Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Nacka Nacka Värmdö Kiropraktik

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi på Nacka Värmdö Kiropraktik är ett Kiropraktiskt center med fokus på hälsa och välbefinnande för hela familjen.

Hos oss arbetar tre kiropraktorer med fem års utbildning och lång erfarenhet. Alla tre är vidareutbildade i pediatrik, vilket innebär att arbeta med barn och att ta hand om gravida kvinnor. Vi har massageterapeut och ett nära samarbete med en näringsfysiolog och en mindfulnesscoach. Dessutom ordnar vi regelbundet inspirerande föreläsningar om välmående.

Varmt välkommen till oss!
Mån: 07:00-18:00
Tis: 07:00-12:00
Ons: 13:30-18:00
Tor: 07:00-18:00
Fre: 08:00-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om Nacka Värmdö Kiropraktik

• Nadira N skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Vi vände oss till Nacka Värmdö Kiropraktik pga amningsproblem och att bebis precis hade klippt sitt tungband. Eftersom bebis hade ammat "fel" pga kort tungband i 3 månader så hade bebis kompenserat med mycket spänningar i hela kroppen. Med mjuka och fina metoder lyckades kiropraktorn Patricia bidra till att bebis blev mycket mer avslappnad i kroppen och amningarna funkar mycket bättre då bebis inte spänner sig lika mycket. Kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik! Läs mer
  • Peter Å skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevlig personal, kunnig personal.
    Rätt typ av behandling
    Intressant föreläsning Läs mer
  • Helene S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Kiropraktik. En mer långsiktig behandling som gett bra resultat. Lätt att få tider som passar även morgon och kväll.
    Trevligt bemötande av all personal. Bra föreläsningar som komplement.
    Har blivit rekommenderad hit av arbetskollegor vilket kändes tryggt. Läs mer
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevligt bemötande, blir bra omhändertagen, de lyssnar på vilka problem man har och känns som de verkligen bryr sig om mig som person och för att jag ska bli bättre. Är proffsiga. Läs mer
  • Malin A skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra bemötande, övertäffade förväntningar. Läs mer
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har haft ont i rygg och nacke i 25 år men äntligen efter att ha varit hos bo på kiropraktorn så är det borta. Världens bästa personal..jag rekommenderar dom till alla som jag känner. Läs mer
  • Margareta D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag är mycket nöjd med behandling och bemötande, det motsvarar vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Sigbritt S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Nöjd med behandlingen, inget att klaga på Läs mer
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Alltid positiv och hjälpsam personal. Efter rekommendationer sökte jag hjälp för rygg-, knä-, nackproblem och blev effektivt och proffesionellt behandlad.
    Vid eventuella återkommande problem ska jag med förtroende vända mig till Madeleine eller Patricia. Läs mer
  • Maia V
    Maia V skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag blev rekommenderad av en kollega att gå till Nacka Värmdö Kiropraktik när jag berättade att jag hade besvär med min nacke/hals. Jag är mycket glad att jag gjorde det. Jag fick en positiv känsla när jag kom hit. Ett mycket vänligt bemötande och en avstressande miljö gjorde att jag kände tillit och förhoppning även om det var första gången jag vände mig till Kiropraktik. Helhetssynen som finns var väldigt tilltalande för mig och föreläsningarna. Jag känner mig mycket bättre nu och vill varmt rekommendera Nacka
    Värmdö Kiropraktok. Läs mer
  • Elisabetta T
    Elisabetta T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Vi blev tipsade om att besöka kiropraktor Patricia Mure i samband med dotters kort lapp- och tungband.
    Vilken skillnad redan det första besöket gav! Hon blev lugnare vid bröstet, orkade amma längre stund (innan orkade hon suga några sekunder och sen släppte taget och började gråta/strula vid bröstet) och blev gladare efter amning. VI upplever också tyngre blöjor som konsekvens av bättre amning.

