Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 564 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2020-08-08

Felix N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag fick ett mycket vänligt och gott bemötande av mäklaren innan visningen hade börjat och hon tog hand om oss väl. Informationen var utförlig och bra, mycket bättre än de andra mäklarna jag mötte på de andra visningarna samma dag. Jag hade inga specialla förväntningar men blev mycket nöjd, dels för visningen ä, men främst hela processen efteråt vid köpet av lägenheten. Man fick fortsatt bra information och snabb hjälp med allt som kunde behövas. Jag kommer gärna kontakta Kiddist nästa gång när jag själv ska sälja. Läs mer
  • 2020-08-07

Inger M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vår fastighetsmäklare ställde upp på en privat visning då vi inte hade möjlighet att komma på den ordinarie. Hon var väl påläst och mycket trevlig. Hela affären har genomförts på ett mycket bra och proffsigt vis. Läs mer
  • 2020-08-05

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en 2:a på 45kvm i Linköping

Snabb, tydlig och effektiv! Läs mer
  • 2020-08-04

Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en 2:a i Vallastaden. Mäklaren Emelie var mycket professionell i bemötande och presenterade all relevant information angående henne själv och lägenheten. Jag förväntade mig egentligen bara att få hjälp med hur lägenheten skulle göras i ordning och anordnande av visningar. Emelie levde mer än upp till detta och var tillgänglig sena kvällar och helger för att besvara frågor, ge uppdateringar, och fullfölja försäljningen. Samanfattningsvis var upplevelse otroligt bra och jag skulle definitivt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
    2020-08-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sebastian H
    Hjärtliga tack Sebastian! Vilket fint omdöme, det gläder mig oerhört att du är så nöjd. Varmt tack för att jag har fått hjälpa dig. Varmt lycka till med allt framåt. Mvh Emelie Johansson
  • 2020-08-04

Filippa P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    mycket hjälpsam samt positiv till att hjälpa oss hitta en perfekt lägenhet för oss Läs mer
  • KALLE Y

2020-08-03

KALLE Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag gjorde ett aktivt val att låta Martin Fransson sköta min försäljning, och kort sagt: Nästa gång jag säljer så kommer jag definitivt anlita Martin igen. Väldigt trivsam och kul säljprocess, kan inte annat än att varmt rekommendera Martin och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2020-08-02

Anton Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en lägenhet. När jag var till första visningen så sa hon bara enkelt hej sen pratade vi inte så mycket förens jag skulle gå därifrån. Då kunde jag ställa frågor och få bra svar.
    Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig då detta var den första lägenheten jag någonsin köpt. Men jag tycker hon gjorde ett bra jobb.
    Helheten i sig är 4/5 men det mesta var bra! Läs mer
  • 2020-08-01

Stephan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en bostadsrätt i Linköping

på ett proffesionellt positivt sätt med lyhlördhet och med respekt vetskap om Mäklaren Kiddist Lindtröms korta tid verksam som mäklare med optimal
    kundinriktning

infriade mina högt ställda förväntningar

då jag under mina 50 åriga som consult VD Och me marknadsansvar utbildning av "säljare"samarbetet med försäljning och köpare helt tillfredsställande och noterade att Mäklaren företrädde sin Arbetsgivare på ett förtroendegivande sätt
    hälsningar Stephan Fasth Läs mer
  • 2020-08-01

Åke P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt 1a Vasavägen 44f.
    Kanon bra bemötande! Service minded! Ställde upp och fixade visningar på alla objekt Som vi ville titta på, då vi inte bor i Linköping. Snabb hantering när vi bestämt oss!
    På det hela taget, kanon!
    Med vänlig hälsning,
    Åke Persson Läs mer
  • 2020-07-31

Linda C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köp av bostadsrätt.
    Vi fick ett gott bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Läs mer
    2020-08-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda C
    Varmt tack Linda för det fina omdömet. Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-07-31

Albert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde min lägenhet genom Svensk fast. Bra bemötande, lyckad försäljning Läs mer
  • 2020-07-30

Jessica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående och hjälpte oss verkligen att nå vårt mål. Över förväntan, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-28

Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt bemötande genom hela affären .Svara snabbt på frågor gällande både bostaden och frågor kring köp. Läs mer
  • 2020-07-28

Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Strukturerad
    Snabba återkopplingar
    Bra svar på frågor Läs mer
    2020-07-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus B
    Varmt tack för de fina orden Magnus! Roligt att jag fick hjälpa er till slut. Grattis till en fin lägenhet. Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-07-27

Sandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt villa. Ingen positiv erfarenhet alls, från start till slut. Hade en privat visning, mäklare Gabriella Karner upplevdes sur och oengagerad. Hade ingen ögonkontakt, kunde inte svara på frågor eller hittade på svar som inte stämde. Gick tyst och sa ingenting. Bästa sättet att beskriva hennes beteende är som en tonåring som man tvingat med på ett släktkalas.

Gabriella har även varit mycket dålig på att ge återkoppling och information om saker. Man har själv varit tvungen att ligga på och jaga henne, trots att det varit bestämt att hon ska höra av sig. Blev även struligt under tillträdesdagen, och även då upplevdes hon sur och ej tillmötesgående. Inget serviceinriktad och upplevs ha svårt att ta ansvar för sina uppgifter och det hon missat. Vi skulle aldrig anlita henne själva och heller inte rekommendera henne. Vi har själva använt en annan mäklare från en annan firma när vi sålt både lägenhet och hus, och det är som natt och dag på bemötande, information, återkoppling och service. Läs mer
  • 2020-07-27

Meta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt min första bostadsrätt. Fick ett bra första intryck av att leta bostad. Trevlig mäklare som snabbt svarade på frågor och var tillmötesgående under hela processen. Var på flera visningar med samma mäklare innan jag valde att lägga mitt första bud. Det var tydligt att hon hade koll på minsta lilla detalj i varenda lägenhet och att hon lagt ned ett gediget arbete för att få en så bra försäljning som möjligt. När budgivningen väl var klar var hon snabb på att ordna inför kontraktsskrivningen. Trots ett tight schema anpassade hon sig efter kunden och fick igenom en bra, tydlig och effektiv kontraktsskrivning. Mycket nöjd av allt bemötande med Emelie Johansson, kunde inte köpt den första lägenhet av en bättre mäklare! Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Meta N
    Wow, varmt tack Meta! det värmer oerhört mycket att du är nöjd med min insats! Varmt grattis också till en superfin lägenhet. Jag hoppas innerligt att du kommer trivas både i bostaden men också med studierna! Vi ses på tillträdet. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-07-26

Paulina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Anlitade Martin Fransson för att sälja min lägenhet och han har varit professionell, engagerad och tillgänglig från början till slut. Under min försäljning har han varit förberedd och ansträngt sig utöver det vanliga för att ta reda på all information kring objektet. Det har funnits en tydlig målmedvetenhet och klar strategi att arbeta efter sedan första mötet.

Martin har varit på min sida i processen och har kämpat för att få till en bra affär. Jag hade höga krav på slutpris och han sålde lägenheten över förväntat pris redan innan visning! Det har känts tryggt att jobba med Martin och vid en framtida försäljning kommer han vara det självklara valet! Läs mer
  • 2020-07-25

Lova K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren som gav bra info och visade oss runt. Förväntningarna uppfylldes - ville se lägenheten, få extra info om byggnaden och området samt lägenheten i sig. Läs mer
  • 2020-07-25

Henrik D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en nyproducerad lägenhet i Linköping till vår son som ska börja på universitet. Vår mäklare Kiddist Lindström har på alla sätt varit fantastisk och gett oss goda råd etc. Hon har heller inte varit för ”påflugen” som vissa andra mäklare vi stött på under vår jakt på lägenhet. Svensk Fastighetsförmedling har gjort en riktigt bra rekrytering när dom anställde henne och hatten av för dom. En fastighetsaffär är oftast den största affären man gör i livet och proffessionalitet är mycket viktigt vid dessa tillfällen och även förmågan att läsa av och bemöta folk på olika sätt. Med detta så önskar jag er en trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Henrik Läs mer
    2020-07-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik D
    Hej Henrik,
    stort tack för er fina rekommendation och grattis till en superfin lägenhet! Vi ses på måndag!
  • 2020-07-21

Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist Linderg:
    - kunde svara på alla frågor kring fastigheten
    - Gav ett seriöst kompetens intryck
    - Lugn trevlig inte säljande
    - snabb respons

MYCKET BRA MÄKLARE! Läs mer
    2020-07-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan B
    Hej Stefan,
    varmt tack för era fina ord och stort grattis till er fina lägenhet! Vi ses på tillträdet.
  • 2020-07-18

Magnus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket proffsigt arbete, noggrann och kunnig inom området. Läs mer
  • 2020-07-16

Gunilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt i Linköping, centralt
    Mäklaren var trevlig och lugn och kändes inte pushig att sälja
    Ja hon levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-07-15

Barbara M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde ett hus. Föreslagit lägre priset än andra likvärdiga i vår område med argument att detta lockar flera köpare.
    Han lövade oss kontakter med säljare av lägenheter - föreslagit inget.
    Håll inte tiden för avtalade möten.
    Var oss mindre behjälplig, fick känsla att han valde ut själv en köpare och struntade i andra.
    Vi är mycket besvikna på honom för väldig lite hjälp för saftig arvode. jag skulle inte rekommendera honom till mina bekanta.. Läs mer
  • 2020-07-15

Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt funkade lika bra som vid köpet. Stort tack till Emilie! Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Det är jag som får tacka att ni återkommer till mig! Det gläder mig enormt! Hoppas allt är bra i Frankrike. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-07-14

Catrin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Smidig försäljning, bra samarbete. Lätt attikans iceta med, hög tillgänglighet. Läs mer
    2020-07-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catrin G
    Hej Catrin! Tack för det fina betyget, roligt att höra att ni är nöjda! MVH Erik
  • 2020-07-13

Andreas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt bemötande med snabb återkoppling Läs mer
    2020-07-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas W
    Varmt tack Andreas, det är en ära att få sälja era fina lägenheter! Det gläder mig enormt att få förtroendet. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-07-10

Madeleine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde vårat radhus i Harvestad och anlitade Cornelia Gillberg och vi är super nöjda med henne och hennes proffsiga bemötande från start till slut :) Läs mer
  • 2020-07-10

Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag hade Cornelia Gillberg vid köp av bostad.
    Hon var trevlig och professionell.
    Kändes tryggt och enkelt, framför allt vid tillfället för skrivningen av kontrakt. Läs mer

Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en 1:a I Linköping.
    Väldigt trevligt bemötande och bra genomgång av försäljningsprocessen.
    Mäklaren fullföljde vår önskan om prissättning och avslutet blev högre än förväntat.
    Kan rekommendera min mäklare. Läs mer
    2020-07-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael L
    Hej Michael, stort tack för er fina rekommendation! Önskar er en fin sommar.

Sophie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde bostadsrätt i övre Vasastan. Fick ett jättebra bemötande och mäklaren var verkligen super! Lägenheten blev såld till nästan 100 tusen över utgångs vilket var över förväntan i och med oroligheter. Läs mer
    2020-07-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sophie L
    Hej Sophie, Tack snälla för din rekommendation. Önskar dig stort lycka till framöver!

Frank A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Enkel att kommunicera med, tydlig och rak. Tillgänglig och med snabb respons. Läs mer
  • 2020-07-01

Liselotte C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt Bostadsrätt
    Trevlig, ödmjuk mäklare som man fick förtroende för - Joel Nygårds. Bryr sig om kunden och ordnar allt på bästa sätt. Tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-06-30

Tobias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en lägenhet.

Mäklaren, Emilie Johansson, oproffesionellt bemötande. Märktes tydligt att köparen och lägenheten inte var prio 1. Läs mer
    2020-07-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tobias S
    Hej Tobias!
    Varmt tack för din reco. Så trist att du upplevt det på detta sätt. Vi har nu haft kontakt på telefon och jag söker alltid feedback så jag kan förbättra mina kunders upplevelse. I detta fall har jag svårt att hitta konkret vad jag kunde gjort annorlunda men jag beklagar verkligen att det inte blev efter din förväntan. Jag ringde dig innan visningen, jag gav dig en individuell prestation om bostaden på plats, jag kontaktade dig omgående efter visningen, jag höll tät kontakt med dig under budgivningsprocessen, jag samordnade tillträdet så att det passade dig och säljaren, jag gjorde en tydlig genomgång av kontraktet då du var förstagångsköpare och jag stämde av med dig efter tillträdet.

Jag hoppas verkligen att du trivs i din fina lägenhet och jag önskar dig varmt lycka till!

Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2020-06-29

Jilany S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist är kompetent, kund centrerad och mycket trevligt mäklare som vi värmt rekomemderar.

Jilany och Caroline Läs mer
    2020-07-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jilany S
    Hej Jilany,
    Tack snälla för era fina ord och förtroendet att sälja er fina lägenhet!
  • 2020-06-29

Marinda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. En trevlig och mycket engagerad mäklare. Allt gick snabbt och smidigt. Hon har verkligen överträffat mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-26

Elisabet N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt ett fritidshus.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren lämnade tryggt all information.
    Han var snabb att sätta igång affären som vi ville. Kunnig och erfaren i sitt arbete om vad som skulle bli bra för oss.
    Hörde av sig så vi kunde följa utvecklingen.
    TACK! Läs mer
  • 2020-06-22

Helena Elisabeth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är mycket nöjd med Joel Nygårds som mäklare. Han gjorde ett väldigt bra jobb och jag kände mig trygg med honom genom hela försäljningsprocessen av mitt bostadsrättsradhus. Det gick snabbt och bra att sälja och jag fick ett mycket bra pris för bostadsrätten. Jag kan varmt rekommendera Joel Nygårds som mäklare. Läs mer
    2020-06-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena Elisabeth E
    Hej Helena!
    Tack för de fina orden, de värmer verkligen!
    Vi ses framöver på tillträdet.
  • 2020-06-22

Per W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Joel är trevlig, pålitlig och kommunikativ - väldigt viktigt för att skapa trygghet hos köparen! Läs mer
    2020-06-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per W
    Hej Per,
    Hjärtligt tack för det fina omdömet.
    Grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2020-06-16

Felix J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Måste tänka väldigt länge för att kunna hitta något att klaga över, och ändå så kan jag inte klaga på något. Allting gick väldigt smidigt till och jag fick allting förklarat väldigt utförligt, bra för mig som aldrig köpt lägenhet förut. Väldigt flexibel med visningstider och svarar alltid snabbt! Jätte nöjd! Läs mer
    2020-06-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Felix J
    Hej Felix,
    tack för din fina rekommendation!
    Önskar dig en härlig midsommar så ses vi på tillträdet.
    Med vänlig hälsning
  • 2020-06-13

Oscar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en lägenhet. Har blivit bra bemött av mäklarna jag träffat. Alla har gått smidigt och jag är super nöjd Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar H
    Vad roligt att höra Oscar! Tror du kommer trivas bra i den nya bostaden! :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2020-06-10

Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte en mindre villa. Bra mäklare som gjorde gott intryck på oss. Läs mer
    2020-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Veronica S
    Hej Veronica!
    Tack för de fina orden:)
  • 2020-06-08

Saga E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Linköping och hon överträffade våra förväntningar. Hon skippar de gamla mäklarklyschorna, utan att tumma det minsta på kvalitén. Vi hölls uppdaterade under processen på ett positivt men rakt och ärligt vis, vilket vi uppskattade. Cornelia lovade att jobba stenhårt för att uppnå vårt mål och vi var SÅ IMPONERADE över det jobb hon lade ner. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-06-04

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en villa. Vi kontaktade i god tid då vi hade ett och halvt år på oss innan vi skulle flytta till en lght. Coronatider gjorde att det gick fortare än vi trodde....lite framstressat kanske.
    Vi är dock nöjda med resultatet och kan bo i vårt fritidshus under kommande år....

Bemötande var bra och kändes tryggt. Som sagt så blev det lite stressat, som vi upplevde lite negativt ett tag. Men resultatet gott.

Ni är ju lite dyrare än andra mäklare vilket också drar ner helhetsintrycket lite. Läs mer
  • 2020-06-03

Mathilda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt ett hus och blev väldigt bra bemötta och uppdaterade under köpprocessen. Läs mer
  • 2020-06-01

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en lägenhet i centrala Linköping.
    Från första kontakt har all kommunikation varit snabb och tydlig och mäklaren har varit kompetent och väldigt trevlig.
    Det första mötet var extra bra för oss som förstagångssäljare där mäklaren gick igenom både generella termer men också vad som var specifikt för oss. Det var även tydligt vad som förväntades av oss.
    Vi var nöjda med deras marknadsföring och förhandskoncept samt att all service är väldigt personlig.
    Allt som lovades på första mötet kunde mäklaren leverera och i slutändan kände vi att vi fick valuta för arvodet. Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan L
    Vad kul att höra Johan! Tack så mycket för ert förtroende :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2020-06-01

Natalie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Cornelia. Mitt hus såldes utan annonsering och öppna visningar och jag fick ett riktigt bra slutpris. Stort tack till Cornelia för ett exemplariskt skött affär från början till slut! Läs mer
    2020-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natalie E
    Stort tack Natalie för förtroendet att hjälpa dig sälja ditt fina radhus, dem orden värmer! Stort lycka till i din nya bostad så ses vi! :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2020-05-30

Jannice R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Villa.
    Bra sätt. Hörde kanske inte av sig som han lovade men bra bemötande.
    Ja han har levt upp till mina förväntningar och priset blev bra
    Bra! Läs mer
  • 2020-05-25

Mathias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt hus, upplevde mäklaren som påläst, informativ och tydlig. Tumme upp! Läs mer
    2020-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathias G
    Hej Mathias!
    Kul att ni är nöjd med mig som mäklare :) Ni kommer stortrivas i er nya bostad.
  • PER-HENRIK B

2020-05-25

PER-HENRIK B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag rekommenderar Joel Nygårds och Svensk Fastighetsförmedling mycket varmt! Joel har fingertoppskänsla och hjälpte oss att välja rätt strategi för att sälja vårt hus. Joel är kunnig, driven, lyssnar och är inte "gåpåig" utan är sig själv. Läs mer
    2020-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar PER-HENRIK B
    Hej Pelle!
    Tack för de otroligt fina orden, de värmer!
    Vi ses framöver.
  • 2020-05-24

Annika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren ger ett seriöst intryck, påläst, och har en attityd att både säljare och köpare är lika viktiga. Läs mer
    2020-05-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika P
    Hjärtliga tack för det fina omdömet. Grattis till en jätte fin lägenhet! Varma hälsningar Emelie Johansson

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping