Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 230 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en villa och upplevde ett mycket professionellt bemötande från mäklaren. Hade höga förväntningar på snabb hantering, tydlig information och hjälp med de frågor som vi hade och tycker att dessa levdes upp till utan något att klaga på. Är mycket nöjda och kunde inte ha haft bättre hjälp under denna situation. Läs mer
  • Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en villa, vi blev jättebra bemötta av mäklaren Gabriella Karner. Proffsigt upplägg och avslut. Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas H
    Tack Jonas & Ida. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till med nya boendet. God Jul & Gott Nytt år! Mvh Gabriella Karner
  • James Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson på svensk fastighetsförmedling i linköping gjorde ett fantastiskt jobb under försäljningen av min lägenhet! Väldigt tacksam för den goda servicen! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar James Y
    Varma tack James! Wow, så fin rekommendation! Tack för att jag har fått hjälpa dig hittills. God jul och Gott nytt år! Mvh Emelie Johansson
  • Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Rak och tydlig i sin kommunikation. Ger ett genuint och seriöst intryck. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans H
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Har varit trevligt att få hjälpa er!

Mvh Johan Jansson
  • Per F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Som säljare har jag hela tiden blivit bemött på ett positivt och respektfullt sätt av mäklaren. Kontakten har präglats av ett öppet samarbetsklimat där jag har fått professionellt stöd och vägledning i beslutssituationer. Återkopplingen från försäljningsprocessen har hela tiden varit mycket bra. Om försäljning av bostad skulle bli aktuellt på nytt i framtiden så skulle jag gärna vända mig till samma mäklare igen. Läs mer
  • Elisabet P
    Elisabet P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Joel Nygårds som hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Han är mycket trevlig, engagerad och har skött försäljningen utmärkt. Snabba och bra återkopplingar.
    Våra förhoppningar uppfylldes med råge.
    Vi kommer rekommendera honom till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet P
    Hej Elisabet!
    Tack för de fina orden :) bra samarbete och de bästa förutsättningarna brukar leda till bra resultat!
    Vi ses på tillträdet, må gott
    Mvh Joel Nygårds
  • Åse H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt brf.lght

Professionellt bemötande, kunnig och stor arbetsinsats.

Som ovan och det stämde.

Mycket nöjd! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åse H
    Hjärtliga tack Åse! Fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Ta hand om dig och ha en fin jul så ses vi i januari! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min mäklare Johan Jansson gav ett proffesionellt intryck som han visade på riktigt vid försäljningen av min lgh.
    Tät bra kontakt o avstämning Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael J
    Tack för de fina orden Mikael, önskar dig lycka till i jakten på ny lägenhet.

MVH.Johan Jansson
  • Sinan Y
    Sinan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och Emelie gjorde ett otroligt bra jobb. Hon är en väldigt engagerad och vass säljare. Ger snabba och regelbundna återkopplingar vilket är väldigt uppskattat. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sinan Y
    Hjärtliga tack Sinan! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Christoffer T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Slutsummering på vår försäljning är 5 plus
    Vi är jättenöjda!! Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christoffer T
    Vad roligt att ni är nöjda Christoffer! Är jätteglad att jag och Denise fick möjlighet att hjälpa er med er försäljning och jag önskar er stort lycka till i nya, fina huset när det blir dags! Varma hälsningar Sofia
  • Christine K
    Christine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bristande intresse och mycket dålig kommunikation. Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christine K
    Tack Christine för din feedback! Vi har återkopplat och beklagar din upplevelse där vi tar till oss din kritik.
  • Kjell N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emilie har alltid ett professinellt uppträdande.
    Hon återkopplar alltid när hon lovat det.
    Vi har bade köpt och salt bostäder via henne. Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell N
    Varma tack Kjell! Det är fantastiskt roligt att få hjälpa er. Hoppas Douglas kommer trivas i sin nya fina lägenhet! Mvh Emelie Johansson
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie var väldigt enkel att ha kontakt med. Väldigt glad och alltid snabba svar på alla frågor man hade. Super! Läs mer
    2018-11-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa S
    Hjärtliga tack Lisa! Grattis till en jätte fin lägenhet, jag är övertygad om att du kommer trivas där. Mvh Emelie Johansson
  • Cecilia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har anlitat Sofia tidigare och varit mycket nöjd - så även denna gång, med försäljningen av mitt hus.
    Ambitiös, kunnig, snabb och rakt på sak. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Utmärkt slutresultatet. 👍🏼 Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia V
    Cecilia, så roligt att läsa! Jättetacksam över att få arbeta tillsammans med dig, det är alltid inspirerande! Önskar dig och tjejerna stort lycka till i Stockholm! Varma hälsningar, Sofia
  • Björn L
    Björn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har anlitat Svensk Fast. för försäljning av min bostadsrättsläg.
    De förväntningar mäklaren (Johan) skapade infriades ganska exakt.
    Johan arbetade snabbt och effektivt och upprättade direkt en plan för genomförandet som sedan följdes helt.
    Särskilt uppskattades det sätt på vilket Johan kontinuerligt höll mig informerad om processens framskridande. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn L
    Tusen tack för de fina orden och ett gott samarbete! Hoppas att du kommer trivas med din nya lägenhet i Stockholm.

Med vänlig hälsning Johan Jansson
  • Ann K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Emelie Johansson är trevlig, tillmötesgående, engagerad och snabb. Jag är helt nöjd med kontakten så här långt i processen, skrivit kontrakt men ej tillträtt än. Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann K
    Hjärtliga tack Ann! Varma grattis till en jätte fin lägenhet som jag är övertygad om att du kommer trivas i! Vi ses på tillträdet. Varmt välkommen. Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia Gillberg har genom god kunskap, entusiasm och hårt arbete sålt vår fastighet i linköping. Hon har guidat oss genom hela processen och hjälper oss även med efterarbetet som tex deklarationen. Vi kan med glädje rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa fastighet i linköping. Tack så mycket Cornelia. ☺ Läs mer
    2018-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia T
    Tack för dem värmande orden Cecilia! Har varit otroligt roligt att få hjälpa till!
    Allt gott, Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag kunde inte ha önskat mig mer av min mäklare när jag nyligen sålde villan som jag själv varit med om att både rita och bygga. Mäklaren satte sig in i allt i detalj och lämnade inget åt slumpen. Alla mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Sofia Tjernberg är helt enkelt en helt komplett mäklare och jag kan bara gratulera er som anlitar henne.
    /Erik Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik S
    Blir otroligt glad och tacksam över dina fina ord Erik! Är glad för att jag träffat en så inspirerande människa och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus! Önskar dig lycka till med nytt boende och allt gott framöver! varma hälsningar Sofia
  • Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt ett parhus, vilket gick som en dans! Läs mer
  • Patrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Alltid tillgänglig, snabba svar och väldigt bra bemötande. Toppennöjd! Läs mer
    2018-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik J
    Varmt tack Patrik! Tack för att jag har fått hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Lycka till med renoveringen av huset så ses vi i februari! Mvh Emelie Johansson
  • Carl H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson förmedlade min bostadsrätt i övre Vastastaden, Linköping. Emelie är väldigt professionell, effektiv och flexibel samt sätter rätt förväntningar. Kan inget annat än att rekommendera Emelie och Svensk Fastighetsförmedling i Linköping. Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl H
    Varmt TACK Carl för den fina rekommendationen och för att jag har fått hjälpa dig! Hoppas ni kommer trivas i Stockholm. Mvh Emelie Johansson
  • Lotti W
    Lotti W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en 4 rums lägenhet centralt. Väldigt bra bemötande trevlig social kunnig tar snabbt reda på saker han inte kan eller vet något om mycket bra tillgänglighet ringer snabbt upp den bästa mäklaren jag har mött. Har träffat väldigt många vid köp sälj och vid sökning av bostad. Artig och välklädd.
    Han uppfyllde alla mina förväntningar
    En mäklare jag varmt kan rekommendera Läs mer
    2018-10-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotti W
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, vad roligt att du uppskattar mitt arbete. Önskar dig all lycka med ditt fortsatta boende på västkusten.

• Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie hjälpte mig att förmedla min lägenhet i T1. Väldigt proffsigt bemötande och slutpris över förväntan. Snabbt och smidigt Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin H
    Hjärtliga tack Karin! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet. Varma hälsningar Emelie
  • Annika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid köpet av ett radhus i Johannelund hade vi förmånen att ha kontakt med mäklaren Joel Nygårds. Lyhörd, tydlig, smidig, proffsig, effektiv och trevlig. Så helt enkelt en perfekt mäklare! Så jag kommer definitivt rekommendera honom när någon i bekantskapskretsen ska sälja! Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika H
    Hej Annika!
    Tack för dessa värmande ord! Kul att ni är nöjd med affären :)
    Mvh Joel Nygårds
  • Magnus Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bostadsrätt.
    Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
    2018-10-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus Ö
    Va roligt att höra Magnus! Hoppas att Inez kommer att trivas nu, stort lycka till :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Maria Therése E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte en villa på förhand. Sofia agerade professionellt och flexibelt samt var lyhörd inför båda parter. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria Therése E
    Tack Therese för dina fina ord! Jag välkomnar er till Linköping och önskar er varmt lycka till här och med ert superfina hus! Varma hälsningar, Sofia
  • Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt ett relativt nytt kedjehus. Mäklaren var proffisionell, kunnig, meddelsam och presenterade bostaden på ett bra sätt. Från första kontakt av mäklaren till kontraktskrivning har upplevelsen av försäljningen varit mycket bra. Jag har ingenting att klaga på. Läs mer
  • Annie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Denise sålde min lägenheten som ligger centralt i Linköping. Hon var väldigt hjälpsam, lättillgänglig och professionell under hela processen. Jag uppskattade verkligen att Denise hjälpte till med det där lilla extra genom att ge tips både inför fotografering och visning och hon leverade en perfekt annons direkt.
    Denise ställde även upp och skrev kontrakt en lördagkväll och var kontaktbar hela tiden.
    Denise är en pålitlig mäklare som levererar det där lila extra! Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Engagerad, kunnig och förtroendeingivande. Jag ger Johan mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia W
    Stort tack Cecilia för din fina rekommendation!
    Hälsningar, Johan Jansson
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt. Alltid bra bemött av mäklaren. Snabb och proffsig. Korrekt och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart B
    kära Lennart och Berit, det är alltid en fröjd när jag träffar er, ni är så trevliga! Jag tackar för era fina ord och julklappen, otroligt tacksam över att få ha så fina kunder som er! Varma julhälsningar, Sofia
  • Helena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en bostadsrätt och min mäklare uppfyllde alla mina krav.
    Hon var proffsig och tillmötesgående.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har fått ett superbra bemötande genom hela säljprocessen. Vår mäklare Gabriella upplevs mycket professionell, engagerad och lösningsorienterad och rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotta H
    Tack Lotta för fina ord. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag är så glad att ni äntligen hittade ert drömhus! Det värmer att ni känner er nöjda med mig. All lycka till med nya hästgården! Hjärtliga Hälsningar Gabriella
  • Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Väldigt bra bemötande. Ambitiös, trevlig och bra på att bemöta våra behov. Läs mer
  • Josefine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Otroligt proffsig mäklare som överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine S
    Tusen tack Josefine För dina fina ord! Jag är jätteglad över vårt fina samarbete och önskar er varmt lycka till i nya huset! Allt gott till er! Sofia
  • Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Svår sålt för vår del marknaden är mättad på lägenheten i Linköping. Men Johan fick den såld. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander L
    Tack Alexander för din rekommendation, det var roligt att få hjälpa er. Lycka till med ert nya boende.
  • Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Rapp, Tolerant, Kunnig
    Fullt Nöjd med mitt köp Läs mer
    2018-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders J
    Varmt tack för ett jätte fint omdöme Anders! Vi ses på tillträdet. Allt gott. Med vänliga hälsningar Emelie Johansson
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde under sommarmånaderna min lägenheten i Linköping. Emelie lovar vid första mötet guld och gröna skogar och garanterade att bostaden skulle säljas för betydligt högre än vad den gjorde i slutet.
    Emelie’s insats under försäljningen var ytterst liten, där det ända hon faktiskt gör är att förmedla ett budskap mellan köparen och säljaren. Mäklararvodet är betydligt högre än övriga mäklarfirmor (till en början 3,5% av försäljningspriset), men med facit i hand är det knappast värt att betala de extra pengarna för en mäklare som i slutändan endast är ute efter provisionen och vinna de interna säljtävlingarna. Marknaden och din egna förhandlingsförmåga är det enda som kommer avgör för vilken summa bostaden säljs till!

Att Emelie endast är ute efter provisionen blev extra tydligt efter försäljningen då jag ombeddes att själv ta kontakt med köpare för diverse frågor. Jag kan rekommendera alla andra att endast välja mäklare utifrån priset och inte låta er luras av deras ”säljsnack”. Läs mer
    2018-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktor B
    Tack för kritiken Viktor. Det är tråkigt att du inte är nöjd med slutresultatet trots att jag prisförhandlade upp budgivaren. Jag önskar dig varmt lycka till i Stockholm! Mvh Emelie Johansson
  • Mathilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gabriella är otroligt duktig. Kommunikativ och man behöver aldrig vänta på svar och gå o kring och undra vad som händer i en budgivning. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathilda E
    Tack snälla Mathilda för fina ord. Jag hoppas verkligen få hjälpa er att hitta ert drömboende. Vi ses & hörs förhoppningsvis på visningar framöver! Vänliga hälsningar Gabriella Karner
  • Mary S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tre rumslägenhet.
    Emilie var trevlig och proffsig. Kände förtroende för henne från början.
    Vi fick jättebra information och kontinuerlig feedback. Läs mer
    2018-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mary S
    Hjärtliga tack för ett fint omdöme! Det har varit jätte roligt att få hjälpa er. Ses på tillträdet. Mvh Emelie Johansson
  • Elias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en lägenhet nyligen, mycket bra bemötande och proffsigt skött på alla fronter. :) Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elias J
    Tack för förtroendet och rekommendationen Elias, vad kul att du uppskattat mitt arbete.

• Laurent P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Excellent service from John Flood: he was efficient, precise, responsive and very clear in his communication. I highly recommend. Läs mer
    2018-09-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Laurent P
    Thanks for these nice words!
    Best regards, John Flood
  • Jakob P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Brf-lgh i Linköping.

Vi blev bemötta på ett strålande sätt.

Förväntningarna uppnåddes med hänsyn taget till marknaden.

Det är tredje gången inom en 5-årsperiod som vi gör lgh-affärer med Emelie Johansson och det fungerade lika bra som vid tidigare affärer. Läs mer
    2018-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jakob P
    Hjärtliga tack Jakob för de fina orden! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er. Jag önskar dig allt gott i Göteborg! Mvh Emelie Johansson
  • Emma B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Är supernöjd med Emelie som val av mäklare. Både att slutpriset blev så bra och Emelies trevliga och proffsiga bemötande. Jag upplevde Emelie som både snabb och lätt att skriva och få tag i.
    Jag skulle rekommendera Emelie helt utan tvekan! Läs mer
    2018-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma B
    Varmt tack Emma, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Lycka till Stockholm, hoppas du hittar ett bra boende där! Mvh Emelie Johansson
  • Malin L
    Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har tidigare varit i kontakt med Johan Jansson som köpare och var då väldigt nöjd. Denna gång hjälpte Johan mig med försäljning av min lägenhet och allt fungerade precis lika smidigt som vid köpet.

Johan är engagerad, professionell och flexibel. Han ordnade försäljningen på ett smidigt sätt trots att jag bor i en annan stad och inte kunde befinna mig på plats under stor del av försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Johan som mäklare! Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin L
    Tack Malin för den fina rekommendationen, har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
    Får önska dig ett stort lycka till i jakten på ditt nya boende.
  • Felicia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Under sommaren 2018 såldes vår lägenhet i centrala Linköping. Vi har fått ett fantastiskt bemötande av vår mäklare ock är oerhört nöjda! Cornelia har verkligen lagt ner sin själ i denna försäljning och har verkligen visat ett otroligt engagemang som mäklare! Vi är mycket nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Felicia B
    Tack snälla för dem vänliga orden Felicia! Har varit så roligt att få hjälpa er, stort lycka till nu i nya boendet! :)
    Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mycket bra bemötande och stöd, från start med konkreta idéer om färdigställandet av lägenheten inför försäljningen till genomförd affär. Vi kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte en lägenhet i Linköping, osedd, men har fått bra hjälp och information av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade.
    På det hela taget tycker jag marknaden är till säljarens fördel och mäklarna har ju säljarens uppdrag, det var en upplevelse som man som köpare kanske inte gillar fullt ut, men nästa gång är man säljare. Läs mer
    2018-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn T
    Hej Björn! Varmt tack för ditt utlåtande. Vi är väldigt mån om dig som köpare, vi ska vara opartiska! Jag hoppas innerligt att er son kommer trivas. Vi ses på tillträdet. Välkomna! Varma hälsningar Emelie JOhansson
  • Hedvig M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie hjälpte mig att sälja min fina sekelskifteslägenhet på 2 rok i centrala Linköping. Jag kände mig mycket väl bemött från första stund och fick bra stöd med allt från styling inför fotografering och visning till genomförande av visning när jag inte själv var närvarande i Linköping. Emelie bibehöll hela tiden en positiv inställning och var ständigt taggad på att göra sitt bästa, vilket gjorde mig trygg i hennes kompetens och förmåga att genomföra försäljningen på ett bra sätt. Hon kommunicerade tydligt med mig vid såväl visning som budgivning. Genom allt detta uppfyllde hon mer än väl mina förväntningar om att hon var den mäklare som på bäst sätt kunde sälja min lägenhet för ett bra pris och samtidigt utgöra en trygghet för mig som säljare samt min köpare. Jag är mycket nöjd med mitt val av Emelie som min mäklare och rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hedvig M
    Hedvig, WOW vilken rekommendation! Hjärtliga tack, blir alldeles rörd. Jag hoppas att du har en fantastisk resa och önskar dig allt gott i Stockholm! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde mammas lägenhet. Emelie är aktiv och snabb. Hon har för oss visat prov på stor kunnighet om branschen och hela tiden gett oss riktiga och bra alternativ som har hjälpt oss att fatta rätt beslut. På slutet visade hon också prov på att vara en skicklig förhandlare. Jag kan med varm hand rekommendera Emelie! Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan F
    Hjärtliga tack Stefan för de fina orden. Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er hittills. Må gott! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Charlotte J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan på Svensk fast. sålde våran lägenhet i Vasastaden. Han jobbade effektivt och lyckades sälja den snabbt, en tuff marknad till trots.
    Allt flöt på smidigt från första kontakten till påskrivet köpekontrakt. Johan är en trevlig mäklare som levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotte J
    Vad roligt att höra att ni uppskattade min arbetsinsats, har varit roligt att få hjälpa er. Får önska er lycka till med den nya bostaden.
    Vänliga hälsningar Johan Jansson

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping