Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Nacka Nacka Värmdö Kiropraktik
Rekommenderat företag 2016 - Nacka Värmdö Kiropraktik
Rekommenderat företag 2015 - Nacka Värmdö Kiropraktik

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi är ett Kiropraktiskt center med fokus på hälsa och välbefinnande för hela familjen. Hos oss arbetar 3 kiropraktorer med 5 års utbildning och lång erfarenhet. Alla 3 är vidareutbildade i pediatrik (att arbeta med barn) och att ta han om gravida. Vi har 2 massageterapeuter och ett nära samarbete med en näringsfysiolog och en mindfulnesscoach. I receptionen välkomnas du av Jessica.
Mån-Tor: 00:00-00:00
07:00-18:00
Fre: 08:30-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Nacka Värmdö Kiropraktik

• Birgitta D
    Birgitta D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra och kunniga kiropraktorer! Känns tryggt att gå till Madde! Har även förtroende för övrig personal!
  • Carin T
    Carin T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    En kiropraktorklinik helt i världsklass!
  • Tuula S
    Tuula S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Proffsigt och vänligt bemötande, man känner sig sedd och väl omhändertagen.
    Jag hade tidigare besvär med ischiasvärk men det var länge sedan nu.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    För min del har det varit över förväntning, jag trodde inte att min rygg skulle bli såpass bra under bara några månader, tack!
    2016-09-22 Nacka Värmdö Kiropraktik N svarar Joakim S
    Vad kul! Vi ser fram emot att få hjälpa dig att bli ännu bättre :)
  • Anki B
    Anki B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Nacka Värmdö Kiropraktik har hjälpt mej under graviditeten med bl.a. foglossning. Den kiropraktiska behandlingen höll även mitt gravidillamående under kontroll, samt att min skolios sedan ungdomen gått tillbaka. Mina sköldkörtelvärden steg i samband med graviditeten, men efter ett par behandlingar så normaliserades värdena. Jag gick till kiropraktor för att få hjälp med foglossning men det visade sej att kiropraktik påverkar kroppen på så många flera plan än vad man tror. Rekommenderas varmt till alla!
  • Annika T
    Annika T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag vill ge er högsta betyg för att ni alltid lyssnar, är proffesionella, och känner igen era kunder/patienter som kommer. Jag har erfarenhet både från kiropraktor Madeleine och två av era massörer, jätte nöjd. Jag är kräsen gällande service då jag jobbar i ett sådant yrke men jag är glad att jag hittat till er. Bra med parkering är de ju också.. Både morgon och kvällstider...
    2016-09-21 Nacka Värmdö Kiropraktik N svarar Annika T
    Tack snälla! Vad härligt att du är nöjd med oss :)
  • Annette J
    Annette J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket professionellt bemötande av de två kiropraktorer jag fått träffa hittills (Bo och Patricia). Känner mig mycket väl omhändertagen och det känns att de gör sitt yttersta för att verkligen försöka få bukt med mina ryggproblem.
    Jag har under många, många års tid besökt olika kiropraktorkliniker i Stockholmsområdet men först när jag kom till NVK lyckades jag få hjälp med en låsning som jag förmodligen haft under mycket lång tid (efter 4:e besöket). Känner mig nu väldigt mycket bättre och har fått tillbaka energi, glädje, motivation att komma igång och träna och inte minst smärtan. Mycket bättre sömnkvalitet och nästan inga värktabletter-jag saknar ord för hur tacksam jag är att jag hittade hit!!! Det är även väldigt intressant att få gå på de föreläsningar som tillhandahålls, det bidrar till ökad förståelse vad som händer i kroppen och hur allt hänger i hop för att få en bra hälsa. För min del kan det vara insikten att verkligen lyssna på rådet att gå på behandling mycket intensivt i början (3ggr/vecka) som gjort att jag äntligen blivit så mycket bättre.
    Alltid bra bemötande vid tidsbokning också, och lätt att få tider som passar bra.
    Helt enkelt TOPPENBETYG
    2016-08-25 Nacka Värmdö Kiropraktik N svarar Annette J
    Så härligt att höra att du är nöjd! Vi ser fram emot att hjälpa dig vidare.
  • Ola
    Ola skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Efter 10 års rygg- och bröstproblem med nattsömn i 1-2-timmarspass samt rekommenderade steloperationer av reumatologer m m så gav detta kiropraktorgäng mig ett nytt liv! Smärtor och problem borta! Magic! :-) Går primärt hos Bo sedan ca 8 år men har även gått hos Patricia och Madeleine om han är upptagen. Spelar ingen roll vem som hjälper dig - de är vansinnigt kunniga och skickliga! Har skickat många olika vänner och kollegor som anlitat dem och alla har varit sååå nöjda! Alla - från spädbarn till åldringar - här får du och din familj hjälp med va fasen det än gäller - Nacka Värmdö Kiropraktik is da shit! Och nej, jag är inte mutad utan endast en supernöjd kund sedan mååånga år :-)
    2016-08-25 Nacka Värmdö Kiropraktik N svarar Ola
    Tusen tack Ola! Så kul att du och dina vänner är nöjda :)
  • Jacci F
    Jacci F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Alltid trevligt bemötande, MEN helt suveränt kunniga kiropraktorer!!!
    Rekommenderas varmt!
    Jacci Fredell
  • Fanny M
    Fanny M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bästa stället som finns , hjälper till med allt från tandgnissling till sköldkörtelproblem, de är bäst!!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har fått ett trevligt bemötande från första gången och fram tills nu. Jag har fullt förtroende för deras kunskap och känner mig trygg i att jag får den hjälp jag behöver för att bli bra i rygg och nacke.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Går hos Bo på förebyggande kiropraktik var 6:e vecka året runt plus några akutbesök. Bättre kiropraktik finns inte! Har nacke, axel, bröstrygg och höft som behöver hjälp efter många års attacktennis, volleyboll på hårda gymnastikgolv, klantiga fall i svarta pister och gymträning med för lite stretch. Funkar perfekt, så jag kan nu styketräna ordentligt, stretcha och konditionsträna dagligen. Hos Nacka-Värmdö Kiropraktik är det helproffsigt och de vet exakt vad de gör. Kan varmt rekommenderas. Kan nu sköta träningen som när jag var betydligt yngre. Om du inte prövat kiropraktik, så gör det. Det kan bli revolutionerade även för dig. Tack för alla fina behandlingar Patricia och Bo! Hälsar Stefan Wahlqvist
    Ola, Nacka Värmdö Kiropraktik N gillar detta
  • Toni L
    Toni L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevlig och kunnig personal som vet vad dom gör. Jag har haft problem med rygg och höfter och har efter ett antal behandlingar nu kunnat röra mig som man ska igen. Jag är super nöjd g och kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiroprakti
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Den holistiska synen, det kiropraktiska kunnandet och en service och genuin omtanke om sina klienter gör att jag ger Patricia och Bos erbjudande och service högsta betyg. Rekommenderar alla varmt behandlingar hos dem.
  • Leo C
    Leo C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag gillar verkligen detta ställe. De tänker långsiktigt och holistiskt vilket är bra. Min rygg mår bättre än på flera år.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jättenöjd varje gång jag går därifrån. Duktig personal! Pratar så man förstår :)
  • Tina F
    Tina F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra bemötande från början och genomgående. Väldigt kunnig personal som hela tiden vidareutvecklar sig. Jag har haft problem med rygg och höfter efter graviditet och har efter ett flertal behandlingar nu kunnat börja träna igen. Jag är mycket nöjd med min behandling och kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik
  • Annika T
    Annika T skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Fick ett mycket bra bemötande och snabb hjälp
    Vilken tjänst jag köpt är kiropraktik - justera ryggen
    Det har funkat mycket bra, har en lång historia med rygg problem och besökt många olika kiropraktorer men det var skönt att komma till några som nu vill jobb mer långsiktigt. definitivt levt upp till förväntan
    Min upplevelse är mycket positiv jag har blivit mycket bättre och väl omhändertagen.
  • Carin B
    Carin B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket trevlig och kompetent personal!
  • José S
    José S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har sedan dag ett fått ett jättefint bemötande på Nacka Värmdö Kiropraktik. I och med att jag upplevt smärtor och stelningar i ryggen och nacken, sökte jag upp praktiken för att få hjälp. Efter en undersökning och uppbyggnad av en plan, så köpte jag ett kort med ett antal rehabpass för att rätta till det som var fel med min kropp.
    Nu efter att ha genomgått nästan hela min behandlingstid, känner jag en stor förbättring. Jag känner mig mycket mer flexibel i kroppen i helhet och inte alls stel som jag var i början. Det har även lett till att jag känner mig mer alert i vardagen, inte trött eller nere. Så det har gjort en betydlig skillnad i min vardag.
    Sammanfattningsvis, har jag fått en stor hjälp av Nacka Värmdö Kiropraktik. Både som kund och som person. Jag kan varmt rekommendera alla som upplever fysiska besvär att besöka praktiken.
  • John L
    John L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Tack för ni räddade min rygg
    Proffsigt,har givit mig kunskap och förståelse hur allt fungerar
    John
  • Helena P
    Helena P skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Har fått fantastisk hjälp & är nu helt bra i min rygg samt upplever att hela kroppen är i bättre balans.
  • Mayvor G
    Mayvor G skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Har blivit starkare i min rygg o fortsätter med min besvärlig nacken.
    Vill ha sms meddelande..hörselskadad.
    Annars är det toppen!!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket professionella, lugna och trevliga som verkligen vet vad dem håller på med .
  • Stig H
    Stig H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevligt och kompetent bemötande från första besök. Jag har fått hjälp för mina ryggproblem baserat på en utförlig diagnos och specifik behandling. Jag ar mycket nöjd och kommer att vända mig till NV kiropraktik så snart jag känner av ryggproblem nästa gång.
  • Michaela H
    Michaela H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag går regelbundet hos Bo på Nacka Värmdö Kiropraktik och känner mig alltid väl omhändertagen. Som kiropraktor har Bo en bred kunskap kring hur han kan hjälpa dig som patient på bästa sätt. Han tänker bredare än sin egen expertis och rekommenderar alltid den bästa vägen för patienten oavsett om det även innebär andra läkare eller metoder.
  • Jonna L
    Jonna L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mitt första besök var under graviditeten och tack vare Madde blev slutet av graviditeten troligtvis betydligt lättare än vad den hade blivit utan hennes hjälp. Nu är sonen snart två år och jag går fortfarande på regelbundna besök. Är supernöjd!
  • Nina M
    Nina M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hej, jag kom in med akuta rygg och höftsmärtor. Och jag har köpt ett 20 ggr kort för kiropraktor. Jag är kanonnöjd! Vilken känsla att äntligen börja bli rörlig igen! Jag har fått en jättebra bemötande!
  • Fia C
    Fia C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevligt bemötande från första stund. Går oftast att få tid som funkar bra. Jag får bra information om vad som händer i kroppen och varför. Jag mår bättre men har en bit kvar.
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Här blir dina krämpor tagna på allvar . Effektiv behandling .Borde gå under högkostnadsskyddet.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    På nacka värmdö kiropraktik blir man proffsigt bemött. Dom kan helheten med hälsa och arbetar både förebyggande och med akuta besvär. Jag och min familj åker hela vägen från solna för att vi är så nöjda.
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Vänligt bemötande och alltid professionella! Känner mig alltid trygg i deras händer oavsett vem som behandlar och jag har bland annat fått hjälp med huvudvärk och ryggproblem.
