Alla kategorier Bilverkstad Skåne Kristianstad Mekonomen Mekonomen Yehlove Kristianstad

Mekonomen Yehlove Kristianstad

En del av Mekonomenwww.mekonomen.se

Jochums väg 5, 291 59 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Mekonomen Yehlove Kristianstad!

Med oss får du bilmekaniner som har lång erfarenhet och bred kompetens. Vi är flexibla och tillmötesgående och anpassar alltid vår bilservice efter dina behov och förutsättningar. Hit kan du vända dig oavsett bilmärke eller modell.

Vårt främsta mål är att göra ditt BiLiv enklare. Därför lämnar vi alltid tre års garanti, ett års vägassistans och självklart får du en godkänd stämpel i din servicebok efter utfört arbete. Vi hjälper till med små som stora reparationer - kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 303 kunder tycker om Mekonomen Yehlove Kristianstad

• Eva A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt bemötande. Fick snabb hjälp med bilen som gått sönder. Något dyra men kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Nils-evert A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Väl mottagen vid service av bilen. Ringer när bilen är klar, om man upptäcker annat meddelas kunden och frågar före åtgärd. 🙂 Läs mer
  • Kurt-anders P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    1. Byte V styrleder med hjulinställning
    2. Väl bemött
    3. Väl utfört
    4. Smidigt med möjlighet att dela upp betalning Läs mer
  • Mats G skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra upplevelse senast när jag köpte halvljus lampa o även fick skylt belysnings lampa bytt på köpet mer eller mindre Läs mer
  • Alf W skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Batteribyte akut. Perfekt service som alltid. Läs mer
  • Eva N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service. helt ok bemötande. Gick snabbt Läs mer
  • Karl L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Gnisslande ljud i bilen. Lämnade in den för felsök och reparation. Trevligt och bra bemötande. Läs mer
  • Stig W
    Stig W skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Ac kompressor bytt till en begagnad 👍 Läs mer
  • Sven L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    service på bilarna
    Bra bemötande och service Läs mer
  • Bengt A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Allt fungerade som vi hade kommit överens mycket bra Läs mer
  • Per-Olov A
    Per-Olov A skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag hade min bil på 1000-milssevice.. Det var väldigt lätt att få en tid och jag fick bra service. Läs mer
  • Maans N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Har oftast beställt reperationer, lyckas alltid klämma in mig på en bra tid, trevligt bemötande och lyckas alltid lösa problemen Läs mer
  • Lars R skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Kamrem och vattenpumps byte, samt byte av multirem.

Vid bokning via telefon blev jag lovad att bilen skulle vara klar till lunch, detta då jag behövde den tidigt under eftermiddagen.

När jag lämnade in bilen på morgonen(när verkstaden öppnade), kontrollerade jag att den verkligen skulle vara färdig till lunch. Fick då till svar att de inte fått någon notis om detta och att den var bokad att vara färdig till 15:15. Men killen som tog emot bilen skulle lägga en notis till mekanikern om att den skulle vara färdig till lunch och att de skulle ringa så fort den var klar.

Vid 14 ringer jag verkstaden då jag fortfarande inte hört något. Fick då veta att de precis rullat in bilen och att den skulle vara färdig till 17, för då slutade de. De hade inte fått någon notis av killen som tog emot bilen..
    17. 05 får jag bilnyckeln i handen, men då är pedalerna fulla med och glashala, vilket mekanikern fixade efter en suck..

Det var ju en himla tur att jag kunde ta mötet jag skulle på via Skype... Läs mer
  • Sven-gunnar M skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Servicen ok och prismässigt bra och snabbt Läs mer
  • Klas-göran L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Alltid hjälpsamma och tillmötesgående när man än kommer och ber om hjälp. Byter lampor och kollar vad det är som låter " konstigt. Läs mer
  • Lars N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bromsar bak med skivor.
    Fick ändra tid för att fel skivor beställts.
    Annars bra Läs mer
    2018-10-04 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Lars N
    Hej

Tack för det fina omdömet fast att skivorna var felbeställda.
    Jag beklagar detta och orsaken är dom systemen vi beställer reservdelarna via inte stämmer till 100% i alla lägena och vi jobbar hårt för att det ändå ska bli rätt till våra slut kunder.
    Välkommen åter.

Personalen på Mekonomen Bilverkstad i Härlöv
  • Chris S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Snabb och förklarande service från personal Läs mer
  • Ida K skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt bemötande.
    Besiktning av bilen Läs mer
  • Sandra S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Har alltid blivit väl bemött i deras butik. Bra pris på service och reparationer. Läs mer
  • Maths B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Stor service. När jag hämtade bilen så gick den mycket illa. Den som servat bilen hade slutat för dagen så jag kunde inte få hjälp. Jag lämnade bilen dagen efter och felet som orsakats av er åtgärdades omedelbart. Jag skulle få återkoppling så fort chefen kom tillbaka från semestern för eventuell kompensation. Ingen har återkopplat till mig. Jag har förvisso inga krav på kompensation men har ni lovat att återkoppla så........ Läs mer
    2018-10-04 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Maths B
    Hej Maths
    Jag har lyft detta med killarna efter jag sett inlägget här och troligt har detta ärendet runnit ner i mellan "stolarna"
    Jag kommer återkoppla dig i detta ärendet och hitta en bra lösning och kompensation.

Verkstads Chef
    Johan.
  • Nils O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    duktig och snabb tekniker jobbade över och var mycket trevlig. Läs mer
  • Anna P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Snabb och bra service, inget alls att klaga på! Läs mer
  • Bengt F skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra bemötande och proffsigt utförande av service och reperation. Läs mer
  • Ida P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra service. Ringer upp och meddelar kostnad före reperation och blir klar inom utsatt tid. Läs mer
  • Henrik J skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Reparation och service av bil.
    Bra service och hjälpsamhet i semester tider. Läs mer
  • Ingvild O
    Ingvild O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Blev väl bemött. Hade bytt bromsar på min Golf och de behövde luftas, det gjordes nästan direkt och utan ytterligare kostnad Läs mer
  • Ingrid D skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Blev vänligt bemött av sakkunnig personal. Läs mer
  • John H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Reparation av höger framaxel. Bra bemött. Seriöst företag med kort väntetid gentemot många andra aktörer. Läs mer
  • Mats-åke S
    Mats-åke S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Gjorde en stor servic på min gamla Volvo v40. Årsmodell 02. Fick allt åtgärdat, även problem jag inte visste om. Allt påfyllt, serverolja, test av glykol halt, bromsoljan, AB:S, ljus inställning, justering av handbroms, byte av luftfilter och kupé filter gjorde senare en hjulinställning. Och fick bilen genom bil provningen utan problem.
    Jag är jätte nöjd. 😊 Läs mer
    2018-08-27 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Mats-åke S
    Jätteroligt att läsa det fina omdömet du har lämnat till oss.
    Stort tack!
    Verkstadsansvarig Johan & Verkstadspersonalen i Härlöv
  • Bo S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra bemötande ,bra priser å bra kvalitet på jobbet Läs mer
  • Svensk Fordons skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Trevligt, snabbt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Eva R skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service av min personbil. Proffsigt bemötande o punktliga både vad det gäller att ta hand om bilen o färdigställandet. Alltid vänliga o tjänstvilliga. Fortsätt så!! Läs mer
  • Elsa O skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Har servat min bil

Blev bra bemött och allt hanterades snabbt o smidigt Läs mer
  • Ingvar S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service. Vänligt bemötande och bra information Läs mer
  • Olivia B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Snabb och enkelt att boka. Trevlig personal och väl bemött! Komme alltid att lämna bilen på mekonomen och stort plus att ni skänker pengar till barncanserfonden!! Läs mer
  • Carl K skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Allt perfekt förutom att de inte meddelade när bilen var klar Läs mer
  • Grazyna F skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    En månad efter jag hade min bil på servicen fick jag problem med läkande bromsvätska. Jag fick snabbt hjälp och dessutom slapp jag betala för händelsen intrffade så pass kort tid efter servicen.
    Detta är bra service! Läs mer
  • Iréne C skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Byte av fjädrar och stötdämpare på båda sidor om bilen.
    Bytet blev bra, men en miss var att när jag skulle hämta min bil på avtalad tid fick jag veta att den skulle bli klar först dagen efter för dom saknade reservdelar på ett ett fel som dom hitta under tiden som bytet skulle ske. Fick inget samtal om detta som gjorde att jag fick köra en extra gång. Läs mer
  • Björn S
    Björn S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Sämsta servicen, tar betalt för inspektions service utan att genomföra den. Ljuger om att den är genomförd genom att bocka för att det är kontrolerat i protokollet utan att inspektionen är utförd. Dom vägra att återbetala pengarna jag betalt för inspektionen. Jag varnar för denna verkstad då man inte vet vad dem utför för arbete.
    Om man kan fuska/luras med en sådan enkel sak som inspektion så är dom inte värda att anlita. Läs mer
    2018-06-26 Mekonomen BilLivet Kristianstad svarar Björn S
    Hej
    Vi har försökt att hitta en lösning med dig, men då du inte vill få oss möjlighet att själva få bekräfta vad som har hänt i detta ärendet så kan jag ej hjälpa dig mer.
    Då vi är måna om våra kunder så har vi även utan att kunnat bekräfta att fel gjorts återkopplat till dig med kompensation och lösning som avböjts.

Verkstadsansvarig
    Johan Andersson
  • Björn N
    Björn N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Byte av skivor bak, bromsbelägg samt höger bromsok.
    Bra bemötande av kundmottagaren . Läs mer
  • Johan L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service på min bil. Blev mycket bra bemött med en del praktiska tips. Jag avser att pröva Mekonomen även vid nästa tillfälle jag behöver service edyl Läs mer
  • Steinar H
    Steinar H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag har mina sommar och vinterdäck hos er. Jaa tyckte ni var dom bästa och billiga.
    Personalen är både kunnig och vänliga så jag upplever er som mycket bra företag. Mvh/ Steinar Läs mer
  • Ilona T skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag köpte hjulskifte med däckhotell.

Butiken ser bra ut, men de anställda saknade leende och bemötande.

Även väntplatsen för kunder hade kunnat vara bättre. Läs mer
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag skulle byta till sommardäck. Var tacksam över att jag kunde ha bilen där under hela dagen medan jag jobbade. Läs mer
  • Kent H skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Service av personbil. Lite svårt att orientera sig till vilken service man ska välja på hemsidan men supertrevlig personal som ringde upp och hjälpte till.
    Allt som allt mycket bra! Läs mer
  • Nils S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Felsökning och blev mycket väl bemött. Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
  • Ab S skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Bra service
    Bra bemötande
    Tydligt estimat
    Tydlig arbetsbeskrivning Läs mer
  • Kurt L
    Kurt L skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Mekonomen känns tryggt att anlita.
    Lät dem göra en 9000 mils service på min golf.
    Fick kostnadsförslag för arbeten på bromsbyte som snart bör åtgärdas. Bra att veta.
    Kändes väldigt bra med Mekonomen. Läs mer
  • Elsa Britt-marie N skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Fick en fjäder vid vänster framhjul utbytt. Blev bra bemött. Läs mer
  • Johann Augustin P skrev om Mekonomen Yehlove Kristianstad
    Jag er mycke nojs med servisen Johann Läs mer