Metab Värmeteknik AB

Metab Värmeteknik AB

Ring 08-645 52 40 www.metabvarme.se
4.3

METAB Värmeteknik AB startade 2010 och har sedan starten gjort ett flertal installationer med bergvärme och luft-vatten pumpar. Vi har även gjort badrum, stambyte, el-renoveringar och mycket annat som ingår i el och vvs. Våra medarbetare har lång erfarenhet av både större och mindre installationer. Våra samarbetspartners kompletterar där våra resurser inte räcker till vid t.ex. installationstoppar.

4 omdömen om Metab Värmeteknik AB

Sven B
Skrev om Metab Värmeteknik AB

Den 2. september 2013 installerades en Luft-vatten-värmepump av Vallaint Typ Geotherm plus 6 kw på Prins Wilhelms väg 22 , 64231 Flen. Installationen mostsvarade exakt det givna anbudet. Hela processen utan installationen sköttes av Peter Widinghoff som ifrån början gav utmärkt information. Kundbemötandet av alla medarbetare var över förväntan mycket snällt, trevligt och kunnig. Anpassningar till lokala förhållanden var klanderfritt. Ett utmärkt jobb. VP håller vad som lovades och förbrkningen för september och oktober...

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Lill F
Skrev om Metab Värmeteknik AB

Ett bra företag som tar ansvar för sin produkt , dom står för vad dom säger. jag rekommenderar varm.

Peter F
Skrev om Metab Värmeteknik AB

Trevligt, Sympatiskt, Kunnigt och Professionellt. Offerten höll. Kan varmt rekommendera denna firma.

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Magnus F
Skrev om Metab Värmeteknik AB

De gjorde ett bra jobb med vår bergvärme.