Philip K. Vvs AB

Kansligränd 18, 141 63 Huddinge — Visa karta

Läs vad 37 kunder tycker om Philip K. Vvs AB

Percy U skrev om Philip K. Vvs AB
    Vi beställde en takdusch och hantverkaren kom i samma vecka. Allt bra. Läs mer

Oranous F skrev om Philip K. Vvs AB
    Snabb och perfekt service. Jätte nöjd med arbetet Läs mer

Razaw R skrev om Philip K. Vvs AB
    Fick ett trevligt bemötande, snabba svar på mejl. Han fixade ett avloppsrör snabbt och vi var nöjda med resultatet. Läs mer

Stefan G skrev om Philip K. Vvs AB
    Dragning av nya vattenrör samt nya vattenburna radiatorer.
    Väldigt trevligt och serviceinriktat bemötande.

Vi är väldigt nöjda med jobbet och de levererade det under den tid som utlovats. Läs mer

Isa M skrev om Philip K. Vvs AB
    Proffsigt
    Snabb återkoppling
    Grymt bra jobb
    Kommer att rekommendera till alla jag känner 10/10

//Simon Läs mer
  • 2020-05-12

Stefan J skrev om Philip K. Vvs AB
    Bra jobb och snabbt på plats.
    Det som var sämre var hantering av faktureringen där startavgiften visade sig inte innehålla restid och det var ej specificerat att det var så i förväg. Samt att vi hade inte besök så lång tid som först fakturerades.
    Justering av fakturan gjordes. Vi lärde oss att ha mer koll och förhoppningsvis blir Philip tydligare indian offerter. Läs mer

Paul A skrev om Philip K. Vvs AB
    Läckande toalettstol. Löstes snabbt och smidigt Läs mer

Ludvig R skrev om Philip K. Vvs AB
    Fick hjälp med installation av köksblandare och köksavlopp.

Bra och snabb service, raka besked och inga överraskningar ang pris. Läs mer

Magdalena B skrev om Philip K. Vvs AB
    Vår varmvattenberedare sprang läck 02.00 en tisdagsmorgon i januari. Efter 18 timmar hade vi fått en ny vv-beredare monterad och i drift. Den gamla bortforslad. Minimalt med skador. Snabb och professionell service. Läs mer

Zoran K skrev om Philip K. Vvs AB
    Väldigt kompetent och snabbt utfört arbete. Philip K. Vvs AB har bytt ett par rör och läckande ventiler i min fjärrvärme anledning. Läs mer

Bo H skrev om Philip K. Vvs AB
    Underlig skalindelning från _Inte alls bra_ till _Helt OK_ är det endast ett steg...
    Det blev ganska fel med uppdraget då Philip körde på. Det var förvisso bra att det "lagades" men med tanke på att ett "enkelt läckage" blev en ny varmvattenberedare - fel dimension dessutom - så blev den slutliga kundnöjdheten låg. Varför inte ringa och stämma av?
    Har nu köpt en svets för att skapa nya väggkonsoler som bättre stämmer överens med dimensionerna på den nya varmvattenberedaren. Inte riktigt vad jag planerat... Läs mer
    2020-05-13 Philip K. Vvs AB svarar Bo H
    Vi gör så gott vi kan för att göra alla kunder nöjda. Vi har kommit överens om byte av en varmvattenberedare och vi har följt monteringsanvisningarna. Tyvärr så är Nibes nya Eminent 55L med andra mått. Detta gjorde att den nya modellen inte stämde med befintliga konsoller, beredaren sitter på konsolerna och är ansluten med 1/2 tum slang. Hör av er om ni skulle ha några problem med installationen.

