Ordnia AB

Ordnia AB

Ring 076-086 07 34 ordnia.se
3.9

Ordnia AB drivs som ett familjeföretag med anställda som vi valt att kalla för hjältar, våra hjältar arbetar under schyssta villkor där vi följer marknadsmässig lön och innehar kollektivavtalade försäkringar. Vi tror att städbranschen kan förändras till något bättre, En bransch där tryggheten kommer tillbaka och där man är...

15 omdömen om Ordnia AB

Linus Johannes G

Dök aldrig upp efter bestämd träff

Linus Johannes G gillar detta
Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
Mari-Ann D
Skrev om Ordnia AB

Så fina fönster! Jag är helnöjd!

Raija E
Skrev om Ordnia AB

Trevligt bemötande, överträffade förväntningarna, köpte städ och fönsterputs, engångsstäd

Jacob L
Skrev om Ordnia AB

Har hemstäd varannan vecka från Ordina AB. Funkar kanonbra och vi är supernöjda.

Svar från Ordnia AB

Tack för att vi fått förtroendet att städa hemma hos er. Kul att ni är nöjda med hemstädet och personalen. Mvh Henrik, Ordnia AB

Anette L
Skrev om Ordnia AB

Levde mer än väl upp till förväntningarna. Julstädat hus, rena fönster. Vi kommer absolut anlita Ornia AB igen.

Tack för dom fina orden, Vi finns här när ni behöver oss. Mvh Henrik, Ordnia AB

Jenny S
Skrev om Ordnia AB

Proffsigt utförande, trevlig personal. Vi beställde fönsterputs och kommer definitivt anlita Ordnia igen.

Svar från Ordnia AB

Tack för att vi fick förtroendet att putsa era fönster och senare göra ert julstäd. Mvh Henrik, Ordnia AB

Monica G
Skrev om Ordnia AB

Trevligt bemötande av personalen som är noggrann och punktlig. Min svärmor som vi anlitat Ordnia åt är lyrisk, hon pratar ofta om hur fint det blir och hur trevlig tjejen är som kommer och städar hemma hos henne.

Svar från Ordnia AB

Tack för dom fina orden, din svärmor och vår hjälte som städar hos henne är ett dreamteam. Mvh Henrik, Ordnia AB

Pernilla P
Skrev om Ordnia AB

Bra och snabbt bemötande, samt svar vid kontakt. Fick träffa den person som skulle vara hos oss. Rent och snyggt.

Tack för dom fina orden Pernilla, Vi är glada att du valt Ordnia AB

Lars Jesper P
Skrev om Ordnia AB

Hade bokat storstäd inför en fastighetsförsäljning. Samma dag var det ingen som dök upp och ingen som svarade i telefon, sms eller Mail. Senare hörde firman av sig och vägrade utföra tjänsten i tid. Vi fick ta in en annan firma brådskande som drog med sig en merkostnad. Ordnia vägrade även senare att täcka för merkostnaden, något dom måste enligt Konsumentverket. Välj en mer seriös firma är min rekommendation

Svar från Ordnia AB

Hej Lars Jesper Som vi tidigare skrivit i vår konversation markerade ni inte oss som vald leverantör på Offerta.se vilket gjorde att er bokning aldrig blev bekräftad. Vi har haft en längre konversation kring detta ärende med er och erbjöd även er inom rimlig tid att komma ut och utföra tjänsten. Ordnia AB är en fullgod seriös aktör där varje kund är lika mycket värd, i detta fallet är din recension inte rätt då boknings bortfall låg på ert fel då inte valde oss som leverantör för arbetet. Trevlig kväll, Henrik, Ordnia AB

Linnea H
Skrev om Ordnia AB

Trevligt bemötande. Höga förväntningar då vi har haft andra städbolag innan. Överlag så var det bra men vi hade beställt en storstädning och dom drog inte ut soffan och städade under. Dom hade bara dragit lite snabbt på lister så hälften av dammet hänger kvar, smutsiga lampknappar efter att dom hade städat dom. Dom var billiga men vi kommer inte använda oss av dom igen.

Svar från Ordnia AB

Hej Linnea, Detta låter inte bra - Vi har alltid en tydlig dialog med våra anställda om vad kunden bokat för städning och tydliga instruktioner vad olika uppdrag kräver av oss. Du borde blivit informerad om vår städgaranti som du som kund har, Det innebär att vi åtgärdar det som eventuellt inte är godkänt av dig som kund om man kontaktar oss inom 7 dagar. Det är helt kostnadsfritt, Ta gärna kontakt med oss så vi kan åtgärda just din städning. Vi kommer givetvis prata med personalen som var på ditt jobb och se vad som skett. Med vänlig hälsning Henrik, Ordnia AB

Stefan B
Skrev om Ordnia AB

Trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Flexibla.

Svar från Ordnia AB

Vad kul att ni är nöjda med ert hemstäd, Ha en riktigt trevlig sommar.

Marleen F
Skrev om Ordnia AB

Mycket nöjd över både städning och bemötande

Svar från Ordnia AB

Roligt att du är nöjd, Hoppas du får lite semester från arbetet och stökar ner lite extra så kommer vi och städar upp :)

Kristina E
Skrev om Ordnia AB

Företaget var bra och när chefen frågade sa jag att allt var bra .Men mina anhöriga sa att det var smuts i skåp och ovanpå ,ventiler mm. Anledning till att jag sa var att jag själv inte kontrollerade .Är handikappad så kunde inte gå runt o titta Betalade för storstädning ,av en fin kvinna från Ukrajna.Mvh Kristina

Svar från Ordnia AB

Hej Kristina, Men vad tråkigt att du blivit missnöjd. Vi har 7 dagars städgaranti för storstäd som utfördes hos dig, Vi kommer mer än gärna och åtgärdar saken så du får en bättre känsla kring arbetet. Ta kontakt med mig på henrik(snabel-a)ordnia.se så bokar vi en dag och tid för att åtgärda punkterna dina anhöriga anmärkt på. Med vänlig hälsning, Henrik, Ordnia AB

Jens C
Skrev om Ordnia AB

Seriöst företag, hade ett par punkter som vi ville få åtgärdade och de kom direkt för att fixa det.

Svar från Ordnia AB

Hej Jens, Tack för omdömet. Kul att du blev nöjd efter återbesöket. Lycka till i nya bostaden.

Francesca P
Skrev om Ordnia AB

Effektiv, kind, professionel service. 100% nöjd.

Svar från Ordnia AB

Hej Francesca Tack för recensionen, Hoppas er sommar blir underbar. Mvh, Henrik, Ordnia AB