Mäklarhuset Norrtälje

Mäklarhuset Norrtälje

4.5

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

26 omdömen om Mäklarhuset Norrtälje

Ylva Marie Christine B
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Rekommenderar Pär Johnsson. En mäklare som tar sig an ens bostadsförsäljning med stort engagemang. Sålde fritidshus på Vätö.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
IRÉN G
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Vill du ha en mäklare med det lilla extra.. som är kunnig, tillgänglig, positiv, ger goda råd, är bra på att återkoppla och dessutom supertrevlig?! Kontakta då Pär på Mäklarhuset i Norrtälje :)

Viktor
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Toppen firma! Duktiga och trevliga, dom kan sin sak. Vi kan starkt rekommendera Erik M som vi har haft och göra med under vårt köp av lgh.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Björn M
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Försäljning av villa. Maria Strömbäck är en superbra mäklare!

Marianne R
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Jag har fått ett mycket bra bemötande och tycker att mäklarna som har sålt våra fastigheter vid tre tillfällen har skött det alldeles utmärkt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Dödsboet Efter Gerd J
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Försäljning av en bostadsrätt. Vänligt och proffsigt bemötande. Jag är mkt nöjd. Kan varmt rekommendera er.

Pia T
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Malin Kårlin på Mäklarhuset i Norrtälje hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hennes bemötande och agerande genom hela proceduren var oerhört professionellt, mycket serviceinriktat och vänligt. Redan då bestämde jag mig för att anlita Malin och Mäklarhuset i framtiden - fast jag vill inte flytta i första taget! Jag rekommenderar Malin Kårlin och Mäklarhuset i Norrtälje till alla som vill göra en trygg och professionell bostadsaffär. Pia

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Gunnel M
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Jag genomförde ett köp av bostadsrättslägenhet i centrala Norrtälje. Bemötandet var bra. Mäklaren var lättillgänglig när jag önskade kontakt. Jag kände mig informerad hela tiden. Mäklaren förklarade processen på ett bra sätt. Mäklaren tog tillvara mina intressen. Jag anlitar gärna samma mäklare igen.

Karolina K
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Jag fick mycket bra stöd och hjälp av mäklaren när jag köpte min första bostadsrätt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Lars P
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Trevligt bemötande och allt gick som förväntat.Snabbt agerande och snabba återkopplingar.

Kerstin M
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Inte korrekta uppgifter vid försäljning

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Per N
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Allt var bra! Trevlig personal och bra service. kan rekommendera Mäklarhuset å det varmaste!

Jan L R
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Jag har haft samarbete med Mäklarhuser i omgångar dels 2009 när vi sålde en br på Sandgatan samt vårt fritidshus på Rådmansö men även nu senast i Januari 2013 när Ann Kristin Viklund sålde vårt radhus på Görlaslingan och jag kan inte säga annat än att jag varit mycket nöjd med samtliga kontakter de har skötts på ett mycket professionellt sätt som då även visat sig på slutpriset!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Carina U
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Vi kände oss trygga med att anlita Mäklarhuset och framförallt den enskilda mäklaren som jag hade stort förtroende för.

Karolina E
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Jag har bara gott att säga om Mäklarhuset i Norrtälje! Bra bemötande, en positiv men realistisk syn på objektet till salu. Snabb respons på frågor och hjälp vid deklarationen av försäljningen. Jag har inte ett enda förslag på vad som kunde göras bättre.

Niclas N
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Min mäklare var mycket trevlig och gav snabba svar på de frågor jag hade. Budgivningen gick smidigt utan några problem.

Lillemor D
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Jag är mycket nöjd med Mäklarhuset och dess personal Vänligt bemötande Har köpt en lägenhet

Helen S
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Fantastiskt kunniga och engagerade mäklare, inte bara den mäklare som har hand om mitt objekt utan hela kontoret är engagerade. Pålästa och kvalitetsinriktade. Det känns tryggt helt enkelt !

Therese J
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Lätta att ha och göra med, undrar man något får man snabba svar ????

Hannah W
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Professionellt och tryggt! Tydligt och bra! Tack ska ni ha!

Satu V
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Är ej nöjd med genomförandet av affären, kände att mäklaren försökte pressa oss att köpa huset och sa bl a "vill inte ni köpa huset nu så kan jag gärna fortsätta sälja det i höst, inga problem". Jag skulle inte som säljare vilja att mäklaren hade den attityden gentemot mina potentiella köpare. Skulle inte anlita i alla fall den mäklaren om jag funderade på att sälja mitt hus.

Eva L
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Vi köpte en nyproducerad lägenhet och har sålt vår villa genom samma mäklarföretag. Bemötandet har varit bra vid alla möten. Vi kan dock ha en del synpunkter på underlagen och informationen i samband med nyförvärvet som inte alltid stämt eller varit rätt. Och i samband med försäljningen finns en del punkter som överhuvudtaget inte gått att diskutera alls. Men vår uppfattning är totalt sett ändå så att av de mäklare vi träffat i området har Mäklarhuset varit bäst.

Sofie Z
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Proffsigt och trevligt bemötande och snabb och smidig hantering av både husköp och försäljning.

Carita L
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Tycker det var en liten miss när vi köpte vår lägenhet. Mäklaren glömde ange namn på den som lag bud med oss. Kändes som vi busade över vårt eget bud?? Inte bra.

Sean V

Snabbt och smidigt. Inga trassel. Trevlig personal

Eva S
Skrev om Mäklarhuset Norrtälje

Mycket bra bemötande när vi köpte en lägenhet. Bra service och ett trevligt bemötande.