Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 435 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2019-12-09

Hans Ove N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra bemötande och snabb, bra hjälp Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Ove N
    Varmt tack för det fina omdömet och för att jag får hjälpa dig och din dotter med köp! Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-12-08

Evar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tydligt från början om vad som gäller! Inga dolda undermeningar eller osanningar.
    Väldigt trevlig och engagerad person som ger allt. Hon kontaktade och uppdaterade läget ofta. Duktig inte bara på att sälja, utan skapa relation och tillit till både parterna.
    Min bostad var i trygga händer och hon vann mitt förtroende totalt.
    Emelie ÄR bäst! Läs mer
    2019-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Evar H
    Wow, blir alldeles mållös! Tack snälla för ett så fint omdöme och för att jag har fått hjälpa er. Det har varit fantastiskt roligt hittills. God jul! Kram till er, Emelie Johansson
  • 2019-12-06

Linda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Tillmötesgående och hjälpsamma trots geografiska utmaningar Läs mer
  • 2019-12-05

Lise-lott L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har tidigare både köpt och sålt bostad. Min mäklare är en underbar och kompetent person. Skulle inte tveka att använda henne igen- Läs mer
    2019-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lise-lott L
    Varmaste tack fina du, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig och din familj hittills. God jul och gott nytt år! Kram Emelie Johansson
  • 2019-12-01

Vitaly P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår lägenhet. Det var smidigt och transparent.
    Stort tack till Johan Jansson och hela SFF teamet! Läs mer
    2019-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vitaly P
    Hej Vitaly!

Tack för förtroendet att få förmedla er fina bostad, hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.

Mvh Johan Jansson
  • 2019-11-29

Elsa Margon Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt

Han var mycket kunnig och framförallt mycket tålmodig.

Mina förväntningar var att han skulle sälja lägenheten och att han gjorde, det fast det tog tid. Jag litade på honom -tillit.

En spännande tid med visningar och väntetid som tog på mitt tålamod. Nu känns det bra Läs mer
    2019-11-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elsa Margon Birgitta A
    Hejsan Birgitta, tack så mycket för att jag fick förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning! Det tog lite tid, men vi nådde tillslut fram :) Skönt att höra att det känns bra!

Oskar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Smidig process och väldigt tillgänglig. Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar M
    Tack så mycket Oskar! Kul att jag fick hjälpa er med er försäljning :)

Mvh Martin Fransson!

Eva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en bostadsrätt.
    Fått trevligt och professionellt bemötande.
    Kontakten motsvarande mina förväntningar. Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva T
    Tack så mycket för förtroendet Eva och de fina orden!

• Karolina B

2019-11-27

Karolina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte ett hus och har fungerat bra så här långt. Läs mer

Libertad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Linghem. Jag fick en bra bild av mäklaren. Hon var tydlig och bestämd. Kunnig och tillmötesgående. Hon verkade veta vad hon sålde, hur hon skulle lägga upp det och lägga fram budgivningen för att alla skulle bli nöjda. Genom gång på plats var bra. Och genomgången på kontoret vid påskrift var otroligt bra genomfört då hon gick igenom alla punkterna tydligt. Trots hennes låga ålder vilket jag ibland kan bli lite skeptiskt mot, så måste jag säga att det var precis tvärtom, hon var riktigt kompetent. Hon klädde sig fint och hade ett snällt sätt. Hon ger ett mycket förtroende ingivande och kunnigt intryck. Läs mer
    2019-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Libertad A
    Wow Libertad! Tack för dem fina orden och tack för att jag fick chansen att motbevisa dina skeptiska tankar! Jag hoppas du kommer trivas bra i Linghem, men det tvivlar jag inte på :)

Beatrice N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vår mäklare var mycket tillmötesgående och arrangerade så att vi kunde komma och titta på lägenheten utanför visningstider. Dock höll hen inte tiderna under budgivningen. Hen sa att de andra som ev var intresserade av att lägga bud hade x antal timmar på sig att fundera. När dessa timmar gått hörde inte mäklaren av sig utan vi fick ta kontakt. Hen sköt också på tiden för när den andra parten skulle höra av sig flera gånger. Läs mer
  • 2019-11-26

Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Ett personligt bemötande och mycket hjälpsam på ett professionellt sätt vid köp av min första bostad. Läs mer
    2019-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida E
    Tack Frida! jag hopaps du kommer trivas bra i din fina lägenhet i Tannefors :) vi ses!
  • 2019-11-26

Linnea F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt och trevligt bemötande! Martin Fransson hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är mycket nöjda. Han höll oss kontinuerligt uppdaterade under hela processen och allt var väldigt smidigt. Tack! Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnea F
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med er försäljning Linnea! Stort tack för förtroendet :)

• Shohreh V

2019-11-25

Shohreh V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    - Vi har sålt ett enplanshus i Övre Johannelund I Linköping.
    - Vår mäklare mötte oss med engagemang, entusiasm och värme. Han har funnits tillgänglig, svarat på våra frågor och jobbat med en mycket bra kvalitet.
    - Vår mäklare, överträffade våra förväntningar.
    - Vi är mycket nöjda och trygga. Vi kan med säkerhet rekommendera vår mäklare till vänner och bekanta. Läs mer

Louise O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag och min sambo har köpt lägenhet på Kompanigatan 66. Vi är båda mycket nöjda med vår mäklare och hur vi blev bemötta. Mäklaren vi hade var trevlig och trovärdig vilket gav oss en (dyr) ;) men positiv upplevelse.
    Vi är sammanfattningsvis mycket nöjda och kan tänka oss att återkomma när det är dags för nästa köp! Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise O
    Hej Louise,
    Stort tack för era fina ord och grattis till ert köp! Har ni några tankar eller funderingar inför tillträdet är det bara att ni hör av er.
    MVH

Stefan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    -Vi säljer vår villa och köper en bostadsrätt, båda uppdragen utförs av Svensk Fastighetsförmedling.
    -Bemötandet av båda mäklarna är lågt utöver det vanliga, har sällan mött så arrangerande och personliga säljare som på Svensk Fastighetsförmedling.
    -Våra förväntningar är långt utöver det vi hade hoppats på och förväntat oss av ¨säljare.¨
    - Jag kan varmt rekommendera Martin och Joel på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping om man ska köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan R
    Så otroligt kul att höra Stefan! Vi är båda två mycket tacksamma för de fina orden :) Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya boende!
    Mvh Martin Fransson och Joel Nygårds

Jenny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Kiddist skötte vår försäljning av lägenheten fantastiskt bra. 😊 Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny E
    Hej Jenny,
    Stort tack! Var så roligt att få hjälpa er.

Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Alla förväntningar infriades av toppenmäklaren när jag sålde min sommarstuga nedanför rimforsa i Östergötland Läs mer

Annelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en 2:a i Linköping, min mäklare Cornelia Gillberg får högsta betyg. Väldigt proffsigt o bra bemötande från början till slut. Läs mer
    2019-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie K
    Tack för dem fina orden Annelie och tack för förtroendet att få hjälpa dig sälja din fina lägenhet och hoppas du kommer trivas bra i Karlstad!

Johanna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Johan sålde vår lägenhet.
    Jag fick ett personligt och proffesionellt bemötande och jag kände definitivt att han var på vår sida. Det som jag upplevde som extra bra och sympatiskt med Johan var att han även fanns där för köparen, bemötte honom på ett samma sätt och med respekt för dennes ”stora” affär. Genom hela processen tyckte jag dessutom han var ärlig, positiv och informerande. Allt kändes väldigt tryggt.
    Jag hade höga förväntningar och de infriades. Min farhåga var att byrån upplevs lite ung men det visade sig i alla fall inte märkas vid den här affären.
    Stort tack för en smidig, proffsig, trygg och personlig upplevelse. Läs mer
    2019-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna P
    Tack Johanna för den fina rekommendationen vill även tacka för ett fint samarbete och förtroendet att få hjälpa till att förmedla er trevliga lägenhet.

Hälsningar Johan Jansson
  • 2019-11-23

Peter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsigt skött. Endast några infomissar. Läs mer
    2019-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter R
    Hej Peter,
    Tack för din feedback! Stort grattis till ert köp. Har ni några frågor eller funderingar inför tillträdet är det bara att ni hör av er.
  • 2019-11-22

Rune A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hus. Toppen. Toppen. Skala 1. 10. 10. Läs mer
  • 2019-11-22

Karl Fredric C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har både köpt och sålt med hjälp av svensk fastighetsförmedling.
    Kanonbra mäklare och vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-11-14

Emma Mainza C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    We bought an apartment and the märklare was really helpful and professional. She also helped speed up the process. Läs mer
  • 2019-11-09

Mattias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vårt hus i Ljungsbro. Mäklare Joel Nygårds. Joel har under hela försäljningsprocessen, som har varit lång, varit mycket tillmötesgående och professionell i sitt bemötande. Både jag och min sambo har varit mycket nöjda med hans engagemang för att denna försäljning skall gå så bra som möjligt.

Jag anser att det är rimligt att ha höga förväntningar på en mäklartjänst. Både när det gäller kompetens, tillgänglighet och engagemang. Joel har definitivt levt upp till dessa förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom till andra med gott samvete. / Mattias Lindgren Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias L
    Tack Mattias för den fina recensionen! Är jätteglad att du och Yvonne är nöjd och hoppas nu att ni kommer trivas inne i stan:)
    Tack för förtroendet, vi ses/hörs framöver!
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds
  • Sara K

2019-11-06

Sara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Supernöjd med Martin som mäklare. Trygg och säker genom hela säljprocessen och han skapar lätt förtroende. Han höll mig bra uppdaterad under alla steg och satte rimliga förväntningar.
    Rekommenderar Martin starkt! Läs mer
    2019-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara K
    Vad roligt att höra Sara! Det var väldigt kul att få hjälpa dig med din försäljning :)
  • 2019-11-05

Magnus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en lägenhet på Sturegatan. Vår mäklare Cornelia Gillberg får högsta betyg av mig. Vi fick den hjälp som vi behövde och hon vidarebefordrade ett lugn trots att man befinner sig i en pressad situation som säljare. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus C
    Tack Magnus för dem fina orden. Önskar er stort lycka till i nya huset :)
    Hälsa Julia!
  • 2019-11-04

Sebastian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte ett radhus i Linköping. Blev mött på ett bra sätt av mäklaren. Väldigt trevlig och kunde svara på alla våra frågor. Kändes trygg igenom hela affären. Väldigt social kompetent.

En bra erfarenhet rakt igenom. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sebastian S
    Tack för dem orden Sebastian, dem tar jag till mig! Önskar er all lycka ute i Harvestad nu :)
  • 2019-11-04

Thomas Lennart K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt hus på Rökingestigen
    Vi blev mkt bra bemött, och även om vi gett upp så gav inte mäklaren upp.
    Mycket bra! Tack Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas Lennart K
    Hjärtliga tack Thomas. Kul att ni är nöjda med köpet! Vi ses på tillträdet :)
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds
  • 2019-11-03

Elisabet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde mitt kedjehus. Fick ett väldigt bra bemötande. Första mötet gav ett seriöst intryck och var väldigt informativt. Regelbundna uppdateringar om värdet, och sedan snabb och proffsig hjälp med försäljningen. Jag tycker att värdering, utgångspris och försäljningspris stämde väldigt väl alltihop. Jättenöjd! Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet L
    Tack Elisabet för din fina recension! Är jätteglad att du är nöjd och hoppas att du nu ska hitta något nytt, mindre boende, som faller dig och hunden i smaken! Tack för förtroendet, vi ses/hörs framöver! Varma hälsningar Sofia
  • 2019-11-02

Åsa I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt villa
    Mycket proffsigt bemötande, trevlig och inlyssnamde
    Höll kontakten under hela processen på ett utmärkt sätt Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa I
    Tack Åsa för fina ord, jag önskar er all lycka med husbyggandet! Må så gott, hälsningar Gabriella Karner
  • 2019-11-01

Elin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har varit på flertalet visningar med mäklare som är överdrivet trevliga och inställsamma mot ev köpare. Martin är genuint trevlig, ärlig och tydlig i sin kommunikation mot oss som köpare. Gav tydliga och snabba besked. Är noga och lätt att ha o göra med. Hade satt på lugn musik vid visningen, det gjorde att vi och andra under visningen kunde diskutera med varandra utan att det störde👍 Läs mer
  • 2019-11-01

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Engagerad mäklare som helt enkelt var bra på sitt jobb. Läs mer
    2019-11-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin F
    Tack Karin! Var ett nöje att få hjälpa dig!
    Stort lycka till med ditt nya jobb.
  • 2019-10-31

Per M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra, kunnig och påläst
    Mycket trevligt bemötande Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per M
    Tack för de fina orden Per! Är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er - önskar er allt gott till vi ses vid tillträdet! varma hälsningar Sofia
  • Evelina O

2019-10-29

Evelina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt min lägenhet med Emelie Johansson på Svensk Fastighetsförmedling i Linköping. Hon är fantastisk med återkoppling och ser inga hinder utan möjligheter är det hon fokuserar på. Du är en stjärna Emelie. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Evelina O
    Hjärtliga tack Evelina. Wow, vilka fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa dig. Lycka till i Borlänge och med det kommande bebislivet. Det är fantastiskt! Kram Emelie Johansson
  • 2019-10-28

Peter C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en trea i Vasastan. Bra bemötande från mäklaren.

Mäklaren beskrev processen bra och följde upp och lyckades sedan genomföra affären på ett bra sätt Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter C
    Hej Peter! Tack för de fina orden och att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet!
  • 2019-10-21

Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt, bra och positivt bemötande på alla sätt, trist att vi inte lyckades få ut det pris jag önskade. Lite felbedömning kanske? Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans L
    Hej Hans!

Tack för dem fina orden, har varit trevligt att få hjälpa er. Tråkigt att vi inte lyckades nå vårat mål, önskar er all lycka i framtiden.

Mvh. Johan Jansson
  • 2019-10-21

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt, och mäklaren har varit lyhörd för våra behov. Hon har varit tillgänglig och lätt att kommunicera med. Läs mer
    2019-11-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för era fina ord! Var så roligt att få förtroendet att förmedla er lägenhet. Önskar er stort lycka till!

Tobias C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag sålde min 2:a tillsammans med Emelie Johansson på Svensk fastighetsförmedling i Linköping. Emelie var otroligt proffsig och trevlig genom hela processen. Hon var ett bra stöd inför fotografering och visning och höll mig hela tiden informerad om hur det gick och vad nästa steg var.
    Jag kan verkligen rekommendera Emelie och skulle gärna anlita henne igen! Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tobias C
    Varmt tack! Jag är superglad för att jag har fått hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Njut nu av kommande månader och resan över jul. Så ses vi nästa år! Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson

Görel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren var tydlig i sin presentations vid visning.

Engegerad mäklare som ingav förtroende Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Görel S
    Tack Görel för dem fina orden. Hoppas att ni kommer att trivas med eran nya bostad.

Mvh. Johan Jansson

Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Cornelia Gillberg fick mig som köpare att känna mig mycket nöjd. Snabb respons i de frågor jag hade. Enkel o trevlig att ha att göra med. Kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda F
    Tack Linda för dem fina orden :) Stort lycka till i nya boendet, hoppas du kommer att trivas i Tallboda! Allt gott, Varma hälsningar Cornelia Gillberg

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi köpte ett radhus. Vi fick mycket bra bemötande av mäklaren. Proffesionell och tydlig i sin kommunikation. Trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Patrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt ett småhus.
    Väldigt bra mäklare som överträffade våra förväntningar. Vi bestämmer oss för Martin efter att han hade värderat vårt hus. Anledningen till att han fick sälja vårt hus, var att han var jordnära och inte är någon cool säljare med sköna kommentarer.

Martin är mycket bra mäklare som håller vad han lovar. Läs mer

Stig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt i Linköping. Bra mäklare. Hade högre förväntningar om köparintresse och slutresultat. Lyckat slut trots allt tack vare engagerad mäklare... Läs mer
    2019-11-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig N
    Hej Stig!
    Tack för dem fina orden. Det har varit så kul att få hjälpa er vid försäljningen av er fina lägenhet. Hoppas allt är väl med er!
  • Albin B

2019-10-19

Albin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde en etta på 33 kvm. Har sålt via mäklaren tidigare, men den här gången träffades vi aldrig öga mot öga. Förväntade mig ett högre pris med tanke på vad likadana lägenheter hade sålts för nyligen, men glad för en hyfsat snabb och smidig affär. Nöjd med att affären gick igenom, men lite besviken över brist på kommunikation och pris. Läs mer

Wilmer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffesionellt och trevligt bemötande Läs mer

Linda Elisabeth Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt nyproduktion villa. Blev trevligt bemött. Hade inga direkta förväntningar, men vi fick otroligt mycket hjälp och nyttig info inför projektet. Mycket tacksam för den tid mäklaren tagit sig för att svara på alla frågor och hjälpt oss hittills. Tipptopp! Läs mer
    2019-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda Elisabeth Ö
    Tack Linda för dina fina ord! Jag hoppas och tror att ni ska bli nöjda med ert kommande, fina hus. Finns här om ni har fler frågor under processen! Kramar Sofia
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta

Ida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte en trea på 90 kvadrat. Mäklarna hade inte koll på någonting och det kändes som att de la alldeles för mycket jobb på oss som köpare.

Vi fick själva försöka lista ut vilka dokument som hade vilka benämningar från banken. Och vi fick hela tiden förmedla uppgifter mellan banken och mäklaren.

Kändes inte som att vi fick något stöd över huvud taget och som att vi själva fick lov att sköta mäklaren jobb.

Skulle absolut INTE rekommendera Svensk fastighetsförmedling till någon. Detta var andra gången vi köpte via dem, första gången var vi inte heller nöjda. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ida S
    Hej Ida! Tack för din återkoppling även om din upplevelse inte var som vi önskar! Vi tar till oss detta och ser vad vi kan göra i våra processer framåt för att förebygga och förbättra vårt arbete.
    Hoppas ni ska trivas i den nya lägenheten!
    MVH Johan

Emma Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Fick hjälp med alla steg kring försäljning av vår lägenhet. Tydlig, kompetent och alltid trevlig kontakt. Läs mer
    2019-10-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma Å
    Hej Emma! Tack snälla för dem fina orden, det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostaden :)
    Vi hörs!
    Mvh Cornelia Gillberg

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bra kommunikation, sakliga och proffsiga! Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Tack Anders, hoppas du kommer trivas bra i din nya fina bostad!
    Mvh Cornelia Gillberg

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping