Milas Auto

Milas Auto

Ring 08-122 253 44 www.milasauto.se

Välkommen till Milas Auto! På Maskingatan 11 i Arlandastad hittar du Milas Auto. Vi finns till för dig som är ute efter att hitta din drömbil eller vill sälja din bil till ett bra pris. Din bil förtjänar att bli såld för rätt pris. Vi hittar rätt värdering på din bil och du säljer den enkelt och snabbt. För oss på Milas Auto...

22 omdömen om Milas Auto

BAKHITIAR N
Skrev om Milas Auto

Jag tog mig mer än en månad att skriva det här omdömet. Jag ville kolla om Milas Auto agerar som ett riktigt företag gör innan jag skriver något offentligt. Jag vill varna er som ska handla hos Milas Auto. Jag skulle köpa en begagnad manuell bil för mitt barn att börja träna på. Ville först köpa från en privatperson som jag hade kollat bilen men till slut bestämde mig för att köpa från Milas Auto som var en bilfirma och trots allt måste vara mer pålitligt. Men där hade jag helt fel. Några dagar efter köpet, började bilen...

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Zeki A
Skrev om Milas Auto

Super trevligt bemötande,snabb och enkel affär, proffsigt.

Mattias P
Skrev om Milas Auto

Bra service och trevligt bemötande. Kom från Falun med tåg och blev upphämtad på tågstationen.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Neds N
Skrev om Milas Auto

Jättetrevlig personal, blev bemött av Dilan som hjälpte mig att hitta den bilen jag sökte och bytte in min bil till ett bra pris. Helt klart nöjd, och rekommenderar andra att köpa bil hos de👍

Håkan N
Skrev om Milas Auto

Väldigt trevligt bemötande ,och bra garantier, kan varmt rekomendera milas auto👍

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Alexander G
Skrev om Milas Auto

Super trevlig killar. Och mycket bra köp

Alejandro C
Skrev om Milas Auto

Supertrevlig bemötande och känslan att man gör en bra affär från början. Inga konstigheter, vi provkörde inte ens bilen! Det var bara att skriva på! Rekommenderas starkt!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Martin J
Skrev om Milas Auto

En bra bilhandlare! Extra viktigt för oss som inte kan bilar själva. De förtjänar sin rating. Supernöjd.

Håkan R
Skrev om Milas Auto

Från första till sista kontakten var hur bra som helst! Har nog aldrig blivit så bra behandlad utav någon bilförsäljare! Dem tar sig tid till kunden och hjälper till med allt! Är mycket nöjd!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Maria O
Skrev om Milas Auto

Superbra service och bemötande.

Helene P
Skrev om Milas Auto

Köpte en bil och fick bra hjälp och service. Några mindre fel upptäcktes som blev åtgärdade i efterhand.

Antonia R
Skrev om Milas Auto

Riktigt bra bemötande och service! Rekommenderar starkt!

Erik F
Skrev om Milas Auto

Trovärdiga och extremt bra hjälp rak igenom

Alan M
Skrev om Milas Auto

Jag köpte en BMW XDrive från dom och jag är jätte nöjd med bilen ,det var värt priset . Jag Blev bemött på väldigt bra sett.

Lava M
Skrev om Milas Auto

Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till en smidig och snabb affär! Måste ge bilförsäljaren Dilan extra beröm för sin professionella service och bemötande !!👍

Vania M
Skrev om Milas Auto

Jätte bra service och alltid ett gott bemötande.

Mahmoud N
Skrev om Milas Auto

Jag köpte en bil efter affären upptäckte vi att det nåt fel med bilen, då kommer fram att motor måste bytas och Milas Auto levererad bilen med nymotor bostad fri. Det är inte så många bilfirmor gör det idag. Jag upplever mig glad och tryggt med bilen samt hela affären och absolut rekommenderar till alla kunder som vill köpa en bil med trygg affär.

Osman M
Skrev om Milas Auto

Jätte bra Jag fick varmt välkommen eftersom jag kommet katrineholm.

Sozan S

Bra bilaffär, rekomderar värmt 🙏

Saman K
Skrev om Milas Auto

Trevlig personal, dem kan mkt och snabbt o smidig man får svar på alla sina frågor och riktig nöjd med bilen, rekommenderar dem stark

Danyar N
Skrev om Milas Auto

Hej, jag va ner hos auto milas och köpte en bil. Bilen va problemfri och dessutom va de väldigt snälla att bemöta. De skojar till o med som andra företaget inte gör. De vill få bort bara bilar och säljs de.

Hussen R
Skrev om Milas Auto

Mycket fint bemötande. Är super nöjd med bilen! Rekommenderar starkt!!