Nordenauto

Duvbovägen 138, 163 40 Spånga — Visa karta

Nordenauto har stor erfarenhet av reparation och handel med fordon. Det har lett till ett stort kontaktnät vilket leder till att vi kan köpa bilar till rätt pris. Vi är specialister på Suzuki men erbjuder också Volvo, Saab, Volkswagen, Toyota, Nissan och Audi m.fl.

Vi har också en egen verkstad, vilket innebär att du kan köpa eller reparera bilar till ett bra pris utan att behöva pruta på servicen. Tveka inte att kontakta oss även om din bil inte finns hos oss just nu, då vi har mycket hög omsättning på bilar. Vi har alltid varit biltokigt och är därför mycket passionerade i hela vår verksamhet, då vi älskar att få jobba med vårt största intresse. Vi hjälper dig att genomföra en trygg och enkel investering. Vi förstår att det är en stor investering och har därför valt att samarbeta med Handelsbanken Finans och Wasa Kredit då vi tycker de har en bra inställning till dig som kund.

Läs vad 3 kunder tycker om Nordenauto

• Hans H skrev om Nordenauto
    Skitsnygga meckar. Trodde de bara hade kroppar men de kunde sitt jobb med Läs mer
  • Jon L skrev om Nordenauto
    Mycket bra bilfirma med duktig verkstad. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Nordenauto
    Gick snabbt att få tid för service, service gjord enligt förväntan. Bra pris. Trevlig personal. Inget krångel. Läs mer
    2016-09-28 Nordenauto svarar Björn L
    Trevligt att du är nöjd!
    Välkommen åter.
    Ronnie
    Nordenauto AB

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM