Rekommenderat företag 2016 - Nytorget 6
Rekommenderat företag 2015 - Nytorget 6

Nytorget 6

Nytorget 6, 116 40 Stockholm — Visa karta

I hjärtat av söder ligger restaurang Nytorget 6, en plats där ni alltid är välkomna att äta och dricka gott, såväl morgon som kväll. Vår meny har toner från det klassiska köket, modern husman och den igenkännande känslan från södra Europas enkla sätt att äta. Utöver vårt egna Rotesserie kan du dricka en grym drink i vår cocktailbar. Vi har även Take away med hemkörning i samarbete med Foodora.

God service, prisvärd mat och mysig atmosfär, tanken är att det ska vara okomplicerat och kärleksfullt! Välkommen att boka bord!
Mån-Tis: 07:30-00:00
Ons-Fre: 07:30-01:00
Lör: 10:00-01:00
Sön: 10:00-00:00

Läs vad 2689 kunder tycker om Nytorget 6

• Elias F
    Elias F skrev om Nytorget 6
    Alltid service på topp! Trevligt bemötande med kunnig personal & duktiga kockar. Alltid värt ett besök, vardag som helg!
  • Alexandersdon E
    Alexandersdon E skrev om Nytorget 6
    Trivsamt bemötande, personal som verkligen verka gilla sitt jobb. God mat förstås, mat för alla och priser för alla, men i första hand god service. Vi kommer tillbaka!
  • Marie A
    Marie A skrev om Nytorget 6
    God service rakt igenom, från bordsreservation tills vi avslutade lunchen och tackade för oss!
    8 gamla kollegor som strålade samman i stan
  • Sara W
    Sara W skrev om Nytorget 6
    Vänligt och varmt bemötande med supergod mat!
  • Sanna T
    Sanna T skrev om Nytorget 6
    Bra mat och mycket trevlig personal
  • Carina K
    Carina K skrev om Nytorget 6
    Inte jätte bra service och inte jätte bra mat.
    Men helt okej...
  • Veronica H
    Veronica H skrev om Nytorget 6
    Aldrig varit där men hört gott om stället. Sådär. Åt en tonfiskburgare där de undre brödet var blöt från salsa frescan och där det övre brödet var kolsvart, bränt. Schysst miljö och potential men maten är ju viktig och jag hade ingen wow-upplevelse.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Nytorget 6
    Det går inte att gå missnöjd härifrån. Alltid god mat och bra service!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Nytorget 6
    Nytorget 6 levererar på samma höga nivå som alltid. Har ätit där minst 10 gånger och aldrig varit besviken. Alltid trevlig personal, skön stämning och framför allt underbar mat! Alla i sällskapet (11 pers) var supernöjda!
  • Anna R
    Anna R skrev om Nytorget 6
    Jag gillar restaurangen men vi hamnade i källardelen vilket inte kändes så mysigt. Tyvärr var maten lite kall också.
  • Daniela S
    Daniela S skrev om Nytorget 6
    Vänligt bemötande, vi fick glutenfritt bröd och maten smakade bra. Betjäningen inte speciellt snabb. Då vi betalade var vi tvungna att själv räkna ihop slutsumman då vi delade på notan.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Nytorget 6
    Mycket nöjd, god mat o bra service-personal
  • Tommy R
    Tommy R skrev om Nytorget 6
    Bra ställe, god mat.
  • Christine R
    Christine R skrev om Nytorget 6
    Vi fick ett bra mottagande i en trevlig och mysig restaurang. Maten var god. Det som drar ner intrycket något var den taffliga serveringen.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Nytorget 6
    Jättetrevlig personal och mycket god mat.
  • Fidelia H
    Fidelia H skrev om Nytorget 6
    Bra mat och bra bemötande vid bokningen. Servicen var inte så bra. Missade beställningar och lyssnade inte ordentligt var ej närvarande.
    Hon var trevlig och glad men ni missade merförsäljning eftersom ingen tittade till oss ordentligt. Lite mer närvarade personal så hade ni fått toppbetyg.
  • Lina F
    Lina F skrev om Nytorget 6
    Underbar, suverän, fantastiskt gott, jättemysigt, urtrevligt, skön personal, maten kom snabbt vilket var toppen för hungriga magar och var så god att min kompis Stielli ville ligga med den, generös upphällning i ljuvligt stora vinglas som är så mycket godare att dricka ur - det enda neggiga var blängblickarna från män i toakön för att det tar mer än en minut att kissa när man är tjej. Fattar om ni inte vet var ni ska ha dem fast fler toaletter är det enda som står att önska hos er. Tusen tack och för att ni kom med ljus i glassen för min Hildur som fyllde sexton år. Hejhej från Lina Forss@ Linaforss.se
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Nytorget 6
    Trevligt bemötande och mycket god mat och dryck, de var också hjälpsamma med att fixa taxi efteråt. Däremot så var det väldigt varmt i lokalen.
  • Anders K
    Anders K skrev om Nytorget 6
    Bra mottagande, bra service med bordsplacering, vi fick utan problem byta vinet vi valt då vi inte riktigt gillade det, maten var mycket god och välkomponerad, bra service rakt igenom. Vi var mycket nöjda.
  • Isak B
    Isak B skrev om Nytorget 6
    Grymt mysig restaurang. Trevligt i källaren.
  • Siri N
    Siri N skrev om Nytorget 6
    Mysig lokal med god, prisvärd mat och bra service.
  • Annika M
    Annika M skrev om Nytorget 6
    Trevligt bemötande från bordsplacering till efterätt :-)
    Vi åt en kompensationsmiddag och var denna gång mycket nöjda med alla rätter.
    Trevlig miljö och lagom nivå på prat/musik.
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Nytorget 6
    Mycket bra mat, trevlig service. Kommer tillbaka😄
  • Christina B
    Christina B skrev om Nytorget 6
    Maten var mycket god, trevlig och hjälpsam personal.
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Nytorget 6
    Mycket god mat och bra service.
  • Jonny W
    Jonny W skrev om Nytorget 6
    Jag upplevde besöket på Nytorget 6 vänligt o proffsigt. Däremot var maten högst ordinär. Åt linguine med kyckling som inte smakade nåt speciellt allt. Maten kom dessutom ca 5 min efter beställning vilket kan kanske ses som god service men vart mer misstänksam ist. Efterrätten citron tart var mycket god.
  • Lena J
    Lena J skrev om Nytorget 6
    Dåligt att ha sittningar o dessutom blev vi placerade i källaren väldigt tätt intill ett annat bord.
    Vi gick till en annan krog på söder där maten var utmärkt o vi kunde sitta länge.
  • Ann Birgitte G
    Ann Birgitte G skrev om Nytorget 6
    Vi fikk topp service og veldig god mat da vi besøkte deres restaurant. Hyggelig atmosfære, god mat og bra service.Kan virkelig anbefales!
  • Jan H
    Jan H skrev om Nytorget 6
    Trevligt ställe. God mat. Fick ingen överdriven uppmärksamhet
    men kände mig ändå sedd och uppmärksammad. Bra upplevelse.
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Nytorget 6
    Supergod mat tyckte alla i mitt sällskap, då åt vi 4 helt olika rätter! Jätte trevlig personal med bra service. Enda som vi tyckte var ett litet minus var att man sätt lite trångt intill andra gäster men det är sånt man får räkna med när det är mycket folk :)
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Nytorget 6
    Mysiga lokaler. Otroligt god mat. Trevlig personal
  • Linda L
    Linda L skrev om Nytorget 6
    Otroligt god mat, spännande och varierande meny, bra atmosfär, trevlig och kunnig servitris.
  • Alexis W
    Alexis W skrev om Nytorget 6
    Ett professionellt och trevligt bemötande från både hovmästare och servering. Aldrig ett tomt glas och alltid tillgängliga när vi önskade. I och för sig ett besök en måndag i mitten av januari så vi var ju inte så många i restaurangen :-)
  • Georgios P
    Georgios P skrev om Nytorget 6
    Bemötandet och maten var bra. Däremot tog det lång tid innan vi fick maten varför det bara blir en 4:a
  • Johan H
    Johan H skrev om Nytorget 6
    God mat. Men mycket oflexibla. Ville ha en tonfiskburgare. Men salsan till den innehåller vitlök. Jag tål inte vitlök. Men att skära upp en halv tomat o addera lite basilika tar inte lång tid. Men det gick inte. Jag fick äta omelett.

Johan
  • Madelene S
    Madelene S skrev om Nytorget 6
    Min upplevelse var underbar från början till slut. Trevlig personal och fantastiskt mat!
    Jag kommer definitivt tillbaka inom kort :)
  • Ebba T
    Ebba T skrev om Nytorget 6
    Jag bjöd ut min avdelning på lunch som tack för väl genomfört projekt. Min förväntan och önskan var att det skulle vara lite extra fint och trevligt. Och att maten skulle vara bra och passa alla i sällskapet. Vi valde blandade rätter och alla var mycket nöjda med det de beställt. Vi fick även påfyllning av bröd och ett proffsigt bemötande rent generellt. Tycker generellt att Nytorget 6 har hållit jämn hög nivå både på luncherna under flera år. Känns som ett säkert kort.
  • Linus G
    Linus G skrev om Nytorget 6
    God mat. Bra service. Skön miljö. Toppen helt enkelt.
  • Urban L
    Urban L skrev om Nytorget 6
    Bra service och god mat. Rekommenderas!
  • Anna H
    Anna H skrev om Nytorget 6
    God mat med tilltalande,blandad meny MED fantastiskt serviceminded personal . Inte minst uppskattar vi att vår hund Bonzo alltid är välkommen;) Så många plus från honom också .
  • Annsofie R
    Annsofie R skrev om Nytorget 6
    Toppen Gott och bra service från bokning till middag o betlaning ! :-)
  • Felicia I
    Felicia I skrev om Nytorget 6
    Jättemysigt och bra. Fin lokal, lätt att boka bord. Vänligt bemötande av servis. Fick dock vänta snäppet för länge innan någon uppmärksammade oss vid ankomst! Bättre alkoholfria alternativ skulle uppskattas. Lite tråkiga desserter! Men allt var väldigt gott och trevligt! Kommer komma tillbaka igen!
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Nytorget 6
    Fantastisk god mat, mysig miljö och trevligt och personligt bemötande vid serveringen.
  • Armin S
    Armin S skrev om Nytorget 6
    Underbar service från morgon till kväll! Var där på morgonen för en kaffe och fick snabbt och smidigt hjälp med att byta min tidsbokning för kvällen på plats på morgonen! Alltid underbar service och trevlig personal!
  • Sigrid M
    Sigrid M skrev om Nytorget 6
    Rekommenderas absolut! Superbra service och god mat. Det enda var att jag önska att efterrätterna hade lite mer att erbjuda hehe
  • Gérard L
    Gérard L skrev om Nytorget 6
    Mycket god mat och service till rimliga priser!
  • Maria G
    Maria G skrev om Nytorget 6
    Trevlig och tillmötesgående personal, fantastiks mat och trevlig miljö!
  • Ola G
    Ola G skrev om Nytorget 6
    Hur kan vara tvungen att skriva en text? Helt otroligt! Vill ni inte ha in svar?
  • Catarina K
    Catarina K skrev om Nytorget 6
    Mysig atmosfär som alltid men lite väl mycket "rullande-bandet-känsla" dvs vi fick inte gå till vårt bord förrän en halvtimme efter vår bokning men blev bortsjasade inför nästa sittning, annars bra service, trevlig personal. Maten bra men kunde överraska lite mer, jag valde tacon med löjrom till förrätt och den var ärligt talat rätt trist, kalvtartaren till huvudrätt var mycket bra och jag kanske är lite old-school men den gröna kryddan gör att pommes-friten ser tråkig ut. Jag gillar er men ni kan bättre! :)
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Nytorget 6
    Trevlig atmosfär, mycket god mat och trevlig servering!

Nytorget 6, 116 40 Stockholm