Mls Bil och Däck AB

3.1

8 omdömen om Mls Bil och Däck AB

Anders J
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Deras internkommunikation verkar vara helt obefintlig. Har nu bilen inne för 3:e gången på ett garantiärende ddå jag får samtal om att jag skall betala själv fast de 2 ggr nu bekräftat att det skall gå på garantin. Åk till en annan verkstad om ni kan. Han som ringer är dessutom direkt otrevlig.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 585 omdömen 4.7 av 585 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Björn V
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Otroligt dålig o jobbar med att skrämma upp folk o extremt höga priser. Är själv kunnig om bilar men denna verkstan skulle ja aldrig rek.

Daniel  S
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Lämnade in bilen för skadereparation, mycket nöjd med resultatet och servicen.

Mekonomen Majorna
4.6/5 i betyg av 605 omdömen 4.6 av 605 omdömen
BadgeFourYears

Däckskifte efter punktering igår kväll. Jag blev perfekt bemött strax före kl 7 av en seriös mekaniker som är flexiblare än en kundmottagare

Klas Jöran V Klas Jöran V
Linn G
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Super nöjd med mottagandet och de förklarade vad som skulle göras utan att det var krångligt bilprat.

Niklas
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Mycket bra service och kompetent personal! Hjälpsamma och noggranna!

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1410 omdömen 4.7 av 1410 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Sten B
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Tycker att man får mycket bra och kunnig hjälp med bilen till ett själigt pris. Har mina bilen sedan flera år hos MLS. Hälsningar Sten

Tor-Peder Ö
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Jag ifrågasätter starkt kompetensen hos den s.k. auktoriserade bilverkstaden MLS. Har ett serviceavtal med Wolksvagen, där bilen som vid detta tillfälle, bärgades till MLS för att den slutade fungera. MLS Laddade batteriet och sa att de inte hittade orsaken till att det laddade ur. Lättad hämtade jag bilen och begav mig hemmåt. Under hemfärden märker jag att AC:n inte fungerar. Precis innan jag är hemma börjar alla varningslampor på instrumentpanelen att lysa. Väl på parkeringen så fungerar inte den elektroniska handbromsen....

Speedy Bilservice Vänersborg
4.8/5 i betyg av 376 omdömen 4.8 av 376 omdömen

Snabb och effektiv service 👍Bra förslag till åtgärder

Memo R
Skrev om Mls Bil och Däck AB

Jag är oerhört trött på M L S Bil & Däck AB / Bilservice, Detta baseras på ett flertal kontakter. Dom har lurat mig på pengar och material. Dom har förfalskat servicedokument och sen snackat bort det. När jag har ifrågasatt problemen så slutar dom höra av sig, och vill inte ha med mig att göra. Jag ångrar att jag inte bytte verkstad med en gång. VARNING FÖR MLS.. ALDRIG att jag vill ha med denna bilverkstad att göra igen. UNDVIK