Metab Värmeteknik AB

Karusellplan 15, 126 31 Hägersten — Visa karta

METAB Värmeteknik AB startade 2010 och har sedan starten gjort ett flertal installationer med bergvärme och luft-vatten pumpar. Vi har även gjort badrum, stambyte, el-renoveringar och mycket annat som ingår i el och vvs. Våra medarbetare har lång erfarenhet av både större och mindre installationer. Våra samarbetspartners kompletterar där våra resurser inte räcker till vid t.ex. installationstoppar.

Läs vad 4 kunder tycker om Metab Värmeteknik AB

• Sven B
    Sven B skrev om Metab Värmeteknik AB
    Den 2. september 2013 installerades en Luft-vatten-värmepump av Vallaint Typ Geotherm plus 6 kw på Prins Wilhelms väg 22 , 64231 Flen.

Installationen mostsvarade exakt det givna anbudet. Hela processen utan installationen sköttes av Peter Widinghoff som ifrån början gav utmärkt information. Kundbemötandet av alla medarbetare var över förväntan mycket snällt, trevligt och kunnig. Anpassningar till lokala förhållanden var klanderfritt. Ett utmärkt jobb.

VP håller vad som lovades och förbrkningen för september och oktober ligger på 360 kWh all inklusive. METAB och Vaillants VP rekommenderas varmt. Sven Berndtb 073/5599383 Läs mer
  • Lill F
    Lill F skrev om Metab Värmeteknik AB
    Ett bra företag som tar ansvar för sin produkt , dom står för vad dom säger. jag rekommenderar varm. Läs mer
    2013-03-22 Peter W svarar Lill F
    Tack så mycket. Det värmer ///Peter
  • Peter F
    Peter F skrev om Metab Värmeteknik AB
    Trevligt, Sympatiskt, Kunnigt och Professionellt. Offerten höll. Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
    2013-03-22 Peter W svarar Peter F
    Stort tack för de varma orden ///Peter W
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Metab Värmeteknik AB
    De gjorde ett bra jobb med vår bergvärme. Läs mer
    2013-03-19 Peter W svarar Magnus F
    Tack Magnus för ditt omdöme. Peter

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Joel W Joel W tycker:
“Över lag ett proffsigt bemötan...” Läs mer

Djupdalsvägen 1, 19251, Sollentuna