Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Maria Rickert Fastighetsmäklare

Maria Rickert Fastighetsmäklare

Hantverkargatan 2B, 722 12 Västerås — Visa karta

Med ett brett kontaktnät i Västerås hjälper jag er att få bästa pris för er bostad.

Läs vad 44 kunder tycker om Maria Rickert Fastighetsmäklare

• Anna G skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    En mäklare som lyssnar på sin kund. Hon är mycket serviceinriktad och flexibel. Tar sig tid för både säljare och köpare. Rekommenderar Maria starkt! Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Vi upplever att Maria var mycket seriös som mäklare. Vi är mycket nöjda med hennes arbete både när vi var köpare och senare säljare Läs mer
  • Timo J skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Mkt bra, vi är återkommande kunder! Läs mer
  • Lavin Q skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    En fantastisk mäklare, som hör och ser allt. Lätt och prata med som person . Man känner sig trygg och ha henne som mäklare. Läs mer
  • Per-olof O skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Inga problem med henne. Glad och lättsam. Erkänner direkt om hon gjort fel😊 Läs mer
  • Emma A skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Kunden är i fokus och man får ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
  • Lina W skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Jätte bra, kändes personligt, bra arvode, bra kommunikation! Läs mer
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Bra proffsigt bemötande från annons till köp! Läs mer
  • Andreas Ö skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Engagerad och genuint intresserad genom hela försäljningsprocessen Läs mer
  • Jonas V skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Mycket proffsig! Lyhörd och Ödmjuk Läs mer
  • Peter V
    Peter V skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria strulade till det och inbjöd en person till att lägga högsta budet. Personen hade inget lånelöfte, vilket hon inte hade kollat upp och vi tvingades sänka priset 100 000 kr eller göra om allt från början. oprofessionellt och vimsigt intryck. Hon hade inga argument, utan använde sig av oss som säljare i själva förfarandet. Nej, kort sagt vi är inte nöjda. Hon kostade oss 100 000 + arvode som hon inte förtjänade på 78 000 Läs mer
  • Viivi J skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Hon var intresserad av uppdraget, var noggrann och kunnig samt allmänt trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Elin A skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd. Läs mer
  • Lena H skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria Rickert sålde huset som vi köpte. Hon är en engagerad mäklare som kan sin sak och alltid har ett leende på läpparna. Vi anlitade henne när vi skulle värdera om huset och även denna gång blev vi mycket nöjda med hennes proffsighet, engagemang och glada humör. Det ser man inte hos alla mäklare. Läs mer
  • Jan-erik A skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Enkelt bemötande med ett proffsigt intryck.
    Ordnade med erforderliga handlingar och besiktningar.
    Visningarna sköttes utan problem.
    Budgivningen utfördes enligt mitt tycke utan allt för stor inverkan från min sida.
    Ett klart bra resultat. Läs mer
  • Ulrica S skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria är tillmötesgående, tillgänglig och man blir alltid glatt och trevligt bemött av henne. Läs mer
  • Martin G skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Alltid mycket proffsigt och trevligt bemötande. Aldrig några problem. Läs mer
  • Laila H skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Maria Rickert. Hon lever mycket bra upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Conny S
    Conny S skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria har hjälpt oss vid ett flertal tillfällen, alltid kännt oss trygga och fått svar på de frågor vi haft. Läs mer
  • Ted P skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Den är kanon :)
    Maria är glad , tydlig , och kan verkligen snabbt skapa en "rapport" Läs mer
  • Josefi D skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Väldigt bra! Snabb, trevlig och fullständig service. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Ewa E skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    har träffat Maria vid ett tillfälle. Maria upplevdes då som seriös. Rekommenderas. Läs mer
  • Ruth J skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande.

Hon lever mycket väl upp till min förväntan. Läs mer
  • Marie G skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Mycket trevligt och bra bemötande. Kände mig trygg genom hela försäljningen. Väldig engagerad och kunnig. Rekommenderar starkt Maria Rickert vid fastighetsförsäljning. Läs mer
  • Wiktor K skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Det fungerade jätte bra.
    Stort tack :) Läs mer
  • Fredrik H skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Mycket trevligt bemötande och en smidig affär! Läs mer
    2015-08-31 Maria R svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!

Tack för att du tog dig tid, och gav mig så fina vitsord!

Med Vänlig Hälsning
    Maria Rickert
  • Tobias A skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Dghjkkiuytgghjjjhgfdfhjkkkjhggfffghhjjjkljjhgffffgghhhjjjjjjjjjkkkklllll Läs mer
  • Ros-Marie N
    Ros-Marie N skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Vi kan varmt rekommendera Maria Rickert som mäklare.Vi fick verkligen så mycket hjälp vid vår försäljning och allt gick så smidigt och bra. Det kändes väldigt tryggt.
    Maria är ju också så proffsig, go och trevlig så det blev en mycket positiv upplevelse. -Behöver vi mäklare igen så vet vi absolut var vi ska vända oss. Läs mer
    2015-08-31 Maria R svarar Ros-Marie N
    Hej!

Tusen tack för att Ni tog Er tid och gav mig så fina vitsord!

Med Vänlig Hälsning
    Maria Rickert
  • Monica G skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria är en engagerad och positiv person, hon passar utmärkt som mäklare. Marie är lyhörd till just Dina önskemål. Man blir väl bemött och omhändertagen. Läs mer
  • Anki Å
    Anki Å skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Trygg, proffsig och varm hjälp med allt som rörde försäljningen! Läs mer
  • John L skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria går verkligen in för att sälja ett hus, engagerad och trevlig Läs mer
  • Ronny P
    Ronny P skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Jag kan verkligen rekommendera Maria Rickert som fastighetsmäklare, trevlig, kunnig, alert, proffesionell och som ger en säljare stöd även efter försäljningen. Jag kan bara ge henne de varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Ann-sofie M skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Har anlitat Maria i flera uppdrag och alltid varit 100% nöjd! Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    En super bra mäklare, behöver vi mäklare ringer jag henne direkt. En mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Läs mer
  • Emanuel V skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Bra , duktig, klar , artlig :D:) Läs mer
  • Lena H skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    När jag 2012 skulle sälja mitt radhus kontaktade jag Maria efter rekommendation av SHB. Från första början fick vi mycket god kontakt och jag kände stort förtroende för Maria. Maria visade stort och trovärdigt engagemang och alltid glad och trevlig mot både mig och spekulanterna. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Mycket trevligt bemötande, proffsigt och med värme. Visningarna gick väldigt bra med mycket folk. Maria gjorde fotograferingen själv och bilderna blev mycket bra, inte så stela som jag har sett hos andra mäklare. Maria hjälpte också till med tips inför fotografering och visning (styling) Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne. Ska snart sälja igen och då är hon ett självklart val! Läs mer
  • Eva-lotta E skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Vi fick ett mycket kompetent och positivt bemötande. Hon känns seriös. I och med att vi fått grundlig info samt svar på våra frågor har vi sluppit bli obehagligt överraskade av något under vägens gång. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Serviceinriktad och lätt att komma i kontakt med. Har förmåga att tänka lite utanför boxen. Personligt bemötande och flexibla lösningar. Läs mer
  • Carina K
    Carina K skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria är trevlig , seriös och kunnig. Hon känns trygg och pålitlig och jag kan på bästa sätt rekommendera henne.

Carina Kandell Läs mer
  • Ulla B skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    En bra och kunnig mäklare med stort engagemang och bra bemötande. Vårt förstahandsval vid nästa husförsäljning. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig och engagerad av både min fastighet och om hur jag ville ha upplägget med försäljningen. Läs mer
  • Ingrid W skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Påläst och raka besked, jobbar bra både mot säljare och köpare ! Läs mer
  • Anki P skrev om Maria Rickert Fastighetsmäklare
    Maria är en toppenmäklare! Snabb, effektiv och himla trevlig! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer

Bästa mäklarna i Västerås:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna