Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Hjo Mäklarhuset Skövde

Mäklarhuset Skövde

Kihlbergsgården, 544 21 Hjo — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 15 kunder tycker om Mäklarhuset Skövde

• Karin W
    Karin W skrev om Mäklarhuset Skövde
    Hej! Jag har lämnat omdöme tidigare! Har bara positivt att säga! Det enda jag tycker ni kan lägga till som tjänst är uträkning av skatt och ifyllande av skatteverkets redovisning av försäljning av bostadsrätt. Det har jag varit med om hos andra mäklare och upplevde det som väldigt skönt.
    fortsatt lycka till med ett trevligt företag!

Hälsningar
    Karin Wikström
  • Dan G
    Dan G skrev om Mäklarhuset Skövde
    Jag har varit nöjd från början till slut
  • Pia G
    Pia G skrev om Mäklarhuset Skövde
    Bra och sbabb information. Mycket kompetenta och man vet att man får rätt information.
  • Ann-sofi K
    Ann-sofi K skrev om Mäklarhuset Skövde
    Maria på Mäklarhuset i Skövde gav oss en utmärkt service och var mycket enkel att samarbeta med. Maria visade verkligen på proffessionalitet både i agerande o lyssnande. Mycket duktig att känna av och skapa kontakt.
    Med vänlig hälsning, Ann-Sofi Kennedy o Tor Fjaestad
  • Johanne G
    Johanne G skrev om Mäklarhuset Skövde
    Svåra att nå, rörigt när det skulle tillträdas. Jag var köpare och är inte allsöjd med bemötandet och framförallt inte med städfirman som de rekommenderat säljaren.
  • Charlotta O
    Charlotta O skrev om Mäklarhuset Skövde
    Proffsiga och trevliga! Ordning och reda med ett fantastisk goo. Rekommenderas.
  • Roland S
    Roland S skrev om Mäklarhuset Skövde
    Malin Bengtsson sålde vår bostadsrätt med all belåtenhet.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Mäklarhuset Skövde
    Kompetenta och supertrevliga från början till slut!
  • Ann-lis S
    Ann-lis S skrev om Mäklarhuset Skövde
    Mycket bra och proffsigt bemötande både vid köp av lägenhet och försäljning av vårt hus
  • Urban S
    Urban S skrev om Mäklarhuset Skövde
    Vi fick fantastiskt hjälp kan inte bli bättre mycket på grund av Maria Andersson
  • Angeliqa J
    Angeliqa J skrev om Mäklarhuset Skövde
    Kan tyvärr inte rekommendera Mäklarhuset då de inte använder sig av seriösa budgivningar. Deras flyttstädare som ingår vid försäljning genom dem kunde lika gärna arbeta som bilmekaniker.
  • Casper J
    Casper J skrev om Mäklarhuset Skövde
    Mycket bra. Fick hjälp med alla frågor jag och min sambo hade kring lägenhetsköpet. Och det kändes inte lika stressigt under visningen som det är och va hos andra mäklare.
  • Roland S
    Roland S skrev om Mäklarhuset Skövde
    Jag rekommederar Mäklar huset Skövde
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Mäklarhuset Skövde
    Fantastisk service både vid köp och försäljning!!!
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Mäklarhuset Skövde