Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Nya Moc Hårsalong AB

Åsögatan 140, 116 24 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Nya Moc Hårsalong AB

• Jannike O
    Jannike O skrev om Nya Moc Hårsalong AB
    Kallt bemötande och 15 min försenad. Var tvungen att sitta böjd med huvudet obekvämt framåt i säkert 10 min. Blött droppande hår slängt fram i ansiktet, och utan att fråga först fick jag plötsligt en handduk gnuggande i sminket för att hon skulle få bort småhår. Trots att klippningen blev fin kommer jag aldrig mer att boka tid hos Stina. Läs mer
  • Cajsa J
    Cajsa J skrev om Nya Moc Hårsalong AB
    Gabriella är en stjärna som gör underverk med mitt och min familjs hår, och det är MYCKET hår i vår familj ;-) Läs mer
    Noel H gillar detta
  • Mirjam G
    Mirjam G skrev om Nya Moc Hårsalong AB
    Jag har klippt mej där många gånger och har gått därifrån nöjd varje gång. Supertrevlig personal också, inget kärringskitsnack som man tvingas lyssna på. Visst kostar det något, men det är det värt! Läs mer
  • M
    M skrev om Nya Moc Hårsalong AB
    Jag bestämde mig för att denna gång skulle jag minsann gå till en lite finare frisörsalong, betala lite mer och få en fin frisyr. Bemötandet av personalen var dock kall, och klippningen helt fantasilös.Jag hade lika gärna kunnat kasta pengarna i sjön. Plus för film vid tvättningen... men det kan jag fixa hemma helt gratis.
    Går inte hit igen. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Nya Moc Hårsalong AB
  • Malin S
    Malin S skrev om Nya Moc Hårsalong AB
    Mysigt ställe att klippa sig på. Trevlig personal, klipper som man vill, kreativa och har fantasi. Kul med film i skölj rummet. Lite dolt på söder. Läs mer
  • Ebba C
    Ebba C skrev om Nya Moc Hårsalong AB
    Stockholms bästa frisör!
    Extremt trevlig stämmning, lyhörd och superskicklig personal!
    Man bjuds på kaffe från en fin kaffemaskin och färskpressad juice under klippningen och konstfilmvisning &ibland gudomlig massage under schamponeringen!
    Dock aningen dyrt.. Läs mer
    Malin S gillar detta

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Hornsgatan 5, 11846, STOCKHOLM