Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 383 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Linköping och upplever att mäklaren varit professionell och haft ett mycket bra bemötande. Då jag är boende i Visby har det dessutom varit möjligt att genomföra en del aktiviteter vid mäklrkontoret i Visby. Läs mer

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en etta i vasastaden åt min son och allt gick mycket smidigt. Läs mer

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bostadsrätt bra och tydligt bemötande. Tydlig och effektiv i processen Läs mer

Sebastian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gabriella sålde vårt hus, vi har varit helnöjda från start till slut. Läs mer

Alfred C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevligt bemötande och rak i sin kommunikation mellan oss och säljaren. Vi köpte en friliggande villa. Läs mer

Liz B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt brf 2:a i Linköping
    Ett professionellt bemötande av mäklaren, hon arbetade hårt och var mycket energisk för att vi skulle bli nöjda med affären.
    Kanske var den första uppgiften om möjlig köpeskilling för optimistisk.
    Totalt sett är vi mycket nöjda med mäklaren. Detta är vår andra affär med detta mäklarkontor. Läs mer

Carl Henric P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trevlig mäklare, trygg och smidig affär, hade en önskan att få tillgång till ett garaget vilket mäklaren såg till att jag fick ASAP. Läs mer

Tanja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte lgh till vår dotter som skulle börja studera i Linköping och det var ingen enkel uppgift då vi är från Sthlm.
    Mäklaren Johan Jansson från Svensk Fastighetsförmedling i Linköping var tillmötesgående, flexibel med tider, mycket professionell och kunnig. Han var med oss hela vägen och kunde svara på alla våra frågor och funderingar. Tack Johan!
    Rekommenderar honom varmt!
    //Tanja S Läs mer

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    sålt mindre villa på landet
    Inspererande mäklare, med kunskap om intresset för mitt ebjekt.

min ide om ev slutpris stämde in ram.

Effektivt , hoppas att allt blir bra,väntar på överlämnadet. Läs mer
  • STEFAN N

2019-10-10

STEFAN N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag tog hjälp av svensk fastighetsförmedling och fick en Gabriella som enbart skulle skriva ett kontrakt då jag redan hade en köpare.
    Fick dåliga vibbar från början då det stod fel handpenningsbelopp på på våra kontrakt.

Vidare så fick jag inte min handpenning förens jag ett x antal veckor efter min köpare satt in pengarna på deras konto, då jag ringde och frågan om den.

Mitt kontrakt där inflyttningsdatum osv står har jag inte fått än, och jag anlitade och hade möte med dom i somras och nu är det höst.

Men Dom va snabba med att ta betalt för deras räkning. Mäklararvodet. Läs mer
    2019-10-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar STEFAN N
    Hej Stefan!
    Det var tråkigt att höra din upplevelse var sådan, men stort tack för feedback.
    Jag ser till att ta till mig erfarenheter och vad jag kan förbättra i hantering löpande.
    MVH
    Gabriella
  • 2019-10-04

AMANDA P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Martin Rekommenderar jag starkt som mäklare! Han sålde min pojkväns lägenhet och sen skulle han sälja min lägenhet som han då redan hade en spekulant till och jag blev mer än nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar AMANDA P
    Vad kul att höra Amanda och tack för förtroendet att få hjälpa både dig och din pojkvän :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2019-10-02

Laban K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren har varit mycket hjälpsam och tillänglig från visning till kontraktskrivning och tillträde. Hade inga förväntningar, men jag har inget övrigt att önska. Sammanfattningsvis, har jag fått support med allt jag undrat över, och hela affären känns därmed trygg. Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Laban K
    Vad kul att höra att det kändes tryggt! Hoppas du kommer trivas bra i nya bostaden :)
    Mvh Martin Fransson
  • 2019-09-22

Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde ett kedjehus och Sofia var ett stort stöd både när vi skulle fixa huset inför fotografering och visning samt vid själva fotograferingstillfället.Hon var kunnig om husets konstruktion och skillnader mellan äldre och nyare byggnadsstandarder. Genom att förbereda eventuella spekulanter för att vårt hus skulle säljas gick försäljningen mycket snabbare än vad vi trott vilket var positivt för oss. Läs mer
  • 2019-09-19

Raymond N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt 3 Rum och Kök 89 Km2. Jag har blivit bemött kanon. Fick bra betalt. Trevligt bemött och ett gott arbete Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Raymond N
    Det har varit kanon att jobba med dig Raymond! Tack för förtroendet! / Martin
  • 2019-09-17

Leif H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi fick ett utmärkt intryck av Sofia vid vårt husköp, vilket ledde till att hon fick uppdraget att sälja en tomt och ett radhus.
    Profesionellt, snabbt och förtroendegivande sätt, gjorde att vi gärna fortsatte med uppdragen efter husköpet. Läs mer
  • 2019-09-15

Marcus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    sålt en bostadsrätt, bra bemött av mäklaren väldigt angagerad av sig. lite för på men annars väldigt trevlig och kunnig Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus A
    Stort tack för förtroendet Marcus! /MVH Martin
  • 2019-09-15

Rebecca G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har både köpt en lgh och sålt vår lgh som Johan Jansson har ordnat.
    Jag kan absolut rekommendera Johan, han har verkligen varit engagerad hela vägen. Han är verkligen bäst!! Läs mer
  • 2019-09-14

Ulrike S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon var väldigt trevlig, tillmötesgående och engagerad! Jag har fått en positiv upplevelse av svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrike S
    Tack Ulrike, vad glad jag blir! Hoppas det blir bra för Simon i nya bostaden, önskar han lycka till med studierna! Vi hörs, varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-09-13

Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har för ett dödsbo sålt en bostadsrätt vilket gick mycket fort och smidigt. Jag har bara positiva upplevelser vid alla möten personligen, i mail eller per telefon.
    Jag fick en bra presentation om vad mäklaren kunde hjälpa till med och det stämde till punkt och pricka.
    Nu är bostaden överlämnad och pengarna sitter på kontot och vidare kommer jag få underlag för deklarationen, vilket bara det är en trygghet i sig.
    Vid eventuellt kommande försäljning kommer jag absolut använda samma mäklare igen. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael S
    WOW Michael, tack snälla för dem värmande orden. Vad glad jag blir, vi hörs när det börjar närma sig deklarationsdags!
  • 2019-09-12

Shayan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt två lägenheter i övre Vasastaden i Linköping via Emelie Johansson. En skarp och kunnig mäklare med bra driv och resultat. I en tuff marknad så levererar hon tillslut ändå. Läs mer
    2019-09-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Shayan M
    Varmt tack Shayan, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och Louise i era affärer. Varmt lycka till i ert nya fina boende. Kram Emelie Johansson
  • 2019-09-11

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Cornelia som har skött affären på ett mycket professionellt sätt. Har varit lyhörd på både köpare och säljare.
    Så, såhär långt är allt frid och fröjd....affären är ju inte slutförd helt. Men Cornelia fixar säkert hela linan.
    //Anders Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Vad roligt att höra Anders, det värmer! Jag hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad.
    Vi hörs!
  • 2019-09-11

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Försäljningen av farmors sommarstuga med tomt sköttes av Gabriella med kolleger kompetent och snabbt och bra. Vi är mycket nöjda. Tack! Läs mer
  • 2019-09-10

Karin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    John Flood visade stor trygghet, kunnighet i sin yrkesroll.
    Vi kände fullt förtroende och kan varmt rekommendera John som er blivande mäklare. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin P
    Tack Karin för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att hjälpa er. /John
  • Ragnhammar Peter Charles R

2019-09-09

Ragnhammar Peter Charles R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia var otroligt hjälpsam och engagerad vid försäljningen av vår lägenhet. Hon fanns alltid tillgänglig att svara på frågor och var väldigt noga genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt och samarbete med Cornelia och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ragnhammar Peter Charles R
    WOW tack för dem orden! Har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av Sofias bostad här i Linköping. Önskar ert stort lycka till i framtiden. Vi hörs!
  • 2019-09-08

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vänlig, tillmötesgående och peppande. Dessutom engagerad och påläst. Alltid lätt att få tag i och gav tydliga besked. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin F
    Hej Karin!
    Tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende:)
    Må gott,
    // Joel Nygårds

Makram H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson hade ett utmärkt bemötande, gick igen kontraktet noggrant och tydligt. Jag känner mig väldigt nöjd och trygg med affären! Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Makram H
    Hjärtligt tack Makram. Grattis till din första ägda bostad. Toppenfin och ett suveränt läge! Hoppas du kommer att trivas. Varma hälsningar Emelie Johansson

Helen W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt är ok och välförberett😊 Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen W
    Tack Helen, hoppas att Erika kommer trivas i nya bostaden!
    Vi hörs! Med vänlig hälsning Cornelia Gillberg

Marwan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tacksam för att ha fått hjälp av en så proffsig och duktig mäklare som Emelie Johansson, med att sälja min lägenhet i Linköping city.
    Det är andra gången jag säljer en lägenhet och Emelie är det absolut självklara valet för mig.
    Med så mycket tid, fokus och engagemang från mäklaren så kan inte affären bli mer lönsam, lättsam och utmärkt för både säljaren och köparen. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marwan H
    Varmaste tack för de fina orden och förtroendet att få sälja dina bostäder. Wow, det gläder mig oerhört mycket! Du är alltid välkommen att höra av dig. Kram Emelie Johansson

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Allt flöt på problemfritt

HÄlsningar
    Lena Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena S
    Tack Lena för förtroendet att få hjälpa dig att sälja din fina bostad. Hoppas du kommer trivas några kvarter bort!
    Vi hörs. Med vänliga hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-09-06

Inga M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Serviceminded, ödmjuk, lyhörd Läs mer
  • 2019-09-05

Karin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår villa gen SvFastighet i Linköping och har blivit trevligt och proffsigt bemötta av både mäklare och all personal genom hela resan till försäljning.
    Försäljningen har gått långt över förväntan genom mäklarens fantastiska jobb med annonsering och visning. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin E
    Stort tack! Det var otroligt roligt att få hjälpa er med det fina huset och med responsen på marknadsföringen, ett sant nöje också att ha er som kunder.
    MVH
    John
  • 2019-09-05

Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid köp av bostadsrätt på annan ort (Linköping) så fungerade kommunikationen bra och det gick smidigt trots avståndet och postgång.
    Kommunikationen har först och främst skett på distans via telefon/sms/och mail och då det är mycket informaiton på kort tid så upplevde jag det som strukturerat och lättförstått trots mängden.
    Förväntningen var sprugna ur ett akut behov av lägenhet och ett lyckligt sammanträffande gjorde så att köpet blev av.
    Jag är mycket nöjd och positiv till mitt lägenhetsköp. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars O
    Varmaste tack för din rekommendation Lars. Det gläder mig enormt att ni tycker att det har gått smidigt. Det är en toppenfin lägenhet som ni har köpt, jag är övertygad om att sonen kommer att trivas där! Hälsningar Emelie Johansson
  • Bengt S

2019-09-03

Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har nyss sålt vårt fritidshus genom svenska fastighet i Linköping genom mäklaren Joel Nygårds som skött detta helt perfekt åt oss, så vi rekomendera honom på de varmaste till er som tänker sälja något. Läs mer
    2019-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Så kul att läsa dessa ord från er. Tack för de fina omdömet!
    Vi ses på tillträdet.
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson var mycket hjälpsam och flexibel i processen, vi kunde bl.a besöka en lägenhet utanför ordinarie visning .
    Hon var påläst och kunde sina objekt mycket väl. Hon kom tillbaka snabbt både på mails och på telefonsamtal.
    Information och dokument som hon lovade skicka kom enligt överenskommelse.
    Hon ger ett intryck av att vara mycket kunnig och påläst vad gäller sina objekt, verkar jobba hårt, är flexibel och tillmöteskommande. Jag tycker att Emelie Johansson är en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena A
    Wow vilken rekommendation, så mycket fina ord. Blir alldeles rörd. Varmaste tack! Varmt lycka till med det nya boendet. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson

Lisbeth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en bostadsrätt
    Vi har hela vägen blivit oerhört väl bemötta och Emelie fick oss att känna oss viktiga.
    En enormt duktig mäklare som inte ger sig Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth G
    Hjärtligaste tack Lisbeth! Jag är tacksam för att jag har fått hjälpa dig och Lina i denna affär. Trots en lång process. Jag hoppas innerligt att hon ska trivas i Örebro och att ni får en fin höst! Kram Emelie Johansson

Lars Gunnar Sture S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hon gav ett proffsigt intryck och hade stora kunskaper om husen i området i samband med vår försäljning av ett kedjehus i Linköping. Vi fick hjälp med värderingen och tips om för och nackdelar med att sälja huset direkt till en byggfirma, utan budgivning. Sedan så fick vi hjälp med allt pappersarbete vid försäljningen så det gick smidigt vid kontrakt skrivandet.. Hon skötte även att likviden fördes över till vårt konto.

Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta när de skall köpa eller sälja bostad. Läs mer

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt min bostadsrätt, och är mycket nöjd med mäklaren! Hon har verkligen lyssnat in mina önskemål och låtit allt ske i den takt jag har önskat. Jag har hela tiden fått snabb återkoppling på mina funderingar och känt mig delaktig i alla steg.
    Jag kan varmt rekommendera Kiddist!!! Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria B
    Tack Maria för dina fina ord och att jag fick förtroendet att förmedla din fina bostad! Håller tummarna nu att du hittar ditt drömhus.

Mona N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist har hjälpt oss att sälja och styla vår lägenhet i Linköping. Vi upplevde henne som hjälpsam, kunnig och snabb att svara på frågor. En toppenmäklare vi kan rekommendera! Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mona N
    Hjärtligt tack Mona! Fantastiskt roligt att få förtroendet att förmedla er lägenhet. Önskar Filip stort lycka till i framtiden!

Karl Mattis P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Snabb och smidig kommunikation. Trevligt bemötande och snabb problemlösning. Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl Mattis P
    Tack för dem orden! Hoppas du kommer att trivas i Johannelund och lycka till med studierna :) Vänliga hälsningar Cornelia Gillberg!

Josefine T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet med ett rum och kök på Thorells gata i Linköping.

Kiddist Lindströms bemötande har varit trevligt och professionellt från första mötet till avslutad affär.

Mina förväntningar var att få en tydlig redogörelse av hela försäljningsprocessen steg för steg, råd och hjälp längs vägen och ett engagerat arbete av mäklaren under visningarna, budgivningen samt kontraktskrivning. Kiddist levde upp till alla dessa förväntningar.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med mäklarens bemötande och arbete och vill framföra mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine T
    Stort tack Josefine! Är så glad att jag fick förtroendet att förmedla din fina bostad.
    Lycka till i Norrland!

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra och kunnig, gav relevanta råd och hjälpte till det lilla extra Läs mer

Niclas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Utmärkt hjälp för att sälja vår lägenhet. Kiddist hjälpte till att styla för att ge så korrekt och trevligt intryck av lägenheten. Snabb att svara på frågor och enkel att ha att göra med. Toppenbetyg!! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niclas C
    Tack Niclas för de fina orden! Fantastiskt roligt att få hjälpa er!
    Hälsningar
  • Adam P

2019-09-02

Adam P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Från första mötet med Cornelia har vi känt oss trygga. En riktigt proffsig mäklare med glimten i ögat som backar upp de höga förväntningar hon byggde upp. Vi är supernöjda både med process och försäljning. Hatten av! Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam P
    WOW, tack snälla Adam och Moa! har varit så roligt att få hjälpa er att sälja ert fina boende. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Vi hörs!
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-09-01

Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår villa som vi har bott i i trettio år.

Vi har fått mycket bra information och varit på flera av hans visningar. Han har lyssnat på våra synpunkter och visat hus som passat oss så vi så småningom visste vad vi ville ha och var vi ville bo.

Vi hade inte så stora förväntningar då vi upplevde att mäklare mest ville sälja, Därför glatt överraskade av Martin som förstod vad vi eftersökte.

Vi är mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer

Linus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en fastighet i Linköping. Väldigt professionellt och seriöst intryck av Martin från första möte tills kontraktet var skrivet. Mycket snabb återkoppling genom hela processen och väldigt kund fokuserad. Allra varmaste rekommendationer ges till Martin framgent! Läs mer

Maritta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt villa.
    Trygg och kunnig mäklare, alltid nåbar, höll kontakt med oss hela tiden, trygg affär från början till slut. Läs mer

Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt en villa.
    Bemötande från mäklaren var professionellt och seriöst men också personligt, anpassat till oss.
    Våra förväntningar om att få vägledning genom säljprocessen motsvarades i hög grad. Mäklaren var tillgänglig för frågor, lyhörd för våra önskemål och underlättade för oss. Läs mer
  • Daniel C

2019-08-29

Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadsrätt.
    Fick proffsig och tydlig vägledning genom hela processen.
    Affären gick över förväntan och mäklaren skötte allt bra.
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren och kommer att rekommendera henne till andra som ska köpa eller sälja. Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel C
    STORT tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fantastiska radhus och tack för dem fina orden. Stort lycka till i framtiden, hälsa familjen :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2019-08-27

Marko A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt mitt hus. Johns arbete har varit perfekt hela vägen igenom. Läs mer
  • Hillevi Kornelia Dorotéa W

2019-08-25

Hillevi Kornelia Dorotéa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt vår våning i Vasastan med hjälp av Niklas. Otroligt proffsigt bemötande. Försäljningen gick otroligt smidigt och lägenheten sålde innan allmän visning. Läs mer

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping