Alla kategorier Bilverkstad Skåne Kristianstad Mekonomen Mekonomen Yehlove Kristianstad

Mekonomen Yehlove Kristianstad

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Jochums väg 5, 291 59 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Mekonomen Yehlove Kristianstad!

Med oss får du bilmekaniner som har lång erfarenhet och bred kompetens. Vi är flexibla och tillmötesgående och anpassar alltid vår bilservice efter dina behov och förutsättningar. Hit kan du vända dig oavsett bilmärke eller modell.

Vårt främsta mål är att göra ditt BiLiv enklare. Därför lämnar vi alltid tre års garanti, ett års vägassistans och självklart får du en godkänd stämpel i din servicebok efter utfört arbete. Vi hjälper till med små som stora reparationer - kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 280 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Kristianstad

• Bengt F
    Bengt F skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra bemötande och proffsigt utförande av service och reperation. Läs mer
  • Ida P
    Ida P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra service. Ringer upp och meddelar kostnad före reperation och blir klar inom utsatt tid. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Reparation och service av bil.
    Bra service och hjälpsamhet i semester tider. Läs mer
  • Ingvild O
    Ingvild O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Blev väl bemött. Hade bytt bromsar på min Golf och de behövde luftas, det gjordes nästan direkt och utan ytterligare kostnad Läs mer
  • Ingrid D
    Ingrid D skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Blev vänligt bemött av sakkunnig personal. Läs mer
  • John H
    John H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Reparation av höger framaxel. Bra bemött. Seriöst företag med kort väntetid gentemot många andra aktörer. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra bemötande ,bra priser å bra kvalitet på jobbet Läs mer
  • Svensk Fordons
    Svensk Fordons skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt, snabbt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service av min personbil. Proffsigt bemötande o punktliga både vad det gäller att ta hand om bilen o färdigställandet. Alltid vänliga o tjänstvilliga. Fortsätt så!! Läs mer
  • Elsa O
    Elsa O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Har servat min bil

Blev bra bemött och allt hanterades snabbt o smidigt Läs mer
  • Ingvar S
    Ingvar S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service. Vänligt bemötande och bra information Läs mer
  • Olivia B
    Olivia B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Snabb och enkelt att boka. Trevlig personal och väl bemött! Komme alltid att lämna bilen på mekonomen och stort plus att ni skänker pengar till barncanserfonden!! Läs mer
  • Carl K
    Carl K skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Allt perfekt förutom att de inte meddelade när bilen var klar Läs mer
  • Grazyna F
    Grazyna F skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    En månad efter jag hade min bil på servicen fick jag problem med läkande bromsvätska. Jag fick snabbt hjälp och dessutom slapp jag betala för händelsen intrffade så pass kort tid efter servicen.
    Detta är bra service! Läs mer
  • Iréne C
    Iréne C skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Byte av fjädrar och stötdämpare på båda sidor om bilen.
    Bytet blev bra, men en miss var att när jag skulle hämta min bil på avtalad tid fick jag veta att den skulle bli klar först dagen efter för dom saknade reservdelar på ett ett fel som dom hitta under tiden som bytet skulle ske. Fick inget samtal om detta som gjorde att jag fick köra en extra gång. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Sämsta servicen, tar betalt för inspektions service utan att genomföra den. Ljuger om att den är genomförd genom att bocka för att det är kontrolerat i protokollet utan att inspektionen är utförd. Dom vägra att återbetala pengarna jag betalt för inspektionen. Jag varnar för denna verkstad då man inte vet vad dem utför för arbete.
    Om man kan fuska/luras med en sådan enkel sak som inspektion så är dom inte värda att anlita. Läs mer
    2018-06-26 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Björn S
    Hej
    Vi har försökt att hitta en lösning med dig, men då du inte vill få oss möjlighet att själva få bekräfta vad som har hänt i detta ärendet så kan jag ej hjälpa dig mer.
    Då vi är måna om våra kunder så har vi även utan att kunnat bekräfta att fel gjorts återkopplat till dig med kompensation och lösning som avböjts.

Verkstadsansvarig
    Johan Andersson
  • Björn N
    Björn N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Byte av skivor bak, bromsbelägg samt höger bromsok.
    Bra bemötande av kundmottagaren . Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service på min bil. Blev mycket bra bemött med en del praktiska tips. Jag avser att pröva Mekonomen även vid nästa tillfälle jag behöver service edyl Läs mer
  • Steinar H
    Steinar H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag har mina sommar och vinterdäck hos er. Jaa tyckte ni var dom bästa och billiga.
    Personalen är både kunnig och vänliga så jag upplever er som mycket bra företag. Mvh/ Steinar Läs mer
  • Ilona T
    Ilona T skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag köpte hjulskifte med däckhotell.

Butiken ser bra ut, men de anställda saknade leende och bemötande.

Även väntplatsen för kunder hade kunnat vara bättre. Läs mer
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag skulle byta till sommardäck. Var tacksam över att jag kunde ha bilen där under hela dagen medan jag jobbade. Läs mer
  • Kent H
    Kent H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service av personbil. Lite svårt att orientera sig till vilken service man ska välja på hemsidan men supertrevlig personal som ringde upp och hjälpte till.
    Allt som allt mycket bra! Läs mer
  • Nils S
    Nils S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Felsökning och blev mycket väl bemött. Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
  • Ab S
    Ab S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra service
    Bra bemötande
    Tydligt estimat
    Tydlig arbetsbeskrivning Läs mer
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mekonomen känns tryggt att anlita.
    Lät dem göra en 9000 mils service på min golf.
    Fick kostnadsförslag för arbeten på bromsbyte som snart bör åtgärdas. Bra att veta.
    Kändes väldigt bra med Mekonomen. Läs mer
  • Elsa Britt-marie N
    Elsa Britt-marie N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Fick en fjäder vid vänster framhjul utbytt. Blev bra bemött. Läs mer
  • Johann Augustin P
    Johann Augustin P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag er mycke nojs med servisen Johann Läs mer
  • Tore Stefan B
    Tore Stefan B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Hjälpsam personal, bra lokaler och alltid nöjd efter varje besök Läs mer
  • Elin Sara T
    Elin Sara T skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Inte helt bra,
    Första omgången byttes lampor utan att jag ville det.
    Samma gång hade någon tryckt in elektriska handbromsen fast den va inne för felsökning just för kolla vad som är fel. Resultatet blev att bilen var fast på verkstaden. Sen började den tjuta för handbromsen så jag var tvungen att fixa problemet veckan därpå. Och på första gången fick jag tips på åtgärd( bromsklossar) men de kom inte med på offerten vilket ökade priset med 2000kr som en konkurrent hade fixat billigare Läs mer
    2018-04-03 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Elin Sara T
    Hej
    Det var tråkigt att du ej är nöjd.
    Vid en service så brukar vi byta trasiga glödlampor som service till kunden men som går att avböja detta vid inlämnande av bilen.
    Vi återkopplar alltid med kund om det drar iväg i ett par hundra för glödlampsbytena vid service.
    Vid felsökning av elektrisk handbroms så måste vi provköra bromssystemet för att kontrollera felfunktionen på bromsoket annars går det ej fastställa vad som hänt och detta följer rutinerna för fackmannamässig felsökning.
    Ang. ökning av priset så är det upp till kund att godkänna tilläggs kostnad innan åtgärd om dom nu vill ha beläggen utbytta i samband med bromsoks bytet som annars kan kosta mer att utföra vid ett senare tillfälle.
    Givet vis går det även här som kund att avböja tilläggsåtgärden.
    Återkoppla gärna om du har fler funderingar
    Mvh Verkstadsansvarig
    Johan
  • Johan S
    Johan S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Duktiga och bra bemötande.

Vettiga priser jämfört med många andra verkstäder. Inte så lång väntetid och vid akuta ärende brukar dem kunna hitta en lucka.

Alltid pris på förhand, inga överraskningar.
    Och vid oväntade fel ringer dem alltid upp och berättar detta och ger kostnadsförslag på åtgärd.

Kan rekommendera denna verkstad! Läs mer
  • Ann Jeanette L
    Ann Jeanette L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Vänligt mottagande, professionellt jobb! Fick t.o.m bilen ombesiktigad av er!!! Högsta betyg!!! Läs mer
  • Per Ingvar P
    Per Ingvar P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag fick ett proffsigt och trevligt bemötande och ett mycket bra utfört verkstadsarbete.
    "Nöjd kund" Läs mer
  • Karl Magnus H
    Karl Magnus H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt bemötande.
    Montering av dragkrok.
    Blev en liten spricka i baklyktan under arbetat som de berättade om och redan beställt en ny.
    Hade aldrig upptäckt sprickan om de inte sagt nåt. Läs mer
  • Lars-eric S
    Lars-eric S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt bemötande. Fick gjort en vanlig oljeservice och fick rekommendation att byta ett par drivremmar. Mekanikern fick dock ta hjälp av verkstadschefen för att kunna nollställa serviceindikatorn. Läs mer
  • Stig Åke Bertil L
    Stig Åke Bertil L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Ja är nöjd med arbetet. På bilen Läs mer
  • Lars Erik N
    Lars Erik N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bemötandet var bra arbetet gick snabbt Läs mer
  • Jan Ervin B
    Jan Ervin B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bemötande och kunnandet hos personalen är på topp om man jämför med Hedins. Fast dom har ju mer påkostade lokaler. Läs mer
  • Bodil Ann-charlotte B
    Bodil Ann-charlotte B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag fick hjälp med varor till ett oljebyte. Allt fungerade bra och jag är nöjd Läs mer
  • Karl Peter Johan W
    Karl Peter Johan W skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket bra, snabbt och enkelt. Korta ledtider Läs mer
  • Jan Kennet R
    Jan Kennet R skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Rätt grejer till utsatt tid. Bra jobbat. Läs mer
  • Karl Patrik J
    Karl Patrik J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Topp bemötande, topp service, allting topp. Jag skulle lätt rekommendera Mekonomen till andra. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket bra bemötande. Allt blir oftast mycket bra resultat.
    Denna gång behövde min bil en stor service och att de skulle kolla upp varför min bil piper. Vi trodde att det var bromsarna, jag blev så glad över att det antagligen var en sten som störde. För pipet försvann, men dock bara i knappt en vecka. För nu piper det igen.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Men annars var det bra. Läs mer
    2018-02-06 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Emma H
    Hej Emma
    Du är välkommen att komma inom eller ringa så vi kan ta en snabbtitt på ditt återkommande ljud.
    Det kan vara så att det har kommit in en ny sten eller liknande som orsakar detta ljud då resultatet blev bra vid servicen.
    Återkoppla gärna till mig

Mvh Johan Andersson
    Verkstadsansvarig
    044-219257
    Emma H gillar detta
  • Åsa Therés A
    Åsa Therés A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mkt trevligt bemötande och bra hjälp. Läs mer
  • Kerstin Marie Birgitta S
    Kerstin Marie Birgitta S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Väldigt bra! Är stamkund sen flera år, och tänker vara det i fortsättningen också! Läs mer
  • Astrid Elisabeth C
    Astrid Elisabeth C skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Vi har varit kunder i många år och vänt oss till Mekonomen i Kristianstad för all service, alla reparationer, och däckförvaring. Vi har alltid fått ett trevligt, ärligt och tillmötesgående bemötande och ett väl utfört arbete på bilarna. Vårt förtroende för företaget är stort och vi rekommenderar gärna andra att vända sig dit. Läs mer
    2018-02-06 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Astrid Elisabeth C
    Vad roligt att höra och Tack Astrid för dom fina orden.
    / Johan o grabbarna i verkstaden
  • Gun Ingegerd S
    Gun Ingegerd S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Vänligt och korrekt mottagande.

ABS lampan lyste då och då samt indikerade service.

Kontakten var bra och jag är nöjd med min kontakt med Mekonomen
    😀 Läs mer
  • Lars Ola Magnus P
    Lars Ola Magnus P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Installation av motorvärmare och kupévärmare.
    De glömde ta aktuellt telefonnummer, vilket resulterade i att vi inte blev kontaktade med info att tiden blev inställd pga sjukdom.
    Vi fick en ny tid och fick då lånebil och ytterligare ngt i kompensation.

Vi är i slutändan nöjda😀 Läs mer
  • Jan-olof N
    Jan-olof N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Supernöjd med bemötande och kompetens. Kunnig personal i Kristianstad ! Läs mer
  • Christel Åsa Camilla L
    Christel Åsa Camilla L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Personalen i verkstaden var mycket trevlig och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mycket trevligt bemötande från verkstadspersonalen. Läs mer

Jochums väg 5, 291 59 Kristianstad