Alla kategorier Frisör Stockholms län Sundbyberg MOMENT Signalfabriken

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, 172 67 Sundbyberg — Visa karta

Moment Signalfabriken är salongen och butiken där du får genomtänkt skönhetsvård med fokus på personlig service. Här får du ta del av de bästa behandlingarna och varumärken av högsta kvalitet, som vi hoppas att du ska tycka om lika mycket som vi.

Vår salong erbjuder det mesta när det kommer till hår, hud och massage. Att du som kund ska känna dig nöjd, glad och energifylld när du går härifrån är vårt allra högsta mål. Vi vill ge dig en speciell stund för dig själv - det är vår dröm.

Välkommen att besöka oss!

Läs vad 141 kunder tycker om MOMENT Signalfabriken

• Camilla T
    Camilla T skrev om MOMENT Signalfabriken
    Helheten var bra men för en fulländan upplevelse skulle jag ha velat att, i detta fall, hudterapeuten hade lyssnat på mina önskemål till en högre grad. Även så skulle jag ha velat att allas upplevelse värderades på samma sätt. Att oavsett vem man är eller ålder ska behandlas på samma sätt för att alla ska få sitt sparkling moment. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om MOMENT Signalfabriken
    Bra klippning i trevlig miljö och med bra bemötande av personalen. Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om MOMENT Signalfabriken
    Annie var väldigt kunnig och trevlig. Hon lyckades få min vanliga frisyr att bli ännu bättre! Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har i dagsläget enbart handlat småsaker där men bokat tid för klippning i höst. Härlig atmosfär och mam får en känsla av lyx när man kommer in. Läs mer
  • annika h
    annika h skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har gjort hår, bryn och handlat på Moment. Alltid bra service och jag är så nöjd med min frisyr! Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Trevlig personal, fina saker! Köpte en ansiktsmask, "tvättdoft" Läs mer
  • Christina A
    Christina A skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning och färgning av håret. Ville få en bra behandling av håret och det fick jag. Hade inga andra önskningar. Läs mer
  • Jelena T
    Jelena T skrev om MOMENT Signalfabriken
    Generösa öppettider och alltid trevlig och hjälpsam personal Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om MOMENT Signalfabriken
    På Moment är alla de jag haft kontakt med professionella och serviceinriktade. De vill förstå hur jag vill ha det och mina tankar tillsammans med deras kompetens göra att jag alltid går därifrån nöjd. Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om MOMENT Signalfabriken
    Ett skönt, avkopplande och uppiggande Moment! Så underbart att fixa håret hos er, ett stort plus är att ni endast använder snälla produkter. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning i mysig lokal med butik. Vänligt bemötande, trevlig och lyhörd frisör samt bra urval av kläder i butiken. Rekommenderar ett besök! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har varit 2 ggr för kreativ färgning/slingor + klippning. Är överlag mkt nöjd med upplevelsen och kvaliteten på klipp och färg. Skulle gärna gå oftare hos er men är tyvärr helt omöjligt med det priset. Läs mer
  • Stojanka D
    Stojanka D skrev om MOMENT Signalfabriken
    Otroligt härlig personal med känsla för färg och form. Lyhörda för kundens behov.
    Fin salong som är mycket trivsam. Läs mer
  • Karl B
    Karl B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag hade höga förväntningar, med den prisklass de håller och de levde upp till dem. Läs mer
  • Anne T
    Anne T skrev om MOMENT Signalfabriken
    Hårklippning.
    Professionellt och bra resultat Läs mer
  • Darin Y
    Darin Y skrev om MOMENT Signalfabriken
    Minns inte, men säkert något på HM eller Lindex. Läs mer
  • Louise S
    Louise S skrev om MOMENT Signalfabriken
    På Moment får man ett personligt och proffsigt bemötande. Här finns toppenfrisörer som gärna bjuder på kaffe och något att tugga på medan man sitter på behandling. I butiken finns mycket fint att titta på, både kläder, inredning och accessoarer. Deras produkter från Mr. Smith är fantastiska och värda varenda krona. Läs mer
  • Lenita C
    Lenita C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Mycket trevligt bemötande och fräscha lokaler.

Klippning och slingning. Blev väldigt nöjd! Min frisör var toppen. Skulle gärna gå dit regelbundet. Det enda minuset var priset, men förstår att fina lokaler i centrala Sundbyberg kostar 😅. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Färg och klippning. Mycket bra bemötande och kompetent frisör! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning, fick mycket bra tips av frisören. Vänligt mottagande när jag kom, trevlig miljö. Läs mer
  • Ida K
    Ida K skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid supertrevliga allihop! Man vill gärna hänga där 24/7 !
    Topp helt enkelt! ❤️ Läs mer
  • Josefin H
    Josefin H skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag har gått hos Sparkling moment länge nu. Både för fransar och frisör. Skulle gett betyg 5 då jag alltid varit supernöjd och älskar er service. Dock är jag väldigt besviken nu när det verkar som att ni tagit bort de som gjort fransar? Utan att säga något, det vore trevligt med en heads up att det ska försvinna så att man hinner hitta ett annat ställe att gå till. Därav ett lägre betyg. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om MOMENT Signalfabriken
    Färgade och formade ögonbrynen hos Anna. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag blev supernöjd med resultatet och som pricken över i.et var kaffet lysande. Läs mer
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning och färgning samt klädköp
    Trevligt bemött, nöjd med resultat. Levde upp till förväntningar. Totalt en härlig upplevelse Läs mer
  • Ulrica S
    Ulrica S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning, trevligt bemötande och fin service med kaffe smootihe mm! Kändes lyxigt att komma till er. Läs mer
  • Madeleine C
    Madeleine C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Fransförlängning
    Klippahåret/färga

Alltid lika härligt att komma till Moment.
    Blir alltid trevligt bemött, glad personal. Underbart att man alltid blir tillfrågad om man vill ha dricka/smoothie/kaffe etc
    Mina förbäntningar har med råge infriats. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om MOMENT Signalfabriken
    toppen på alla sätt! bästa tjejerna som driver salongen! Läs mer
  • Ulrica V
    Ulrica V skrev om MOMENT Signalfabriken
    Har klippt mig hos dem flera gånger, blir alltid lika nöjd! De har tidiga tider, vilket passar perfekt eftersom man hinner till jobbet efteråt! Plus att de bjuder på frukost om man klipper dig tidigt. Enda minus är att de är ganska dyra och att man inte hinner njuta av frukosten om man klipper sig på den första tiden, eftersom de öppnar samma tid som klippningen börjar. Vore toppen om de öppnade en halvtimme innan eller så, så att man hinner dricka sitt kaffe och äta sin chiapudding :) Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om MOMENT Signalfabriken
    En salong i toppklass. Oerhört proffsiga och trevliga frisörer som får en att känna sig välkommen och omhändertagen. Att de dessutom säljer snygga kläder och fina saker till hemmet är ett extra plus. Läs mer
  • Carolina V
    Carolina V skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klipp och färgning
    Okej resultat, inte riktigt som jag tänkt mig
    Frisör trevlig
    Omgivningen rörig, som att sitta i en affär med dörr som öppnades bredvid en hela tiden
    Vart ingen lugn avslappnande stund som jag vill att mott frisörbesök ska vara
    Därför kommer jag inte tillbaka Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid trevlig personal med känsla för det extra Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klipp förra gången. Brukar även färga mitt hår. Fick även hjälp att hitta en present, så köpte en tröja. Alltid en trevlig stund hos tjejerna på moment! Härlig stämning, personligt, varmt, omhändertagande. Läs mer
  • Camilla C
    Camilla C skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag både klipper och gör mina fransar på Moment, blir alltid bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Gullig personal som alltid vill ens bästa och man blir alltid glad när man är där. Läs mer
  • Pernilla P
    Pernilla P skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag har både klippt mig och gjort behandlingar hos Moment och varit jättenöjd alla gånger! Så trevliga tjejer och fin fräsch salong. Aldrig varit några problem med att boka tid. Jag kommer gå tillbaka fler gånger helt klart. Läs mer
  • Christine S
    Christine S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Det är min hovfrisör. Längtar alltid tills jag skall dit för att bli ompysslad. Alltid trevligt, personligt och glatt bemötande.
    Bra produkter som är skonsamma för håret. Jätte duktiga frisörer. Butiken ger en ombonad miljö med växter, kläder etc. Läs mer
  • Sofie J
    Sofie J skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid proffsigt bemötande och en härlig atmosfär. Man får verkligen en guldstund när man är på Moment. Läs mer
  • Helene F
    Helene F skrev om MOMENT Signalfabriken
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande. Läs mer
  • Kian W
    Kian W skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid trevligt bemötande. Duktiga frisörer och nagelteknologer. Alltid trevligt att gå dit och bli omhändertagen. Läs mer
  • Tove K
    Tove K skrev om MOMENT Signalfabriken
    Gjorde mina naglar hos Sarah som jag var mycket nöjd med. Har nu hittat ny. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om MOMENT Signalfabriken
    Trevlig atmosfär där man som kund verkligen känner usg välkommen. Varje gång jag varit på Moments har frisörerna gett förslag på vad de tycker skulle ge bäst resultat även om jag själv har en uppfattning om vad jag vill ha, vilket jag älskar. Det är frisörerna som ska vara proffsen och det bevisar frisörerna på Moments Läs mer
  • Robert R
    Robert R skrev om MOMENT Signalfabriken
    Det klart starkaste frisör teamet i Sundbyberg. Väldigt hög teknisk kompetens och suverän atmosfär. Läs mer
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om MOMENT Signalfabriken
    Jag har klippt och slingat mig vid flera tillfällen och har alltid blivit väl bemött och fått utmärkt service.

Rekommenderar salongen varmt till vänner och bekanta ofta. Läs mer
  • Dennis S
    Dennis S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Efter många års letande efter en salong som passar mig så har jag äntligen hittat rätt. Dessutom så har jag lyckats få den bäst frisören Maria. Rekommenderar verkligen denna salong lika bra i Bromma som Sundbyberg. Läs mer
  • Leonie S
    Leonie S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid supernöjd med resultatet och blir alltid behandlad som en prinsessa. Och som om inte det vore nog har de fantastiska varor i butiken att handla. Älskar Moment ❤️ Läs mer
  • Nelly B
    Nelly B skrev om MOMENT Signalfabriken
    Kreativ klippning. Blir alltid väldigt nöjd och känner mig så snygg när jag går vidare därifrån till jobbet. De tidiga mornarna när man får frukost är så uppskattade. Läs mer
  • Katarina W
    Katarina W skrev om MOMENT Signalfabriken
    Moment är duktiga på Spraytan och oerhört serviceminded. Ser till att jag som kund känner mig bekväm och visar att de är måna om att göra ett bra arbete. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om MOMENT Signalfabriken
    Alltid nöjd när jag fixat håret. Alltid trevlig personal som ger det lilla extra! Läs mer
  • Jessica E
    Jessica E skrev om MOMENT Signalfabriken
    Härligt bemötande, skön atmosfär. Som alltid! Läs mer
  • Helén D
    Helén D skrev om MOMENT Signalfabriken
    Fick en färg o klipptid hos Maria på signalfabriken.
    Känner mig såå nöjd!!!
    Toppenställe med härlig personal! Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om MOMENT Signalfabriken
    Klippning och kreativ färg/slingning!
    Proffsigt bemötande. Väl omhändertagen och ompysslad! Lyhörda! Så duktiga, varit hos olika frisörer varje gång när jag varit där. Men blir Alltid lika nöjd när jag lämnar MOMENT! ÄLSKAR! Läs mer

Sundbybergs Torg 3, 172 67 Sundbyberg