Odengatans Tandvård AB

Odengatans Tandvård AB

Ring 08-19 92 00 odengatanstandvard.se
4.0

Vi erbjuder det mesta inom allmäntandvård och hjälper er alltid på bästa sätt för

17 omdömen om Odengatans Tandvård AB

Ruslan K
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Lagade min visdomstand på odengatans tandvård, alla andra tandläkare jag har sagt att tanden måste tas bort. Väldigt glad att jag fick behålla tanden. Kommer definitivt tillbaka dit. Rekommenderar

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Dennis S
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Mycket nöjd både med behandlingar och personalen på odengatans tandvård.

Elena E
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Snabb service, trevlig och kunnig personal. Rekommenderar

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

lina
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Alltid trevligt och professionellt bemötande

Julio R
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Odengatans tanvård får toppbetyg av mig, kunnig personal och generösa arbetstider, bra priser. Njöd och kommer definitivt på återbesök när de kallar igen.

Mia  F
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Trevligt och professionellt bemötande - man känner sig trygg och väl omhändertagen!

Olivia S
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Jag blev mycket nöjd med servicen! Tog bort tandsten - snabbt, ingen ont, bra resultat. Läkare var omtänksam och professionell. Jag rekomenderar varmt Odengatans Tandvård!! :)

DARIO FLAVIO EZEQUIEL S
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Jag kan rekommendera Odengatans Tandvård AB hur många gånger som helst eftersom det är trevligt och familjärt. Centralt och lätt att få akut tid. Felfritt. Det var så jag hittade dit första gången. Sen dess är jag trogen patient. Man kan få en tid på en lördag också!!!

Irina Z
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Mycket nöjd med både tandläkaren och tandhygienisten , proffessionala , ömtänksamma och lyhörda. Jag blev botat från min tandvårdkänsls på Odengatans tandvård !!!!

Lina
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Urset ställe. Jag gick ditt eftersom jag hade fått ett erbjudande när jag flyttade inom Stockholm. Dålig återkoppling via mail. Korta och inte speciellt serviceinriktade svar. Blev otroligt dåligt bemött av den tandhygienst jag mötte. Tror hon hette Camilla. Hon var otrevlig, hälsade inte när jag kom in, lät mig vänta medans hon pratade i telefon, påbörjade därför undersökningen 7 minuter för sent. Hon var extremt nedlåtande i sitt tonläge under undersökningen som tog ca 3 minuter och behandlande mig som om jag...

ELSA B gillar detta
Claudia M
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Har bara gott att säga om Odengatans Tandvård, då det är fint och fräscht, trevligt att gå in med trevlig personal.

Peter F
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Rekar Odengatans Tandvård starkt. Genomgår en amalgamsanering där just nu & det funkar utmärkt.

Vlada K

Individuellt och serviceminded.

Feras N
Skrev om Odengatans Tandvård AB

otrevliga personal, svarar inte på email... Tre månader att få en tid, kom försent 15 minuter fick jag en faktura på 475 kr....

Paul M och Lina gillar detta
Berna L
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Jag köpte en deal från Letsdeal för tandundersökning och grundlig tandrengöring! När jag väll kom dit och skrev in mig fick jag vänta i 25 min. Sedan när hon tog emot mig var hon väldigt oförskämd och hon sa jag kommer att göra en lätt tandrengöring och jag sa men i Draken står det grundlig! Då blev hon arg och när hon skulle rengöra tog hon i med allt vad hon kunde! Det var det värsta jag har varit med om! Detta var 3 veckor sedan och än idag ilar mina tänder! Hon har förstört emaljen! Jag rekommenderar er inte att gå dit! De är inte bra i det de gör och de är inte professionella!

ELSA B och Lina gillar detta
ida l
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Om man vill ha ett trevligt bemötande och slippa betala för usel tandvård ska man INTE gå till Odengatans Tandvård! Dessa tandläkare är oprofessionella och tycks inte dra sig för något sålänge de tjänar pengar på oskyldiga patienter. VARNING!

ELSA B och 2 andra gillar detta
Cesar P
Skrev om Odengatans Tandvård AB

Tandhygienisten Helena som jag träffade var extrem bra..