Natally

Natally

Ring 076-126 64 08 natally.se

Ett växande företag som leds av en ung person och alltid redo att hjälpa till att hålla ditt hus rent. Erfarenhet och förståelse för kundernas behov är vår styrka. Vi vet hur vi kan göra dig som använder våra tjänster 100% nöjda. Vårt lilla företag, till skillnad från stora städföretag , kännetecknas av att du behöver inte...

6 omdömen om Natally

Kajsa B
Skrev om Natally

Mycket bra, fint och rent hemma oss!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Ann J
Skrev om Natally

Natally’s är mycket bra. Alltid ett gott bemötande.

Emma L
Skrev om Natally

Väldigt nöjd med städningen som utförs, bra kommunikation. Rekommenderas starkt!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Emil R
Skrev om Natally

Beställde målning av lägenhet. Enkla att ha att göra med. Bra och tydlig kommunikation. Snabb hantering i alla steg.

Malin S
Skrev om Natally

Alltid bra resultat, flexibel och rent och snyggt resultat

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Sofia B
Skrev om Natally

En fantastisk fin service rakt igenom. Från kommunikation till genomfört uppdrag. Jag är jättenöjd med Natally och kan varmt rekommendera deras tjänster.