Ögonvision

Ögonvision

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Ögonvision! På Clemenstorget 4 i Lund hittar du Ögonvision. Vi är en butik bestående av både ögonläkare såväl som optiker och ligger i framkant vad det gäller den senaste tekniken inom optik. Vi är utrustade för ögonbottenfoto, OCT och synfältsundersökning. Kvalitet ligger i fokus och vi gör alltid det lilla...

554 omdömen om Ögonvision

Sedan starten hos Reco 2019

Björn B
Skrev om Ögonvision

Jättebra service, tack så mycket!

Kristoffer S
Skrev om Ögonvision

Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Kunnig personal som verkar ha en väldigt bra stämning på jobb.

Peter S
Skrev om Ögonvision

Trevlig och hjälpsam personal!

Xavier T

English needed sorry Xxxx̌xxxxxxxxx

Alexander P
Skrev om Ögonvision

Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt, optikern var väldigt trevlig. Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig eftersom jag aldrig varit hos optiker innan. Jag fick iallafall ett väldigt bra intryck av Ögonvision eftersom jag blev undersökt på ett väldigt ordentligt sätt. Mina besvär togs på allvar.

Inga-stina W
Skrev om Ögonvision

Fantastiskt bemötande och jag är såå glad över tipset jag fick av många om er existens och kunde ta mig till er trots mina handikapp.Tack för att ni finns !

Rachele A
Skrev om Ögonvision

Very positive experience. Knowledgeable and caring optician.

Per-Göran L
Skrev om Ögonvision

Bra mottagande och trevlig personal

Bertil B
Skrev om Ögonvision

Blev vänligt bemött. Jag hade inga förväntningar så jag blev väldigt glad efter mitt besök hos er. Tänkte faktiskt gå till er igen bara för att lämna en blomma. Jag älskar er!

Ebba O
Skrev om Ögonvision

Bra bemötande. Mycket hjälpsamma. Äkta känsla man ville hjälpa till. Vi önskade ett intyg. Vi fick det dagen efter. Super god service. Kan varmt rekommendera Ögonvision.

Martin F
Skrev om Ögonvision

Ett synnerligen trevligt och professionellt bemötande av Altina, 6 stjärnor av fem. Återvänder helt klart nästa år!! /Martin

Björn G
Skrev om Ögonvision

Proffsig mycket kunnig sympatisk personal/utförande i alla led.

Lars L
Skrev om Ögonvision

Mycket nöjd med rådgivningen och bemötandet .

Anki B
Skrev om Ögonvision

Jag va hos optikern det var den trevligaste person jag mött om ett par veckor skall jag gå till ögonläkaren vad jag har hört av andra skall han vara helt gudomlig. Anki Broman Lund

Lennart M
Skrev om Ögonvision

Synundersökning, vänligt och professionellt bemötande samt perfekt i slipade glas.

Carina S
Skrev om Ögonvision

Jättebra bemötande. Köpte glas till en båge, läsglasögon. De är jättebra men jag kan endast läsa ca 30 cm från mobil, tidning etc och jag hade velat ha ett längre avstånd... kanske ska ögonen vänja sig, vet inte...

Anna L

Kompetent och professionell bedömning

Anna Maria O
Skrev om Ögonvision

Mycket bra personal och snabb service.

Antonia S
Skrev om Ögonvision

Så duktig och trevlig optiker och tjejerna i receptionen! Rekommenderar!!

Khoa N
Skrev om Ögonvision

Optikern är mycket professionell, hjälpsam och trevlig att kommunicera. Absolut rekommenderar!

Gun N
Skrev om Ögonvision

Köp av nya glasögon. Första gången jag köpt glasögon hos Ögonvision. Mycket nöjd.

Shahnaz T

Trevlig bemötande,tillgänglig, god kunskap

Julietta C

Mycket bra.! Personal fungera jättebra

Erik T
Skrev om Ögonvision

Noggranna, ordentliga och trygga. Och dessutom väldigt trevliga och snabba leveranser!

Bengt-Håkan K
Skrev om Ögonvision

Mycket vänligt och professionellt bemötande från alla i personalen, såväl Hacine som alla optiker och övriga i butiken

Annika M
Skrev om Ögonvision

Jag blev mycket vänligt och professionellt bemött när jag behövde hjälp med linser och nya glasögon. Utöver undersökning och utprovning fick jag även förklaringar och tips. Jag kan varmt rekommendera Ögonvision.

Ann-Christin Z
Skrev om Ögonvision

Fantastiskt bemötande, alltid hjälpsamma. Optikern var proffesionell och tog tid med att förklara . Eftersom jag besöker ögonläkaren på mottagningen var tredje månad på mottagningen så har jag haft fördelen att i stort sett träffat all personal. Jag ger dem fem solar utav fem möjliga. Med vänliga hälsningar Ann-Christin Ziegenfeldt

Anders Christer P

Alltid ett professionellt, smidigt och välkomnande bemötande.

Gunilla I
Skrev om Ögonvision

Bra.. Väl bemött. Kommer tillbaka när det är dags för nya glasögon.

Rickard L

Jättebra service och kunnighet

Filippa C
Skrev om Ögonvision

Underbart bemötande och bra svar på mina frågor!

Jenny-Ann S
Skrev om Ögonvision

Ögonvisions personal tog hand om mig på ett vänligt och proffsigt sätt. Man upptäckte förhöjt tryck i ögonen och såg till att jag kom till ögonläkare som skrev ut ögondroppar för problemet. Nya glasögon köptes efter bra kundbemötande.

Ulrika N
Skrev om Ögonvision

Mycket bra bemötande och service. Jag köpte synundersökning, Hittade tyvärr ingen glasögonbåge.

Jenan Karim A
Skrev om Ögonvision

Hjälpsamma och trevliga personal.

Annika S
Skrev om Ögonvision

Blev vänligt och professionellt bemött.. Synen med de nya glasögonen blev bättre än förväntat. Allt var bra. Gjorde synundersökning köpte nya glasögon.

Katrin D
Skrev om Ögonvision

Positivt och effektivt. Synkontroll och nya kontaktlinser. Har varit kund hos dem i flera år och ser ingen grund att upphöra med det.

Kristoffer E
Skrev om Ögonvision

Trevliga, professionella, upplever dem som uppriktiga!

Janina A
Skrev om Ögonvision

Trevlig bemötande. Kunnig personal.

Irene R
Skrev om Ögonvision

Mycket nöjd. Kunnig och trevlig tjej som undersökte mig. Rekommenderar er varmt.

Anna T
Skrev om Ögonvision

Snabb hjälp men det gick inte helt smidigt...

Maj K
Skrev om Ögonvision

Mycket positiv upplevelse. Kunnig och väldigt omhändertagande och vänlig personal.

Galana B
Skrev om Ögonvision

Utmärkt bemötande och noggrant undersökning.

Anita R
Skrev om Ögonvision

Hej! Jag blev professionellt och trevligt bemött när jag först kom till affären och beställde tid för linsundersökning. Jag tyckte mycket om Altina som gjorde linsundersökningen. Hon bemötte mig på ett sätt som gjorde mig glad. Mvh

Olga D
Skrev om Ögonvision

Very friendly, knowledgeable, patient and understanding personnel. I was offered to take some frames home for a few days to decide which ones work better for me and that was very helpful. Also the price deals were quite competitive, so I am going to order eyeglasses in Ogonvision and recommend it to my friends.

Leandra G
Skrev om Ögonvision

Jätte trevligt kundbemötande av personalen. Kände mig både trygg, sedd och hörd av deras optiker Altina. Rekommenderar starkt.

Anneli L
Skrev om Ögonvision

Ögonundersökning.Vänligt bemötande. Berättade vad som skulle ske. Bra information. Supernöjd!

Maria P
Skrev om Ögonvision

Det var perfekt och det var det jag verkligen behövde: en konkret och saklig slutsats och bedömning om mina ögon och min syn tillstånd. Läkaren är utomordentligt bra och jag ska fortsätter att komma till er efter den långa pausen efter min flytt från Lund. Tack! Tack så mycket. Jag litar på er!!! Maria.

Thord B
Skrev om Ögonvision

Var ok o vad jag förväntade mig

Ulrika L
Skrev om Ögonvision

Trevligt bemötande, tider som passar mig o snabb leverans av linser!

Clarissa A
Skrev om Ögonvision

Fantastisk personal! Alla är så vänliga och duktiga på sitt jobb oavsett vilken yrkesroll de har. Har varit hos både Altina och Dr Tebani under mina besök och känt mig trygg trots att jag varit halvt blind de flesta av gångerna. Tycker de varit otroligt generösa och prisvärda! Rekommenderar alla som behöver att gå hit :)