Alla kategorier Frisör Stockholms län Sundbyberg MOMENT Signalfabriken

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, 172 67 Sundbyberg — Visa karta

Moment Signalfabriken är salongen och butiken där du får genomtänkt skönhetsvård med fokus på personlig service. Här får du ta del av de bästa behandlingarna och varumärken av högsta kvalitet, som vi hoppas att du ska tycka om lika mycket som vi.

Vår salong erbjuder det mesta när det kommer till hår, hud och massage. Att du som kund ska känna dig nöjd, glad och energifylld när du går härifrån är vårt allra högsta mål. Vi vill ge dig en speciell stund för dig själv - det är vår dröm.

Välkommen att besöka oss!

Läs vad 158 kunder tycker om MOMENT Signalfabriken

• 2019-01-07

Maria B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Mycket väl omhändertagen så fort jag klev in genom dörren. Härlig och positiv atmosfär.
    Trevlig och duktig frisör som klippte mig.
    Kommer absolut komma tillbaka, tyvärr kan jag inte gå så ofta som jag skulle behöva då priserna är lite i dyraste laget för mig. Läs mer
  • 2018-12-21

Mirjeta B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Massage. Underbart bemötande och en väldigt trevlig avslappningsmassage. Tack! Läs mer
  • 2018-12-21

Cathrin K skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag köpte kläder samt bokade tid för behandling. Blir alltid mycket vänligt och professionellt bemött, får goda råd och bra service. Rekommenderar gärna Moment till andra
    Tack! Läs mer
  • 2018-12-20

Pia A skrev om MOMENT Signalfabriken
    Proffsigt resultat och trevlig atmosfär, jättebra! Läs mer
  • 2018-12-19

Barbro R skrev om MOMENT Signalfabriken
    Fantastiskt bra men, alldeles för dyrt vilket jag förstår med de hyrorna. 700 kr mer än min förra frissa. Tyvärr kan jag inte gå dit var femte vecka som behövs. Dessutom är toaletten alldeles för trång. Läs mer
  • 2018-12-19

Annica E skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har både handlat fina kläder och produkter samt blivit stylad .
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-12-16

Jenny S skrev om MOMENT Signalfabriken
    En fantastisk salong som ger den bästa helhetsupplevelsen. Läs mer
  • Camilla B

2018-12-16

Camilla B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Kommer in i välkomnande lokal, varmt mottagen av personal och min frisör.
    Lämnar MOMENT vacker som en dag, leende på läpparna, en stund av Lyx! Läs mer
  • 2018-12-14

Ingmarie L skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning och färgning hår o bryn

Mycket gott bemötande

Ganska ny som kund men uppfattar att det finns god kompetens

Trevlig butik med utvalda varor

Positiv upplevelse Läs mer
  • 2018-12-14

Mina L skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag gick dit på rekommendation men följer med min frisör till hennes nya ställe då de sa upp henne. Läs mer
  • 2018-12-13

Åse N skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag klippte håret på en halvtimmesbokning. Jag blev väl bemött och var nöjd. Prissättningen för en halvtimme är rimlig i förållande till vad jag fick. Ordinarie tid för klippning ligger högt med tanke på att det är I Sundbyberg Läs mer

Charlotte R skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag var på Moment och klippte mig samt köpte en rekommenderad hårprodukt. Jag blev otroligt bra bemött från första stund. Otroligt bra service, mysig plats och bra o miljövänliga produkter. Jag hade inga förväntningar innan men helt såld när jag var där. Jag gillade att de hade så mkt att erbjuda, fick låna tofflor (en detalj som gav mervärde o stack ut från andra. Blev värdehöjande för upplevelsen o ingav lugn o avslappning- stressförebyggande. Läs mer

Angelica C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Helt underbar och genuin service. Härlig atmosfär och miljö att få vistas i. Servicen är på topp men även kunskapen och expertisen Läs mer

Mathias R skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag köpte en herrklippning. Ändrade från lång till kort frisyr vilket jag inte har bra erfarenhet av sen tidigare, men hos MOMENT blev jag verkligen supernöjd! Så nu går jag bara hit och klipper mig.
    Mina förväntningar överträffades flera gånger om! Rekommenderar ofta MOMENT till vänner Läs mer
  • Malin S

2018-12-12

Malin S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Fantastik lokal och fantastisk personal!
    Blev verkligen trevligt bemött . Här finns allt för att rå om sig själv , ni behövs ! Helena massören är otroligt duktig ! Läs mer
  • Ulrica C

2018-12-12

Ulrica C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Fantastiskt ställe för både hår och själ. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Inför min härliga massage möttes jag av ett underbart mottagande med te, smoothie och rawbollar i mysiga loungen. Kände mig så ompysslad! Läs mer
  • 2018-08-09

Camilla T skrev om MOMENT Signalfabriken
    Helheten var bra men för en fulländan upplevelse skulle jag ha velat att, i detta fall, hudterapeuten hade lyssnat på mina önskemål till en högre grad. Även så skulle jag ha velat att allas upplevelse värderades på samma sätt. Att oavsett vem man är eller ålder ska behandlas på samma sätt för att alla ska få sitt sparkling moment. Läs mer
  • 2018-08-08

Marie E skrev om MOMENT Signalfabriken
    Bra klippning i trevlig miljö och med bra bemötande av personalen. Läs mer
  • 2018-08-08

Emma W skrev om MOMENT Signalfabriken
    Annie var väldigt kunnig och trevlig. Hon lyckades få min vanliga frisyr att bli ännu bättre! Läs mer
  • 2018-08-07

Eva R skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har i dagsläget enbart handlat småsaker där men bokat tid för klippning i höst. Härlig atmosfär och mam får en känsla av lyx när man kommer in. Läs mer
  • annika h

2018-08-06

annika h skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har gjort hår, bryn och handlat på Moment. Alltid bra service och jag är så nöjd med min frisyr! Läs mer
  • 2018-08-06

Helena B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Trevlig personal, fina saker! Köpte en ansiktsmask, "tvättdoft" Läs mer
  • 2018-08-05

Christina A skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning och färgning av håret. Ville få en bra behandling av håret och det fick jag. Hade inga andra önskningar. Läs mer
  • 2018-08-05

Jelena T skrev om MOMENT Signalfabriken
    Generösa öppettider och alltid trevlig och hjälpsam personal Läs mer
  • 2018-08-04

Katarina W skrev om MOMENT Signalfabriken
    På Moment är alla de jag haft kontakt med professionella och serviceinriktade. De vill förstå hur jag vill ha det och mina tankar tillsammans med deras kompetens göra att jag alltid går därifrån nöjd. Läs mer
  • 2018-08-04

Anna D skrev om MOMENT Signalfabriken
    Ett skönt, avkopplande och uppiggande Moment! Så underbart att fixa håret hos er, ett stort plus är att ni endast använder snälla produkter. Läs mer
  • 2018-08-03

Anna M skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning i mysig lokal med butik. Vänligt bemötande, trevlig och lyhörd frisör samt bra urval av kläder i butiken. Rekommenderar ett besök! Läs mer
  • 2018-08-03

Jenny B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har varit 2 ggr för kreativ färgning/slingor + klippning. Är överlag mkt nöjd med upplevelsen och kvaliteten på klipp och färg. Skulle gärna gå oftare hos er men är tyvärr helt omöjligt med det priset. Läs mer
  • 2018-08-02

Stojanka D skrev om MOMENT Signalfabriken
    Otroligt härlig personal med känsla för färg och form. Lyhörda för kundens behov.
    Fin salong som är mycket trivsam. Läs mer

Karl B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag hade höga förväntningar, med den prisklass de håller och de levde upp till dem. Läs mer

Anne T skrev om MOMENT Signalfabriken
    Hårklippning.
    Professionellt och bra resultat Läs mer

Darin Y skrev om MOMENT Signalfabriken
    Minns inte, men säkert något på HM eller Lindex. Läs mer
  • 2018-07-31

Louise S skrev om MOMENT Signalfabriken
    På Moment får man ett personligt och proffsigt bemötande. Här finns toppenfrisörer som gärna bjuder på kaffe och något att tugga på medan man sitter på behandling. I butiken finns mycket fint att titta på, både kläder, inredning och accessoarer. Deras produkter från Mr. Smith är fantastiska och värda varenda krona. Läs mer
  • 2018-07-31

Lenita C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Mycket trevligt bemötande och fräscha lokaler.

Klippning och slingning. Blev väldigt nöjd! Min frisör var toppen. Skulle gärna gå dit regelbundet. Det enda minuset var priset, men förstår att fina lokaler i centrala Sundbyberg kostar 😅. Läs mer

Maria S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Färg och klippning. Mycket bra bemötande och kompetent frisör! Läs mer

Cecilia H skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning, fick mycket bra tips av frisören. Vänligt mottagande när jag kom, trevlig miljö. Läs mer
  • Ida K

2018-07-30

Ida K skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid supertrevliga allihop! Man vill gärna hänga där 24/7 !
    Topp helt enkelt! ❤️ Läs mer

Josefin H skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag har gått hos Sparkling moment länge nu. Både för fransar och frisör. Skulle gett betyg 5 då jag alltid varit supernöjd och älskar er service. Dock är jag väldigt besviken nu när det verkar som att ni tagit bort de som gjort fransar? Utan att säga något, det vore trevligt med en heads up att det ska försvinna så att man hinner hitta ett annat ställe att gå till. Därav ett lägre betyg. Läs mer

Maria J skrev om MOMENT Signalfabriken
    Färgade och formade ögonbrynen hos Anna. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag blev supernöjd med resultatet och som pricken över i.et var kaffet lysande. Läs mer
  • 2018-07-29

Lovisa F skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning och färgning samt klädköp
    Trevligt bemött, nöjd med resultat. Levde upp till förväntningar. Totalt en härlig upplevelse Läs mer
  • 2018-07-28

Ulrica S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning, trevligt bemötande och fin service med kaffe smootihe mm! Kändes lyxigt att komma till er. Läs mer
  • 2018-07-25

Madeleine C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Fransförlängning
    Klippahåret/färga

Alltid lika härligt att komma till Moment.
    Blir alltid trevligt bemött, glad personal. Underbart att man alltid blir tillfrågad om man vill ha dricka/smoothie/kaffe etc
    Mina förbäntningar har med råge infriats. Läs mer
  • Marie E

2018-07-25

Marie E skrev om MOMENT Signalfabriken
    toppen på alla sätt! bästa tjejerna som driver salongen! Läs mer

Ulrica V skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har klippt mig hos dem flera gånger, blir alltid lika nöjd! De har tidiga tider, vilket passar perfekt eftersom man hinner till jobbet efteråt! Plus att de bjuder på frukost om man klipper dig tidigt. Enda minus är att de är ganska dyra och att man inte hinner njuta av frukosten om man klipper sig på den första tiden, eftersom de öppnar samma tid som klippningen börjar. Vore toppen om de öppnade en halvtimme innan eller så, så att man hinner dricka sitt kaffe och äta sin chiapudding :) Läs mer
  • Kerstin L

2018-07-23

Kerstin L skrev om MOMENT Signalfabriken
    En salong i toppklass. Oerhört proffsiga och trevliga frisörer som får en att känna sig välkommen och omhändertagen. Att de dessutom säljer snygga kläder och fina saker till hemmet är ett extra plus. Läs mer

Carolina V skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klipp och färgning
    Okej resultat, inte riktigt som jag tänkt mig
    Frisör trevlig
    Omgivningen rörig, som att sitta i en affär med dörr som öppnades bredvid en hela tiden
    Vart ingen lugn avslappnande stund som jag vill att mott frisörbesök ska vara
    Därför kommer jag inte tillbaka Läs mer

Johanna S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid trevlig personal med känsla för det extra Läs mer
  • Julia B

2018-07-23

Julia B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klipp förra gången. Brukar även färga mitt hår. Fick även hjälp att hitta en present, så köpte en tröja. Alltid en trevlig stund hos tjejerna på moment! Härlig stämning, personligt, varmt, omhändertagande. Läs mer
  • 2018-07-18

Camilla C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag både klipper och gör mina fransar på Moment, blir alltid bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Gullig personal som alltid vill ens bästa och man blir alltid glad när man är där. Läs mer

Sundbybergs Torg 3, 172 67 Sundbyberg