Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• BadgeNineYears
1 135

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping! Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden....

1135 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tina E
Hjulsbro

Mäklaren hjälpe mig att både hitta ett nytt boende och en köpare till mitt tidigare boende, så att jag kunde sälja och köpa samma vecka.

Elin Elisabeth P
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Vi kan varmt rekommendera Amanda Edlund som mäklare. Hon överträffade våra förväntningar på alla plan när hon sålde våran bostadsrätt. Från första mötet till kontraktsskrivning var Amanda otroligt tillgänglig, anpassningsbar och professionell. Upplevde också mäklaren som lättsam och mycket engagerad, vilket säkert bidrog till att vi fick till en smidig bostadsförsäljning med endast en privatvisning och samtidigt uppnådde det slutpris som vi blev nöjda med.

Valart H
Johannelund

Vill man ha en professionell mäklare så ska man anlita Amanda Edlund i Linköping. - Lyhörd ✅ -Återkoppling ✅ -Professionell ✅ - Kunnig inom hus/bostadsrätt marknaden ✅ - Hjälpsam ✅ Anlita henne, lovar att ni inte blir besvikna. MVH Valle

Charlotta L
Vidingsjö

Grym mäklare med 100% koll hela vägen (Emelie)

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Men wow Charlotta! Varmaste tack för att jag har fått hjälpa dig igen. Det gläder mig enormt att du är nöjd och att du återkommer till mig. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Linda L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Martin Drotz sålde vårt hus på 2 dagar. Allt gick så smidigt och vi fick vad vi önskade för huset! Kan varmt rekommendera honom! Så nöjda!!

Richard W
Hjulsbro

Ej nöjd med mäklaren, dålig kommunikation och ej ärlig

Alhagie C
Vikingstad

Vi blev väl bemött av mäklaren och att han var mycket professionellt, kunnig och lägger mycket fokus på sina klienter. Vid försäljningen av vår bostad så har han haft ständigt kontakt med oss och god framförhållning vilket vi uppskattar. Vi är jättenöjda med mäklaren och kan absolut tänka oss i framtiden vid försäljning av vår bostad ta kontakt med mäklaren/ Svensk Fastighetsförmedling Linköping.

Peter S
Kanberget

Bra och tydlig kommunikation från mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmaste tack Peter! Stort grattis till dig och Camilla! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Helena K
Linköping

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Hela bostadsaffären gick mycket smidigt.

Lars G
Linköping

Mkt proffsigt bemötande med hög servicegrad

Sven-Erik J
Vikingstad

Blev vänligt och proffsigt bemött från första gången inger förtroende

Gert B
Hagaberg

Väldigt nöjd. Proffsigt skött.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Gert! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig hittills. Hoppas du njuter i Spanien! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Barbro K
Jägarvallen

Lätt och smidig kontakt. Bra, kunnigt och trevligt bemötande.

Hafdis H
Hagaberg

Mycket bra, tydliga, hjälpsamma.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack! Stort grattis till en mycket fin lägenhet. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Peter J
Linghem

Trygg överlämning av hela försäljningsprocessen - väldigt nöjd!

Michel M
Vikingstad

Bra och erfaren mäklare. Lite tufft att få huset sålt till det pris som var önskat men fick till slut utgångspris vilket var helt okej.

Ann-Louise H
Vasastaden

Mycket bra mäklare. Väldigt kunnig, kände stort förtroende för henne. Alltid glad, positiv och tillgänglig. Högsta betyg.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack så hjärtligt Ann-Louise. Så tacksam för att jag har fått hjälpa er. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Isak J
Johannelund

Cornelia var det självklara valet! Vi gillade arbetssättet från svensk fast och hennes optimism.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Stort tack för dem fina orden, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Varma hälsningar Cornelia Gillberg

Hanqing M
Valla

Bemötande var lyhört och professionellt. Om det var några frågortecken eller problem som dök upp så fick välmotiverade förklaringar och förslag på lösningar.

Therese E
Hackefors

Jag tycker de ger ett professionellt intryck och jag har bara positivt att säga om min upplevelse.

Jr-Tai C
Vikingstad

It was a smooth process. The broker is professional to guide and lead the process.

Bo S
Vikingstad

Vi anser att den öppna budgivningen ska stängas, i samband med att man bokat kontrakrsskrivning med en köpare. Förstår att säljare och mäklare vill ta alla chanser till högre bud som ev kan komma in sent. Men det känns absolut oseriöst mot köparen.,som tycker att man har en muntlig överenskommelse om både pris och tid för kontrakrsskrivning.

Åsa O
Linköping

Snabbt och proffesionellt bemötande!

Maher S
Vallastaden

Påläst mäklare, gav väldigt bra intryck. Träffade flera mäklare när vi tittade o ni höll en hög nivå. Fanns andra som kändes som de var trötta på jobbet. Påverkar rätt mycket vilken attityd man har när man ska köpa.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Maher för ett mycket fint omdöme! Det gläder mig enormt att jag får hjälpa er i köpet av er fina bostad. Vi ses vid tillträdet. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Tobias B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Jag anlitade Emelie Johansson 2024 för att sälja min bostadsrätt i Linköping. Jag valde henne pga att jag hade hört goda omdömen. Jag ångrar mig och vill avråda andra från att anlita henne! Hon tar drygt 3% i arvode och motiverar detta med att hon erbjuder en bättre tjänst än sina konkurrenter, men det är långt ifrån sanningen! Jag har sålt med en annan mäklare tidigare och han var mycket bättre. Sammanfattningsvis gav hon ett amatörmässigt och oerfaret intryck genom hela processen. Hon var alltigenom svår att nå på telefon...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Stort tack Tobias för att du tar dig tiden att skriva ett omdöme. Jag är återigen, vilket jag har sagt flera gånger tidigare, hemskt ledsen för att du har upplevt försäljningen på detta sätt vilket aldrig har varit min avsikt. Jag önskar dig varmt lycka till framöver! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Sebastian S
Askeby

Mycket positiv, både köpte och sålde med dem, tydligt och raka. Lättillgängliga.

Michael R
Vasastaden

Snabb och professionell hantering av mäklare och assistenter.

Torbjörn A
Sturefors

Bra och tydlig kommunikation och ett trevligt bemötande

Ann-Sofie L
Linköping

Mycket trevligt bemötande av mäklaren vid visning, hade material med sig om lägenheten och svarade bra på frågor. När vi lämnade bud önskade vi att slutföra affären snart och mäklaren förstod vårt behov och allt gick mycket snabbt o smidigt.

Elisabeth K
Valla

Vi har blivit mycket bra bemötta. Mäklaren levde bra upp till våra förväntningar och gjorde ett bra jobb.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Elisabeth för en mycket fin rekommendation! Jag är oerhört tacksam att jag har fått hjälpa er i både köp och försäljning. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Frank D
Linköping

Mäklare med mycket positiv energi, framåtdriv och informativ. Få saker är problem utan snarare lösbara utmaningar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack för de otroliga orden! Stort tack för att jag fått hjälpa er och hoppas ni har det underbart i värmen:) Varma hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Pernilla K
Centralt

Kommunikativ och lösningsfokuserad, ordnade möte hos kollega i Stockholm efter önskemål

Anna T
Vallastaden

Vår mäklare får högsta betyg. Hon hade stor kunskap om fastighetsmarknaden i området och ingav stort förtroende. Under försäljningens gång fick vi fortlöpande information om vad som hände. Det var lätt att få kontakt med henne vid behov. Hon tog våra åsikter i beaktande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmaste tack gulliga ni för omdömet! Jag är så glad för att jag får hjälpa er och att ni är nöjda hittills! Vi ses vid tillträdet. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Benny W
Hjulsbro

Mycket professionellt bemötande. Sofia levde upp till våra högt ställda förväntningar på ett mycket bra sätt. Snabb hantering av de utmaningar som uppstod.

Claudia L
Ljungsbro

I början mycket kompetent intryck och tydlig planering. Följande gav negativt bismak: 1) Eftersom vi är separerade hade vi ett tydligt önskemål om att all information går via mejl, men mäklaren hade svårt att tillgodose detta. 2) Upplevde att mäklaren nästan försökte övertala mig att acceptera det första budet trots att mer än hälften inte hade sett huset än. 3) Vi fick efter försäljningen veta att de intresserade under visningen enbart fick titta på huset och inte på tomten, vilket gick rakt mot vårt önskemål och inte var avtalat med oss.

Stewart D
Vasastaden

Mycket nöjd med Maja som mäklare!!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmaste tack för förtroendet i försäljningen och för din fina rekommendation, ett nöje att fått hjälpa till! Hjärtliga hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Julia T
Åbylund

Bra information! Smidigt och enkelt. Trevlig!

Torbjörn L
Åbylund

Mäklaren motsvarade det jag förväntade mig, trevligt bemötande och bra information om lägenheten.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack för dem fina orden Torbjörn och grattis till en mycket fin bostad! Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Cornelia Gillberg

Lars J
Gottfridsberg

Bra bemötande, aningen mycket ”sälj” Kan marknaden, potentiella kunder. Hon levde upp till högt ställda förväntningar Skulle inte tveka att anlita henne igen!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Stort TACK för det fina omdömet Lars! Jag är oerhört tacksam för att ni både har köpt samt sålt via mig. Ha en fin fortsatt sommar så hörs/ses vi vid tillträdet! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Birgitta E
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Linköping
Linköping

Jag svarar för andra gången. Mycket nöjd!

Ulla K
Linköping

Bemötandet var bra Förväntningar var att få information och svar på frågor snabbt och enkelt. Det har fungerat bra. På visningsdagen var tiden satt till 15.30 - 16.00. De första besökarna kom 15.00. Vi hade tänkt att avlägsna oss innan besökarna kom men mäklaren kom inte förrän 15.45 och vi fick stå och ta emot alla besökare själva, minst 35 personer. Det kändes inte bra eftersom vi inte var förberedda på det.

Mats-Ove P
Vårdsberg

Bra bemötande! Kände igen oss sen tidigare visningar! Och gav förtroendeingivande svar! I övrigt hjälpsam men kanske har många järn i elden samtidigt!

Sara Maria P
Övre Vasastaden

Maja har varit vår mäklare vid två försäljningar och ett köp av ny bostad. Vi är så otroligt nöjda över att ha fått äran att få hjälp av henne. Hennes envishet, effektivitet, tillgänglighet och hennes inlyssnande är något vi verkligen sätter pris på. Svensk fastighetsförmedling ska vara stolta över att ha henne som anställd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Tack tack tack! Tack för förtroendet att få hjälpa er igenom två försäljningar och ett köp och varmaste tack för de fina orden. Önskar er ett stort lycka till med hus- och familjeliv framåt så är ni varmt välkomna att höra av er i framtiden! Hjärtliga hälsningar Maja Eskilsson Andersson

Birand H
Skonberga

Hei, overalt så var opplevelsen veldig bra.

Björn K
Linköping

Proffsig, engagerad, proaktiv och trevlig

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Varmt tack Björn! Det gläder mig att få en så fin rekommendation från er. Grattis till en fin bostad! Bästa hälsningar Emelie Johansson

Stefan G
Ullstämma

Bra bemötande av mäklaren. Vi hade något högre förväntningar gällande intressenter samt budgivning. Sammantaget en ganska bra försäljning.

Oliver S
Harvestad

Lite dåligt med kommunikationen

Emilie Y
Vallastaden

Toppen service och allt har gått supersmidigt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Hjärtligt tack Emilie! Så fin recommendation! Stort grattis till en mycket fin bostad. Bästa hälsningar Emelie Johansson

Gordana L
Vikingstad

Mycket bra och kunnig mäklare, påläst och kunde sin sak. Allt blev enligt våra önskemål.

Axel Z
Berga

Professionellt och ansvarsfullt hanterat. Mycket kunnig och mycket bra bemötande i alla delar i processen.