Odengatans Tandvård AB

Odengatan 6, 114 24 Stockholm — Visa karta

4.0 i betyg av av 17 omdömen

Vi erbjuder det mesta inom allmäntandvård och hjälper er alltid på bästa sätt för

Läs vad 17 kunder tycker om Odengatans Tandvård AB

• 2017-05-08

Ruslan K skrev om Odengatans Tandvård AB
    Lagade min visdomstand på odengatans tandvård, alla andra tandläkare jag har sagt att tanden måste tas bort. Väldigt glad att jag fick behålla tanden. Kommer definitivt tillbaka dit. Rekommenderar Läs mer
    Tandea - Barkarby
    4.8 / 5 i betyg — 48 omdömen
    Badge2019
    "Grundlig genomgång och lättförståeligt samt mycket vänligt bemötande. Jag är supernöjd."
  • Dennis S

2017-05-07

Dennis S skrev om Odengatans Tandvård AB
    Mycket nöjd både med behandlingar och personalen på odengatans tandvård. Läs mer
  • 2017-05-05

Elena E skrev om Odengatans Tandvård AB
    Snabb service, trevlig och kunnig personal. Rekommenderar Läs mer
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 345 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"
  • 2017-05-05

lina skrev om Odengatans Tandvård AB
    Alltid trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2017-04-13

Julio R skrev om Odengatans Tandvård AB
    Odengatans tanvård får toppbetyg av mig, kunnig personal och generösa arbetstider, bra priser. Njöd och kommer definitivt på återbesök när de kallar igen. Läs mer
    Alby Tandläkarklinik
    4.9 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2017
    "Enda tandläkare som jag vågar gå till, jag har tandläkareskräck. Jag blir alltid väl bemött och får bra information och tandvård. Jag är"
  • 2017-03-31

Milla skrev om Odengatans Tandvård AB
    Trevligt och professionellt bemötande - man känner sig trygg och väl omhändertagen! Läs mer
  • 2017-03-24

Olivia S skrev om Odengatans Tandvård AB
    Jag blev mycket nöjd med servicen! Tog bort tandsten - snabbt, ingen ont, bra resultat. Läkare var omtänksam och professionell. Jag rekomenderar varmt Odengatans Tandvård!! :) Läs mer
    Gylin Dental
    4.8 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2018
    "Mycket trevliga och kunniga. Tillmötesgå i alla lägen."
  • Dario S

2017-03-23

Dario S skrev om Odengatans Tandvård AB
    Jag kan rekommendera Odengatans Tandvård AB hur många gånger som helst eftersom det är trevligt och familjärt. Centralt och lätt att få akut tid. Felfritt. Det var så jag hittade dit första gången. Sen dess är jag trogen patient. Man kan få en tid på en lördag också!!! Läs mer
  • Irina Z

2017-03-23

Irina Z skrev om Odengatans Tandvård AB
    Mycket nöjd med både tandläkaren och tandhygienisten , proffessionala , ömtänksamma och lyhörda. Jag blev botat från min tandvårdkänsls på Odengatans tandvård !!!! Läs mer
  • 2017-03-22

Lina skrev om Odengatans Tandvård AB
    Urset ställe.

Jag gick ditt eftersom jag hade fått ett erbjudande när jag flyttade inom Stockholm.

Dålig återkoppling via mail. Korta och inte speciellt serviceinriktade svar.

Blev otroligt dåligt bemött av den tandhygienst jag mötte. Tror hon hette Camilla. Hon var otrevlig, hälsade inte när jag kom in, lät mig vänta medans hon pratade i telefon, påbörjade därför undersökningen 7 minuter för sent. Hon var extremt nedlåtande i sitt tonläge under undersökningen som tog ca 3 minuter och behandlande mig som om jag var mindre vetande. Troligtvis helt oförstående vilken dålig service hon gav. Hemsk upplevelse!!!

Värdelöst ställe! Gå inte dit!!! Läs mer
    Mari B gillar detta
  • 2014-09-17

Claudia M skrev om Odengatans Tandvård AB
    Har bara gott att säga om Odengatans Tandvård, då det är fint och fräscht, trevligt att gå in med trevlig personal. Läs mer
  • 2014-09-17

Peter F skrev om Odengatans Tandvård AB
    Rekar Odengatans Tandvård starkt. Genomgår en amalgamsanering där just nu & det funkar utmärkt. Läs mer
  • 2014-09-15

Vlada K skrev om Odengatans Tandvård AB
    Individuellt och serviceminded. Läs mer
  • Feras N

2013-07-31

Feras N skrev om Odengatans Tandvård AB
    otrevliga personal, svarar inte på email...
    Tre månader att få en tid, kom försent 15 minuter fick jag en faktura på 475 kr.... Läs mer
    Paul M, Lina gillar detta
  • Berna L

2013-05-13

Berna L skrev om Odengatans Tandvård AB
    Jag köpte en deal från Letsdeal för tandundersökning och grundlig tandrengöring! När jag väll kom dit och skrev in mig fick jag vänta i 25 min. Sedan när hon tog emot mig var hon väldigt oförskämd och hon sa jag kommer att göra en lätt tandrengöring och jag sa men i Draken står det grundlig! Då blev hon arg och när hon skulle rengöra tog hon i med allt vad hon kunde! Det var det värsta jag har varit med om! Detta var 3 veckor sedan och än idag ilar mina tänder! Hon har förstört emaljen! Jag rekommenderar er inte att gå dit! De är inte bra i det de gör och de är inte professionella! Läs mer
    Mari B, Lina gillar detta
  • ida l

2013-05-10

ida l skrev om Odengatans Tandvård AB
    Om man vill ha ett trevligt bemötande och slippa betala för usel tandvård ska man INTE gå till Odengatans Tandvård! Dessa tandläkare är oprofessionella och tycks inte dra sig för något sålänge de tjänar pengar på oskyldiga patienter. VARNING! Läs mer
    Mari B, Mari B, Lina gillar detta
  • Cesar P

2012-05-22

Cesar P skrev om Odengatans Tandvård AB
    Tandhygienisten Helena som jag träffade var extrem bra.. Läs mer

Bästa Tandläkarna nära Odengatans Tandvård AB:

Virve R Virve R tycker:
“Har inte haft en värre erfaren...” Läs mer
Nybrokliniken (1.2km)