Mats E skrev om Philip K. Vvs AB
    Snabbt svar på offertförfrågan.
    Byte av kallvattenrör i källare.
    Bra kvalitet på arbetet. Läs mer

Gabriel B skrev om Philip K. Vvs AB
    Bra och pålitlig hantverkare som håller tiderna och överenskommet pris. Läs mer

Faramarz H skrev om Philip K. Vvs AB
    han var Ok . han behöver erfarenhet . Läs mer
    2020-05-12 Philip K. Vvs AB svarar Faramarz H
    Tack för din rekommendation. Vi strävar alltid till att bli bättre!
  • 2020-05-09

Jalil M skrev om Philip K. Vvs AB
    Det var mycket dyrt kostnad på total summa för 20 m på knappt 3000.00kr arvoden Läs mer
  • 2020-05-09

Karin B skrev om Philip K. Vvs AB
    Philip löste några knepiga problem jag hade med rörkopplingar. Han gav sig inte, var både noggrann och kunnig. Jag var mycket nöjd. Läs mer
  • Jan E

2020-05-09

Jan E skrev om Philip K. Vvs AB
    Detta företag går INTE att lita på.
    Överenskommelse på Mail innan jobbstart hölls inte alls. Försökte luras dessutom genom att debitera 200:- mer i timmen.
    Tar dessutom extra betalt för egna misstag.
    Orsakade vattenläckage, genombilning till granne och missade lägga rör till avloppsbrunn. mm. Läs mer
    2020-05-12 Philip K. Vvs AB svarar Jan E
    Viktigt att man kollar på vad som är överenskommet så man inte känner sig lurad.Gör vi fel återgäldar vi självklart våra misstag. Läckaget berodde på en äldre returventil som droppade, detta har vi återgäldat. Vi har informerat er om risken gällande bilningen innan utfört arbete då det varit väldigt tunt bjälklag. Vi har återställt undertaket och avloppsröret valde du själv att inte dra. Tråkigt att vi inte kunde göra dig nöjd denna gången.

Charlotta M skrev om Philip K. Vvs AB
    Anlitat Philip K. Vvs vid två tillfällen- snabbt och proffsigt! Läs mer

Sofia H skrev om Philip K. Vvs AB
    Köpte en rörmokartjänst för att laga en läckande dusch. Allt lagades snabbt, så är nöjd! Läs mer

Hans L skrev om Philip K. Vvs AB
    Han installerade blandare i köket. Smidigt och proffsigt Läs mer

Linn R skrev om Philip K. Vvs AB
    Priserna på hemsidan stämmer inte överens med vad de senare fakturerar. De bekräftade aldrig tiden de skulle komma, och svarade inte på mina meddelanden. Läs mer
    2020-05-12 Philip K. Vvs AB svarar Linn R
    Ring gärna oss på 08-59 998 077 så kan vi gå igenom vad som inte stämmer med fakturan. Vi ska självklart se till att det stämmer med vad som är överenskommet. Vi bekräftar alltid tiderna , vi vill inte komma hem till en kund som inte är hemma :)

Roland P skrev om Philip K. Vvs AB
    Snabb, noggrann och prisvärd. Dessutom är han väldigt trevlig. Läs mer

Lars G skrev om Philip K. Vvs AB
    trevliga. bra service. engagrerade Läs mer

Leif F skrev om Philip K. Vvs AB
    Jag beställde en vattenutkastare på utsidan av huset, den monterades av denna firma.
    Den fungerar och jag blev nöjd. Läs mer

Johan L skrev om Philip K. Vvs AB
    Trevlig, servicevänlig och professionell.
    Vi är väldigt nöjda med allt jobb som utfördes,
    och rekommenderar Philip och hans firma starkt. Läs mer

Markus N skrev om Philip K. Vvs AB
    Löste inte problemet, vilket var lätt att lösa insåg jag själv sen. Skickade faktura, som jag betalade, men skickade sedan påminnelse där det stod att jag skulle betala ROT-avdraget. Jag hade inte använt något av mitt ROT-avdrag på hela året och antar att företaget glömt att dra det och då försökte lägga det på mig. Jag bestred och ifrågasatte men fick inget svar. Hörde av mig igen och bad om återkoppling men fick inte det. Mycket oseriöst företag! Läs mer
    2020-05-12 Philip K. Vvs AB svarar Markus N
    Återkom gärna till oss med vad vi inte löste så hjälper vi dig med det. Gällande ROT-avdraget så är det skatteverket som beviljar beslut för det och går det inte igenom får du alltid en förklaring av skatteverket varför det inte gått igenom. Hör av dig om vi kan hjälpa till!
  • Johan L

2020-05-08

Johan L skrev om Philip K. Vvs AB
    Vatten skulle kopplas till tvättmaskin, han uppskattade att det skulle ta upp till två timmar vilket jag tyckte lät länge, det tog en timme men debiterades för två vilket jag fick återkomma om. Han sa då att det var ett misstag. Jobbet blev gjort och det blev bra, trevlig kille men kändes inte helt 100. Läs mer
    2020-05-11 Philip K. Vvs AB svarar Johan L
    Löpande debitering innebär att man blir debiterad per påbörjad timme, vi utgår från bilarnas GPS. Det tog strax över en timme att dra vatten och avlopp samt koppla in det. Vi försöker alltid vara så tydliga som möjligt och det bör vara solklart vad som gäller innan vi kommer ut.

Johan P skrev om Philip K. Vvs AB
    Proffsigt bemötande. Rent och snyggt efter. Lite dyrt kanske. Läs mer

Marleen M skrev om Philip K. Vvs AB
    Philip bytte ut våran el-panna, jätte duktig kille och tillgänglig. Ja rekommenderar honom 👍👍 Läs mer

Eva S skrev om Philip K. Vvs AB
    Läckage under diskbänken. Trevligt bemötande, fick snabbt hjälp, felet snabbt åtgärdat. Har bara gott att säga om Philip K. VVS AB Läs mer

Börje L skrev om Philip K. Vvs AB
    Allt fungerade perfekt från första kontakt till färdigt jobb! Läs mer

Torsten J skrev om Philip K. Vvs AB
    Rörigt i alla avseenden.
    Blev mkt extra arbete och kostnader pga dåligt förberett arbete. Läs mer
    2020-05-07 Philip K. Vvs AB svarar Torsten J
    Vi gör så gott vi kan för att hjälpa kunden på bästa sätt. Ibland kan man stöta på hinder efter att man har startat arbetet vilket kan leda till extra kostnader. Vi är alltid tydliga med vad som tillkommer.

Christoffer W skrev om Philip K. Vvs AB
    Anlitade Philip för att montera bort ett element. Han skötte jobbet snabbt och bra.
    Han behöver dock se över hur faktureringen fungerar. Han fick betalat samma dag som fakturan kom men jag har fått påminnelse om obetald faktura 3 gånger som jag behövt överklaga. Det är något som inte ser så professionellt ut. Läs mer
    2020-05-07 Philip K. Vvs AB svarar Christoffer W
    Vi ber om ursäkt för dessa påminnelser, revisorn missade att bocka för detta. Vi ska se till att inte detta händer igen!

Eva H skrev om Philip K. Vvs AB
    Hade stopp i slasken och läckande kran som han fixade. Kom snabbt till klarhet vad som skulle göras. Läs mer

Elin L skrev om Philip K. Vvs AB
    Bytte toalett. Gjorde ett bra jobb! Läs mer

björn A skrev om Philip K. Vvs AB
    Överdebitering. Dåligt utförd montering som fick göras om.Montören kom på morgonen, for genast bort igen för att köpa "grejer", var borta i timmar fast depån låg 10 minuters resväg från mitt hem. Debiterade mig för all den tiden. Påtalade chefen detta som strök en timme fast det borde varit betydligt mer tid som skulle dragits av.
    De sände en faktura som betalades. Efter några veckor kom en andra faktura för samma arbete men nu med ännu högre belopp-efter att jag påtalat det ströks fakturan. Läs mer
    2020-05-07 Philip K. Vvs AB svarar björn A
    Vi försöker alltid möta kunden och göra de nöjda. Tyvärr kan man inte göra alla kunder nöjda. Ber om ursäkt för den nya fakturan, det var en miss av våran revisor.

Pedro O skrev om Philip K. Vvs AB
    Professionell, snabb service och kundorienterat företag. Läs mer

Kansligränd 18, 141 63 Huddinge