Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Österåker Österåkers Kiropraktik

Österåkers Kiropraktik, sid 2

Stationsgränd 16, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Österåkers Kiropraktik, vi är din nyckel till smärtfria rörelser! På Österåkers Kiropraktik får du behandling av muskler och leder med ett mycket snabbt och hållbart resultat av legitimerad Kiropraktor Joakim Lång. För att uppnå ett så bra resultat som möjligt kombinerar Joakim muskelbehandling och kiropraktisk ledbehandling. Själklart innehar Joakim en patientförsäkring och samt ett medlemskap i Kiropraktiska föreningen i Sverige. Behandlingens syfte är att öka funktionen genom att återställa rätt rörelsemönster. Detta leder till minskad smärta, men för att kunna hjälpa till med detta krävs det att Joakim får förståelse för hur du dragit på dig din problematik. Behandlingarna anpassas utifrån dina förutsättningar och de inleds alltid med en noggrant utförd dokumentation av din problemberättelse och sjukdomshistoria. Därpå följs det upp av en undersökning som bekräftar bilden av ditt problem som framkommit. Efter det inleder vi rätt behandling som syftar till att bryta smärtan genom att som tidigare nämnt återställa korrekt rörelsemönster och därmed öka funktionen. Varmt välkommen!

Läs vad 112 kunder tycker om Österåkers Kiropraktik

• Tomas N skrev om Österåkers Kiropraktik
    Jag fick inte bara akuthjälp utan också råd och tips som hjälper mig att hålla onda ryggen borta. Läs mer
  • Bolle J skrev om Österåkers Kiropraktik
    bra bemötande m behandlingen inget att rekommendera ...... Läs mer
    2016-11-23 Österåkers Kiropraktik svarar Bolle J
    Hej.

Tråkigt att jag inte kunde hjälpa dig bättre. Hoppas du fått rätt hjälp någon annan stans.

• Ylva B skrev om Österåkers Kiropraktik
    Har vag jag vet aldrig varit där. Läs mer
  • Ove A skrev om Österåkers Kiropraktik
    Hade problem med ländryggen och fick behandling för detta, samt tips om hur man själv kan åtgärda problemen. Har därför inte behövt söka hjälp för detta efter besöket. Kanske inte så lönsamt för företaget, men bra för mig. Mycket trevligt och bra bemötande. Läs mer
  • Josephine R skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Fick hjälp med dålig rygg som har blivit bra tack vare Österåkers kiropraktik. Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Österåkers Kiropraktik
    Toppen. Pofsig hjälp o mycket bra tips på vad/ hur man ska göra o kan göra hemma o vad man ska tänka på. Läs mer
  • Jonas A skrev om Österåkers Kiropraktik
    Jag har fått hjälp med min rygg som krampar till och från.
    Bemötandet har alltid varit väldigt bra, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Jimmy S skrev om Österåkers Kiropraktik
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Jenny A skrev om Österåkers Kiropraktik
    Det var ett bra besök. Trevlig personal. Läs mer
  • Eva J skrev om Österåkers Kiropraktik
    Sökte för ont i ryggen(ryggskott) Fick tid samma dag! Toppen. Efter beh. bleb jag mycket bättre!!! Läs mer
  • Jimmy F skrev om Österåkers Kiropraktik
    Professionellt bemötande med väldigt bra resultat för mitt ryggproblem. Är mycket tacksam för det. Läs mer
  • Joanna G skrev om Österåkers Kiropraktik
    Alltid mycket professionellt bemötande. Kunnig och intresserad kiropraktor. Läs mer
  • Johan M skrev om Österåkers Kiropraktik
    Bra och proffsig kille som fixade min rygg! Läs mer
  • Jessica S skrev om Österåkers Kiropraktik
    Proffsigt och vänligt bemötande! Känner mig alltid nöjd och har alltid fått mina problem åtgärdade.

Är en väldigt nöjd och återkommande kund! Läs mer
  • Joakim B skrev om Österåkers Kiropraktik
    Bra behandling, kunniga
    Rekommenderas Läs mer
  • Hans A skrev om Österåkers Kiropraktik
    Skönt när det släppte. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Magnus E skrev om Österåkers Kiropraktik
    Helt suverän, har hjälpt mig jätte mycket. Läs mer
  • Henry K skrev om Österåkers Kiropraktik
    Lätt att få tid kunnig personal Läs mer
  • Christofer I skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mycket nöjd med johannes på fixa ryggen.nu Läs mer
  • Regina L skrev om Österåkers Kiropraktik
    Är mycket nöjd med mina besök och kan varmt rekommendera Österåkers kiropraktik Läs mer
  • Ulf E skrev om Österåkers Kiropraktik
    Klarade inte av att lokalisera och behandla primärproblemt Läs mer
    2016-09-06 Österåkers Kiropraktik svarar Ulf E
    Hej Ulf!
    Det var tråkigt att höra. Hoppas du fått hjälp med det någon annanstans.

• Hanna B skrev om Österåkers Kiropraktik
    Bra och kompetent kiropraktor med goda behandlingsresultat och enkelt att få tid Läs mer
  • Eva K skrev om Österåkers Kiropraktik
    Jag är mycket nöjd med den behandling jag fick. Behöver jag hjälp igen ringer jag hit i första hand. Läs mer
  • Emma G skrev om Österåkers Kiropraktik
    Ett bra ställe att gå till när man har problem med tex ryggen. Tar sig tid för en och känns ärlig och inte bara ute efter att tjäna pengar. Läs mer
  • Lars J skrev om Österåkers Kiropraktik
    Bemötandet var mycket bra , han lyssna noga och förstod vad jag behövde.
    Problemet satt i nacken , jag hade svårt att vrida på huvudet. Efter behandlingarna
    har jag varit mycket bättre.
    Jag känner stort förtroende och kommer att gå tillbaka igen om jag blir sämre. Läs mer
  • Ann-caroline L skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mycket nöjd med hjälpen jag fick och väldigt seriöst bra ställe Läs mer
  • Fredik R skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mycket nöjd, på alla sätt. Bra bemötande. Gillar inriktningen mot att ge patienten de verktyg hen behöver för att själv förebygga besvär i framtiden. Läs mer
  • Åsa E skrev om Österåkers Kiropraktik
    Jag fick mycket hjälp, då för två år sedan, då jag hade stora smärtor i ryggen!! Så jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Helena D skrev om Österåkers Kiropraktik
    Trevliga kunniga som tar sig den tid som behövs rekommenderas varmt
    Helena Läs mer
  • Gabriella B skrev om Österåkers Kiropraktik
    Bra snabb tid vid nackspärr, kände mig sedd och blev väl bemött. Läs mer
  • Sofia R skrev om Österåkers Kiropraktik
    Supernöjd! Perfekt för nyblivna mammor. Han har stor kunskap om kroppen efter en graviditet och hur den mår efteråt Läs mer
  • Fredrik L skrev om Österåkers Kiropraktik
    Trevligt bemötande och proffsig hjälp. Läs mer
  • Gunilla G skrev om Österåkers Kiropraktik
    Efter 6 gånger 'à 450:- för 45 min hade det inte givit mig någonting. Har arthros i ländryggen (L4 och L5 har glidit isär 0,5mm) sedan 25 år och hade hoppats att åtminstone få tips på bra övningar!?
    Som pensionär är det alldeles för hög kostnad för ingenting!
    Besviken patient Läs mer
    2016-09-06 Österåkers Kiropraktik svarar Gunilla G
    Hej Gunilla!

Det var tråkigt att höra att jag inte kunde hjälpa dig bättre. Hoppas du hittat någon som gett dig rätt övningar och att du mår bättre idag!

• Hans A skrev om Österåkers Kiropraktik
    En trevlig och kunnig kiropraktor som hjälpt mig med många besvär.
    Samt att man alltid får tips och råd om hur man förebygger framtida besvär. Läs mer
  • Fredrik R skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mkt bra, rätt ställe för behandling av skador Läs mer
  • Elisabet L skrev om Österåkers Kiropraktik
    Ett proffsigt bemötande med pedagogiska råd om hur man själv kan träna för att minska framtida besvär. Joakim har ett lugnt sätt och gör inga häftiga åtgärder förrän han undersökt problemet noga. Man känner sig väldigt trygg! Läs mer
  • Claes B skrev om Österåkers Kiropraktik
    Snabb hjälp vid akuta ryggproblem är värt massor! Tack! Läs mer
  • Caroline L skrev om Österåkers Kiropraktik
    Bra ,lättbegripligt hur man bokar tid på nätet.
    God behandling Läs mer
  • Siva W skrev om Österåkers Kiropraktik
    Fantastiskt bra han är lang... får bra med hjälp. .. varie gång har blivit bättre ... han är duktigt. 👍 Läs mer
  • Anne A skrev om Österåkers Kiropraktik
    Fick snabb och mycket kompetent behandling! Vilket Räddade min semester! Läs mer
  • Christian F skrev om Österåkers Kiropraktik
    Väldigt bra kiropraktorbehandling. Har varit hos många kiropraktorer tidigare och Joakim på Österåkers Kiropraktik är en av de bästa om inte den bästa jag varit hos. Supernöjd. Läs mer
  • Catharina S skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mycket kompetent kiropraktor som fokuserar både på att knäcka och ge tips för att förhindra problemen framåt. Läs mer
  • Anna S skrev om Österåkers Kiropraktik
    Trevligt bemötande. Tog sig verkligen tid för att hitta orsak till smärta. Läs mer
  • Joakim H skrev om Österåkers Kiropraktik
    Hade akut ont i ryggen och blev fixad inför resan utomlands dagen efter. Läs mer
  • Bo B skrev om Österåkers Kiropraktik
    Rekommenderar! Kunnig och tillmötesgående kiropraktor och mycket god tillgänglighet! Läs mer
  • Anne-marie P skrev om Österåkers Kiropraktik
    alltid bra bemötande. mycket kunnig. inte bara behandling utan också råd hur man ska göra för att inte få ont igen. det går snabbt att få tider. seriösa öppettider. Läs mer
  • Christian T skrev om Österåkers Kiropraktik
    Ett professionellt och kunnigt bemötande, bra tips på egna övningar och ett rimligt pris. Läs mer
  • Claes G skrev om Österåkers Kiropraktik
    Jag hade problem med ryggen och fick hjälp. Bemötandet var ungefär som förväntat. Läs mer
  • Anna-lena J skrev om Österåkers Kiropraktik
    Seriös och kunnig!
    Skicklig på att se och förstå smärtan och att åtgärda. Ger tips så att framtida problem kan förebyggas. Läs mer
  • Anders F skrev om Österåkers Kiropraktik
    Mkt bra och kunnig. Rekommenderas starkt. Läs mer