Agnetha Pettersson

Agnetha Pettersson

Agnetha Pettersson är mäklare på Mäklarhuset Spånga

Agnetha Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Agnetha Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.7. Agnetha Pettersson har haft 7 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-06

Läs vad 38 Läs vad Agnetha Pettersson

• sålde sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    • Bromsten
    2021-02-25
    Vi anlitade mäklaren, Agneta Pettersson, för försäljning av vårt bostad. Från första dagen då vi skrev uppdragsavtal, kände jag direkt att vi gjorde ett bra val på mäklare. Hennes kunnighet om sitt jobb märktes uppenbart under försäljningsprocessen. Efter att vi följde hennes instruktioner, gick försäljning av bostaden fort och smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-22
    Är väldigt nöjd över att Agneta har varit ärlig genom hela processen, Vi har köpt ett radhus.
    Tack Mikael! Familjen kommer att trivas så bra! Agnetha Pettersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-21
    La ut en bläänkare på Mäklare.se då jag skulle sälja mitt hus.

Agnetha tog snabbt kontakt och snabbheten har genomsyrat hela affären.
    Agnetha är effektig, driftig, noggrann, påläst och ödmjuk i kontakter både på köp och säljsidan. Jag som kund har känt mig trygg igenom hela affären. Agnetha har förmågan att beskriva det komplicerade med god pedagogik. En person med humor och seriositet.

Jag ger Agnetha mina bästa rekommendationer.

Lotta
    Tack Lotta för värmande ord! Det har varit så trevligt och roligt att hjälpa dig sälja ditt fina hus. De nya ägarna kommer att vårda ditt hus på samma sätt som du har gjort det är jag helt säker på. Önskar dig varmt lycka till på din nya "resa". Det kommer att bli så bra! Agnetha Pettersson
  • Linda C
    köpte sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-20
    Mycket proffsig och ärlig mäklare! Affären gick väldigt smidigt och hon var mycket tillmötesgående när vi ville boka in kompletterande visningar, besiktningar, etc. Enda anledningen till att det inte blev absolut högsta betyg var att vi upplevde att hon var lite okunnig om området (men det kan man ju å andra sidan kanske inte begära). Så jag sätter en fyra, fast den kanske snarare borde ha hamnat på 4,5.
    Tack för fina ord Linda! Önskar er varmt lycka till med ert nya boende! Agnetha Pettersson
    2020-07-03
    Sålt en villa i Jakobsberg, Järfälla, 1 juli 2020. Kontaktade Agnetha i början av året, fick bra känsla direkt. Trevlig, strukturerad, noga, proffsig, hörde av sig vid minsta lilla fundering, jordnära med glimten i ögat. Hjälpte till med tankar kring coronavirusets ev. påverkan. Vi ville helst sälja så fort och smidigt som möjligt till bra pris, mest pga att börja en ny fas i livet som pensionär i ett befintligt fritidshus. Försäljningen gick otroligt bra, över förväntningarna på 3 dgr. Agnetha lyckades matcha köparen med huset och det kändes väldigt bra att sälja just till den familjen. Högsta betyg i alla detaljer!
    2020-07-02
    Villa-försäljning.
    Agneta visade professionalism och var glad, öppen och lyhörd.
    2020-07-02
    Köpt villa. Jättebra bemötande av Agnetha.
    Tack Jalina! Är helt säker på att familjen kommer trivas jättebra! Agnetha Pettersson
    2019-09-12
    Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer.
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :) Agnetha Pettersson
    2019-09-09
    Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet.
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till! Agnetha Pettersson
    2019-06-23
    vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver! Agnetha Pettersson