Mäklarringen Botkyrka/Salem

Mäklarringen Botkyrka/Salem

Call 08-120 575 05 www.maklarringen.se

About company

Välkommen till Mäklarringen Botkyrka/Salem! Vi hjälper dig att tillgodose dina behov vid köp av ny bostad oavsett om du bor i villa, radhus eller lägenhet. Att flytta i samband med en försäljning eller köp av ny bostad kan innebära många olika moment. Därför hjälper vi på Mäklarringen Botkyrka/Salem dig med allt från styling,...

6 omdömen om Mäklarringen Botkyrka/Salem

Jonatan A
Sold an apartment with
Norsborg

Fantastiskt service och kämparglöd. Vi valde helt rätt mäklare, gör det du med.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1111 omdömen 4.8 av 1111 omdömen

Emre Y
Bought a house with
Norsborg

Mycket kunskap snäll och affärsman kille

Carolina Maria F
Bought an apartment with
Tullinge - Riksten

Blev Väl bemött och var tillgänglig när jag behövde nå honom. Väldigt nöjd.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2957 omdömen 4.8 av 2957 omdömen

Alltså är helt outstanding , löser besvärliga situationer på ett mästerligt sätt. Hon har lång erfarenhet i mäklareyrket o det märks. Vi är

Michael R
Sold an apartment with
Tullinge - Riksten

Trevlig och professionellt service samt sakkunnig

Lena Y
Sold a house with
Norsborg

Stefan är väldigt professionell och skapade bra relation med oss som säljare. Våra förväntningar var höga! Vi är i en tid där huspriserna rasat, oron över att inte få huset sålt till ett pris vi kunde acceptera var jobbig. Stefan bemötte det och vi kände oss trygga med att just han fick sälja vårt hus. Jag har redan rekommenderat vidare honom till vänner som vill sälja och om vi i framtiden behöver en mäklare så är han vårt första val!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1132 omdömen 4.7 av 1132 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Shakir mahmood naji K
Wrote about Mäklarringen Botkyrka/Salem

Rekommenderas starkt! Motiverade att sälja och är engagerade! Bra byrå med rimliga arvoden!

Offensive content
Choose a reason: