Alla kategorier Bilverkstad Skåne Kristianstad Mekonomen Mekonomen Yehlove Kristianstad

Mekonomen Yehlove Kristianstad

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Jochums väg 5, 291 59 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Mekonomen Yehlove Kristianstad!

Med oss får du bilmekaniner som har lång erfarenhet och bred kompetens. Vi är flexibla och tillmötesgående och anpassar alltid vår bilservice efter dina behov och förutsättningar. Hit kan du vända dig oavsett bilmärke eller modell.

Vårt främsta mål är att göra ditt BiLiv enklare. Därför lämnar vi alltid tre års garanti, ett års vägassistans och självklart får du en godkänd stämpel i din servicebok efter utfört arbete. Vi hjälper till med små som stora reparationer - kontakta oss så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 239 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Kristianstad

• Emma H
    Emma H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket bra bemötande. Allt blir oftast mycket bra resultat.
    Denna gång behövde min bil en stor service och att de skulle kolla upp varför min bil piper. Vi trodde att det var bromsarna, jag blev så glad över att det antagligen var en sten som störde. För pipet försvann, men dock bara i knappt en vecka. För nu piper det igen.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Men annars var det bra. Läs mer
    2018-02-06 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Emma H
    Hej Emma
    Du är välkommen att komma inom eller ringa så vi kan ta en snabbtitt på ditt återkommande ljud.
    Det kan vara så att det har kommit in en ny sten eller liknande som orsakar detta ljud då resultatet blev bra vid servicen.
    Återkoppla gärna till mig

Mvh Johan Andersson
    Verkstadsansvarig
    044-219257
    Emma H gillar detta
  • Åsa Therés A
    Åsa Therés A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mkt trevligt bemötande och bra hjälp. Läs mer
  • Kerstin Marie Birgitta S
    Kerstin Marie Birgitta S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Väldigt bra! Är stamkund sen flera år, och tänker vara det i fortsättningen också! Läs mer
  • Astrid Elisabeth C
    Astrid Elisabeth C skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Vi har varit kunder i många år och vänt oss till Mekonomen i Kristianstad för all service, alla reparationer, och däckförvaring. Vi har alltid fått ett trevligt, ärligt och tillmötesgående bemötande och ett väl utfört arbete på bilarna. Vårt förtroende för företaget är stort och vi rekommenderar gärna andra att vända sig dit. Läs mer
    2018-02-06 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Astrid Elisabeth C
    Vad roligt att höra och Tack Astrid för dom fina orden.
    / Johan o grabbarna i verkstaden
  • Gun Ingegerd S
    Gun Ingegerd S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Vänligt och korrekt mottagande.

ABS lampan lyste då och då samt indikerade service.

Kontakten var bra och jag är nöjd med min kontakt med Mekonomen
    😀 Läs mer
  • Lars Ola Magnus P
    Lars Ola Magnus P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Installation av motorvärmare och kupévärmare.
    De glömde ta aktuellt telefonnummer, vilket resulterade i att vi inte blev kontaktade med info att tiden blev inställd pga sjukdom.
    Vi fick en ny tid och fick då lånebil och ytterligare ngt i kompensation.

Vi är i slutändan nöjda😀 Läs mer
  • Jan-olof N
    Jan-olof N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Supernöjd med bemötande och kompetens. Kunnig personal i Kristianstad ! Läs mer
  • Christel Åsa Camilla L
    Christel Åsa Camilla L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Personalen i verkstaden var mycket trevlig och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket trevligt bemötande från verkstadspersonalen. Läs mer
  • Bo Jonas Mikael Ö
    Bo Jonas Mikael Ö skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket trevlig personal och superbra service! Läs mer
  • Karl Gösta Patrik D
    Karl Gösta Patrik D skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket bra trevlig personal. Bytte givare, bensinpump kom dit med bärgare. Jag är super nöjd. Läs mer
  • Jessika Sofia W
    Jessika Sofia W skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Lämnade in min bil på lagning och fick ett proffsigt bemötande! Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Jessika Sofia W
    Roligt att höra att gått bra och du är nöjd med ditt besök.
    Välkommen tillbaka
  • Kajin Lazkin H
    Kajin Lazkin H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    har gort bil servic och var okej. Tiden också var bra. Läs mer
  • Universal Power Nordic Ab
    Universal Power Nordic Ab skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Däckförvaring och byte som fungerat utmärkt! Läs mer
  • Bo Lennart E
    Bo Lennart E skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    •”jag har servat min nissanbil hosmekonomen i Kristianstad sedan den var ny och är mycket nöjd med mottagandet och den service jag erhållit Läs mer
  • Sanna Maria E
    Sanna Maria E skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Supertrevligt bemötande, ordnade allt i tid och till en rimlig kostnad! Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Sanna Maria E
    Tack för den fina rekommendationen

Mvh Johan / Verkstaden
  • Inga Gun Marianne S
    Inga Gun Marianne S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Alltid fin service.Ställer upp med kort varsel Läs mer
  • Hans Eric Manne O
    Hans Eric Manne O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Behövde hjälp med felsökning och hjälp med startproblem. Verkstaden testade och gick igenom bilen + goda tips kostnadsfritt! Mycket professionellt bemötande! Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Hans Eric Manne O
    Tack för detta fina omdömet :)
  • Alasmi M
    Alasmi M skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Ni gör bästa service och jag är mycket nöjd med er Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Alasmi M
    Tack för det fina omdömet

Mvh Verkstaden
  • Ingela Marie S
    Ingela Marie S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Hej! Jag har haft min bil på service samt felsökning efter indikation på panelen. Fick besked på att felet ej kunde hittas men att mitt batteri måste bytas. Vilket jag fick säga ja till. Har dock aldrig haft något problem som indikerat på att det varit något fel på det gamla. Hämtade när allt var klart ut min bil men indikationen på panelen kvarstod. När jag återkopplade till verkstaden fick jag besked på att ytterligare felsökningar då måste göras i flera steg med högre kostnader för varje gång. Kommer inte att vända mig till Mekonomen verkstad i fortsättningen. Mvh Ingela Sand'en Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Ingela Marie S
    Hej
    Vid en originalservice ingår där ett flertal punkter som vi går igenom på din bil där bland annat batteriets status kontrolleras digitalt och det resultatet meddelas till kund som får avgöra om byte eller ej ska ske.
    Ang. felsökning gällande din motorlampa som ej ingår i original service så måste vi plocka ut en felsöknings avgift på grund av detta är ett jobb som ej ingår men går givet vis att boka till detta.
    Du är välkommen att kontakta mig så du får rätt på din bil.

• Md Naim Hossain A
    Md Naim Hossain A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    I
    Am really sorry to rate mekonomen poor. Last couple of week earlier I took my car there to fix my reverse gear light. They charge me and didn't even fixed it. I have tried to contact with them by mail. They didn't even respond it. I am sorry but that's the truth. I am not gonna back to them any more.

Thank you Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Md Naim Hossain A
    Hello
    I have not received any message regarding this problem.
    Please contact me by mail or call me
    kristianstad@mekonomenbilverkstad.se
    044-219257
  • Martin Andreas Juhani P
    Martin Andreas Juhani P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Väldigt bra på verkstaden. Snabba och kompetenta. Mycket bra!!! Däremot är det jobbigt att boka tiden från början när man kommer till en central där de inte kan hjälpa en. Vi har inte alltid möjligheten att vänta på ett återkommande telesamtal, utan vill boka tiden direkt när vi ringer. Anledningen att vi kommer tillbaka jämt är att de på verkstaden är duktiga. Läs mer
  • Keld B
    Keld B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Snällt och trevligt bemötande vid oljebyte. Utförd til uppgivit tid. Utmärkt Läs mer
  • Lisbeth Maria V
    Lisbeth Maria V skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket fint bemötande och arbetet proffsigt utförd. Känner mig trygg att lämna in bilen igen hos mekonomen i Kristianstad.
    Fick tid inom en vecka oxå.
    Mycket nöjd! Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Lisbeth Maria V
    Hej

Vad roligt att höra att våran satsning gällande kundnöjdhet märks.
    Välkommen tillbaka.
    Mvh Johan och verkstaden
  • Bassam Nemat J
    Bassam Nemat J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Snabbt att få tid, trevlig personal och väl utfört jobb. Läs mer
  • Jenny Camilla E
    Jenny Camilla E skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jättebra bemötande, fick hjälp med service samt lagning av något relaterat till kylarvattenläckage. Läs mer
  • Karl-magnus J
    Karl-magnus J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Hej Bemötandet har varit mycket bra.Har haft min bil på service en gång. Två gånger för rep av bromsar och sökning o rep av Aps sensorn. Är nöjd med både bemötande och service o reparationen. Så kommer att anlita dem fler gånger.
    Karl-Magnus Johansson. Läs mer
  • Åsa Helena J
    Åsa Helena J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Första bemötandet var super bra. Killen som bokade in mig var påläst och trevlig. Förklarse allt på ett bra sett. Kille som tog hand om min bil och faktiskt lagade den var inte lika bra och "glömde" att informera mig det skulle bli dyrare än han sagt när han ringde upp mig. Han sa till och med att det kanske kunde bli liye billigare än först tänkt. Men på stora hela är jag endå rätt nöjd. Läs mer
    2018-01-29 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Åsa Helena J
    Detta var inte roligt att höra.
    Återkoppla med mig så vi kan se över ärendet och se vad som har gått fel i kommunikationen med dig.

Johan
  • Ab Nilssons Kor Och Jord
    Ab Nilssons Kor Och Jord skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Får alltid snabb hjälp, prisvärd verkstad. Läs mer
  • Rose-marie H
    Rose-marie H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bemötandet har varit till belåtenhet! Vårt ärende gällde service av bilen och vi uppskattade att vi fick information om invigning av nytt verkstadskoncept! Det gjorde att vi sparade 20 % på hela verkstadsbesöket! Vi har servat bilen där tidigare, och sammanfattningsvis är helhetsintrycket bra! Läs mer
  • Sune M
    Sune M skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra service samt beskedet när bilen är klar på ett proffsigt sätt. Samt assistansen vid behov Tack Sune!! Läs mer
  • Mimoza D
    Mimoza D skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag gjorde min service hos mekonomen i Kristianstad(Härlöv) och även byte av bromsklossar och skivbromsar bak, och några lampor. Är väldigt nöjd med servicen från personal samt väldigt trevliga. Kommer alltid att gå till mekonomen när bilen strular. Läs mer
  • Annie E
    Annie E skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra, är nöjd. Trevligt bemötande bär hag hämtade bilen av en som hette Johan Andersson . Läs mer
  • Per C
    Per C skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt o proffsigt bemötande! Läs mer
  • Anneli Matilda L
    Anneli Matilda L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket trevligt bemötande!
    Hjälpsam personal !!
    Nöjd och Glad kund !! Läs mer
  • Carl Pontus L
    Carl Pontus L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra, snabb service, inga överraskningar! Läs mer
  • Sigbritt Antoinetta J
    Sigbritt Antoinetta J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Min renovering blev billigare än vad som sagts tidigare - mycket positivt!
    Dessutom är de snabba , håller tiden och är trevliga. Läs mer
  • Gerd Gunilla A
    Gerd Gunilla A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Hjälp med att snabbt få min bil reparerad. Fantastiskt trevligt bemötande och förtroendeingivande, kunnig och seriös personal! Läs mer
  • Sophie B
    Sophie B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag är mycket nöjd med ert hantera av min bil Läs mer
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Perfekt service. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Väldigt bra bemötande!! 15000 milservice på en Peugot 307 -05. Sakliga och trevliga. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag gjorde en mellanservice på bilen och fick hjälp med vindrutetorkarna som slutade fungera, bytte även en slang till spolarvätskan på bakrutan. Det sprutade ner i bagaget istället för på rutan.
    Mycket trevligt bemötande från början till slut.
    Enda negativa var att jag själv fick ringa och höra om reservdelarna var beställda, vilket killen lovade att göra när jag beställde tid. Läs mer
  • Lars O
    Lars O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Alltid lika bra service.
    Alltid lika flexibla. Precis som jag är.
    Allt brukar ordna sig hos dem. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Så bra service! Fick proffsig hjälp med att byta kylarvätskeslangen snabbt. Bästa betyg! Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Väldigt trevliga och dom lagade min bil snabbt 😊 Läs mer
  • Ewa F
    Ewa F skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Enkelt och bekvämt att beställa tid. Servucen utförd till förnöjdhet. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Fick mycket bra hjälp med felsökning av min nyinköpta beg Golf. Efter två veckor i min ägo larmade den för kasst gasspjäll, den drog olja och AC funkade ej. Oljeproblemet visade sig vara stort bekymmer med olja i turborör och luftfilter. Tackar Mekonomen för bra hjälp och med råd. Golfen är nu återlämnad till säljaren Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Hade inne bilen för luft i bromssystemet då fel sökte dem det till att vara huvodbromscylindern så det bytta dem detta fungera inte heller och de ville ändan ha betalt full pris när deras felsökning inte var rätt.
    Alltså totalt 3800 kr för något simningen ens fungera.
    För jäkligt Läs mer
    2017-07-10 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Carl L
    Hej Carl
    Det var tråkigt att du känner på detta viset.
    Du fått en offert på en ny huvudcylinder med 3års garanti som du tackade nej till.
    Gällande den begagnade delen som du själv valt att fixa som vi ej kan kvalitetssäkra så gick vi igenom garantierna enligt Konsumentköplagen innan bytet av denna.
    Angående priset så har du betalat 395kr för felsökningen och sedan arbetet som vi rabatterade till summan 677kr och detta som ren Goodwill då din egna del visade sig vara trasig vid provkörning efter bytet.
    Du är välkommen tillbaka så vi kan byta till en ny huvudcylinder med garantier så du får rätt på bilens bromsar.

Mvh.
    Johan Andersson
    Verkstads ansvarig
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Servicegrad på bästa nivå, hur de sen har servat bilen kan inte jag avgöra eftersom jag inte är bilmekaniker! Är servicen samma som bemötandet så är det säkert jättebra!
    Mvh Kerstin Lindell Läs mer
  • Leif K
    Leif K skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket bra bemötande som alltid Läs mer

Jochums väg 5, 291 59 Kristianstad