Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 197 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Josefine S
    Josefine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Otroligt proffsig mäklare som överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Svår sålt för vår del marknaden är mättad på lägenheten i Linköping. Men Johan fick den såld. Läs mer
  • Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Rapp, Tolerant, Kunnig
    Fullt Nöjd med mitt köp Läs mer
    2018-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders J
    Varmt tack för ett jätte fint omdöme Anders! Vi ses på tillträdet. Allt gott. Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde under sommarmånaderna min lägenheten i Linköping. Emelie lovar vid första mötet guld och gröna skogar och garanterade att bostaden skulle säljas för betydligt högre än vad den gjorde i slutet.
    Emelie’s insats under försäljningen var ytterst liten, där det ända hon faktiskt gör är att förmedla ett budskap mellan köparen och säljaren. Mäklararvodet är betydligt högre än övriga mäklarfirmor (till en början 3,5% av försäljningspriset), men med facit i hand är det knappast värt att betala de extra pengarna för en mäklare som i slutändan endast är ute efter provisionen och vinna de interna säljtävlingarna. Marknaden och din egna förhandlingsförmåga är det enda som kommer avgör för vilken summa bostaden säljs till!

Att Emelie endast är ute efter provisionen blev extra tydligt efter försäljningen då jag ombeddes att själv ta kontakt med köpare för diverse frågor. Jag kan rekommendera alla andra att endast välja mäklare utifrån priset och inte låta er luras av deras ”säljsnack”. Läs mer
    2018-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktor B
    Tack för kritiken Viktor. Det är tråkigt att du inte är nöjd med slutresultatet trots att jag prisförhandlade upp budgivaren. Jag önskar dig varmt lycka till i Stockholm! Mvh Emelie Johansson
  • Mathilda E
    Mathilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gabriella är otroligt duktig. Kommunikativ och man behöver aldrig vänta på svar och gå o kring och undra vad som händer i en budgivning. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathilda E
    Tack snälla Mathilda för fina ord. Jag hoppas verkligen få hjälpa er att hitta ert drömboende. Vi ses & hörs förhoppningsvis på visningar framöver! Vänliga hälsningar Gabriella Karner
  • Mary S
    Mary S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tre rumslägenhet.
    Emilie var trevlig och proffsig. Kände förtroende för henne från början.
    Vi fick jättebra information och kontinuerlig feedback. Läs mer
    2018-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mary S
    Hjärtliga tack för ett fint omdöme! Det har varit jätte roligt att få hjälpa er. Ses på tillträdet. Mvh Emelie Johansson
  • Elias J
    Elias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en lägenhet nyligen, mycket bra bemötande och proffsigt skött på alla fronter. :) Läs mer
  • Laurent P
    Laurent P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Excellent service from John Flood: he was efficient, precise, responsive and very clear in his communication. I highly recommend. Läs mer
    2018-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Laurent P
    Thanks for these nice words!
    Best regards, John Flood
  • Jakob P
    Jakob P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Brf-lgh i Linköping.

Vi blev bemötta på ett strålande sätt.

Förväntningarna uppnåddes med hänsyn taget till marknaden.

Det är tredje gången inom en 5-årsperiod som vi gör lgh-affärer med Emelie Johansson och det fungerade lika bra som vid tidigare affärer. Läs mer
    2018-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jakob P
    Hjärtliga tack Jakob för de fina orden! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er. Jag önskar dig allt gott i Göteborg! Mvh Emelie Johansson
  • Emma B
    Emma B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Är supernöjd med Emelie som val av mäklare. Både att slutpriset blev så bra och Emelies trevliga och proffsiga bemötande. Jag upplevde Emelie som både snabb och lätt att skriva och få tag i.
    Jag skulle rekommendera Emelie helt utan tvekan! Läs mer
    2018-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma B
    Varmt tack Emma, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Lycka till Stockholm, hoppas du hittar ett bra boende där! Mvh Emelie Johansson
  • Malin L
    Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har tidigare varit i kontakt med Johan Jansson som köpare och var då väldigt nöjd. Denna gång hjälpte Johan mig med försäljning av min lägenhet och allt fungerade precis lika smidigt som vid köpet.

Johan är engagerad, professionell och flexibel. Han ordnade försäljningen på ett smidigt sätt trots att jag bor i en annan stad och inte kunde befinna mig på plats under stor del av försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin L
    Tack Malin för den fina rekommendationen, har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
    Får önska dig ett stort lycka till i jakten på ditt nya boende.
    Med vänlig hälsning. Johan Jansson
  • Felicia B
    Felicia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Under sommaren 2018 såldes vår lägenhet i centrala Linköping. Vi har fått ett fantastiskt bemötande av vår mäklare ock är oerhört nöjda! Cornelia har verkligen lagt ner sin själ i denna försäljning och har verkligen visat ett otroligt engagemang som mäklare! Vi är mycket nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Felicia B
    Tack snälla för dem vänliga orden Felicia! Har varit så roligt att få hjälpa er, stort lycka till nu i nya boendet! :)
  • Anders R
    Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande och stöd, från start med konkreta idéer om färdigställandet av lägenheten inför försäljningen till genomförd affär. Vi kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte en lägenhet i Linköping, osedd, men har fått bra hjälp och information av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade.
    På det hela taget tycker jag marknaden är till säljarens fördel och mäklarna har ju säljarens uppdrag, det var en upplevelse som man som köpare kanske inte gillar fullt ut, men nästa gång är man säljare. Läs mer
    2018-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn T
    Hej Björn! Varmt tack för ditt utlåtande. Vi är väldigt mån om dig som köpare, vi ska vara opartiska! Jag hoppas innerligt att er son kommer trivas. Vi ses på tillträdet. Välkomna! Varma hälsningar Emelie JOhansson
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie hjälpte mig att sälja min fina sekelskifteslägenhet på 2 rok i centrala Linköping. Jag kände mig mycket väl bemött från första stund och fick bra stöd med allt från styling inför fotografering och visning till genomförande av visning när jag inte själv var närvarande i Linköping. Emelie bibehöll hela tiden en positiv inställning och var ständigt taggad på att göra sitt bästa, vilket gjorde mig trygg i hennes kompetens och förmåga att genomföra försäljningen på ett bra sätt. Hon kommunicerade tydligt med mig vid såväl visning som budgivning. Genom allt detta uppfyllde hon mer än väl mina förväntningar om att hon var den mäklare som på bäst sätt kunde sälja min lägenhet för ett bra pris och samtidigt utgöra en trygghet för mig som säljare samt min köpare. Jag är mycket nöjd med mitt val av Emelie som min mäklare och rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hedvig M
    Hedvig, WOW vilken rekommendation! Hjärtliga tack, blir alldeles rörd. Jag hoppas att du har en fantastisk resa och önskar dig allt gott i Stockholm! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde mammas lägenhet. Emelie är aktiv och snabb. Hon har för oss visat prov på stor kunnighet om branschen och hela tiden gett oss riktiga och bra alternativ som har hjälpt oss att fatta rätt beslut. På slutet visade hon också prov på att vara en skicklig förhandlare. Jag kan med varm hand rekommendera Emelie! Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan F
    Hjärtliga tack Stefan för de fina orden. Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er hittills. Må gott! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan på Svensk fast. sålde våran lägenhet i Vasastaden. Han jobbade effektivt och lyckades sälja den snabbt, en tuff marknad till trots.
    Allt flöt på smidigt från första kontakten till påskrivet köpekontrakt. Johan är en trevlig mäklare som levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotte J
    Vad roligt att höra att ni uppskattade min arbetsinsats, har varit roligt att få hjälpa er. Får önska er lycka till med den nya bostaden.
    Vänliga hälsningar Johan Jansson
  • Mari G
    Mari G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Nöjd med mäklaren. God service.
    Solgt lägenhet till utgångspris. Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Med tanke på marknadsläget på bostäder just nu är vi ändå nöjda med Johans insatts (bostadsrätt).
    Bemötandet har varit bra under hela processen. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats G
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! Önskar er lycka till med framtiden och tack för ett bra samarbete.
    /Johan Jansson
  • Albin P
    Albin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde min lägenhet på 52 kvm centralt i Linköping. Johan förmedlade en trygg och professionell försäljning och gav hela tiden bra återkoppling. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Albin P
    Tack för rekommendationen
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och önskar er lycka till.
    Med vänliga hälsningar Johan Jansson
  • Britta N
    Britta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan Jansson sålde vår lägenhet. Från början ett professionellt bemötande med realistiska uttalanden om affären.
    Har under försäljningen varit lätt att ha kontakt med och ingett ett lugn.
    Rekommenderar starkt Johan som mäklare! Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britta N
    Tack Britta för den fina recensionen! Jag blir glad över dem fina orden och att du uppskattat min insats.
    Vänliga hälsningar Johan Jansson
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde min etta i hejdegården, mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående men också rak och professionell. hade förhoppning om att sälja snabbt för att slippa div. avgifter, det funkade bra och mäklaren hade rätt gällande vad hon trodde att den skulle säljas för även fast marknaden var ”seg”.
    Jag är nöjd, fick sälja snabbt och har blivit bra bemött på vägen. Läs mer
  • Edon K
    Edon K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Stans bästa Mäklare. Snabb på att återkoppla, rak på sak och ärlig. Läs mer
    2018-08-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Edon K
    Varmt tack Edon för den fina rekommendationen! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Mirsad M
    Mirsad M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljning av bostadsrätt. Redan vid tidigare köp av lägenhet fick jag en väldigt bra bild av mäklaren och för mig blev det självklart att anlita samma mäklare.
    Tillgänglig, god service, stor kundkrets. Läs mer
    2018-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mirsad M
    Vad roligt att höra att du är nöjd med både köp och försäljning av lägenhet! :) Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du ska trivas i den nya lägenheten. /Gabriella Kronblad
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en 1:a på Drabantgatan 41a.
    Emelie var mycket informativ och professionell i sitt bemötande.

Förväntade mig en snabb process med täta statusuppdateringar eftersom vi tittade på flera objekt samtidigt.
    Emelie var mycket noggrann med att återkomma om jag lämnade meddelande i text eller röst.

Jag är mycket nöjd med upplevelsen hittills och hoppas på ett bra överlåtande och slutförande av köpet.

Tack för superbra service!

/Pontus Läs mer
    2018-08-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus W
    Tusen tack för de fina orden! Självklart ska vi se till att allt blir så bra som möjligt. Så roligt att jag har fått hjälpa er. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Annika E
    Annika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Superbra och professionell mäklare, Emelie Johansson. Rekommenderas skapt! Har alltid varit nöjd med Svenska fastighetsförmedling i övrigt. Läs mer
    2018-08-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika E
    Varmt tack Annika! Det har varit jätte roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Mvh Emelie Johansson
  • Monica S
    Monica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Linköping. Emelie var påläst, kunnig och hade ett mycket trevligt sätt. Hon ingav förtroende. Läs mer
    2018-07-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica S
    Hjärtliga tack! Så kul att jag fick hjälpa er. Mvh Emelie Johansson
  • Britt-Marie G
    Britt-Marie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    En två-rums lägenhet på markplan.
    Bemötandet var bra, fick svar på de frågor jag hade.
    Hittills positv upplevelse men affären är inte helt slutförd. Läs mer
    2018-07-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt-Marie G
    Hej Britt-Marie, Tack för dem fina orden! Så ses vi på tillträdet!
    Allt gott,
  • Lars K
    Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren Cornelia Gillberg var den absolut bästa mäklaren av de 5 mäklare som visade oss lägenheter i Linköping under en dag. Vi fick i lugn och ro själva bilda oss en uppfattning om lägenheten. Många mäklare pratade sönder visningen och det gjorde inte Cornelia. Cornelia hade mkt snabb respons när vi önskade se lägenheten 2 ggr samma dag samt när vi gav bud sent på kvällen. Lägenheten var vår samma dag och 30 min efter vårt bud. Vi är mkt nöjda. Läs mer
    2018-07-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars K
    Hej på er! Vilka otroligt fina ord, tack snälla, önskar Ebba ett stort lycka till i Linköping, hoppas hon kommer att trivas i både lägenhet och stan! :) Bara höra av er i framtiden om de är något! Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt min etta i Linköping där Cornelia har varit min mäklare. Hon har varit jättetrevlig och väldigt hjälpsam i allt som har gällt försäljningen. Hon visade lägenheten utanför visningar utan problem, vilket jag själv lärt mig när jag kollar på nya lägenheter inte är en självklarhet för vissa mäklare. Hon svarar också bra på alla mina frågor som jag har kring både säljande och köpande av lägenhet. Sammanfattning är att allt har gått väldigt smidigt och Cornelia har varit väldigt hjälpsam och skött det hela på ett professionellt sätt. Läs mer
    2018-07-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea H
    Stort tack Linnéa för dem fina orden, de värmer! Har varit super kul att få hjälpa till, stort lycka till i Göteborg nu :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie är jättetrevlig, hjälpsam och effektiv. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-07-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin L
    Hjärtliga tack Malin! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig. Hoppas du kan köpa något fint i Stockholm. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sofia är en mäklare som jag verkligen rekommenderar!
    Hon är framåt, positiv och rak på sak vilket jag uppskattat under vår kommunikation. Är mycket nöjd med att jag valde Sofia som vår mäklare samt Svensk Fastighetsförmedling i Linköping.
    Önskar Sofia all lycka till i framtiden! Läs mer
    2018-08-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla W
    Hjärtliga tack Camilla för dina värmande ord och för ett trevligt samarbete! Önskar er och barnen en fortsatt trevlig sommar och lycka till i Blekinge! / Sofia
    Camilla W, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Andra gången som Gabriella på svenskfast i Linköping hjälper mig att sälja lägenhet. Hon har allt en mäklare ska ha: glad, trevlig, kunnig och anträffbar bland mycket annat! Hon är även lätt och smidig att samarbeta med! :) Läs mer
    2018-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna A
    Vad glad jag blir för de fina orden, Johanna - tack! :) Det har verkligen varit superroligt att få hjälpa dig att sälja lägenheten och jag är även glad att jag fick förtroendet att sälja även den här lägenheten. Önskar dig lycka till uppe i Stockholm nu! /Gabriella Kronblad
  • Line J
    Line J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    2 rum och kök. Jag fick ett bra bemötande med svar på mina frågor. Jag ficka inblick i när förbättringar gjorts i bostadsrätten och anledning till försäljning. Läs mer
    2018-07-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Line J
    Stort tack för dem fina orden Line och lycka till i nya bostaden!
    MVH Cornelia Gillberg
  • Dan O
    Dan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har både köpt och sålt via Emelie Johansson på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping som gör ett fantastiskt bra jobb! En sann livsstilsmäklare som tar sig tid för kundens frågor från tidig morgon till sen kväll. Det märks att hon brinner för det hon gör och extra roligt är det också när hon lyckades överträffa våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan O
    Varmt tack för en jätte fin rekommendation! Det gläder mig oerhört mycket att ni är så nöjda. Lycka till med flytten så ses vi vid tillträdet. Njut av sommarvärmen, må gott! Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Med ett genuint intresse för oss som säljare och en leverans över förväntan lyckas Gabriella åter igen visa hur fantastiskt en mäklare kan jobba. Finns verkligen bara gott att säga och om vi någon gång säljer igen är val av mäklare givet. Läs mer
    2018-07-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus L
    Stort tack för de otroligt fina orden, Pontus! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och det glädjer mig att ni är nöjda med allt :) Lycka till i huset nu! /Gabriella Kronblad
  • Sven Erik Mats A
    Sven Erik Mats A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt lägenhet genom SF. Nöjd med bemötandet av mäklaren. Trevlig/ärlig och kunde sin sak. Fick snabbt ett gott intryck och kände förtroende. Mina förväntningar var att lägenheten skulle säljas fort då vi köpt hus och att mäklaren skulle sköta det mesta vilket hon oxå gjorde på bästa sätt. Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en 2:a i Linköping.

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Mäklaren levde upp till förväntningarna och mer än det.

Allt har varit bra och smidigt. Man har känt sig trygg. Läs mer
    2018-07-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus N
    Tack för dem fina orden Marcus! Va roligt, ny inväntar vi flytt och jag önskar dig ett stort lycka till med nya bostaden! :) Ha en trevlig sommar! Mvh Cornelia Gillberg
  • Marie-Louise H
    Marie-Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en trea i Linköping. Blev väldigt bra bemött av mäklaren som hade en bra visning och ett bra möte vid kontraktskrivningen. Tog sig tid att förklara när frågor uppstod.
    Rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
    2018-07-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie-Louise H
    Hjärtligt tack Marie-Louise för de fina orden! Jag finns här om du har ytterligare frågor. Vi ses på tillträdet. Ha en skön sommar! Mvh Emelie Johansson
  • Ellinor H
    Ellinor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi hade Emelie Johansson som mäklare när vi sålde vår lägenhet och vi är så nöjda med att vi valde Emelie! Hon var mycket engagerad och kunnig, och gav alltid snabb återkoppling till oss när vi hade frågor. Vi är nöjda med hela processen, från första besöket till försäljning! Läs mer
    2018-07-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ellinor H
    Tack snälla Ellinor för den fina rekommendationen. Det har varit jätte roligt att få hjälpa er hittills. Hoppas din familj får njuta av en härlig sommar tillsammans! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vänlig, hjälpsam, proffsig, gick den s.k. "extra milen". Mycket nöjd! Läs mer
    2018-07-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik N
    Tack för dem härliga orden Henrik!
    Stort lycka till i nya bostaden! Må gott,
    Med vänlig hälsning Joel Nygårds
  • Nina E
    Nina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde en sommarstuga.
    Jag hade otur med mäklaren då hon blev sjuk så jag fick själv göra allt vid fotograferingen samt ha visningen. Vid visningen fanns inga till salu skyltar uppsatta vid vägen och inga skoskydd erbjöds trötts regnigt väder. Funktionen med sms vid nya bud fungerade heller inte.
    Annars tyckte jag mäklaren var trevlig och gjorde en helt ok försäljning. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har precis sålt en bostadsrätt.. mäklaren var väldigt proffisonell, mycket trevlig, flexibel, trygg!
    Hon höll oss uppdaterade hela tiden under budgivningen och vi kändes oss väldigt bra omhändertagna och trygga!
    Vi är väldigt nöjda med hela affären! tack!! Läs mer
    2018-07-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia B
    Hjärtliga tack, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och din fina familj med försäljningen! Ta hand om er och njut av sommaren så ses vi på tillträdet. Kram Emelie Johansson
    Sofia B gillar detta
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig, påläst och rutinerad. Läs mer
    2018-06-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik E
    Hjärtliga tack Fredrik, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med köpet! Fantastiskt fint boende. Vi ses på tillträdet! Mvh Emelie Johansson
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tack för ett Professionellt och ett Trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera Denise Wallerstedts tjänster vid försäljning. Läs mer
    2018-07-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan Å
    Vad glad jag blir, stort tack för de fina orden Håkan och tack snälla för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar, Denise Wallerstedt
  • Hampus N
    Hampus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadrätt i Johannelund. Trotts lite motig start av försäljningen så lyckades mäklaren få det pris jag önskat mig Läs mer
    2018-07-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hampus N
    Tack för din rekommendation, Hampus! Det var fint att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i nya huset framöver. :) /Gabriella Kronblad
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt gick som en dans genom hela processen. Proffsig, mycket god kommunikation och supersnabb. Läs mer
    2018-06-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas Å
    Hjärtligt tack Jonas, det har varit superroligt att få hjälpa dig i försäljningen. Varmt lycka till med flytt så ses vi i samband med tillträdet! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Thommy Arne G
    Thommy Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt sommar bostad.

Mycket bra bemötande och svar på frågor.

Upplevde att det var bråttom med avslut på budgivning!?

Ordning o reda på det mesta!

Tack för en bra affär! Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fick en bra magkänsla vid första mötet med mäklaren, driven, professionell och trevlig! Mycket bra stöd genom hela försäljningen som gick väldigt smidigt. Magkänslan var helt rätt! Tack för hjälpen Cornelia! Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas W
    Vad glad jag blir Jonas, kul att att höra! Tack snälla för dem fina orden :) Stort lycka till med studier nu, allt gott! Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Isak B
    Isak B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande! Trevlig, positiv, avslappnad och informativ. Den bästa mäklaren jag träffat. Gjorde både visning och köp till en bra upplevelse! Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Isak B
    Stort tack för dem härliga orden! Stort lycka till i nya bostaden nu så hörs vi säkert framöver! Allt gott! Med vänlig hälsning Cornelia Gillberg

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping