Maria Rickert Fastighetsmäklare

Maria Rickert Fastighetsmäklare

Ring 021-12 67 35 www.mariarickert.se

Med ett brett kontaktnät i Västerås hjälper jag er att få bästa pris för er bostad.

45 omdömen om Maria Rickert Fastighetsmäklare

Anna G

En mäklare som lyssnar på sin kund. Hon är mycket serviceinriktad och flexibel. Tar sig tid för både säljare och köpare. Rekommenderar Maria starkt!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Björn B

Vi upplever att Maria var mycket seriös som mäklare. Vi är mycket nöjda med hennes arbete både när vi var köpare och senare säljare

Timo J

Mkt bra, vi är återkommande kunder!

Svensk Fastighetsförmedling Örebro
4.8/5 i betyg av 1119 omdömen 4.8 av 1119 omdömen

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har

Lavin Q

En fantastisk mäklare, som hör och ser allt. Lätt och prata med som person . Man känner sig trygg och ha henne som mäklare.

Per-olof O

Inga problem med henne. Glad och lättsam. Erkänner direkt om hon gjort fel😊

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Emma A

Kunden är i fokus och man får ett väldigt trevligt bemötande!

Lina W

Jätte bra, kändes personligt, bra arvode, bra kommunikation!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Josefin N

Bra proffsigt bemötande från annons till köp!

Andreas Ö

Engagerad och genuint intresserad genom hela försäljningsprocessen

Mäklarhuset Örebro
4.8/5 i betyg av 2175 omdömen 4.8 av 2175 omdömen

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket profe

Jonas V

Mycket proffsig! Lyhörd och Ödmjuk

Peter V

Maria strulade till det och inbjöd en person till att lägga högsta budet. Personen hade inget lånelöfte, vilket hon inte hade kollat upp och vi tvingades sänka priset 100 000 kr eller göra om allt från början. oprofessionellt och vimsigt intryck. Hon hade inga argument, utan använde sig av oss som säljare i själva förfarandet. Nej, kort sagt vi är inte nöjda. Hon kostade oss 100 000 + arvode som hon inte förtjänade på 78 000

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Viivi J

Hon var intresserad av uppdraget, var noggrann och kunnig samt allmänt trevlig att ha att göra med.

Elin A

Trevlig, hjälpsam och kunnig. Mycket nöjd.

Fastighetsbyrån Örebro
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Mycket professionellt intryck vid första besöket. Bra upplägg på försäljningen där vi kunde släppa allt och koncentrera oss på att hitta nyt

Lena H

Maria Rickert sålde huset som vi köpte. Hon är en engagerad mäklare som kan sin sak och alltid har ett leende på läpparna. Vi anlitade henne när vi skulle värdera om huset och även denna gång blev vi mycket nöjda med hennes proffsighet, engagemang och glada humör. Det ser man inte hos alla mäklare.

Jan-erik A

Enkelt bemötande med ett proffsigt intryck. Ordnade med erforderliga handlingar och besiktningar. Visningarna sköttes utan problem. Budgivningen utfördes enligt mitt tycke utan allt för stor inverkan från min sida. Ett klart bra resultat.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Ulrica S

Maria är tillmötesgående, tillgänglig och man blir alltid glatt och trevligt bemött av henne.

Martin G

Alltid mycket proffsigt och trevligt bemötande. Aldrig några problem.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2922 omdömen 4.8 av 2922 omdömen

Laila H

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Maria Rickert. Hon lever mycket bra upp till våra förväntningar.

Conny S

Maria har hjälpt oss vid ett flertal tillfällen, alltid kännt oss trygga och fått svar på de frågor vi haft.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ted P

Den är kanon :) Maria är glad , tydlig , och kan verkligen snabbt skapa en "rapport"

Josefi D

Väldigt bra! Snabb, trevlig och fullständig service. Kan varmt rekommenderas.

Ewa E

har träffat Maria vid ett tillfälle. Maria upplevdes då som seriös. Rekommenderas.

Ruth J

Vi fick ett mycket trevligt bemötande. Hon lever mycket väl upp till min förväntan.

Marie G

Mycket trevligt och bra bemötande. Kände mig trygg genom hela försäljningen. Väldig engagerad och kunnig. Rekommenderar starkt Maria Rickert vid fastighetsförsäljning.

Wiktor K

Det fungerade jätte bra. Stort tack :)

Fredrik H

Mycket trevligt bemötande och en smidig affär!

Svar från Maria Rickert

Hej Fredrik! Tack för att du tog dig tid, och gav mig så fina vitsord! Med Vänlig Hälsning Maria Rickert

Tobias A

Dghjkkiuytgghjjjhgfdfhjkkkjhggfffghhjjjkljjhgffffgghhhjjjjjjjjjkkkklllll

Ros-Marie N

Vi kan varmt rekommendera Maria Rickert som mäklare.Vi fick verkligen så mycket hjälp vid vår försäljning och allt gick så smidigt och bra. Det kändes väldigt tryggt. Maria är ju också så proffsig, go och trevlig så det blev en mycket positiv upplevelse. -Behöver vi mäklare igen så vet vi absolut var vi ska vända oss.

Svar från Maria Rickert

Hej! Tusen tack för att Ni tog Er tid och gav mig så fina vitsord! Med Vänlig Hälsning Maria Rickert

Monica G

Maria är en engagerad och positiv person, hon passar utmärkt som mäklare. Marie är lyhörd till just Dina önskemål. Man blir väl bemött och omhändertagen.

?

Tillmötesgående, driftig och serviceminded

Anki Å

Trygg, proffsig och varm hjälp med allt som rörde försäljningen!

John L

Maria går verkligen in för att sälja ett hus, engagerad och trevlig

Ronny P

Jag kan verkligen rekommendera Maria Rickert som fastighetsmäklare, trevlig, kunnig, alert, proffesionell och som ger en säljare stöd även efter försäljningen. Jag kan bara ge henne de varmaste rekommendationer.

Ann-sofie M

Har anlitat Maria i flera uppdrag och alltid varit 100% nöjd!

Sanna H

En super bra mäklare, behöver vi mäklare ringer jag henne direkt. En mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder.

Emanuel V

Bra , duktig, klar , artlig :D:)

Lena H

När jag 2012 skulle sälja mitt radhus kontaktade jag Maria efter rekommendation av SHB. Från första början fick vi mycket god kontakt och jag kände stort förtroende för Maria. Maria visade stort och trovärdigt engagemang och alltid glad och trevlig mot både mig och spekulanterna.

Anette S

Mycket trevligt bemötande, proffsigt och med värme. Visningarna gick väldigt bra med mycket folk. Maria gjorde fotograferingen själv och bilderna blev mycket bra, inte så stela som jag har sett hos andra mäklare. Maria hjälpte också till med tips inför fotografering och visning (styling) Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne. Ska snart sälja igen och då är hon ett självklart val!

Eva-lotta E

Vi fick ett mycket kompetent och positivt bemötande. Hon känns seriös. I och med att vi fått grundlig info samt svar på våra frågor har vi sluppit bli obehagligt överraskade av något under vägens gång.

Fredrik S

Serviceinriktad och lätt att komma i kontakt med. Har förmåga att tänka lite utanför boxen. Personligt bemötande och flexibla lösningar.

Carina K

Maria är trevlig , seriös och kunnig. Hon känns trygg och pålitlig och jag kan på bästa sätt rekommendera henne. Carina Kandell

Ulla B

En bra och kunnig mäklare med stort engagemang och bra bemötande. Vårt förstahandsval vid nästa husförsäljning.

Marie A

Mycket trevlig och engagerad av både min fastighet och om hur jag ville ha upplägget med försäljningen.

Ingrid W

Påläst och raka besked, jobbar bra både mot säljare och köpare !

Anki P

Maria är en toppenmäklare! Snabb, effektiv och himla trevlig! Jag rekommenderar henne varmt!