Mikalex Byggtjänst

Mikalex Byggtjänst

Vi hjälper er med det mesta inom bygg, badrum, kök, måleri mm. Kvalitet är det viktigaste för oss i vårt arbete!

5 omdömen om Mikalex Byggtjänst

elin p
Skrev om Mikalex Byggtjänst

Vi kan varmt rekommendera Mikalex byggtjänst! Vi har anlitat Mikalex till två arbeten av helt olika art i vårt hus; ett badrum och ett jobb att isolera en krypgrund. Båda jobben är otroligt väl utförda och vi är oerhört nöjda! Mikhail är inte bara en oerhört skicklig hantverkare utan även en trevlig person som gärna kommer med bra lösningar på uppdraget. Lösningar som både blir bra och som är prisvärda. Vi kommer definitivt anlita Mikalex igen om behov uppstår.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Linda S
Skrev om Mikalex Byggtjänst

Mikalex Byggtjänst är toppen! Alltid väldigt omsorgsfullt och noggrannt utförda arbeten till rimliga priser. Kan varmt rekommendera dem!

Per W
Skrev om Mikalex Byggtjänst

Vi har sedan flera år tillbaka anlitat Mikalex byggtjänst, bl.a. för byggande av badrum, snickeri- och målningsarbete, utom- och inomhus. Mikalex är en pålitlig och kunnig firma, som utför omsorgsfulla arbeten på utsatt tid och till rimliga priser. Därtill är de behagliga att ha med att göra och att resonera med (har ett huvud som fungerar). Deras yrkesstolthet gör att de inte släpper ifrån sig annat än bra utfört arbete och jag kan varmt rekommendera dem.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Andreas T
Skrev om Mikalex Byggtjänst

Jag kan inte nog rekommendera Mikhail! Han har hjälpt mig att bygga om ett rum till 3st mindre rum. Med bra sinne för detaljer skapade han nya stukkaturer i gammal stil utmed alla de nya väggarna. Upplever även att kommunikationen fungerade jättebra, vid alla gånger nånting var oklart, blev jag uppringd och kunde förklara vad som var viktigt och hur jag ville ha det. Slutresultatet blev långt över förväntan och vad jag vågat hoppas på.

Hans T
Skrev om Mikalex Byggtjänst

Lugn och trevlig kille, både kakel och våtrumscertifierad. Det märktes direkt att han var mån att göra ett bra jobb. Och så blev badrummet jättebra! Tack Mikhail

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen