Ordnia AB

Ordnia AB drivs som ett familjeföretag med anställda som vi valt att kalla för hjältar, våra hjältar arbetar under schyssta villkor där vi följer marknadsmässig lön och innehar kollektivavtalade försäkringar.

Vi tror att städbranschen kan förändras till något bättre, En bransch där tryggheten kommer tillbaka och där man är stolt över sitt arbete.

Vi har regelbundna utbildningar med våra hjältar och medarbetarsamtal, Det är dem som är ute på fältet så deras ord kan göra vår verksamhet bättre.

Idag täcker vi hela Sverige med hjälp av vår egen StädPool som vi kallar systemet vi använder.

Vi har 7 dagars städgaranti för alla våra jobb som inte är flyttstäd, där har vi 14 dagars städgaranti. Det innebär för dig som kund att vi kommer ut om du är mindre nöjd med något och åtgärdar det kostnadsfritt utan krångliga blanketter eller frågor.

Vårt huvudkontor ligger i Götene men vi växer varje vecka.

Välkommen till Ordnia familjen

Läs vad 6 kunder tycker om Ordnia AB 2

2022-07-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Höga förväntningar då vi har haft andra städbolag innan.

Överlag så var det bra men vi hade beställt en storstädning och dom drog inte ut soffan och städade under. Dom hade bara dragit lite snabbt på lister så hälften av dammet hänger kvar, smutsiga lampknappar efter att dom hade städat dom.

Dom var billiga men vi kommer inte använda oss av dom igen.
    Hej Linnea, Detta låter inte bra - Vi har alltid en tydlig dialog med våra anställda om vad kunden bokat för städning och tydliga instruktioner vad olika uppdrag kräver av oss.

Du borde blivit informerad om vår städgaranti som du som kund har, Det innebär att vi åtgärdar det som eventuellt inte är godkänt av dig som kund om man kontaktar oss inom 7 dagar.

Det är helt kostnadsfritt, Ta gärna kontakt med oss så vi kan åtgärda just din städning.

Vi kommer givetvis prata med personalen som var på ditt jobb och se vad som skett.

Med vänlig hälsning
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Väl utfört arbete.
    Flexibla.
    Vad kul att ni är nöjda med ert hemstäd, Ha en riktigt trevlig sommar. Ordnia AB
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket nöjd över både städning och bemötande
    Roligt att du är nöjd, Hoppas du får lite semester från arbetet och stökar ner lite extra så kommer vi och städar upp :) Ordnia AB
  • Kristina E
    skrev om Ordnia AB
    2022-07-11 Verifierad kund
    Företaget var bra och när chefen frågade

sa jag att allt var bra .Men mina anhöriga sa att det var smuts i skåp och ovanpå ,ventiler mm. Anledning till att jag sa var att jag själv inte kontrollerade .Är handikappad så kunde inte gå runt o titta Betalade för storstädning ,av en fin kvinna från Ukrajna.Mvh Kristina
    Hej Kristina, Men vad tråkigt att du blivit missnöjd.

Vi har 7 dagars städgaranti för storstäd som utfördes hos dig, Vi kommer mer än gärna och åtgärdar saken så du får en bättre känsla kring arbetet.

Ta kontakt med mig på henrik(snabel-a)ordnia.se så bokar vi en dag och tid för att åtgärda punkterna dina anhöriga anmärkt på.

Med vänlig hälsning,
    2022-07-11 Verifierad kund
    Seriöst företag, hade ett par punkter som vi ville få åtgärdade och de kom direkt för att fixa det.
    Hej Jens, Tack för omdömet. Kul att du blev nöjd efter återbesöket. Lycka till i nya bostaden. Ordnia AB
    2022-07-11 Verifierad kund
    Effektiv, kind, professionel service.
    100% nöjd.
    Hej Francesca

Tack för recensionen, Hoppas er sommar blir underbar.

Mvh,