Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Nacka Nacka Värmdö Kiropraktik

Nacka Värmdö Kiropraktik, sid 2

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka — Visa karta

Vi på Nacka Värmdö Kiropraktik är ett Kiropraktiskt center med fokus på hälsa och välbefinnande för hela familjen.

Hos oss arbetar tre kiropraktorer med fem års utbildning och lång erfarenhet. Alla tre är vidareutbildade i pediatrik, vilket innebär att arbeta med barn och att ta hand om gravida kvinnor. Vi har massageterapeut och ett nära samarbete med en näringsfysiolog och en mindfulnesscoach. Dessutom ordnar vi regelbundet inspirerande föreläsningar om välmående.

Varmt välkommen till oss!
Mån: 07:00-18:00
Tis: 07:00-12:00
Ons: 13:30-18:00
Tor: 07:00-18:00
Fre: 08:00-12:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 113 kunder tycker om Nacka Värmdö Kiropraktik

• Carin B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket trevlig och kompetent personal! Läs mer
  • José S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har sedan dag ett fått ett jättefint bemötande på Nacka Värmdö Kiropraktik. I och med att jag upplevt smärtor och stelningar i ryggen och nacken, sökte jag upp praktiken för att få hjälp. Efter en undersökning och uppbyggnad av en plan, så köpte jag ett kort med ett antal rehabpass för att rätta till det som var fel med min kropp.
    Nu efter att ha genomgått nästan hela min behandlingstid, känner jag en stor förbättring. Jag känner mig mycket mer flexibel i kroppen i helhet och inte alls stel som jag var i början. Det har även lett till att jag känner mig mer alert i vardagen, inte trött eller nere. Så det har gjort en betydlig skillnad i min vardag.
    Sammanfattningsvis, har jag fått en stor hjälp av Nacka Värmdö Kiropraktik. Både som kund och som person. Jag kan varmt rekommendera alla som upplever fysiska besvär att besöka praktiken. Läs mer
  • John L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Tack för ni räddade min rygg
    Proffsigt,har givit mig kunskap och förståelse hur allt fungerar
    John Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Har fått fantastisk hjälp & är nu helt bra i min rygg samt upplever att hela kroppen är i bättre balans. Läs mer
  • Mayvor G
    Mayvor G skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Har blivit starkare i min rygg o fortsätter med min besvärlig nacken.
    Vill ha sms meddelande..hörselskadad.
    Annars är det toppen!! Läs mer
  • Henrik B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket professionella, lugna och trevliga som verkligen vet vad dem håller på med . Läs mer
  • Stig H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevligt och kompetent bemötande från första besök. Jag har fått hjälp för mina ryggproblem baserat på en utförlig diagnos och specifik behandling. Jag ar mycket nöjd och kommer att vända mig till NV kiropraktik så snart jag känner av ryggproblem nästa gång. Läs mer
  • Michaela H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag går regelbundet hos Bo på Nacka Värmdö Kiropraktik och känner mig alltid väl omhändertagen. Som kiropraktor har Bo en bred kunskap kring hur han kan hjälpa dig som patient på bästa sätt. Han tänker bredare än sin egen expertis och rekommenderar alltid den bästa vägen för patienten oavsett om det även innebär andra läkare eller metoder. Läs mer
  • Jonna L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mitt första besök var under graviditeten och tack vare Madde blev slutet av graviditeten troligtvis betydligt lättare än vad den hade blivit utan hennes hjälp. Nu är sonen snart två år och jag går fortfarande på regelbundna besök. Är supernöjd! Läs mer
  • Nina M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hej, jag kom in med akuta rygg och höftsmärtor. Och jag har köpt ett 20 ggr kort för kiropraktor. Jag är kanonnöjd! Vilken känsla att äntligen börja bli rörlig igen! Jag har fått en jättebra bemötande! Läs mer
  • Fia C
    Fia C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Trevligt bemötande från första stund. Går oftast att få tid som funkar bra. Jag får bra information om vad som händer i kroppen och varför. Jag mår bättre men har en bit kvar. Läs mer
  • Ingegerd M skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Här blir dina krämpor tagna på allvar . Effektiv behandling .Borde gå under högkostnadsskyddet. Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    På nacka värmdö kiropraktik blir man proffsigt bemött. Dom kan helheten med hälsa och arbetar både förebyggande och med akuta besvär. Jag och min familj åker hela vägen från solna för att vi är så nöjda. Läs mer
  • Sofia J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Vänligt bemötande och alltid professionella! Känner mig alltid trygg i deras händer oavsett vem som behandlar och jag har bland annat fått hjälp med huvudvärk och ryggproblem. Läs mer
  • Sandra C
    Sandra C skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bästa kiropraktorkliniken ever!! Underbara kiropraktorer med gedigen utbildning och lång erfarenhet. Fått oerhört stor hjälp med både migrän, ryggvärk och foglossning. Kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag tog mig iväg på mitt första besök, bland det bästa jag har gjort, nu har jag så mycket mindre ont och så mycket mer kraft! Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bara proffsigt och mycket bra, hjälpsamma och kunniga, flexibla och flera sätt än på plats att boka Läs mer
  • Ottilia B
    Ottilia B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har länge haft problem med min kropp. Smärtor, stelhet samt trötthet har varit stora problem för mig och jag är 24 år. Jag har tidigare besökt kiropraktorer dock dessa har varit smärtfokuserade och inte haft ett långsiktigt tänk för min hälsa. Sedan besökte jag Bo Skjenneberg på Nacka Värmdö Kiropraktik och jag kände mig oerhört välkommen och brydd om. Han förklarade att de har ett för konsumenten ett långsiktigt tänk för att man faktiskt ska må bättre, inte bara för nuet, utan siktar mot att göra patienten frisk. Som sagt har jag haft oerhörda problem trots att jag är så ung. Men efter 14 gånger hos Bo och Nacka Värmdö Kiropraktik mår jag betydligt bättre. Stelhet, smärtor och trötthet är inte längre ett vardagligt problem för mig vilka jag lider av. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för den hjälp och omtänksamhet jag har fått och blivit bemött av. Nu när jag flyttar tillbaka till Skåne har jag fått hjälp med att finna en ny kiropraktor som jag kan känna mig bekväm med och som har samma tänk som Nacka Värmdö Kirpopraktik och som kan hjälpa mig med det sista av min behandling. Läs mer
  • Ulla J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket professionellt och trevligt bemött Läs mer
  • Per-olof P skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Behandling av ryggont och tennisarbåge.
    Tennisarmbågen känns mycket bättre.
    Ryggbehandlingen pågår fortfarande. Läs mer
  • Maria B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Är så nöjd med mina behandlingar, känner verkligen att jag får hjälp med en långsiktig lösning. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Ute H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag får alltid ett utmärkt, kompetent och personligt bemötande, både i receptionen och vid behandling.

Jag får alltid god och adekvat hjälp med den problematik jag har. Jag går också förebyggande ca en ggr/månad och bemötande och behandling är alltid professionell. Jag rekommenderar och hänvisar alltid både vänner och bekanta till Nacka Värmdö Kiropraktik när det är aktuellt. Läs mer
  • Erica V
    Erica V skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Med stor kunskap och värme så hjälper Nacka Värmdö Kiropraktik både stor och liten - min (tidigare) onda rygg och nu sonens öron/nacke. Kan varmt rekommendera detta! Läs mer
  • David D
    David D skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Fantastic service, very professional.
    I had lower spine problems causing incredible discomfort and the inability to walk properly. The help i received from Madeleine Brus over 13 sessions sorted out the problem. Very impressed. Läs mer
  • Marjalisa A skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag går där för behandling av min rygg och nacke.
    Har blivit väldigt bra bemött och är överraskande om deras kunskap och behandlingsmetoder Läs mer
  • Nickolina K skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag är nu gravid i vecka 34, runt vecka 20 började jag få enorma smärtor i ryggen. Jag kunde verken ligga, sitta eller röra mig ordentligt. Min barnmorska rekommenderade Nacka Värmdö Kiropraktik och det blev vändningen, helt plötsligt var all min smärta borta och jag kunde leva som vanligt igen.
    Tack vare regelbundna besök kan jag nu sova och motionera, jag känner mig även starkare och mer avslappnad inför förlossningen. Jag rekommenderar alla gravida att besöka Nacka Värmdö Kiropraktik! Läs mer
  • Elinor E skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag heter Elinor
    Har fått ett toppen bemötande alla är så . Patrizia har hjälpt mej med ryggen på flera ställen och jag får bra förklarat för mej vad hon gör och hur jag ska undvika att skada mej. De har en skanner som visar exakt var det är dåligt i ryggen. De har också jätteintressant information 1 timme till hälsa så man får veta om vad en kiropraktiker gör m m. Och den är gratis. De har också en inspirationsföreläsning om kost som gav mej väldigt mycket. Med vänliga hälsningar Elinor Läs mer
  • Ammis Greeneye I
    Ammis Greeneye I skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Man är alltid välkommen. Utan Patricias hjälp hade jag nog inte jobbat i dag. Har gått på denna praktik ca 13 år så det säger nog allt. Hela familjen går där till och från. Rekommenderas till 100 % Läs mer
  • Ammis A
    Ammis A skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Absolut den bästa kiropraktiken. Får alltid den bästa hjälpen och ett superhärligt bemötande. Läs mer
  • Gabriella Z skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hej Jag heter Gabriella och är 45 år. Jag har arbetat inom vården sedan jag var 18 år och har i och med det dragit på mig kroniska muskelinflammationer. Jag hade problem med detta många år tills jag hade en kompis som hade gått hos detta företag. Jag sökte mig dit utan förhoppning att det skulle kunna hjälpa mig. Jag fick träffa kiropraktorer som undersökte mig och det visade sig att jag hade stora behov av behandling. Jag var glad över att de informerade mig hur det såg ut och vad de kunde göra men att jag själv fick ta beslutet att fortsätta om jag ville. Detta är det bästa jag har gjort för min kropp. Den har fått hjälp att självläka mina fysiska och psykiska problem. Jag behöver inte gå på smärt lindrande läkemedel och min lvskvalite har ökat massor. Jag kan sova utan smärtor och blivit mer harmonisk mot min familj. Jag skulle önska att alla fick mer information om att detta finns och vad syftet är, så man som människa har en val möjlighet, än att gå på recept belagda mediciner som skrivs ut på . vårdcentralerna. Mvh GZ Läs mer
  • Marie-louise J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hösten 2013 råkade jag ut för svåra ryggbesvär. Blev rekommenderad av en bekant, Rolf Wahlström som nästan varit förlamad o sen blivit arbetsför igen, efter behandlingar av Nacka Värmdö Kiropraktik. Jag ringde och fick komma dagen efter. Blev ordentligt undersökt och många låsningar upptäcktes. Nu efter 1,5 år går jag endast ungefär var 5:e vecka, för att underhålla subluxationer och spända muskler i nacke och övriga ställen. Tänk om jag sökt hjälp för 20-30 år sedan, men som de flesta tänkte jag alltid, äh det går väl över....
    Jag har fått otroligt fin hjälp och har stort förtroende för alla på kliniken, vilka är glada och positiva och har humor. Tackar "min" kiropraktor Patricia Muhre för all hjälp och alla frågor jag ställt har jag fått lättförståeliga svar på.
    Tyvärr hör jag många människor som bara får värktabletter och sängläge som ordination vilket är helt förkastligt.
    Här blev jag rekommenderad promenader hur ont jag än hade och efter bara några månader kunde jag gå 3 till 5 km utan problem. Slarvar jag några regniga dagar känner jag det direkt.
    Jag är 72,5 år och kommer besöka "MIN räddare till ett normalt rörligt liv" så länge jag känner, att det berikar min kropp och mitt humör.
    Kramar till alla på Nacka Värmdö Kiropraktik. Läs mer
  • Patrik F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Har alltid fått ett väldigt bra o trevligt bemötande av samtliga
    anställda och personal .Har problem med rygg och nacke därför så
    tar jag hjälp av deras kiropraktor . Företaget har väl levt upp till mina förväntningar
    som kund. De är proffsiga o bemöter mig alltid trevligt och med respekt.
    De har levt upp till allt man kan förvänta sig av av en seriös kiropraktik .
    Har gått på deras mottagning nu i flera år och de är överlägset den bästa
    kliniken !( jag har provat ca 20st olika tidigare) . Läs mer
  • Peter Ö skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Underbara och kompetenta människor som vill ge barn och vuxna bästa möjliga hälsa. Läs mer
  • Bill H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Proffsigt, väl omhändertagande! Läs mer
  • Malin I skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Toppnöjd! Fått hjälp under graviditet och nu även efter! Läs mer
  • Johan F skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Kunniga kiropraktorer. Trevlig receptionist. Bästa stället jag varit på. Läs mer
  • Johan S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hjälpte mig med min rygg! Jättetrevlig personal. Läs mer
  • Li H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Fantastiskt duktiga och proffsiga kiropraktorer och rekommenderar dem starkt till alla jag känner. Aldrig har jag fått sån personlig hjälp och bemötande tidigare och besöken är värda varenda krona! Att receptionisten är världens gulligaste dessutom gör inte saken sämre :) Läs mer
  • Eva-marie H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Mycket proffsig och kompetent personal som ger ett trevligt och varmt intryck! Läs mer
  • Aija G skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Redan vid första samtalet till Nacka Värmdö Kiropraktik fick jag höra att alla är välkomna från 0 - 100 år med sina krämpor och frågor, jag fick rekommendationer av min dotter. Nästa patient i familjen var min 90-åriga mamma, sedan stod jag på tur. Alla vi har blivit hjälpta och mår och känner oss rörliga som vi inte gjort på länge. Vi blev upplysta om ryggens betydelse i vårt välmående. 10 minuters promenad efter behandlingen, den dagliga 30 min promenaden kostens betydelse och den mentala hälsan var nycklarna till vårt välmående givetvis med justeringar i ryggen. M.v.h aija Läs mer
  • Susanne O skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Sedan 2007, om jag inte missminner mig, har hela familjen fått hjälp av kiropraktor bosse! Vi är fyra tjejer i familjen med många järn i elden. En överarbetad ensamstående medelålders(!) mamma med stresssymptom i kroppen, 2 idag 17-åriga tjejer som tidigare behövt hjälp med fotbollsrelaterade skador + rehabilitering efter fotoperation (1 spik och 3 skruvar) och så 1 idag 25-åring också fotbollsskador men idag frekvent underhåll då hon har stillasittande arbete så axlar/nacke. sammanfattning: först går vi till bosse för att se om han kan hjälpa, vilket han oftast kan! Tack vare honom har vi alla fyra lärt känna våra kroppar så vi snabbt förstår när inte allt står rätt till. Finns alltid tid för oss, personligt bemötande och vi alla känner oss trygga. Han gör bra ekonomiska lösningar också då han brinner för att ge så bra behandling som möjligt och med mjuka förmaningar lär han ut att vi investerar i vår egen hälsa-det viktigaste som finns! Läs mer
  • Tina B
    Tina B skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag har blivit behandlad för ryggbesvär hos Nacka Värmdö kiropraktik i flera år och är mycket nöjd med både resultat och bemötande! Läs mer
  • Carina J skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Toppen ställe, har gått hos dom i 6 år. Får alltid ett trevligt bemötande. Hjälper mig när allt blir fel i min kropp. Jag har bara använt kiropraktorerna . Mycket bra jag trivs där:):):) Läs mer
  • Anna Lotta G skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Första gången jag hittade hit var 2013 och då på rekommendation av en vän. Sedan dess har jag rekommenderat Nacka Värmdö Kiropraktik till fler personer.
    Jag har alltid blivit trevligt bemött och känt mig välkommen.
    Och det viktigaste av allt - jag mår bra i hela kroppen! Läs mer
  • Malin S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik. Snabba och superduktiga. Kom till dom med en helt stel nacke och rygg, efter 8 beh hade jag full rörlighet igen och har inget ont alls! Skulle inte klara mig utan regelbundna besök hos dom! Läs mer
  • Maud S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Från första besöket och i fortsättningen har jag fått det allra bästa bemötande. Jag har fått hjälp med mina ryggbesvär på ett
    proffsigt och intresserat sätt. Har blivit mycket bättre.
    Jag är mycket nöjd med behandlingen och rekommenderar företaget
    till alla som behöver hjälp med ryggbesvär och dylikt. Läs mer
  • Louise A skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Är så glad att jag valde att gå till nacka värmdö kiropraktik! Har blivit av med min dagliga huvudvärk och därmed fått tillbaka livskvalite'n! Proffsiga, engagerade och lyhörda! Rekomenderas. Läs mer
  • Lena S skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Hos Nacka Värmdö kiropraktik blir man alltid bemött på ett trevligt och välkomnande sätt. Miljön är trevlig och lugn. Behandlingarna utförs på ett mjukt och respektfullt sätt. Läs mer
  • Carina L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Jag är kund sedan några år tillbaka, har träffat alla tre kiropraktorerna, och måste säga att de håller den bästa kvalitet man kan önska sig. Helst vill de att du skall bli bra ifrån dina besvär, så fort som möjligt! Och det är inte bara ryggar som kan kureras.Urinvägsinfektioner, huvudvärk .. etc. Även barn med sängvätning och annat som absoult inte tror att man skall träffa en kiropraktor för, kan få hjälp på vägen eller helt upphöra vara ett problem.
    Jag är så nöjd!!!
    Tack till Bosse, Patricia och alla andra på praktiken som gör det så enkelt att vara kund hos er ... Läs mer
  • Tina H
    Tina H skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    De har räddat mig många gånger med trevligt, positivt och förstående bemötande samt hög kompetens. Dessutom går det oftast att få en tid snabbt. Läs mer
  • Elias L skrev om Nacka Värmdö Kiropraktik
    Bra service och trevlig personal.
    Hjälpt mig med ryggen många gånger Läs mer

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, 131 53 Nacka