Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Mäklarhuset Norrtälje

Mäklarhuset Norrtälje

Sjötullsgatan 6, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.
Kungsgatan 18, 18534, Vaxholm
ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling
Rebecca C:
Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss ...

Mäklare nära Mäklarhuset Norrtälje:

Kyrkogatan 8, Norrtälje
Johan S:
Försäljningen gick bra med bra slutpris. Dock stog det stilla ett tag,det hände inget. Men det kan bero på flera faktorer.

Stora Brogatan 7, NORRTÄLJE
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Marianne L:
Trevlig, klar och tydlig information, lätt att nå.

Stora Brogatan 5, Norrtälje
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Johan W:
Väldigt tryggt och tydligt bemötande mot oss som var köpare i dessa möten. 4/5. När vi efterfrågade honom som ev. säljare av vår villa som...

Läs vad 23 kunder tycker om Mäklarhuset Norrtälje

• Björn M
    Björn M skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Försäljning av villa. Maria Strömbäck är en superbra mäklare!
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och tycker att mäklarna som har sålt våra fastigheter vid tre tillfällen har skött det alldeles utmärkt.
  • Dödsboet Efter Gerd J
    Dödsboet Efter Gerd J skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Försäljning av en bostadsrätt. Vänligt och proffsigt bemötande. Jag är mkt nöjd. Kan varmt rekommendera er.
  • Pia T
    Pia T skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Malin Kårlin på Mäklarhuset i Norrtälje hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hennes bemötande och agerande genom hela proceduren var oerhört professionellt, mycket serviceinriktat och vänligt. Redan då bestämde jag mig för att anlita Malin och Mäklarhuset i framtiden - fast jag vill inte flytta i första taget!
    Jag rekommenderar Malin Kårlin och Mäklarhuset i Norrtälje till alla som vill göra en trygg och professionell bostadsaffär.

Pia
  • Gunnel M
    Gunnel M skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Jag genomförde ett köp av bostadsrättslägenhet i centrala Norrtälje. Bemötandet var bra. Mäklaren var lättillgänglig när jag önskade kontakt. Jag kände mig informerad hela tiden. Mäklaren förklarade processen på ett bra sätt. Mäklaren tog tillvara mina intressen. Jag anlitar gärna samma mäklare igen.
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Jag fick mycket bra stöd och hjälp av mäklaren när jag köpte min första bostadsrätt.
  • Lars P
    Lars P skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Trevligt bemötande och allt gick som förväntat.Snabbt agerande och snabba återkopplingar.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Inte korrekta uppgifter vid försäljning
  • Per N
    Per N skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Allt var bra! Trevlig personal och bra service. kan rekommendera Mäklarhuset å det varmaste!
  • Jan L R
    Jan L R skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Jag har haft samarbete med Mäklarhuser i omgångar dels 2009 när vi sålde en br på Sandgatan samt vårt fritidshus på Rådmansö men även nu senast i Januari 2013 när Ann Kristin Viklund sålde vårt radhus på Görlaslingan och jag kan inte säga annat än att jag varit mycket nöjd med samtliga kontakter de har skötts på ett mycket professionellt sätt som då även visat sig på slutpriset!
  • Carina U
    Carina U skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Vi kände oss trygga med att anlita Mäklarhuset och framförallt den enskilda mäklaren som jag hade stort förtroende för.
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Jag har bara gott att säga om Mäklarhuset i Norrtälje! Bra bemötande, en positiv men realistisk syn på objektet till salu. Snabb respons på frågor och hjälp vid deklarationen av försäljningen. Jag har inte ett enda förslag på vad som kunde göras bättre.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Min mäklare var mycket trevlig och gav snabba svar på de frågor jag hade. Budgivningen gick smidigt utan några problem.
  • Lillemor D
    Lillemor D skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Jag är mycket nöjd med Mäklarhuset och dess personal
    Vänligt bemötande
    Har köpt en lägenhet
  • Helen S
    Helen S skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Fantastiskt kunniga och engagerade mäklare, inte bara den mäklare som har hand om mitt objekt utan hela kontoret är engagerade.
    Pålästa och kvalitetsinriktade.
    Det känns tryggt helt enkelt !
  • Therese J
    Therese J skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Lätta att ha och göra med, undrar man något får man snabba svar ????
  • Hannah W
    Hannah W skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Professionellt och tryggt!

Tydligt och bra!
    Tack ska ni ha!
  • Satu V
    Satu V skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Är ej nöjd med genomförandet av affären, kände att mäklaren försökte pressa oss att köpa huset och sa bl a "vill inte ni köpa huset nu så kan jag gärna fortsätta sälja det i höst, inga problem". Jag skulle inte som säljare vilja att mäklaren hade den attityden gentemot mina potentiella köpare. Skulle inte anlita i alla fall den mäklaren om jag funderade på att sälja mitt hus.
  • Eva L
    Eva L skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet och har sålt vår villa genom samma mäklarföretag.
    Bemötandet har varit bra vid alla möten. Vi kan dock ha en del synpunkter på underlagen och informationen i samband med nyförvärvet som inte alltid stämt eller varit rätt.
    Och i samband med försäljningen finns en del punkter som överhuvudtaget inte gått att diskutera alls. Men vår uppfattning är totalt sett ändå så att av de mäklare vi träffat i området har Mäklarhuset varit bäst.
  • Sofie Z
    Sofie Z skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Proffsigt och trevligt bemötande och snabb och smidig hantering av både husköp och försäljning.
  • Carita L
    Carita L skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Tycker det var en liten miss när vi köpte vår lägenhet. Mäklaren glömde ange namn på den som lag bud med oss. Kändes som vi busade över vårt eget bud?? Inte bra.
  • Sean V
    Sean V skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Snabbt och smidigt. Inga trassel. Trevlig personal
  • Eva S
    Eva S skrev om Mäklarhuset Norrtälje
    Mycket bra bemötande när vi köpte en lägenhet. Bra service och ett trevligt bemötande.

Sjötullsgatan 6, 761 30 Norrtälje