Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare

Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare

Tegnérgatan 35, 216 14 Limhamn — Visa karta

Med över 10 års erfarenhet som fastighetsmäklare har jag stor erfarenhet av försäljning av bostäder – både villor och lägenheter.

Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare är den personliga mäklare som man kan sakna i branschen, där kvalitet präglas in i minsta detalj; allt från mötet med kunden till det material som levereras. Inga visningsvärdar utan jag som mäklare håller i varje pusselbit allt från start till avslut.

Som kund visas ditt objekt på alla de forum som är synbara för de som söker bostad; Hemnet, Hitta Hem, Blocket Bostad, vår hemsida och sociala medier. Annonser i de tidningar som du önskar. Du väljer själv var du vill synas med din bostad.

Att sälja sin bostad är förenat med förändring, som påverkar alla inblandade både ekonomiskt och känslomässigt. Då behövs det en mäklare som kan inge förtroende och trygghet hos kunden.

Ledorden är empati och förståelse för människor i olika livsskeden. Detta leder till förtroende. Förtroende och trygghet är viktigt för många när de ska ta stora beslut.

Jag som mäklare ska också ha tid för mina kunder. Det innebär att jag inte har fler kunder än att jag kan ha full fokus genom hela affären på just din affär.

Det är detta som kännetecknar en personlig och engagerad mäklare.

Välkomna!

Läs vad 32 kunder tycker om Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare

• Mona H
    Mona H skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Professionell med trevligt bemötande.
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Mitzi har en bra känsla för huset som hon är duktig på att förmedla. Hon kommunicerar tydligt och enkelt vilket gör att vi förstår bra.
  • Malin B
    Malin B skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Den gedigna erfarenhet som Mitzi har i mäklarbranschen gör att vi som hussäljare (och husköpare) kan förlita oss på att hon har kontroll över såväl detaljer som helheten.
    Varje husförsäljning och varje potentiell köpare ägnas tid och uppmärksamhet. Ingenting lämnas åt slumpen.
    Vår husförsäljning har, tack vare Mitzi, varit en effektiv, lönsam och från början till slut trevlig upplevelse.
  • Fatima J
    Fatima J skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Köp utav fastighet.
    Har från början till slut fått bra bemötande utav Mitzi.
  • Zahraa A
    Zahraa A skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Bra mäklare och man kan alltid få tag på henne och hon är även väldigt hjälpsam
  • Gun W
    Gun W skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Mitzi har på ett utmärkt sätt varit tillgänglig och hjälpt mig efter min makes bortgång mellan köp och tillträde.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig, tillgänglig och konstruktiv mäklare som verkligen brydde sig och månade om sitt uppdrag.
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Efter möte med fastighetsmäklare Mitzi Frändevi som avsåg försäljning av en villa i Malmö kunde jag konstatera följande:
    Mitzi var verkligen väl förberedd inför möte.
    Hon hade inhämtat all tänkbar information om objektet.
    God kännedom om prisnivåer och vilka mervärden området
    erbjuder husspekulanterna.
    Hennes uppträdande inger förtroende ,kunnande ,engagemang och proffsighet.
    Jag kan absolut rekommendera att kontakta Mitzi för de som har planer att sälja sin bostad.
  • Johan O
    Johan O skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Proffsig, personlig med kunden i fokus.
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Professionell, vänligt och korrekt. Visade stort engagemang.
  • Roland L
    Roland L skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Jag upplevde Mitzi som mycket professionell, mycket chick, välklädd och representativ.
    Allt genomfördes med noggrannhet, snyggt upplägg på objektet, samt dialog med oss hela tiden, affären var avslutat inom 1och en halv vecka. Vi önskade en diskret
    försäljning vilket vi fick.
    Det var många kunder bokade, men vi ville inte ha budgivning, utan en kund som
    passade oss.
  • Lena E
    Lena E skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Jag och min man har upplevt Mitzi som oerhört kompetent och lyhörd. Hon har agerat professionellt under hela försäljningen. Mitzi hade en noggrann och tydlig genomgång med oss om hur hon jobbar och vad som skulle gälla innan vi bestämde oss för att anlita henne. Vi har blivit kontaktade och uppdaterade så fort något hänt gällande försäljningen. Vi har också fått all hjälp och stöd som vi har behövt, vilket vi uppskattat då vi inte känt oss hemma inom detta område. Allt har skötts perfekt och vi har blivit bemötta på bästa möjliga sätt.
  • Lars F
    Lars F skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig och saklig och koll på det mesta
  • Lars T
    Lars T skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Vi både köpte och sålde hus via Mitzi och är mycket nöjda. Som köpare blev hela familjen uppmärksammad och hon var lyhörd för våra önskemål.
    Tack vare det goda intrycket vi fick, så beslutade vi att Mitzi skulle sälja vårt gamla hus. Det gjorde hon till rätt pris och snabbare än vi hade hoppats på. Bägge affärerna gick gick problemfritt utan några konstigheter. Bra jobbat.
  • Kjartan K
    Kjartan K skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Proffsig, alltid kontaktbar, flexibel och tillmötesgående.
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Mitzi är en personlig mäklare, noggrann , alltid tillgänglig, glad, ser möjligheterna, pålitlig och lojal!

Har använt Mitzi vid 3 tillfällen och skulle deffinitivt använda mig av henne igen vid en eventuell nästa flytt!

Birgitta :-)
  • Eddie W
    Eddie W skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Har varit i kontakt med Mitzi ett antal gånger och är lika nöjd med resultatet varje gång. Rekommenderas starkt.
  • Rita L
    Rita L skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Jag hade blivit rekommenderad Mitzi Frändevi av flera personer, vars hus hon sålt. Mötet blev mycket positivt. Mitzi Frändevi är en mycket vänlig, glad, positiv och enormt kunnig mäklare.

När jag ringer till Mitzi Frändevi känner jag, hur viktig jag är som kund. Ingen fråga har förblivit obesvarad. Hon lyssnar på mina önskemål och ger mig goda råd och upplyser mig om vad jag bör tänka på vid en försäljning t ex.
  • Lena L
    Lena L skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Kan varmt rekommendera Mizi som mäklare, väldigt proffesionell.
  • Adam A
    Adam A skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Helt OK......................................................................
  • Anna A
    Anna A skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Proffsigt bemötande och känns väldigt seriös samtidigt som hon är "kompis" med kunden.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Jag har upplevt Mitzi som väldigt trevligt, professionellt och effektivt.
  • Alex M
    Alex M skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Trevlig, engagerad och seriös. Gjorde ett fantastiskt jobb med en snabb försäljning, både köpare och säljare väldigt nöjda!
  • Tarek H
    Tarek H skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Fantastisk förmåga att läsa av vad kunden är ute efter. En pålitlig mäklare som vet hur man ska lösa det för båda parterna på ett smidigt och bra sätt. Definitivt en mäklare att rekommendera för en säker och trygg affär ...
  • morgan b
    morgan b skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    En fantastisk förmåga att driva igenom en affär! Många mäklare kan hålla i en visning men vet inte hur de ska balansera mellan att vara "för mycket på" eller att inte vara tillräckligt drivande.
  • Thorhildur D
    Thorhildur D skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Väldigt proffsig och trevlig och sålde vårt hus SNABBT! ( eller efter första visningen ; ) )
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Seriös och kunnig - och dessutom en hejare på att sälja!
    Rekommenderar Mitzi Frändevi som fastighetsmäklare varmt.
  • Freddy L
    Freddy L skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Kanon duktig!
  • Elina K
    Elina K skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
  • Miriam S
    Miriam S skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Mitzi er en dygtig sælger, som formår at afslutte en handel.
    Hun får mine bedste anbefalinger med herfra.
  • Karin
    Karin skrev om Mitzi Frändevi en del av Mitzi Frändevi Fastighetsmäklare
    Har anlitat detta företag vid försäljning av mitt hus och har även vid försäljning av en lägenhet och vill ge dem mina bästa rekommendationer. Varm, pålitlig och förtroendeingivande!
Mitzi Frändevi

Tegnérgatan 35, 216 14 Limhamn