Vi värmt rekommendera Patricia till alla föräldrar som upplever/misstänker att deras barn har spänningar pga kort lapp- och tungband. För oss gav behandlingen en stor skillnad mot det bättre och amningstillfällen kan äntligen beskrivas som mysigt!! Läs mer
  • Daniel J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevlig personal och fint väntrum, personalen var öppna och tydliga på vad som händer o sker, rekommenderas starkt Läs mer
  • Ella S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hade haft fruktansvärd värk i armarna i 2 ½ månad då jag var på semester. Förstod att problemet kom från nacken och övre delen av ryggen. Fick tid hos Nacka Värmdö kiropraktik efter semestern. Det behövdes ganska många behandlingar innan jag började känna någon förändring. Men förändringen kom sakta men säkert. Har nu genomgått 14 behandlingar och är fortfarande lite stel i ryggmuskulaturen men mår så mycket bättre då jag inte har någon värk längre. Jag är opererad för diskbråck i ländryggen år 2002 och har ett diskbråck i nacken som ”bråkar” ibland så går regelbundet hos kiropraktorn. Läkarnas lösning är ju starka värktabletter vilket inte ens hjälper för nervvärk. På Nacka Värmdö kiropraktik finns dessutom gratis föreläsningar om ”friskvård” - ryggen/kroppen. Jag är mycket nöjd med mottagningen på Nacka Värmdö kiropraktik. En mycket seriös mottagning med vänligt bemötande. Systemet med ”klippkort” passar mig perfekt då jag regelbundet måste hålla koll på nacke och rygg. Vid ryggproblem går jag aldrig till läkaren först. Det var en kiropraktor som gjorde bedömningen av båda mina diskbråck. Kiropraktorn är verkligen ”första hjälpen” och kanske den enda hjälpen man behöver! Läs mer
  • Fatma C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Vi har fått ett jätte bra och trevligt bemötande från kliniken redan från början. Personalen är så trevliga och kunniga och vi är jättenöjda över resultatet vi har fått! Min lilla flicka som nu är 6 månader hade kort läpp- och tungband som blev klippt, och jag misstänkte att hon hade spänningar i nacken då hon alltid vred huvudet åt vänster och aldrig höger. När hon började lära sig att vända sig från mage till rygg gjorde hon det aldrig till vänster. Efter ett antal besök hos kliniken har hennes rörlighet ökat markant! Idag kan hon vrida huvudet och vända pp sig åt båda hållen och har börjat krypa smått! Hon sover bättre och är heller inte lika gnällig vilket har förändrat vår vardag till det bättre. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Nacka har hjälpt mig otroligt bra med dom rygg problem jag haft. Läs mer
  • Lovisa W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Vi var hos Patricia med vår 4 månaders son, han har kolik (tror vi) och har skrikigt mycket, inget vi testat tidigare har hjälpt. Redan efter två besök hos kiropraktorn märkte vi en nämnbar skillnad, hah åkte bil flera gånger utan att skrika, något som inte hände tidigare, han låg på en filt och var jätteglad länge, tidigare behövde vi i stort sett alltid bära omkring på honom. Vi kände även att han var mjukare i kroppen. Sonen verkade bli lugn av behandlingen, alltså inget som gjorde ont alls. Vi är helt överlyckliga, det känns som om vi har fått en ny bebis! Jag rekommenderar alla med skrikiga bebisar att testa akupunktur! Läs mer
  • Sofia S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag tycker att Nacka Värmdö Kiropraktik är jättebra på alla sätt. De har hjälpt mig ett flertal tillfällen från att ha jätteont till att inte känna något alls. Även mina barn har varit på behandling och uppvisat otroliga resultat. De vet vad de gör! Miljön är lugn och trivsam och personalen otroligt hjälpsama och vänliga. Läs mer
  • Susanne D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har fått hjälp med att få bort låsningar i ryggraden och smärtan är borta.
    Har gått hos Madelene och är supernöjd!
    Mår så bättre mentalt också och fått en inblick vad hälsa handlar om. Läs mer
  • Anna M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Professionella, trevliga, tillgängliga. Förbättrat mitt liv! Läs mer
  • Göran C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik (Bo Skjernberg) som har gett mig ett vanligt liv efter att i många år ha haft problem med min rygg. Jag har innan behandlingen hos NVK varit hos andra kiropraktiker och naprapater, både i Sverige och utomlands, men inte fått den hjälpen jag behöver. / G.C. Läs mer
  • Göran C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
  • Ulrika E skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    De har tagit hand om mig bra från början och mina besvär har blivit bättre. Läs mer
  • David B
    David B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag är supernöjd med allt. Världens bästa reception som alltid fixar bra tider och alltid är trevlig när man kommer. Jag gick 2 gånger i veckan under 6 veckor tid. Jag kom lite sne och gick hem rak. Tusen tack för att ni finns! Läs mer
  • Eva S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har fått ett väldigt fint bemötande. Känns professionellt. Jag har fått hjälp med min rygg då jag var stel, hade ont och låsningar.
    Hittills har det gått bra och jag känner mig bättre. Det går framåt.
    Sammanfattningen är att jag känner att jag får det stöd och den hjälp jag behöver på ett väldigt bra och professionellt sätt. Läs mer
  • Sanna T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevlig och profesionell hjälp, väldigt tillmötes gående vid ändringar. Läs mer
  • Malin B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Proffsigt,trevligt bemötande!
    Lätt att få tid snabbt.
    Är regelbunden kund där sedan början av januari 2017.
    Har fått god hjälp att lösa mina rygg/nackproblem. Läs mer
  • Camilla S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    För mig är det för tidigt att svara då jag troligen behöver långtidsbehandling. Känner mig dock hoppfull och har fullt förtroende för kliniken! Läs mer
  • Stefan W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Kom in som en åttio-åring och fyra månader senare kommer jag ut som en yngling Läs mer
  • Rolf W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket bra,allt ifrån telefonbokningen till behandlingen, de som har olika besvär, oavsett ont i ryggen, yrsel, eller vad det kan vara, så vänd er med förtroende till Nacka värmdö Kiropraktik, de bryr sig värkligen om sina patienter. Läs mer
  • Viktor W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Varit mycket bra bemötande och behandlingar.
    Dom har tagit hand om mig och kollat på mina röntgen bilder för att veta vad dom kan göra och inte göra. Funkar bra även fast jag har stel opererad rygg Läs mer
  • Linda F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra och trevliga terapeuter som har en helhetssyn på kroppen. Specifika och genomtänkta behandlingar som ger resultat och följs upp. Lika bra hand med barn som vuxna. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Maria S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    För mig består inte kroppen av enstaka delar, utan är en i en helhet. Alla delar och funktioner har med varandra att göra. Så klart :) Dessutom tillsammans med ens inre och mentala bit. De tankarna och det arbetssättet har de på Nacka Värmdö kiropraktik.
    Detta i kombination med att jag alltid blir varmt och engagerat mottagen gör att jag är genuint glad över att ha hittat hit. Efter en kort men intensiv period med täta behandlingstillfällen som klart och tydligt vände en dålig nedåtgående spiral av stelhet och värk, går jag nu var 6e-8e vecka och underhåller min kropp. Väl värd investering! Inte bara rygg och nacke är av en helt annan värld. Också magen/matsmältning och i och med det min hud har förbättrats radikalt. Som sagt, helheten:) /glad, omhändertagen och rörlig Maria Läs mer
  • Birgitta D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra och kunniga kiropraktorer! Känns tryggt att gå till Madde! Har även förtroende för övrig personal! Läs mer
  • Carin T
    Carin T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    En kiropraktorklinik helt i världsklass! Läs mer
  • Tuula S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Proffsigt och vänligt bemötande, man känner sig sedd och väl omhändertagen.
    Jag hade tidigare besvär med ischiasvärk men det var länge sedan nu. Läs mer
  • Joakim S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    För min del har det varit över förväntning, jag trodde inte att min rygg skulle bli såpass bra under bara några månader, tack! Läs mer
    2016-09-22 Nacka Värmdö Kiropraktik svarar Joakim S
    Vad kul! Vi ser fram emot att få hjälpa dig att bli ännu bättre :)
  • Anki B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Nacka Värmdö Kiropraktik har hjälpt mej under graviditeten med bl.a. foglossning. Den kiropraktiska behandlingen höll även mitt gravidillamående under kontroll, samt att min skolios sedan ungdomen gått tillbaka. Mina sköldkörtelvärden steg i samband med graviditeten, men efter ett par behandlingar så normaliserades värdena. Jag gick till kiropraktor för att få hjälp med foglossning men det visade sej att kiropraktik påverkar kroppen på så många flera plan än vad man tror. Rekommenderas varmt till alla! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag vill ge er högsta betyg för att ni alltid lyssnar, är proffesionella, och känner igen era kunder/patienter som kommer. Jag har erfarenhet både från kiropraktor Madeleine och två av era massörer, jätte nöjd. Jag är kräsen gällande service då jag jobbar i ett sådant yrke men jag är glad att jag hittat till er. Bra med parkering är de ju också.. Både morgon och kvällstider... Läs mer
    2016-09-21 Nacka Värmdö Kiropraktik svarar Annika T
    Tack snälla! Vad härligt att du är nöjd med oss :)
  • Annette J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket professionellt bemötande av de två kiropraktorer jag fått träffa hittills (Bo och Patricia). Känner mig mycket väl omhändertagen och det känns att de gör sitt yttersta för att verkligen försöka få bukt med mina ryggproblem.
    Jag har under många, många års tid besökt olika kiropraktorkliniker i Stockholmsområdet men först när jag kom till NVK lyckades jag få hjälp med en låsning som jag förmodligen haft under mycket lång tid (efter 4:e besöket). Känner mig nu väldigt mycket bättre och har fått tillbaka energi, glädje, motivation att komma igång och träna och inte minst smärtan. Mycket bättre sömnkvalitet och nästan inga värktabletter-jag saknar ord för hur tacksam jag är att jag hittade hit!!! Det är även väldigt intressant att få gå på de föreläsningar som tillhandahålls, det bidrar till ökad förståelse vad som händer i kroppen och hur allt hänger i hop för att få en bra hälsa. För min del kan det vara insikten att verkligen lyssna på rådet att gå på behandling mycket intensivt i början (3ggr/vecka) som gjort att jag äntligen blivit så mycket bättre.
    Alltid bra bemötande vid tidsbokning också, och lätt att få tider som passar bra.
    Helt enkelt TOPPENBETYG Läs mer
    2016-08-25 Nacka Värmdö Kiropraktik svarar Annette J
    Så härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare.
  • Ola
    Ola skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Efter 10 års rygg- och bröstproblem med nattsömn i 1-2-timmarspass samt rekommenderade steloperationer av reumatologer m m så gav detta kiropraktorgäng mig ett nytt liv! Smärtor och problem borta! Magic! :-) Går primärt hos Bo sedan ca 8 år men har även gått hos Patricia och Madeleine om han är upptagen. Spelar ingen roll vem som hjälper dig - de är vansinnigt kunniga och skickliga! Har skickat många olika vänner och kollegor som anlitat dem och alla har varit sååå nöjda! Alla - från spädbarn till åldringar - här får du och din familj hjälp med va fasen det än gäller - Nacka Värmdö Kiropraktik is da shit! Och nej, jag är inte mutad utan endast en supernöjd kund sedan mååånga år :-) Läs mer
    2016-08-25 Nacka Värmdö Kiropraktik svarar Ola
    Tusen tack Ola! Så kul att du och dina vänner är nöjda :)
  • Jacci F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Alltid trevligt bemötande, MEN helt suveränt kunniga kiropraktorer!!!
    Rekommenderas varmt!
    Jacci Fredell Läs mer
  • Fanny M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bästa stället som finns , hjälper till med allt från tandgnissling till sköldkörtelproblem, de är bäst!! Läs mer
  • Åsa C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har fått ett trevligt bemötande från första gången och fram tills nu. Jag har fullt förtroende för deras kunskap och känner mig trygg i att jag får den hjälp jag behöver för att bli bra i rygg och nacke. Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Går hos Bo på förebyggande kiropraktik var 6:e vecka året runt plus några akutbesök. Bättre kiropraktik finns inte! Har nacke, axel, bröstrygg och höft som behöver hjälp efter många års attacktennis, volleyboll på hårda gymnastikgolv, klantiga fall i svarta pister och gymträning med för lite stretch. Funkar perfekt, så jag kan nu styketräna ordentligt, stretcha och konditionsträna dagligen. Hos Nacka-Värmdö Kiropraktik är det helproffsigt och de vet exakt vad de gör. Kan varmt rekommenderas. Kan nu sköta träningen som när jag var betydligt yngre. Om du inte prövat kiropraktik, så gör det. Det kan bli revolutionerade även för dig. Tack för alla fina behandlingar Patricia och Bo! Hälsar Stefan Wahlqvist Läs mer
    Ola, Nacka Värmdö Kiropraktik gillar detta
  • Toni L
    Toni L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevlig och kunnig personal som vet vad dom gör. Jag har haft problem med rygg och höfter och har efter ett antal behandlingar nu kunnat röra mig som man ska igen. Jag är super nöjd g och kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiroprakti Läs mer
  • Lotta P skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Den holistiska synen, det kiropraktiska kunnandet och en service och genuin omtanke om sina klienter gör att jag ger Patricia och Bos erbjudande och service högsta betyg. Rekommenderar alla varmt behandlingar hos dem. Läs mer
  • Leo C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag gillar verkligen detta ställe. De tänker långsiktigt och holistiskt vilket är bra. Min rygg mår bättre än på flera år. Läs mer
  • Sofia W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jättenöjd varje gång jag går därifrån. Duktig personal! Pratar så man förstår :) Läs mer
  • Tina F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra bemötande från början och genomgående. Väldigt kunnig personal som hela tiden vidareutvecklar sig. Jag har haft problem med rygg och höfter efter graviditet och har efter ett flertal behandlingar nu kunnat börja träna igen. Jag är mycket nöjd med min behandling och kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik Läs mer
  • Annika T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Fick ett mycket bra bemötande och snabb hjälp
    Vilken tjänst jag köpt är kiropraktik - justera ryggen
    Det har funkat mycket bra, har en lång historia med rygg problem och besökt många olika kiropraktorer men det var skönt att komma till några som nu vill jobb mer långsiktigt. definitivt levt upp till förväntan
    Min upplevelse är mycket positiv jag har blivit mycket bättre och väl omhändertagen. Läs mer

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka