Patricia Städ och Service

Patricia Städ och Service

8 omdömen om Patricia Städ och Service

Tine simonsen C
Skrev om Patricia Städ och Service

Haft många städfirmor genom åren men det här var klart det bästa. Pålitliga, kommer alltid i tid, super bra kommunikation om där är ändringar, alltid rätt fakturering och såklart: jättebra och några städning. Rekommenderas varmt!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Thomas T
Skrev om Patricia Städ och Service

Vi har varit kunder till Patricia Städ och Service i sju år och är extremt nöjda med deras tjänster. Har levererat enastående städning av vårt hem två gånger i veckan. Vi uppskattar pålitligheten och förmågan att anpassa sig efter våra behov. Patricia Städ och Service är det bästa valet för alla som söker en pålitlig och högkvalitativ städtjänst.

Rickard bertil fredrik R
Skrev om Patricia Städ och Service

Alltså, de är tokigt bra. De fattar precis vad jag vill ha och fixar så mitt hem blir skinande rent. Jag har prövat 3 städfirmor men P är bäst.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Anna L
Skrev om Patricia Städ och Service

Super bra städservice som alltid håller måttet! Helt fantastiskt att komma hem efter att de har varit och städat hos oss. Till det så är de otroligt serviceminded. Rekommenderar varmt!

Frida E
Skrev om Patricia Städ och Service

Vi har haft Patricias städ i flera år och är väldigt nöjda. De är noggranna, alltid i tid och flexibla om man behöver boka av en tid. Vi har dessutom alltid samma person, är det någon som slutar eller är ledig får vi veta det i god tid innan.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 235 omdömen 4.8 av 235 omdömen

Tibel A
Skrev om Patricia Städ och Service

Väldigt trevlig personal! Framförallt noggranna och väldigt kunniga i det de gör! Känner mig väldigt trygg och säker när de är här, jag kan ha vad som helst framme men inget försvinner, pålitliga! Super nöjd! 🙂

Elisabet O
Skrev om Patricia Städ och Service

Mycket nöjd med städningen Noggrant städat en fröjd att komma hem när de städat hos mig.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

Thomas B
Skrev om Patricia Städ och Service

Vi har haft Patricia Städ och Service i flera år och är helt nöjda med den kvalitet som företaget levererar. Arbetet utförs alltid proffesionellt av personalen