla er fina bostad. Önskar er all lycka i framtiden!

Med vänlig hälsning. Johan
  • Maria P
    Maria P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra och professionellt från början till slut. Snabb respons och hög tillgänglighet vid frågor och genom hela processen. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2018-01-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria P
    Stort tack Maria för de vänliga orden. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er! Mvh Gabriella
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpet gick bra och smidigt. Mäklaren var tydlig, erfaren och tillmötesgående. Läs mer
    2018-01-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan V
    Stort tack för din rekommendation Stefan! Allt gott, MVH Emelie
  • Peter J
    Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan gjorde ett rakt igenom mycket bra arbete för oss vid försäljningen. Man blev trygg av hans professionalitet och han hade hela tiden konkreta/givande svar på de funderingar vi hade genom hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Johan ifall du önskar en lika välgenomarbetad och bra försäljning som han hjälpte oss med! Läs mer
    2017-12-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter J
    Stort tack Peter för dem fina orden. Det var roligt att få förtroendet att hjälpa er!
    MVH. Johan
  • Rune J
    Rune J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är nöjd med det bemötande jag har fått. Jag har hållits underrättad om vad som var på gång. Snabb återkoppling när jag hade frågor. Läs mer
  • Markus I
    Markus I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bemötandet var toppen och tillgängligheten var världsklass. Alltid kontaktbar och hörde av sig ofta med uppdateringar via både samtal och sms. Tydlig och rak kommunikation.

Hela säljupplevelsen blev lite lätt ångestfylld av det faktum att vi fick börja om budgivningen då vinnande budgivare drog sig ur dagen innan kontraktsskrivning vilket ledde till nya visningar och utdragen process samt att vi inte riktigt är helt nöjda med priset. Vi hade hoppats på lite mer. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tydlig, vänlig, lyhörd med snabb återkoppling Läs mer
    2018-01-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo L
    Stort tack för din rekommendation, är helt övertygade om att ni kommer trivas med er nya, fina lägenhet.

MVH. Johan

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping