Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Mäklarhuset Norrköping

Mäklarhuset Norrköping

Gamla Rådstugugatan 40, 602 32 Norrköping — Visa karta

4.6 i betyg av av 14 omdömen

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 14 kunder tycker om Mäklarhuset Norrköping

• 2014-12-29

Karl P skrev om Mäklarhuset Norrköping
    utmärkt service samt intresse för kundens affärer samt att affären i sig gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2014-12-25

Carina S skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag har bara gott att säga om Mäklarhuset! Kunnigt och sakligt bemötande,förtydligande vid frågor om det fanns behov av det, ett fantastiskt servicetänk och tillmötesgående attityd. Är det någon mäklare vi varmt rekommenderar,så är Mäklarhuset i Norrköping! Vi är mycket glada och nöjda, och stortrivs i vårt hus! Det är både full pott i betyget, men också tusen röda rosor och massor med beröm för en utomordentligt väl genomförd fastighetsaffär. Carina Skullman och Peter Ander Läs mer
  • 2014-12-22

Ninos M skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag upplevdes som det var ett ganska bra mötande. Läs mer
  • 2014-12-22

Johan S skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Bra pris. Däremot var klientkontakten dålig. Mycket av vad mäklaren sade visade sig inte stämma. Såhär i efterhand är jag tämligen övertygad om att mäklaren var oärlig mot såväl oss som spekulanter. Det resulterade i ett tapp i slutpriset på uppskattat 100-200 tkr. Läs mer
  • 2014-12-21

Markus P skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Fick hjälp med att skriva alla dokument och diverse administrativ hjälp. Bra service. Läs mer
  • 2014-12-21

Göran F skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Bra bemötande och snabb handläggning Läs mer

Hanna H skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Mäklaren var mycket seriös och tillgänglig. Mycket förtroendeingivande och bra att göra affärer med. Läs mer

Ting H skrev om Mäklarhuset Norrköping
    jättebra. vi fick vad vi förlängtad! Läs mer

Marie S skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag rekommenderar mäklarhuset. Bra service och mottagande av mäklare. ( Dikean Dogan ) Läs mer

Gunnar B skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag har stort förtroende för Mäklarhuset och kan rekommendera deras tjänster till alla som vill sälja eller köpa en fastighet. Läs mer

Martina A skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Jag fick väldigt bra suppoprt hela vägen när vi sålde vårt hus. Mäklaren ( Dikran) var väldigt insatt i hela processen. Läs mer

Paulo I skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Otroligt bra mäklare. Skötte allt mycket smidigt, aldrig några problem. Kan mycket starkt rekommendera! Läs mer

Heidi H skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Bostadsrätt. Professionellt bemötande Läs mer
  • 2009-01-13

Linus E skrev om Mäklarhuset Norrköping
    Vände mig till mäklarhuset för deras annonsering. Efter det fick jag jättebra kontakt med mäklaren, lyhörd och trevlig personal gjorde att hela affären blev smidig och oerhört lyckad. Super! Läs mer

Bästa mäklarna i Norrköping:

Amelie Regina Elisabeth B Amelie Regina Elisabeth B tycker:
“Torsten hjälpte mig vid köp av...” Läs mer