Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Mäklarhuset Norrköping

Mäklarhuset Norrköping

Gamla Rådstugugatan 40, 602 32 Norrköping — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Drottninggatan 18-20, 70210, ÖREBRO
Fastighetsbyrån Örebro
Mats H:
Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt...

Mäklare nära Mäklarhuset Norrköping:

Repslagaregatan 15, Norrköping
Kristin:
Vi har både sålt och köpt fastighet via Emelie och är jättenöjda! Kunnigt bemötande och gott samarbete. Emelie är pålitlig vilket vi värdesä...

Skolgatan 18, NORRKÖPING
Christina N:
Fick ett fint bemötande av Petra som alltid var glad och alert. Upplevde Petra som proffsig och det var alltid lätt att få tag i henne.

Drottninggatan 50B, NORRKÖPING
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Thomas J:
Mycket bra bemötande från mäklaren, gick även att diskutera fram en bra arvodeskostnad.

Läs vad 14 kunder tycker om Mäklarhuset Norrköping

• Karl P
    Karl P skrev om Mäklarhuset Norrköping
    utmärkt service samt intresse för kundens affärer samt att affären i sig gick snabbt och smidigt.
  • Carina S
    Carina S skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag har bara gott att säga om Mäklarhuset! Kunnigt och sakligt bemötande,förtydligande vid frågor om det fanns behov av det, ett fantastiskt servicetänk och tillmötesgående attityd. Är det någon mäklare vi varmt rekommenderar,så är Mäklarhuset i Norrköping! Vi är mycket glada och nöjda, och stortrivs i vårt hus! Det är både full pott i betyget, men också tusen röda rosor och massor med beröm för en utomordentligt väl genomförd fastighetsaffär. Carina Skullman och Peter Ander
  • Ninos M
    Ninos M skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag upplevdes som det var ett ganska bra mötande.
  • Johan S
    Johan S skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Bra pris. Däremot var klientkontakten dålig. Mycket av vad mäklaren sade visade sig inte stämma. Såhär i efterhand är jag tämligen övertygad om att mäklaren var oärlig mot såväl oss som spekulanter. Det resulterade i ett tapp i slutpriset på uppskattat 100-200 tkr.
  • Markus P
    Markus P skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Fick hjälp med att skriva alla dokument och diverse administrativ hjälp. Bra service.
  • Göran F
    Göran F skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Bra bemötande och snabb handläggning
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Mäklaren var mycket seriös och tillgänglig. Mycket förtroendeingivande och bra att göra affärer med.
  • Ting H
    Ting H skrev om Mäklarhuset Norrköping
    jättebra. vi fick vad vi förlängtad!
  • Marie S
    Marie S skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag rekommenderar mäklarhuset. Bra service och mottagande av mäklare. ( Dikean Dogan )
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag har stort förtroende för Mäklarhuset och kan rekommendera deras tjänster till alla som vill sälja eller köpa en fastighet.
  • Martina A
    Martina A skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag fick väldigt bra suppoprt hela vägen när vi sålde vårt hus. Mäklaren ( Dikran) var väldigt insatt i hela processen.
  • Paulo I
    Paulo I skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Otroligt bra mäklare. Skötte allt mycket smidigt, aldrig några problem. Kan mycket starkt rekommendera!
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Bostadsrätt. Professionellt bemötande
  • Linus E
    Linus E skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Vände mig till mäklarhuset för deras annonsering. Efter det fick jag jättebra kontakt med mäklaren, lyhörd och trevlig personal gjorde att hela affären blev smidig och oerhört lyckad. Super!

Gamla Rådstugugatan 40, 602 32 Norrköping