Pedalens Trafikskola

Pedalens Trafikskola

Ring 08-550 858 05 pedalen.se
3.6

Välkommen till Pedalens Trafikskola! Pedalens Trafikskola är en pålitlig trafikskola som hjälper dig att nå din dröm om ett körkort. Våra omtyckta och erfarna instruktörer lär dig att ratta rätt i trafiken och anpassar hela körkortsutbildningen efter dina behov. Hos oss är även din handledare välkommen att följa med på dina...

12 omdömen om Pedalens Trafikskola

Andréas B
Skrev om Pedalens Trafikskola

Tog C kort och Ykb på pedalens. Klarade allt på första försöket. Kan inget annat än rekommendera pedalens till alla! Tack alla på pedalens!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Stefan Z
Skrev om Pedalens Trafikskola

Hej Jag kan varmt rekommendera Pedalens trafikskola. Det är en seriös körskola med proffsiga lärare. Jag och flera vänner har tagit olika körkort på skolan. / Staffan

Urban A
Skrev om Pedalens Trafikskola

Super duktiga och relevanta. Tog mitt C1 körkort via dom och det kommer även dom jag jobbar med att få göra.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Danox A
Skrev om Pedalens Trafikskola

Basta trafik skol i Stockholm jag ar valdigt glad med dem

Språktjänst A
Skrev om Pedalens Trafikskola

Jag har köpt YKB-kursen (Teori, material och praktiskt) för 28.000 kr, i YKB kursen ingår även 10 körningar i lastbil. Jag körde endast 2 lektioner och läraren ansåg att jag inte behövde köra mer för att jag körde så bra. Men enligt lag behöver man köra 10 lektioner för att uppfylla YKB-kraven. Får frågan om jag ska skaffa CE-körkort, vilket jag ska, och blir jag då erbjuden att spara dessa lektioner till CE-körkortet, för planen är att köra med dom även då. När jag sedan ska börja skaffa CE-körkortet med Pedalens...

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Rör H
Skrev om Pedalens Trafikskola

Pålitlig och bra. Inga konstigheter bra hjälp

Kenny E
Skrev om Pedalens Trafikskola

Bra och pedagogiska lärare. Nöjd med både YKB-kursen och C-körkortet.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Magnus L
Skrev om Pedalens Trafikskola

Sämsta tänkbara servicekänsla. Tomma löften utan substans. Undvik om möjligt!!!

Erik W
Skrev om Pedalens Trafikskola

Riktigt otrevlig upplevelse. Vi hade den obligatoriska teorirundan för körkortstagare med föräldrar, och den var över förväntan. Sedan la vi mycket tid på privatkörning och sonen tog flera lektioner med en lärare på Pedalen. Vid lektion 8, en ny lärare som ger vår son en fullständig utskällning - obs, inte konstruktiv negativ feedback, utan helt enkelt en aggressiv obehärskad utskällning. Obehagligt att råka ut för en trafiklärare som är ett så uselt föredöme om hur man ska bete sig i trafiken. Vi har snabbt valt en ny trafikskola för sonen, och syskonen som står på tur.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Tomas L
Skrev om Pedalens Trafikskola

Jag rekomenderar denna trafikskola.Det tog mig ca 1 månad för att få körkort för bil.Mycket kompetent personal,speciellt min lärare Rim.

Annelie O
Skrev om Pedalens Trafikskola

Hej, Vart tog bästa läraren vägen??? Fick fortsätta utbildningen med praktikant. Det förstod jag senare bläääääääää

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

sedda j
Skrev om Pedalens Trafikskola

hej på er! jag kan varmt rekomendera er en bra trafikskola i södertälje!! den heter pedalenstrafikskola, och ligger på övrevillagatan. jag blev just klar med mitt körkort :-) men utan deras hjälp hade det aldrig gått. dom är snälla gulliga och hjälpsamma. jag rekommenderar dom starkt... :-)