Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Nividas Norrlandsgatan

Nividas Norrlandsgatan

Norrlandsgatan 10, 111 43 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nividas Norrlandsgatan. Vi erbjuder glasögon och solglasögon till fasta priser inklusive nödvändiga glasbehandlingar. Genom att skära bort mellanhänderna i produktionen och endast sälja i våra egna kanaler har vi möjlighet att hålla låga priser utan att tumma på kvalitet och design.

Boka en gratis synundersökning hos vår legitimerade optiker genom knappen ovan eller kika förbi butiken så hjälper vår duktiga butikspersonal dig på plats.

För mer information om vilka vi är och hur vi startade, besök gärna vår hemsida - eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Lör: 10:00-17:00
Sön: 12:00-16:00

Läs vad 6 kunder tycker om Nividas Norrlandsgatan

• Clara A
    Clara A skrev om Nividas Norrlandsgatan
    Jag köpte ett par glasögon och ett par solglasögon samt gjorde en synundersökning.

Trevlig personal. Gick fort att göra undersökningen. Fick hjälp att välja glasögon både innan och efter undersökning. Väldigt bra upplevelse! Däremot tror jag att jag fått fel styrka i mina glasögon.. men min upplevelse av besöket i butiken var superbra. Läs mer
    2018-08-06 Nividas svarar Clara A
    Hej Clara, om du har möjlighet får du gärna komma förbi butiken så hjälper vår personal dig med att kontrollera styrkan i dina glasögon. Vi ber om ursäkt för besväret och hoppas att vi hittar en snabb lösning på problemet.

Team Nividas
  • Felix L
    Felix L skrev om Nividas Norrlandsgatan
    Gjorde syn-test och allt gick smooth, riktigt snäll och duktig kvinna som hjälpte mig att bestämma mellan solglasögon-bågarna. Beställde ett par och är jättenöjd, ska få dem i veckan. Superbra bemötande, varit kund sen något år tillbaka, kommer fortsatt gå dit självklart! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Nividas Norrlandsgatan
    Köpte ett par glasögon. Fick bra hjälp och bra tips på modell. Helt nöjd. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Nividas Norrlandsgatan
    Bra service, kunnig personal, inspirerande miljö. Läs mer
  • Anton W
    Anton W skrev om Nividas Norrlandsgatan
    Bra mottagare och supertrevlig personal!

Jag hade inte någon speciell förväntan mer än att det var rimliga priser på glasögon. Fräsch butik, bra optiker. Bara positivt. Och SNABB leverans! Läs mer
  • Agnes J
    Agnes J skrev om Nividas Norrlandsgatan
    Köpte nya glasögon, supertrevligt bemötande! Läs mer

Norrlandsgatan 10, 111 43 Stockholm