Nya Moc Hårsalong AB

3.9

7 omdömen om Nya Moc Hårsalong AB

Jannike O
Skrev om Nya Moc Hårsalong AB

Kallt bemötande och 15 min försenad. Var tvungen att sitta böjd med huvudet obekvämt framåt i säkert 10 min. Blött droppande hår slängt fram i ansiktet, och utan att fråga först fick jag plötsligt en handduk gnuggande i sminket för att hon skulle få bort småhår. Trots att klippningen blev fin kommer jag aldrig mer att boka tid hos Stina.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Cajsa J
Skrev om Nya Moc Hårsalong AB

Gabriella är en stjärna som gör underverk med mitt och min familjs hår, och det är MYCKET hår i vår familj ;-)

NOEL H gillar detta
Mirjam G
Skrev om Nya Moc Hårsalong AB

Jag har klippt mej där många gånger och har gått därifrån nöjd varje gång. Supertrevlig personal också, inget kärringskitsnack som man tvingas lyssna på. Visst kostar det något, men det är det värt!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Maurine F
Skrev om Nya Moc Hårsalong AB

Jag bestämde mig för att denna gång skulle jag minsann gå till en lite finare frisörsalong, betala lite mer och få en fin frisyr. Bemötandet av personalen var dock kall, och klippningen helt fantasilös.Jag hade lika gärna kunnat kasta pengarna i sjön. Plus för film vid tvättningen... men det kan jag fixa hemma helt gratis. Går inte hit igen.

Maria S

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Malin S
Skrev om Nya Moc Hårsalong AB

Mysigt ställe att klippa sig på. Trevlig personal, klipper som man vill, kreativa och har fantasi. Kul med film i skölj rummet. Lite dolt på söder.

Ebba C
Skrev om Nya Moc Hårsalong AB

Stockholms bästa frisör! Extremt trevlig stämmning, lyhörd och superskicklig personal! Man bjuds på kaffe från en fin kaffemaskin och färskpressad juice under klippningen och konstfilmvisning &ibland gudomlig massage under schamponeringen! Dock aningen dyrt..

Malin S gillar detta
WAU Jakobsbergsplatsen