Nytorget 6

Nytorget 6, 116 40 Stockholm — Visa karta

I hjärtat av söder ligger restaurang Nytorget 6, en plats där ni alltid är välkomna att äta och dricka gott, såväl morgon som kväll. Vår meny har toner från det klassiska köket, modern husman och den igenkännande känslan från södra Europas enkla sätt att äta. Utöver vårt egna Rotesserie kan du dricka en grym drink i vår cocktailbar. Vi har även Take away med hemkörning i samarbete med Foodora.

God service, prisvärd mat och mysig atmosfär, tanken är att det ska vara okomplicerat och kärleksfullt! Välkommen att boka bord!
Öppet just nu
Mån-Ons: 07:30-00:00
Tor-Fre: 07:30-01:00
Lör: 11:00-01:00
Sön: 11:00-00:00

Läs vad 5191 kunder tycker om Nytorget 6

• 2019-06-15

Niclas W skrev om Nytorget 6
    Bra meny, god mat och trevlig personal!
    Finns inget mer att önska.
    Mvh Niclas Läs mer
  • 2019-06-13

Daniela R skrev om Nytorget 6
    God mat men stor besvikelse att vi hamnade i källaren trots att vi bokat bord lång tid i förväg Läs mer

Sophia H skrev om Nytorget 6
    Besökte för frukost, god mat och bra service! Läs mer

Anders D skrev om Nytorget 6
    .................................................................................................................... Läs mer

Lena J skrev om Nytorget 6
    Vi firade vår silverbröllopsdag med barn o deras respektive. En väldigt trevlig kväll med god mat i en trevlig miljö med trevlig personal. Det var en mycket trevlig smakupplevelse. Läs mer
  • 2019-06-10

Dag H skrev om Nytorget 6
    Vi kom 18.30. Varmrätten kom in 20.15. Med ursäkten att kocken bara gjort en istället för två av samma varmrätt. Visst kan det bli fel ibland. Men på varje annat ställe skulle man visa att man bryr sig o föreslagit nån form av kompensation, som ”vi bjuder på desserten”, ”vi bjuder på ett glas vin till”, ”vi drar av 10% på notan”, som vi varit med om på andra ställen i närheten. Så bemötandet var oproffsigt.
    Men när maten väl kom in så var den god. Läs mer
    2019-06-11 Bockholmengruppen svarar Dag H
    Hej Dag,
    vad tråkigt att läsa att ni inte var nöjda med ert besök. Såklart skulle ni fått någon typ av kompensation. Vi tar åt oss av kritiken och hoppas att ni vill ge oss en ny chans snart igen.
  • 2019-06-09

Per S skrev om Nytorget 6
    God mat och lagom stora portioner
    Trevlig service Läs mer

Karin S skrev om Nytorget 6
    Trevlig personal! God mat! Bra atmosfär! Läs mer

Thomas T skrev om Nytorget 6
    Fantastisk lunch med trevlig personal som inramning för ett kärt möte mellan vänner. Läs mer

Stefan D skrev om Nytorget 6
    Jättefin lokal, trevlig service, maten var absolut okej, men inte mer än så. Läs mer

Susanne L skrev om Nytorget 6
    Underbar kväll med mina 28 kollegor, vi höll till i nedervåningen och beställde de två brickorna för större sällskap. Fantastisk mat och snabb, personlig och lättsam servispersonal hela kvällen. Läs mer

Ewa O skrev om Nytorget 6
    Lite ”svajig” betjäning! Kunde varit bättre! Läs mer

Irene H skrev om Nytorget 6
    Jag åt en god middag på Nytorget 6.
    Personalen var trevlig och serviceinriktad.
    Jag hade aldrig varit här tidigare men kommer med stor säkerhet gå hit igen. Läs mer
  • Magnus F

2019-06-06

Magnus F skrev om Nytorget 6
    Middag som tack och avslutning av våren arbete i arbetslaget. Vänligt bemötande och mycket god mat som tillfredsställde allas olika preferenser. Läs mer

Jessica W skrev om Nytorget 6
    Ljuvliga minitacos, fantastiska huvudrätter och trevlig personal - en perfekt kombination! Läs mer
  • Jenny J

2019-06-05

Jenny J skrev om Nytorget 6
    Läget perfekt och trevlig inredning! God mat även om just min tonfisk den dagen var lite väl salt! Personalen trevlig även om man fick vänta en del på den trots lite folk. Läs mer

Peter P skrev om Nytorget 6
    Bra mat, gemytlig atmosfär, god service. Ett bra ställe helt enkelt Läs mer

Anna-Karin H skrev om Nytorget 6
    Ett riktigt trevligt ställe att gå till. Vi åt gyros och den grillade kycklingen, det var fantastiskt gott. Personalen var trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-06-04

Kasper N skrev om Nytorget 6
    Trevlig personal, god mat, god öl! Läs mer
  • 2019-06-04

Jan-Åke E skrev om Nytorget 6
    Bra bemötande, kunnig i vinval. Snabb servering. Intressanta maträtter. Läs mer

Moa S skrev om Nytorget 6
    Riktigt god och vällagad frukost! Läs mer

Helena C skrev om Nytorget 6
    God mat, bra miljö och trevlig personal! Läs mer

Jessica B skrev om Nytorget 6
    Nytorget 6 är min favoritrestaurang av en orsak. Dels så är alla så otroligt trevliga, miljön underbar men maten och drinkarna helt magiska! Oavsett om det alltid är fullsatt dom tiderna vi kommer så har vi alltid lyckats få en plats i ett litet hörn vilket är långt över förväntan. Jag och min man kan nog klassas som stammisar nu. Läs mer
  • 2019-06-02

Anna-Karin F skrev om Nytorget 6
    Härligt brunchställe med en meny som passar alla smaker.
    Trevlig och snabb service och generösa portioner mat. Läs mer
  • Michael E

2019-06-02

Michael E skrev om Nytorget 6
    Nettes Ambiente, sehr aufmerksames Personal, gute Spieisekarte, sehr gutes Essen, skandinavisches Preisgefüge, aber sehr gutes Preis-/Leistungverhältnis.

Das Restaurant haben wir "nur" aufgrund der Bewertungen und des Internetauftritts gebucht und sind aber nicht enttäuscht worden. Läs mer
  • 2019-06-02

Gabrielle H skrev om Nytorget 6
    Servitören kunde inte menyn och en person fick in fel mat två gånger Läs mer
    2019-06-04 Bockholmengruppen svarar Gabrielle H
    Hej Gabrielle,
    vad tråkigt att läsa att ni inte var nöjda med ert besök hos oss. Såklart ska alla som jobbar hos oss veta vad som finns på våra menyer, tar åt oss av kritiken och hoppas ni vill ge oss en ny chans snart igen.
  • 2019-05-30

Karl-Johan U skrev om Nytorget 6
    Bra bemötande från personal, god mat, vi var helt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-29

Helene P skrev om Nytorget 6
    God vällagad mat, ok service!
    Lite för tätt mellan borden! Läs mer
  • 2019-05-29

Kim M skrev om Nytorget 6
    Bemötandet och servicen var i världsklass. Vår servitris var otroligt kunnig, tillmötesgående och trevlig. Memorerade allas beställningar mat+dryck i huvudet (vi har 7 personer) och maten kom in snabbt och var smakrik och bra tillagad. Allt var toppen! Läs mer
  • Christoffer M

2019-05-28

Christoffer M skrev om Nytorget 6
    Toppen! Vi kom tidigt och fick sitta nära köket och kolla på när kockarna lagade mat medan vi drack jättegoda cocktails. Kommer definitivt komma tillbaka igen! Läs mer

Simon C skrev om Nytorget 6
    Jättebra miljö för en affärslunch, avslappnad och behaglig stämning. Bra mat och jättetrevlig personal. Första gången för mig, men verkligen inte sista. Vildsvinsköttbullarna är att rekommendera! Läs mer

Camilla R skrev om Nytorget 6
    Ett mysigt ställe och perfekt att kika på folk, men maten är under all kritik. Återigen fick vi en torr omelett samt kalla pommes. Sist var råbiffen så dålig att vi skickade tillbaka den. Läs mer

Louise J skrev om Nytorget 6
    Trevlig miljö, bra service och god mat och dryck. Ett riktigt trevligt lunchställe. Läs mer

Jenny K skrev om Nytorget 6
    Fantastiskt god mat ! Trist att stressa pga av en tidig bokning . Läs mer

Malin E skrev om Nytorget 6
    Perfekt ställe att fira sin födelsedag på. Läs mer

Laila M skrev om Nytorget 6
    Fantastiskt bra att vi kunde förlänga vår bokning till 2,5 timmar. God mat skall inte stressätas :)
    Bra service och som vanligt otroligt god mat Läs mer
  • 2019-05-25

Elin L skrev om Nytorget 6
    Härlig atmosfär med supergod mat samt kompetent, serviceinriktad och oerhört trevlig personal! Läs mer
  • 2019-05-25

David O skrev om Nytorget 6
    Trevlig miljö, bra service och mycket god frukost. Läs mer

Jin H skrev om Nytorget 6
    Vi provade förrätt och varmrätt. Maten var jättegod och personalen trevlig. Jag och min flickvän träffades här och vi har bara positiva minnen av restaurangen. Bäst var ändå den relativt nykomponerade drinklista. Har alltid tyckt att restaurangen haft väldigt duktiga bartenders. Enda minus är att det kan vara lite stimmigt ibland. Tack! Läs mer

Lotta L skrev om Nytorget 6
    God mat, trevlig personal och fina lokaler. Men den korta sittiden är ett oskick. Två timmar är väldigt kort tid. Otrevligt att bli ivägkörd utan erbjudande om alternativ plats och tidsbegränsningen skapar en stress hos personalen som smittar av sig. Helhetsupplevelsen blir bråttom. Skulle inte ta hit utländska gäster av det skälet. Läs mer

Maj-Len H skrev om Nytorget 6
    Vi var 4 gamla f d jobbarkompisar som träffas 1-2 ggr/år och hade denna gång valt att äta middag vid Nytorget 6.
    Personalen var mycket vänlig och seviceminded.
    En mysig och trevlig restaurang med otroligt god mat. Läs mer

Lovisa E skrev om Nytorget 6
    Trevligt och gott men gick lite väl snabbt att få in maten. Läs mer
  • 2019-05-23

Evelina G skrev om Nytorget 6
    Mysigt! Väldigt god frukost! Trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-22

Alexander C skrev om Nytorget 6
    Excellent atmosphere and decor. The food is good but could be better for a place of this quality. Läs mer
  • 2019-05-21

Ola S skrev om Nytorget 6
    Återbesök för min del - God mat och trevlig personal som alltid . Perfekt för b.la Brunsch :-) Läs mer
  • 2019-05-21

Cecilia B skrev om Nytorget 6
    Vi kom en familj med gamlingar och barn för att fira en födelsedag. Det kändes som att landa i sitt eget vardagsrum men med finess o lite lyx! Engagerad servis med genuint intresse för kunderna! Supergod mat och rolig meny med bredd val: både för 20-årig köttätare, 9 årig kräsenhet och de äldres fisk o skaldjursådra! Bra vegetariska alternativ. Vi kommer definitivt tillbaka! Läs mer

Malin D skrev om Nytorget 6
    Underbar mat, jättefin personal, superba cocktails och vinlista! Prisvärt också! Det enda negativa är att öllistan är lite trist. Läs mer
    2019-05-21 Bockholmengruppen svarar Malin D
    Hej Malin.

Vad roligt att höra att du gillar vår bar och restaurang, det gör oss jätteglada.
    Vi försöker alltid bli bättre genom att lyssna på våra gäster. Vad tycker du saknas på vår öllista? Vill såklart att den ska uppfylla våra gästers önskemål.

Mabel L skrev om Nytorget 6
    Smaken var jättebra och det var fint serverat, men salladen var inte ordentligt sköljd. En hel del grus kvar vilket inte var så trevligt Läs mer

Monica H skrev om Nytorget 6
    Bra bemötande och jättegod mat. Lite tajt med 2 timmars sittning när man är några fler och vill sitta och prata och mysa. Läs mer

Nytorget 6, 116 40 Stockholm