Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare

Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare

Tegnérgatan 35, 216 14 Limhamn — Visa karta

Med över 10 års erfarenhet som fastighetsmäklare har jag stor erfarenhet av försäljning av bostäder – både villor och lägenheter.

Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare är den personliga mäklare som man kan sakna i branschen, där kvalitet präglas in i minsta detalj; allt från mötet med kunden till det material som levereras. Inga visningsvärdar utan jag som mäklare håller i varje pusselbit allt från start till avslut.

Som kund visas ditt objekt på alla de forum som är synbara för de som söker bostad; Hemnet, Hitta Hem, Blocket Bostad, vår hemsida och sociala medier. Annonser i de tidningar som du önskar. Du väljer själv var du vill synas med din bostad.

Att sälja sin bostad är förenat med förändring, som påverkar alla inblandade både ekonomiskt och känslomässigt. Då behövs det en mäklare som kan inge förtroende och trygghet hos kunden.

Ledorden är empati och förståelse för människor i olika livsskeden. Detta leder till förtroende. Förtroende och trygghet är viktigt för många när de ska ta stora beslut.

Jag som mäklare ska också ha tid för mina kunder. Det innebär att jag inte har fler kunder än att jag kan ha full fokus genom hela affären på just din affär.

Det är detta som kännetecknar en personlig och engagerad mäklare.

Välkomna!

Läs vad 33 kunder tycker om Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare