Pedalens Trafikskola HB

Bra och pedagogiska lärare. Nöjd med både YKB-kursen och C-körkortet. Läs mer
    Körkortsspecialisterna AB
    4.9 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2020
    "Köpte stora paketet och körde intensivt med Gabriel som lärare i 3 veckor. Klarade både teoriprov och uppkörning på första försöket. Gabriel"
    Fredrik G
  • Magnus L

2018-10-12

Magnus L skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Sämsta tänkbara servicekänsla. Tomma löften utan substans. Undvik om möjligt!!! Läs mer
  • 2010-01-30

Erik W skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Riktigt otrevlig upplevelse. Vi hade den obligatoriska teorirundan för körkortstagare med föräldrar, och den var över förväntan. Sedan la vi mycket tid på privatkörning och sonen tog flera lektioner med en lärare på Pedalen. Vid lektion 8, en ny lärare som ger vår son en fullständig utskällning - obs, inte konstruktiv negativ feedback, utan helt enkelt en aggressiv obehärskad utskällning. Obehagligt att råka ut för en trafiklärare som är ett så uselt föredöme om hur man ska bete sig i trafiken.
    Vi har snabbt valt en ny trafikskola för sonen, och syskonen som står på tur. Läs mer
    JP´s Trafikskola
    4.9 / 5 i betyg — 344 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Klarade uppkörningen på första försöket med JP's trafikskola! Jag har kört med Anna Johansson och är så nöjd! Jag var rädd både för att köra"
  • 2009-09-16

Tomas L skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Jag rekomenderar denna trafikskola.Det tog mig ca 1 månad för att få körkort för bil.Mycket kompetent personal,speciellt min lärare Rim. Läs mer
  • 2009-07-23

Annelie O skrev om Pedalens Trafikskola HB
    Hej,
    Vart tog bästa läraren vägen???
    Fick fortsätta utbildningen med praktikant. Det förstod jag senare
    bläääääääää Läs mer
    Dahlbergs Bilskola
    4.9 / 5 i betyg — 150 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bästa trafikskolan och de bästa lärarna! 😍 Tack SALWAN för att du stod ut med mig och trodde på mig från början till slutet. Du måste var"
  • 2009-05-18

sedda j skrev om Pedalens Trafikskola HB
    hej på er! jag kan varmt rekomendera er en bra trafikskola i södertälje!! den heter pedalenstrafikskola, och ligger på övrevillagatan.
    jag blev just klar med mitt körkort :-) men utan deras hjälp hade det aldrig gått. dom är snälla gulliga och hjälpsamma. jag rekommenderar dom starkt... :-) Läs mer

Bästa Trafikskolorna nära Pedalens Trafikskola HB:

STELLA E STELLA E tycker: