Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Mäklarhuset Partille

Mäklarhuset Partille

Göteborgsvägen 91, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Mäklare nära Mäklarhuset Partille:

Göteborgsvägen 75, Sävedalen
Rolf A:
Hanna är en kanonbra mäklare som vi varmt rekommenderar.

Gamla Kronvägen 54, Partille
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Mona K:
Fantastiskt duktig mäklare, rekommenderar honom alla gånger!

Danska vägen 81, GÖTEBORG
Linda M:
Trevlig,effektiv och trovärdig.. Tyvärr rätt dålig på att återkoppla och hade velat sett lite mer engagemang för de vi betalade!

Delsjövägen 5B, Göteborg
Erika A:
Mycket nöjd med Emmas arbete innan under och efter försäljning. Upplevdes proffsig och kunnig och tog stor hänsyn till oss som kunder. Kan v...

Läs vad 15 kunder tycker om Mäklarhuset Partille

• Farnaz R
    Farnaz R skrev om Mäklarhuset Partille
    Är inte alls nöjd, mer er! Eftersom ni går så långt så att ni lurar en och sätter en i tryck position.
  • Laurent L
    Laurent L skrev om Mäklarhuset Partille
    Vi är väldig nöjda med jobbet som är utfört.
  • Annika L
    Annika L skrev om Mäklarhuset Partille
    Jag kontaktade mäklarhuset för att få min bostadsrätt i Partille såld, fick proffsig och snabb hjälp och är mycket nöjd med alla de delmoment som ingår vid försäljning...fotografering, annonsering och även all pappersexersis efter avslutad försäljning mm. jag är väldigt nöjd
  • Amir S
    Amir S skrev om Mäklarhuset Partille
    Den mäklare som vi hade i försäljning var proffs o vi var nöjda med henne .
  • Anders L
    Anders L skrev om Mäklarhuset Partille
    Bra service och ett gott bemötande
  • Erik R
    Erik R skrev om Mäklarhuset Partille
    Märkarhuset är bra. Men gillar inte att fylla i denna sortens enketer.
  • Elin H
    Elin H skrev om Mäklarhuset Partille
    Mycket bra mäklar! Seriösa och proffesionella!
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Mäklarhuset Partille
    Högsta betyg utmärkt något jag varmt kan rekomendera.
  • Pehr L
    Pehr L skrev om Mäklarhuset Partille
    Bytte till Mäklarhuset Partille när försäljningen av vårt hus inte gick särskilt bra med ursprungligt mäklarföretag. Fick erfara en mycket ambitiös och engagerad mäklare som supportade i alla lägen. Försäljningen gick som en dans och priset blev 25% högre än vi tidigare nått.
    Mycket nöjd!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Mäklarhuset Partille
    Har skött vår fastighetsaffär väldigt professionellt. Trevlig och duktig personal.
  • Johan L
    Johan L skrev om Mäklarhuset Partille
    Bra service, inte samma aggressiva hets som hos många andra mäklare - en förståelse för att ett husköp är en stor sak.
  • Mia A
    Mia A skrev om Mäklarhuset Partille
    Vi är jättenöjda och rekommenderar gärna Mäklarhuset till andra som ska sälja eller köpa!
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Mäklarhuset Partille
    Proffsigt bemötande när jag köpte hus.
  • Amelie A
    Amelie A skrev om Mäklarhuset Partille
    Vi har haft mycket god erfarenhet av Mäklarhuset i Partille. Vår mäklare var fantastisk som hjälpte oss på alla sätt och vis både med köp av radhus och försäljning av vår tidigare bostad. När hon senare flyttade så var överlämningen till en ny kontaktperson supersmidig och inget krångel uppstod! Vi upplevde miljön på kontoret som gemytlig och hemtrevlig där alla hälsade och var glada när vi kom för att skriva papper etc. Kan varmt rekommendera!
  • Maria J
    Maria J skrev om Mäklarhuset Partille
    Lättillgängliga att kommunicera med via telefon och mail och bra service. Vi kände oss helt trygga som köpare & kan varmt rekommendera Mäklarhuset Partille till andra.

Göteborgsvägen 91, 433 63 Sävedalen