Mäklarhuset Norrköping

Mäklarhuset Norrköping

Ring 011-10 85 10 www.maklarhuset.se

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

15 omdömen om Mäklarhuset Norrköping

Mats Ingvar O
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Ett otroligt proffsigt jobb. Lyssnade till våra behov vad gäller försäljningen och levde upp till dem med råge. Fixade en snabb och smidig affär med ett resultat som överträffade våra förhoppningar. Kommer givetvis anlita Elin Tuvklint igen om det blir aktuellt.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Karl P
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

utmärkt service samt intresse för kundens affärer samt att affären i sig gick snabbt och smidigt.

Carina S
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Jag har bara gott att säga om Mäklarhuset! Kunnigt och sakligt bemötande,förtydligande vid frågor om det fanns behov av det, ett fantastiskt servicetänk och tillmötesgående attityd. Är det någon mäklare vi varmt rekommenderar,så är Mäklarhuset i Norrköping! Vi är mycket glada och nöjda, och stortrivs i vårt hus! Det är både full pott i betyget, men också tusen röda rosor och massor med beröm för en utomordentligt väl genomförd fastighetsaffär. Carina Skullman och Peter Ander

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1118 omdömen 4.8 av 1118 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Ninos M
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Jag upplevdes som det var ett ganska bra mötande.

Johan S
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Bra pris. Däremot var klientkontakten dålig. Mycket av vad mäklaren sade visade sig inte stämma. Såhär i efterhand är jag tämligen övertygad om att mäklaren var oärlig mot såväl oss som spekulanter. Det resulterade i ett tapp i slutpriset på uppskattat 100-200 tkr.

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2172 omdömen 4.8 av 2172 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Markus P
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Fick hjälp med att skriva alla dokument och diverse administrativ hjälp. Bra service.

Göran F
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Bra bemötande och snabb handläggning

Hanna H
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Mäklaren var mycket seriös och tillgänglig. Mycket förtroendeingivande och bra att göra affärer med.

Ting H
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

jättebra. vi fick vad vi förlängtad!

Marie S
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Jag rekommenderar mäklarhuset. Bra service och mottagande av mäklare. ( Dikean Dogan )

Gunnar B
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Jag har stort förtroende för Mäklarhuset och kan rekommendera deras tjänster till alla som vill sälja eller köpa en fastighet.

Martina A
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Jag fick väldigt bra suppoprt hela vägen när vi sålde vårt hus. Mäklaren ( Dikran) var väldigt insatt i hela processen.

Paulo I
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Otroligt bra mäklare. Skötte allt mycket smidigt, aldrig några problem. Kan mycket starkt rekommendera!

Heidi H

Bostadsrätt. Professionellt bemötande

Linus E
Skrev om Mäklarhuset Norrköping

Vände mig till mäklarhuset för deras annonsering. Efter det fick jag jättebra kontakt med mäklaren, lyhörd och trevlig personal gjorde att hela affären blev smidig och oerhört lyckad. Super!