Alla kategorier Mäklare Skåne Simrishamn Mäklarhuset Simrishamn
Rekommenderat företag 2016 - Mäklarhuset Simrishamn
Rekommenderat företag 2015 - Mäklarhuset Simrishamn

Mäklarhuset Simrishamn

Storgatan 17, 272 31 Simrishamn — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 108 kunder tycker om Mäklarhuset Simrishamn

• Hans M
    Hans M skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Bra och proffsigt bemötande. Snabb och tydlig kommunikation.
  • Ann-christin R
    Ann-christin R skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Mycket bra bemötande. Erfaren mäklare. Bra helhetsintryck.
  • Tony R
    Tony R skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Mycket bra bemötande. Erfaren mäklare. helhetsintryck mycket bra
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Hårt arbetande, vänlig, förstående, bra förhandlare för båda parter.
  • Eva S
    Eva S skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Personligt och professionellt bemötande. Mäklaren har levt upp till vår förväntan.
    Mäklaren har på ett tydligt sätt svarat på våra frågor. Mäklaren har lyssnat in vår oro och våra känslor i försäljningens olika skeenden och bemött dessa på ett personligt men samtidigt professionellt sätt. Mäklaren har varit tillgänglig på telefon, SMS och mail.
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Har precis avslutat köp av ett hus. Jag bor inte i Sverige så det är lite extra krångligt att arrangera en del praktiska saker kring köpet. Teamet på Mäklarhuset i Simrishamn har varit en jätte hjälp för mig i denna process och hjälpt till med kontakter etc och hjälpt till att hitta lösningar på mina frågor eller praktiska hinder. hela teamet har varit väldigt flexibla och det har verkligen hjälpt då vi bara har kunnat komma upp till Sverige på helger etc.
  • Sten A
    Sten A skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Mäklare Sara Ekblom. Mycket stor servicekänsla. Ordnade visning som jag hade önskemål om. Uppfattad henne som ärlig, positiv och vilja att säljare och jag skulle komma överens.
    Jag har känt mig trygg med Sara.
    Toppbetyg (utan att ha särskild stor erfarenhet av mäklare)
  • Anita E
    Anita E skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Snabbt och effektivt såldes huset på några veckor till ett acceptabel pris -10% under ututbudspriset
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Jag är mycket nöjd med mäklarhuset i Simrishamn.
  • Allan L
    Allan L skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Bra och korrekt service och bemötande. Mäklaren professionell och trevlig.
  • Johan B
    Johan B skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    1. Vid visningen av huset var vattnet avstängt så att smak mm inte kunde kontrolleras.
    2 Fick besked om att kommunalt vatten inte fanns i närheten.
    I infomaterial om huset nämndes att det förelåg korrespondens mellan ägare och kommun varvid senare framgick att vattenledning finns i tomtgräns. Vattenprover på befintlig brunn hade inte utförts vilket vi anmärkte på.
    När köpekontrakt skulle skrivas , märkligt nog utan mäklares närvaro, insisterade vi på vattenprov vilket senare visade att vattnet var otjänligt. Detta skulle naturligtvis varit med från början. Reduktion av köpeskilling med 15000 accepterades av säljaren. Åtgärder på huset som togs upp vid besiktning kom ej att noteras av mäklare, eftersom denne ej fanns på plats.
    3. Vi lade ett bud ( utgångspriset) dagen efter visning men fick vi ingen respons på en vecka. Det enda budet låg kvar. Via hemnet och utan kontakt från mäklaren kunde vi konstatera att ytterligare en visning skulle äga rum. Därefter började budgivning. Medbudande, när det lämnades ut, har anonymt telefonnummer och kan inte nås.
    Detta handläggande lämnar en hel del att önska.
    20160101
    Johan Bergenius
  • Jens A
    Jens A skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Jag är jättenöjd med bra service, info & kommunikation under affärens gång.
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Smidigt, effektivt och trevligt!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Bra, proffsigt, kunnigt, personligt och pålitligt.
  • Sören O
    Sören O skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Ödmjukhet och engagemang. Marknadskunskap. Noggrannhet .
    Levde mer än väl upp till våra förväntningar
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Mycket trevliga och professionella, kunniga och nogranna. Såväl gentemot säljare som kund (haft med Mäklarhuset Simrishamn att göra två gånger, båda som köpare och som säljare).Absoluta rekommendationer
  • Jesper R
    Jesper R skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Bra och tydlig försäljningsprocess. Bra kommunikation. Bra engagemang.
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Min kontakt med mäklarna i Simrishamn var mycket positiv med bra och löpande information i en ganska krånglig försäljningsprocess.
  • Christin G
    Christin G skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Vi är mycket nöjda med det bemötande och den service som Mäklarhuset i Simrishamn står för,
    Alltid lika korrekt bemötande samt ett mycket förtroendeingivande sätt mot oss som klient.

Dan o Christine Gustafsson
  • Britt-marie E
    Britt-marie E skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Köpa av bostadsrätt, vi köpte av mäklaren p.gr.av att vi varit inne på deras kontor och klickaade direkt med de mäklare som var där .Är supernöjd och gillar verkligen mäklarna så blir det fler tillfällen kommer jag att anlita dem igen.
    En stor eloge till tjejerna vilket det var i detta fallet.
  • Maria S
    Maria S skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Jag har sålt mitt hus via dem. Jag är fullt nöjd eftersom Mäklarhusets representant inte nöjde sig med mindre än att jag skulle vara just nöjd!
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Professionellt och kunnigt bemötande med kunskap om närområdet.
  • Bo B
    Bo B skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Försäljning av hus. Korrekt och professionellt.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Utmärkt , väl bemötande och bra information. Jag kan rekommendera hus köparna att söka företaget . Personalen är hjälpsamma och har god kundskap .
  • Anna A
    Anna A skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Super god service o väl bemötande
  • Jan A
    Jan A skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Köpte fritidshus. Tycke bemötandet var proffisionellt och bra.
  • Gerd L
    Gerd L skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Bra bemötande vid gårdsförsäljning
  • Karl W
    Karl W skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Mycket proffesionellt utförd affär
  • Ann-kristin N
    Ann-kristin N skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Jag är mycket nöjd med mäklarhuset. Mycket pålitliga och vänliga
  • Alf A
    Alf A skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Vänligt bemötande, kunniga inklusive ordning och reda!
  • Pia-maria K
    Pia-maria K skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    førsæljning av villa. mycket nøjd med bemøtandet och hanteringen.
  • Peter M
    Peter M skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Försäljning av fastighet.
    Mycket kompetent och bra bemötande. Utmärkt professionell hantering
  • Monika O
    Monika O skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Försäljning av hus. Mycket professionellt bemötande, skapande av relation som ingav tillit. Mitt intryck är att man arbetar långsiktigt med att bygga upp nätverk och kundkrets. Ingen " massproduktion" således utan jag kunde känna mig personligt och intresserat bemött - innefattande respekt för fastigheten vi skulle sälja. Jag uppfattade även adekvat respekt för köparen.
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Vi har precis köpt hus! Och våran mäklare har varit jätteduktig :D hennes största egenskap är att hon varit tillgänglig 100%
    Där för kan jag rekommendera mäklarhuset :)
  • Lars-johan S
    Lars-johan S skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Vänligt bemötande, god tillgänglighet och bra lokalkännedom. Tycker besiktning av fastigheten borde varit utförd i förväg och så kan jag som kund välja att utföra ännu en.
  • Jan L
    Jan L skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Är mycket nöjd med bemötandet och snabb, smidigt köp. Ringde på en söndag och de kom och öppnade huset för oss! Nu är det vårt! Tack
  • Monika M
    Monika M skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Som kund är jag mycket nöjd med ett professionellt bemötande, snabba återkopplingar, trevliga återkopplingar från alla på kontoret, proffsiga foton och väl genomförda visningar. Själva köpet genomfördes mycket proffsigt - och trevligt. Jag kommer att rekommendera dem till vänner och bekanta!
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Ett mycket bra bemötande och hantering av hela affären, från visning, till överlåtandet.
  • Johan E
    Johan E skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Professionellt bemötande under hela processen från första kontakt till affären blev klar. Vi var denna gång köpare och skulle som säljare vara lika trygg med Mäklarhuset Simrishamn.
  • Gördis N
    Gördis N skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Jag rekommenderar Mäklarhuset i Simrishamn för deras proffsighet och stora tillgänglighet.
  • Robert O
    Robert O skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    känslig o följsam, lyhörd m m
  • Emma M
    Emma M skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Efter olika husvisningar hos olika mäklarfirmor föll vi för vårt drömhus hos Mäklarhuset, Simrishamn - och tur var det! Deras proffessionalism, kunnande och service, och för att inte tala om återkoppling på telefon/mail/SMS, borde de andra mäklarfirmorna i kommunen försöka sträva efter! Full pott!
  • Göte G
    Göte G skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Helt OK!

Mvh/Göte
  • Per N
    Per N skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Vi har fått ett proffsigt och bra bemötande av Er på Mäklarhuset.
    Vi har upplevt er som kunniga, vänliga och engagerade.
  • Titti H
    Titti H skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Vår mäklare på Mäklarhuset i Simrishamn är väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Vi är jättenöjda med den hjälp vi fått. Rekommenderas varmt.
    Titti och Johnny Höglund
  • Ewa H
    Ewa H skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Bra bemötande. Jag har köpt ett hus.
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Mäklarhuset hanterade försäljningen av huset på Skillinge mycket kompetent från start till undertecknat köpekontrakt. Försäljningen gick snabbare än förväntat. Köpeskillingen blev nära den ursprungliga värderingen. Mina bästa rekommendationer för Mäklarhuset. Bengt Persson
  • Philip I
    Philip I skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Utmärkt service och snabb återkoppling vid behov. Seriös process under hela relationens gång.
  • Per F
    Per F skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Professionell, smidig och kunnig hantering av hela köp-processen. Hög tillgänglighet.
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Mäklarhuset Simrishamn
    Proffsigt bemötande vid vår husförsäljning. Vi är helnöjda med allt.

Storgatan 17, 272 31 Simrishamn