Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Södertälje Pedalens Trafikskola HB

Täppgatan 10A, 151 33 Södertälje — Visa karta

Valhallavägen 73, 11428, STOCKHOLM
Stockholm City Trafikskola
Lovisa P:
Bemötandet var väldigt bra, vi blev uppmanade till att vara med och påverka vad som skulle tas upp. Mina förväntningar överträffades, det va...

Läs vad 4 kunder tycker om Pedalens Trafikskola HB

• Erik W
    Erik W skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Riktigt otrevlig upplevelse. Vi hade den obligatoriska teorirundan för körkortstagare med föräldrar, och den var över förväntan. Sedan la vi mycket tid på privatkörning och sonen tog flera lektioner med en lärare på Pedalen. Vid lektion 8, en ny lärare som ger vår son en fullständig utskällning - obs, inte konstruktiv negativ feedback, utan helt enkelt en aggressiv obehärskad utskällning. Obehagligt att råka ut för en trafiklärare som är ett så uselt föredöme om hur man ska bete sig i trafiken.
    Vi har snabbt valt en ny trafikskola för sonen, och syskonen som står på tur.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Jag rekomenderar denna trafikskola.Det tog mig ca 1 månad för att få körkort för bil.Mycket kompetent personal,speciellt min lärare Rim.
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Hej,
    Vart tog bästa läraren vägen???
    Fick fortsätta utbildningen med praktikant. Det förstod jag senare
    bläääääääää
  • sedda j
    sedda j skrev om Pedalens Trafikskola HB
    hej på er! jag kan varmt rekomendera er en bra trafikskola i södertälje!! den heter pedalenstrafikskola, och ligger på övrevillagatan.
    jag blev just klar med mitt körkort :-) men utan deras hjälp hade det aldrig gått. dom är snälla gulliga och hjälpsamma. jag rekommenderar dom starkt... :-)

Täppgatan 10A, 151 33 Södertälje