Nytorget 6

Nytorget 6, 116 40 Stockholm — Visa karta

I hjärtat av söder ligger restaurang Nytorget 6, en plats där ni alltid är välkomna att äta och dricka gott, såväl morgon som kväll. Vår meny har toner från det klassiska köket, modern husman och den igenkännande känslan från södra Europas enkla sätt att äta. Utöver vårt egna Rotesserie kan du dricka en grym drink i vår cocktailbar. Vi har även Take away med hemkörning i samarbete med Foodora.

God service, prisvärd mat och mysig atmosfär, tanken är att det ska vara okomplicerat och kärleksfullt! Välkommen att boka bord!
Öppet just nu
Mån-Tis: 07:30-00:00
Ons-Fre: 07:30-01:00
Lör: 10:00-01:00
Sön: 10:00-00:00

Läs vad 5065 kunder tycker om Nytorget 6

• 2019-04-20

Benita U skrev om Nytorget 6
    Bra service , supergod mat 😁 och en härlig atmosfär både ute och inne Läs mer
  • 2019-04-20

Josefine D skrev om Nytorget 6
    Maten och servicen på Nytorget 6 var riktigt bra som det alltid brukar vara. Dock så hade jag först bokat online och hamnade på väntelista där ingen hörde av sig. Ringde samma morgon och fick bord direkt. Dessutom fanns det gott om bord när vi väl var där. Så varför inte få besked om att man flyttas från väntelistan? Hade jag inte ringt hade vi inte kommit. Detta är 2a gången det händer, sist var på Nybrog. 38 och då fick vi aldrig bord trots lugn dag och tidig tid. Verkar vara fel på det här nya väntelistesystemet vilket är mkt irriterande. Läs mer
  • 2019-04-19

Emilie K skrev om Nytorget 6
    Helt, ok mat. Lite trist lokal. Serveringen ok, verka ha fullt upp. Tog lite väl lång tid för att få notan. Men trevlig personal. Läs mer

Britt M skrev om Nytorget 6
    Jag och min vännina åt en god middag. Trevligt bemötande från personalen och ett stort plus att jag fick ha med min hund. Läs mer

samuel M skrev om Nytorget 6
    De har alltid god mat och stora portioner, plus trevlig personal och lugn atmosfär. Läs mer

Andreas P skrev om Nytorget 6
    Trevlig personal men vi fick vänta 1 timme på varmrätten Läs mer

Merja N skrev om Nytorget 6
    En kvarterskrog i söders ❤️ med allt: kunnig och glad personal, mycket gott på menyn och en miljö där det finns en plats för alla. Läs mer
  • 2019-04-17

Beatrix F skrev om Nytorget 6
    this was the loveliest place to meet and eat. We were only in Stockholm for a few days, but VERY glad we made Nytorget 6 part of this visit. Fantastic. xx Läs mer
  • 2019-04-17

Steffen W skrev om Nytorget 6
    God brunch, trevlig service, god kaffe Läs mer

Janne G skrev om Nytorget 6
    Supertrevligt ställe, litet men inte för litet. Hemmahoskänsla. Personalen är underbar, uppmärksamma utan att vara för på, alltid ett leende! Grymma drinkar i baren med kunniga bartenders som gillar sitt jobb märker man.
    Mat med nånting för alla. Jag gillar smårätterna och förrätterna. Mätt blir man varje gång.
    Opretentiöst men oj så bra. Läs mer

rolf n skrev om Nytorget 6
    Vi blev positivt överraskade, god mat, trevlig personal och fin lokal! Läs mer

Robert H skrev om Nytorget 6
    Här äter jag gärna lunch! Trevlig atmosfär, underbar mat och bra personal. Läs mer

Annie B skrev om Nytorget 6
    Superbra mat till hyfsade priser.

Däremot blev vi hänvisade till baren för efterrätt, två barplatser till 10 pers resulterade i noll kronor dricks och att vi gick till ett annat ställer för fler drinkar och efterrätt. Läs mer
  • 2019-04-15

Sara G skrev om Nytorget 6
    Mkt god äggröra och pannkakorna var supergoda! Nästa gång vill jag testa kalvköttbullarna 😋 Läs mer

Petra S skrev om Nytorget 6
    God mat och bra personlig service! Hit går vi igen :) Läs mer
  • Emma A

2019-04-14

Emma A skrev om Nytorget 6
    Brunch med 6 vuxna och två barn. Supergod mat och bra service! Läs mer

Åsa L skrev om Nytorget 6
    Fantastiskt god tonfisk, oerhört trevlig personal och maxbetyget för vänligt bemötande av min hund! Stort tack! Läs mer

Peter R skrev om Nytorget 6
    The best kvarterskrog you can get Läs mer

Anna M skrev om Nytorget 6
    Jag hade hört mycket gott om mat och service på Nytorget 6. Allt överträffade mina förväntningar. Läs mer

Lena E skrev om Nytorget 6
    Drink i baren
    Komplett hel meny, bordsbokning
    Mycket gott och trevligt Läs mer

Johanna R skrev om Nytorget 6
    Var på middag med min sambo. Vi åt lite smårätter och sedan varmrätt.
    Maten var super god. Restaurangen där nere var väldigt mysig. Bra ljud nivå. Fantastiska stolar. Mysig inredning.
    Personalen var alla super trevliga.
    Ändå negativa jag har att säga är att dessert meny inte matchar maten. Maten är genomtänkt och en stor meny. Dessert menyn vad liten, ganska väldigt tråkigt. Känns som ett onödigt ont för köket. Läs mer

Stina H skrev om Nytorget 6
    Personalen gjorde besöket till en superkväll! Jättebra mat! Läs mer
  • 2019-04-12

Olivia Ö skrev om Nytorget 6
    Förrätt, varmrätt och efterrätt, 5pers i sällskapet, familjemiddag.
    Jättegod mat, alla rätter!
    Bra service och flexibilitet med Tidbokning. Läs mer
  • 2019-04-12

Ulrika H skrev om Nytorget 6
    Vi kommer absolut tillbaks! Helt fantastisk mat och bra service ( trots att mitt te glömdes bort ) Läs mer

Christina F skrev om Nytorget 6
    Lunch med kunder
    Trevligt bemötande och maten var god Läs mer

Patrik M skrev om Nytorget 6
    Gott och trevligt!
    ............................................................................................................................................................................................................................ Läs mer

Örjan N skrev om Nytorget 6
    Vi har återkommande gått på Nytorget 6 för företagsluncher och även julfest och minikonferens. Trevligt, gemytligt och bra mat. Någon gång har det blivit fel i beställningen men det drar inte ner helhetsintrycket. Återkommer rna! Läs mer

Emma G skrev om Nytorget 6
    Bra bemötande, personlig service, hundglass på menyn och väldigt god mat. Tack! Läs mer
  • 2019-04-09

Michael D skrev om Nytorget 6
    servicen väldigt bra. maten bra, men menyn lite tråkigt. det vegetariska alternativet lätt inte så spännande, samt dagens stekt fläsk och löksås är lite för "husmans". man äter inte en hamburgare på en affärslunch o omelett känns som brunch på helgen. tog fiskgrytan o det var gott, men det var den enda som var överhuvudtaget valbart. Läs mer
  • 2019-04-09

Lovisa S skrev om Nytorget 6
    God mat. Bra priser. Personlig service Läs mer
  • 2019-04-08

åsa f skrev om Nytorget 6
    Dålig service och maten var inte bra.
    Vi var fyra stycken och beställde både för och varmrätt.
    Tonfisken var över stekt, vi fick en ny.
    Gyrosen var kall och vi var 2 som beställt den, vi fick vänta länge innan vi fick nya som var varma, vilket resulterade att 2 av våra vänner hann äta upp sin mat långt innan vi var klara.
    Vi blev bjudna på dessert, vilket 3 av oss tog, och det var snällt men eftersom det var en födelsedagsmiddag så är vi besvikna över detta besök. Läs mer
    2019-04-09 Bockholmengruppen svarar åsa f
    Hej Åsa,
    vad tråkigt att läsa att ni inte var nöjda med ert besök. Vi hoppas att ni vill ge oss en ny chans snart igen så vi kan visa att vi vill ge bra service och laga god mat.
    //N6
  • 2019-04-08

Fredrik R skrev om Nytorget 6
    Bra service och god mat! Prisvärt och härlig stämning. Läs mer

Monica R skrev om Nytorget 6
    Jag/vi hade en fantastisk upplevelse på Nytorget 6, god mat, finfint bemötande och snabb service. Läs mer

Hedieh G skrev om Nytorget 6
    Inte alls bra service. Maten serverades kall. Läs mer
    2019-04-09 Bockholmengruppen svarar Hedieh G
    Hej Hedieh,
    vad tråkigt att ni inte var nöjda med ert besök, vi kan inget annat än be om ursäkt och hoppas att ni vill ge oss en ny chans snart igen.
    //N6

Johanna Ö skrev om Nytorget 6
    Jag åt halloumiburgaren, helt fantastisk! Super goda pommes och majo. Bra service.
    Lite väl hög ljudnivå vilket gör det lite svårt att sitta och äta i lugn och ro. Läs mer

Anna M skrev om Nytorget 6
    Trevlig personal, snabb service och superbra mat! Åt brunch (ägg royal, skagen och lobstercake) - alla var riktigt nöjda. Good bloody mary (även Virgin), Mimosan kändes lite tråkig i sitt champagneglas.
    Chokladbollen var ett perfekt avslut! Läs mer

Emilie E skrev om Nytorget 6
    Jag och en vän åt brunch där. Väldigt gott, och trevligt bemötande från alla som jobbar där. Läs mer

Patrik W skrev om Nytorget 6
    Vi startade i baren och åt sedan middag, vi blev väldigt bra mottagna/omhändertagna.
    Mat och dryck var toppen och det finns några spännande rätter på menyn som var nya för mig, kanon gott! Alltså mycket nöjd och kommer gärna tillbaka. Läs mer

Stins J skrev om Nytorget 6
    Helt OK frukost. Inte så serviceminded personal alls, t.o.m lite åt det negativa hållet Läs mer
  • Anna L

2019-04-06

Anna L skrev om Nytorget 6
    Fantastisk service av Mimmi och mycket god mat! Trevligt ställe! Vi kommer tillbaka! :) Läs mer

Alexandra A skrev om Nytorget 6
    Maten var suverän, många blandade och spännande smaker samt kul med smårätter så vi kunde testa lite av det mesta, hemmagjorda pastan var en favorit, sparrisen något vattnig men smaken underbar. Till huvudrätt var entrecoten en av de mest vällagade jag ätit på länge. Personalen var som jag föredrar, skärpta och professionella men fyrade av ett leende precis där det passade. Läs mer

Hanna-stina B skrev om Nytorget 6
    Restaurangbesök med proffsig service, god mat. Trevlig atmosfär och bra ljudnivå så man kunde föra ett samtal. Inbjudande inredning. Läs mer

Elizabet E skrev om Nytorget 6
    Jättetrevlig service och mycket god mat och vi fick ha Frasse the Pug med oss vilket var viktigt. Tack för en trevlig kväll. Läs mer

Helena S skrev om Nytorget 6
    Bra leverans som vanligt. Latten var ljummen därför blir det inte en 5a. Personalen är fantastisk och får högsta betyg. Serveringen hade bra tempo och det gillas särskilt då man inte har så gott om tid på morgonen. Läs mer

Karin H skrev om Nytorget 6
    Hade väntat mig lite mer finess Läs mer

Anders S skrev om Nytorget 6
    Entrecote. Helt ok. Bra service. Läs mer

Kinna S skrev om Nytorget 6
    Fantastisk atomsfär och bra service. Ok mat.
    kommer att komma tillbaka. Läs mer

Tanja B skrev om Nytorget 6
    Jag åt fiskgrytan och min vän gyros.En gourmet och en gourmand, båda supernöjda! :-)

Fantastiskt god mat, rimlig prisbild och trevlig personal!! Läs mer
  • Christina I

2019-04-03

Christina I skrev om Nytorget 6
    Mycket trevligt ställe. Mysig atmosfär, jättegod mat, och framför allt otroligt trevlig och proffsig servispersonal. Läs mer
  • 2019-04-03

Heléne B skrev om Nytorget 6
    Varm, hjärtlig och proffsig servitris.
    Trevligt bemötande.
    Maten ok Läs mer