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bästa kiropraktorkliniken ever!! Underbara kiropraktorer med gedigen utbildning och lång erfarenhet. Fått oerhört stor hjälp med både migrän, ryggvärk och foglossning. Kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag tog mig iväg på mitt första besök, bland det bästa jag har gjort, nu har jag så mycket mindre ont och så mycket mer kraft!
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bara proffsigt och mycket bra, hjälpsamma och kunniga, flexibla och flera sätt än på plats att boka
  • Ottilia B
    Ottilia B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har länge haft problem med min kropp. Smärtor, stelhet samt trötthet har varit stora problem för mig och jag är 24 år. Jag har tidigare besökt kiropraktorer dock dessa har varit smärtfokuserade och inte haft ett långsiktigt tänk för min hälsa. Sedan besökte jag Bo Skjenneberg på Nacka Värmdö Kiropraktik och jag kände mig oerhört välkommen och brydd om. Han förklarade att de har ett för konsumenten ett långsiktigt tänk för att man faktiskt ska må bättre, inte bara för nuet, utan siktar mot att göra patienten frisk. Som sagt har jag haft oerhörda problem trots att jag är så ung. Men efter 14 gånger hos Bo och Nacka Värmdö Kiropraktik mår jag betydligt bättre. Stelhet, smärtor och trötthet är inte längre ett vardagligt problem för mig vilka jag lider av. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för den hjälp och omtänksamhet jag har fått och blivit bemött av. Nu när jag flyttar tillbaka till Skåne har jag fått hjälp med att finna en ny kiropraktor som jag kan känna mig bekväm med och som har samma tänk som Nacka Värmdö Kirpopraktik och som kan hjälpa mig med det sista av min behandling.
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket professionellt och trevligt bemött
  • Per-olof P
    Per-olof P skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Behandling av ryggont och tennisarbåge.
    Tennisarmbågen känns mycket bättre.
    Ryggbehandlingen pågår fortfarande.
  • Maria B
    Maria B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Är så nöjd med mina behandlingar, känner verkligen att jag får hjälp med en långsiktig lösning. Kan verkligen rekommenderas!
  • Ute H
    Ute H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag får alltid ett utmärkt, kompetent och personligt bemötande, både i receptionen och vid behandling.

Jag får alltid god och adekvat hjälp med den problematik jag har. Jag går också förebyggande ca en ggr/månad och bemötande och behandling är alltid professionell. Jag rekommenderar och hänvisar alltid både vänner och bekanta till Nacka Värmdö Kiropraktik när det är aktuellt.
  • Erica V
    Erica V skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Med stor kunskap och värme så hjälper Nacka Värmdö Kiropraktik både stor och liten - min (tidigare) onda rygg och nu sonens öron/nacke. Kan varmt rekommendera detta!
  • David D
    David D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Fantastic service, very professional.
    I had lower spine problems causing incredible discomfort and the inability to walk properly. The help i received from Madeleine Brus over 13 sessions sorted out the problem. Very impressed.
  • Marjalisa A
    Marjalisa A skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag går där för behandling av min rygg och nacke.
    Har blivit väldigt bra bemött och är överraskande om deras kunskap och behandlingsmetoder
  • Nickolina K
    Nickolina K skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag är nu gravid i vecka 34, runt vecka 20 började jag få enorma smärtor i ryggen. Jag kunde verken ligga, sitta eller röra mig ordentligt. Min barnmorska rekommenderade Nacka Värmdö Kiropraktik och det blev vändningen, helt plötsligt var all min smärta borta och jag kunde leva som vanligt igen.
    Tack vare regelbundna besök kan jag nu sova och motionera, jag känner mig även starkare och mer avslappnad inför förlossningen. Jag rekommenderar alla gravida att besöka Nacka Värmdö Kiropraktik!
  • Elinor E
    Elinor E skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag heter Elinor
    Har fått ett toppen bemötande alla är så . Patrizia har hjälpt mej med ryggen på flera ställen och jag får bra förklarat för mej vad hon gör och hur jag ska undvika att skada mej. De har en skanner som visar exakt var det är dåligt i ryggen. De har också jätteintressant information 1 timme till hälsa så man får veta om vad en kiropraktiker gör m m. Och den är gratis. De har också en inspirationsföreläsning om kost som gav mej väldigt mycket. Med vänliga hälsningar Elinor
  • Ammis Greeneye I
    Ammis Greeneye I skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Man är alltid välkommen. Utan Patricias hjälp hade jag nog inte jobbat i dag. Har gått på denna praktik ca 13 år så det säger nog allt. Hela familjen går där till och från. Rekommenderas till 100 %
  • Ammis A
    Ammis A skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Absolut den bästa kiropraktiken. Får alltid den bästa hjälpen och ett superhärligt bemötande.
  • Gabriella Z
    Gabriella Z skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hej Jag heter Gabriella och är 45 år. Jag har arbetat inom vården sedan jag var 18 år och har i och med det dragit på mig kroniska muskelinflammationer. Jag hade problem med detta många år tills jag hade en kompis som hade gått hos detta företag. Jag sökte mig dit utan förhoppning att det skulle kunna hjälpa mig. Jag fick träffa kiropraktorer som undersökte mig och det visade sig att jag hade stora behov av behandling. Jag var glad över att de informerade mig hur det såg ut och vad de kunde göra men att jag själv fick ta beslutet att fortsätta om jag ville. Detta är det bästa jag har gjort för min kropp. Den har fått hjälp att självläka mina fysiska och psykiska problem. Jag behöver inte gå på smärt lindrande läkemedel och min lvskvalite har ökat massor. Jag kan sova utan smärtor och blivit mer harmonisk mot min familj. Jag skulle önska att alla fick mer information om att detta finns och vad syftet är, så man som människa har en val möjlighet, än att gå på recept belagda mediciner som skrivs ut på . vårdcentralerna. Mvh GZ
  • Marie-louise J
    Marie-louise J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hösten 2013 råkade jag ut för svåra ryggbesvär. Blev rekommenderad av en bekant, Rolf Wahlström som nästan varit förlamad o sen blivit arbetsför igen, efter behandlingar av Nacka Värmdö Kiropraktik. Jag ringde och fick komma dagen efter. Blev ordentligt undersökt och många låsningar upptäcktes. Nu efter 1,5 år går jag endast ungefär var 5:e vecka, för att underhålla subluxationer och spända muskler i nacke och övriga ställen. Tänk om jag sökt hjälp för 20-30 år sedan, men som de flesta tänkte jag alltid, äh det går väl över....
    Jag har fått otroligt fin hjälp och har stort förtroende för alla på kliniken, vilka är glada och positiva och har humor. Tackar "min" kiropraktor Patricia Muhre för all hjälp och alla frågor jag ställt har jag fått lättförståeliga svar på.
    Tyvärr hör jag många människor som bara får värktabletter och sängläge som ordination vilket är helt förkastligt.
    Här blev jag rekommenderad promenader hur ont jag än hade och efter bara några månader kunde jag gå 3 till 5 km utan problem. Slarvar jag några regniga dagar känner jag det direkt.
    Jag är 72,5 år och kommer besöka "MIN räddare till ett normalt rörligt liv" så länge jag känner, att det berikar min kropp och mitt humör.
    Kramar till alla på Nacka Värmdö Kiropraktik.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Har alltid fått ett väldigt bra o trevligt bemötande av samtliga
    anställda och personal .Har problem med rygg och nacke därför så
    tar jag hjälp av deras kiropraktor . Företaget har väl levt upp till mina förväntningar
    som kund. De är proffsiga o bemöter mig alltid trevligt och med respekt.
    De har levt upp till allt man kan förvänta sig av av en seriös kiropraktik .
    Har gått på deras mottagning nu i flera år och de är överlägset den bästa
    kliniken !( jag har provat ca 20st olika tidigare) .
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Underbara och kompetenta människor som vill ge barn och vuxna bästa möjliga hälsa.

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka